Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gloves gloves, steering wheeldawg schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:20:
Throttle throttle!
I have no special talent. I am only passionately curious.
Qua snelheid is het nog goed genoeg.dawg schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:20:
Throttle throttle!
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Volgens mij rook je die rode band binnen 10 ronde helemaal op in deze omstandigheden.sjorremans schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:20:
Hadden ze Max niet beter op rood kunnen zetten? Alles of niets?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Nog steeds, 3,6 sec voorsprong.Hupske schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:20:
Gaspedaal blijft het prima doen.
Verwijderd
Zelfde voor Max.DoeEensGek schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:20:
Leclerc loopt niet bijster had uit. 1 keer buiten de baan is +5 voor Leclerc volgens mij?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Fijn dat je oplet haha. Al tijdje uit de race.Jasphur schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:20:
Huh. Latifi out? Wanneer, waarom?

‘Try to remove your foot as much as possible’djmelvee schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:21:
Throttle is getting stuck sometimes

per aspera ad astra
Gelukkig heeft de FER heel veel gripGekkenhuis schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:21:
Pedaal heeft moeite met terug omhoog komen. Gewoon vol gas blijven geven dus
Verwijderd
Klein blauw pilletje in de tank gooien?Gekkenhuis schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:21:
Pedaal heeft moeite met terug omhoog komen. Gewoon vol gas blijven geven dus
Lol. Wat is het volgende? Rechts inhalen -> Gevaarlijk, hop naar binnen.Exocet schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:21:
Dit is toch onveilig voor LEC? Naar binnen halen
- Ferrari, waarschijnlijk
"Remove the eh, euhm, uuuhm... Foot?"
Ik lig echt al dit hele seizoen dubbel om die engineer van LEC

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Een gaspedaal dat vast zit is wel degelijk een veiligheidsprobleem, zeker voor de bestuurder. Niets om lolligs over te doen.djmelvee schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:22:
[...]
Lol. Wat is het volgende? Rechts inhalen -> Gevaarlijk, hop naar binnen.
LEC/FER lijkt me niet het team voor spelletjes.Dwight84 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:21:
Is gewoon spel die zogenaamde “problemen”
Ze weten geen raad met hun eigen spullen.Richh schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:22:
Oké pedaal komt niet omhoog bij LEC.
"Remove the eh, euhm, uuuhm... Foot?"
Ik lig echt al dit hele seizoen dubbel om die engineer van LEC
Of een blikje redbullSuBBaSS schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:22:
Denk dat het de vloermat is waar ie achter blijft steken.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
per aspera ad astra
Nee joh, dat is alleen maar als je een stukje carbon hebt wat een beetje flappert.Silent Thunder schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:23:
Op deze manier mag LEC toch niet meer doorrijden vanwege de veiligheid?
Een paar procent zo te horen, dat is opzicht niet zo'n probleem?Silent Thunder schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:23:
Op deze manier mag LEC toch niet meer doorrijden vanwege de veiligheid?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10-10 18:24
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Leclerc dotd wat mij betreft als die dit haalt
GP: "Yes, mode 6"
Verwijderd
Of, als Max er langs gaat in de laatste ronde en Max hem krijgt.LAD93 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:23:
Het zou ook wel weer iets voor LEC zijn om in de laatste ronde z’n laatste track limit te pakken..
Zou me eerlijk ook niet verbazen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
I have no special talent. I am only passionately curious.
Fair enough!Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:24:
[...]
Of, als Max er langs gaat in de laatste ronde en Max hem krijgt.![]()
Zou me eerlijk ook niet verbazen.
per aspera ad astra
2e worden dan alsnog meer punten pakken in dit weekend dan de winnaar van de race.jaapstobbe schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:23:
Schade beperkt voor RBR. Niks aan de hand.
"When you grow up your heart dies"
Ja dat was lucratiefExocet schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:20:
[...]
Dat krijg je als je je concurrent uit de race kegelt
Voorlopig staat Hamilton straks weer op het podium naast that guy en laat ie zijn teamgenoot ook achter zich.
20% throttle hoor ik. Vind ik nog al watHollowGamer schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:23:
[...]
Een paar procent zo te horen, dat is opzicht niet zo'n probleem?
DUGG
Heb ik ook wel eens in mijn Ferrari, irritant.SuBBaSS schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:22:
Denk dat het de vloermat is waar ie achter blijft steken.
Nope, Mick all the way.tweakduke schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:24:
Het gaspedaal blijft af en toe hangen bij Leclerc en dan kun je de bochten niet goed nemen. Verstappen loopt nu wat sneller in.
10 Jul 2022, 16:23:46
Die remmen zijn sterk genoeg om die motor stoppen ook als de rem blijft hangen lijkt me.DoeEensGek schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:24:
Niet om gelijk het ergste te roepen maar een pedaal wat niet terug komt lijkt me levensgevaarlijk. Denk dat de Fia wel even oplet nu.
Verwijderd
Dat al sowieso.tweakduke schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:24:
Het gaspedaal blijft af en toe hangen bij Leclerc en dan kun je de bochten niet goed nemen. Verstappen loopt nu wat sneller in.
Hij heeft 3 keer Max ingehaald, dat is denk ik al een prestatie op zich. (Zullen er niet veel nadoen.)
Paar procent zo te horen, twijfel of dat genoeg is.DoeEensGek schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:24:
Niet om gelijk het ergste te roepen maar een pedaal wat niet terug komt lijkt me levensgevaarlijk. Denk dat de Fia wel even oplet nu.
Als het pedaal niet meer terug om hoog gaat, dan lijkt me dat wel serieus.
Zal wel P2 worden voor VER.
Max liet zich dan ook wel vrij gemakkelijk inhalen.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:25:
[...]
Dat al sowieso.
Hij heeft 3 keer Max ingehaald, dat is denk ik al een prestatie op zich. (Zullen er niet veel nadoen.)
Wat als het Max was?TheBrut3 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:25:
Kan Leclerc hierop worden gediskwalificeerd?
Die heeft ie alRobkazoe schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:25:
Max gaat vermoedelijk sparen en dan FL in de laatste ronde.
Die heeft ie alRobkazoe schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:25:
Vaak bu'j te bang!
Die heeft hij al.Robkazoe schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:25:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar dat heeft Max al. Of mis ik iets?Robkazoe schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:25:
Schande, hij reed toch gewoon prima rond en zijn rempedaal doet het toch gewoon
Ik hoorde ergens dat ie dat al had.Robkazoe schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:25:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Het is gewoon een vraag, ik ken de regels over de technische keuring achteraf niet uit mijn hoofd. Maar schijnbaar ligt het aan welke coureur het betreft?
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Flickr PSN ID= cheironnl
Het leek echt zijn fout, te eager.
Dat zou toch nog eens lachen zijnBiggg schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:28:
Zou lec niet teveel brandstof gebruiken zo?
DUGG
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja.. was ook te laat voor DotD.masauri schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:28:
Finish is al geweest, lopen jullie zo achter?

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |