Zal wel een strategische zet zijn. Ze hebben toch al niets te verliezen.Hippocampus schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:02:
VET box in de laatste ronde?
Toch wel weer netjes van Perez om terug te rijden naar P5
Ja,ok, hij zal schade hebben, maar door eerder te stoppen mogen ze dan meer aan de auto doen ofzo?computerjunky schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:03:
[...]
Zal wel een strategische zet zijn. Ze hebben toch al niets te verliezen.
Dit was genieten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoe zit het met motormodussen in de sprintrace? Mogen ze daar een andere modus gebruiken dan in de race van morgen?
Kort maar krachtig.G_Dragon schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:04:
Dit was genieten
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Goede race van PER en MSC.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nvm dubbel post
[ Voor 93% gewijzigd door G_Dragon op 09-07-2022 17:05 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mooi van Max, hij doet wat hij moet doen. Prachtig dat Checo nog zo hoog opgeklommen is, maar toch jammer dat Mick dat puntje verloren heeft door een team fout
[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 09-07-2022 17:05 ]
Charles is de nieuwe Vettel
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Haas heeft van die circuits waar ze het goed doen. Ze doen het zeker beter dan voorgaande jaren, maar het kan volgende race zo weer anders zijn.hoevenpe schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:04:
Ik had Gunther Steiner net willen zien, HAAS is terug!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Nee, na de Q van gister geldt parc ferme.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:04:
Hoe zit het met motormodussen in de sprintrace? Mogen ze daar een andere modus gebruiken dan in de race van morgen?
Geen punt voor de snelste ronde?Spotmatic schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:03:
Max dus weer een puntje uitgelopen op LEC.
Ik heb een heel mooi gevecht tussen MSC en HAM gezien. Ik denk niet dat HAM had verwacht er zoveel moeite mee te hebben. Het is dat MSC de DRS verloor want anders had HAM er echt niet voorbij gekomen.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
https://twitter.com/i/status/1376249961814327302Kenny_026 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 16:59:
En dan gaan janken dat mick buiten de lijntjes kleurt
Nee, dat punt krijg je alleen in de race op zondag.
De correurs hebben er geen oog voorsambalbaj schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:06:
De jodelmeisjes staan al klaar
Zijn die niet van Milka?sambalbaj schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:06:
De jodelmeisjes staan al klaar
Moeten helpen. Schumi was ook niet blij op de boardradio.Jasphur schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:01:
Zonde. Hier had MAG wel kunnen helpenmaar top gevecht zo
Mooi zosjaool schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:07:
[...]
Nee, dat punt krijg je alleen in de race op zondag.
Zhou netjes 14e vanuit de pit.
Perez 8 plekken goedgemaakt vs bijv. Hamilton 1 (met Alonso als uitvaller)
Beide McLarens en Stroll goed de posities verbeterd voor morgen.
Alpha Tauri erg tegenvallend, mede dankzij start natuurlijk.
Albon slechtste prestatie, penalty, clash met Vettel, ± 5 plaatsen verloren.
Vettel pech, veel goed gemaakt, maar daarna aangetikt/te enthousiast inhalen en alles weer verloren.
Alonso kansloos starten als 20e morgen, zonde.
Perez 8 plekken goedgemaakt vs bijv. Hamilton 1 (met Alonso als uitvaller)
Beide McLarens en Stroll goed de posities verbeterd voor morgen.
Alpha Tauri erg tegenvallend, mede dankzij start natuurlijk.
Albon slechtste prestatie, penalty, clash met Vettel, ± 5 plaatsen verloren.
Vettel pech, veel goed gemaakt, maar daarna aangetikt/te enthousiast inhalen en alles weer verloren.
Alonso kansloos starten als 20e morgen, zonde.
erutangiS
Ze moeten wennen aan hun nieuwe plek en bij behoorde gedoe.sambalbaj schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:09:
Medaille te zwaar voor de Ferrari boys?
Of gewoon te lelijk.
''Ook dit seizoen zijn er weer drie sprintraces, zo bevestigt de F1. In 2022 sprinten de coureurs tijdens de GP van Emilia Romagna in Imola, de Oostenrijkse GP op de Red Bull Ring en de GP van Brazilië op Interlagos''mir4dor schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:12:
Gaat dit ooit elk raceweekend gebeuren ? Sprintrace.
Tja, liever werk je samen om je tegenstanders te pakken, racen tegen je teamgenoot helpt dan niet.Exocet schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:11:
LeClerc niet blij met Sainz
Hartstikke leuk voor de kijkers, not so much voor Leclerc. Maarja, moeten ze binnen Ferrari maar oplossen
Yup, dit gevecht kost ze gewoon tijd en is ook een risico dat ze elkaar misschien onnodig gaan raken met alle gevolgen van dien.Exocet schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:11:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen en als ik het goed begrijp tussen de regeltjes door dan vinden de coureurs er ook niet zoveel aan.mir4dor schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:12:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Kan ik wel begrijpen, ze waren aan het begin drukker met elkaar, waardoor Verstappen weg kon rijden en veilig was.Exocet schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:11:
En op de betrouwbaarheid van de Ferrari motorExocet schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:14:
Maar Ferrari lijkt toch wel heel erg snel, wordt morgen echt op details beslist
Van mij mag het weer afgeschaft worden.AtlAntA schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:13:
[...]
Ik kan er nog steeds niet aan wennen en als ik het goed begrijp tussen de regeltjes door dan vinden de coureurs er ook niet zoveel aan.
Aardig hoor, maar ook niet meer dan dat.
Sja als het aan de F1 bazen zou liggen krijg je een reverse grid achtige sprintrace voor extra spanning en sensatie en heel overtakes. Uiteraard zitten de topteams hier totaal niet op te wachten.
Verwijderd
Zal wederzijds zijn, verwacht ik..Exocet schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:11:
Ferrari oogde erg sterk. Wat Max al zei, het komt aan op de banden en hoe goed ze daarmee omgaan.
Tomorrow is not today!
Ik luister nu de boardradio van Magnussen, waarbij ze hem tweemaal vragen om Mick een DRS te geven.jan390 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:08:
[...]
Moeten helpen. Schumi was ook niet blij op de boardradio.
Fijn zo'n teammaat.
Zou ferrari ook zo'n ere ronde hebben gehad in zo'n redbull autootje?
Bl44t
de banden oogde nog een redelijk staat te zijn bij Max en Charles. Ergens ben ik bang dat het een 1 stopper wordt. Dat gaat de spanning niet helpen.Sydney08 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:15:
Ferrari oogde erg sterk. Wat Max al zei, het komt aan op de banden en hoe goed ze daarmee omgaan.
We hebben vandaag alleen de medium gezien. Daar leek FER een fractie sneller mee. Ben benieuwd met welke banden er morgen gereden wordt.Sydney08 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:15:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ik vind het toch wel grappig. Ook spannend enzo + een leuke zaterdag vulling.sambalbaj schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:14:
[...]
Van mij mag het weer afgeschaft worden.
Aardig hoor, maar ook niet meer dan dat.
Daily driver; MB R171 SLK280
Jammer dat de sprint geen korte nabeschouwing heeft bij F1TV.
Zo, dus gisteren veel drama over track limits, vandaag is alles geoorloofd. Dat beloofd weer veel goeds voor de race van morgen.
Leclerc zat buiten de baan bij de counter. Moest plek teruggeven met precedent Max vs Lewis Bahrain vorig jaar.
Leclerc zat buiten de baan bij de counter. Moest plek teruggeven met precedent Max vs Lewis Bahrain vorig jaar.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Waarschijnlijk zal het grootste deel van het veld medium->hard doen, dat lijkt ondertussen voor de meeste races de geijkte strategie te zijn als er geen SC of regen is.Zewatanejo schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:17:
[...]
We hebben vandaag alleen de medium gezien. Daar leek FER een fractie sneller mee. Ben benieuwd met welke banden er morgen gereden wordt.
Een kwalificatie vult de zaterdag minimaal een uur, dit heeft een half uurtje geduurd. Doe dan een halve race.mir4dor schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:18:
Ik vind het toch wel grappig. Ook spannend enzo + een leuke zaterdag vulling.
RIC die eindelijk mee kon komen met NOR
MSc die HAM tot een paar rondes voor het einde achter zich wist te houden.
SAI en LEC in gevecht, met een zenuwachtige pitwall verwacht ik zo.
PER die als en aardig mes door de boter gaat z'n weg naar voren vind..
No start voor ALO
VET crash door ALB
ALB 5s penalty
GAS spin in bocht 1 ronde 1

ALO die met z'n bandenwarmers.
[ Voor 5% gewijzigd door _Apache_ op 09-07-2022 18:23 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonnoeboiler
Om 17:30 is er de post-sprint show volgens het schedule...TheBrut3 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:19:
Jammer dat de sprint geen korte nabeschouwing heeft bij F1TV.
Was ooit als proef een aantal keer toegevoegd aan een seizoen om de vrijdag wat meer zin te geven, maar de coureurs zijn er niet super blij mee en de FOM weet volgens mij ook niet echt wat ze er mee aan moeten.mir4dor schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:12:
Schumacher._Apache_ schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:21:
MAG die HAM tot een paar rondes voor het einde achter zich wist te houden.
Jeetje, wat een rare tijd. Doe dat dan direct aansluitendnoo schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:21:
Om 17:30 is er de post-sprint show volgens het schedule...
Schumacher heeft inderdaad een klein (positief) visitiekaartje in mijn ogen achtergelaten hiermee.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Moet zeggen dat ik een kwalificatie toch spannender vind dan dit. Dat men echt op het randje rijdt en qua snelheid het maximale uit de auto haalt. Vooral de rondes van VER en LEC zien er altijd erg snel uit.mir4dor schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:18:
[...]
Ik vind het toch wel grappig. Ook spannend enzo + een leuke zaterdag vulling.
Stukje tussen Hamilton en Schumacher was wel vermakelijk moet ik toegeven maar van mij hoeft dit format niet nee.
Ja maar zo vaak komt het ook weer niet voor. Iemand die maar 3 vingers heeft kan het aantal keren op 1 hand tellen.AtlAntA schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:23:
[...]
Stukje tussen Hamilton en Schumacher was wel vermakelijk moet ik toegeven maar van mij hoeft dit format niet nee.
Een "winner" schnitzelHeijmenberg99 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:10:
Dus wat eten jullie zometeen?
Ik snap alleen niet dat ze niet even strategisch hebben afgesproken om bij beide hazen bij elkaar te houden tbv de drs trein op het moment dat het zo goed ging. Was voor Haas toch leuker geweest als beide rijders wat puntjes hadden.Illegal_Alien schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:22:
[...]
Schumacher heeft inderdaad een klein (positief) visitiekaartje in mijn ogen achtergelaten hiermee.
Op het moment dat Magnussen ging uitlopen hadden ze em al direct moeten terugschreeuwen
[ Voor 21% gewijzigd door Silent Thunder op 09-07-2022 17:27 ]
Neen.TheBrut3 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 16:56:
Sprint heeft geen punt voor snelste ronde toch?
een treffende spreuk
Volgens mij zijn ze het echt vergeten. Of mijn app biedt de nabeschouwing niet aan.noo schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:21:
Om 17:30 is er de post-sprint show volgens het schedule...
Oh zeker, van die scary stuffed animals, met veel tanden en ogen.HollowGamer schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:06:
Zullen ze bij Ferrari elkaar een knuffel geven?
een treffende spreuk
Zelfde met Checo. Toen ze even de Drs trein broken ging hij de een en de ander voorbij.Silent Thunder schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:26:
[...]
Ik snap alleen niet dat ze niet even strategisch hebben afgesproken om bij beide hazen bij elkaar te houden tbv de drs trein op het moment dat het zo goed ging. Was voor Haas toch leuker geweest als beide rijders wat puntjes hadden.
Op het moment dat Magnussen ging uitlopen hadden ze em al direct moeten terugschreeuwen
een treffende spreuk
YouTube: F1 LIVE: Austrian Grand Prix Post-Sprint ShowTheBrut3 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:33:
[...]
Volgens mij zijn ze het echt vergeten. Of mijn app biedt de nabeschouwing niet aan.
Alleen op YT. Op F1TV zijn ze vergeten op het knopje te drukken denk ik. Of ze wachten tot na de F2 sprintrace.
Magnussen lijkt niet vooruit te denken of was heel erg doof voor de info die hij kreeg. IMO heeft hij een puntje door het team hun neus geboord.Silent Thunder schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:26:
Maar wel fijn om Hamilton zo te moeten vechten. Dit is alleen maar goed voor het beeld van Hamilton, enkel door de beste wagen reed hij voorin. Nu hij in een wagen met beperkt voordeel heeft moet hij laten zien wat hij waard is.
Maargoed, als het zo blijft doorgaan de komende jaren zal Max vast wel de 100+ overwinningen halen maar met veel meer strijd
[ Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 09-07-2022 17:37 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Meh, a loser rundervink.
een treffende spreuk
Ik lees net in de andere thread dat ie wel op youtube is. Betaal je dan een abonnement voor.... Tech Support doet ook of z'n neus bloedt.TheBrut3 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:33:
[...]
Volgens mij zijn ze het echt vergeten. Of mijn app biedt de nabeschouwing niet aan.
Ricci en Schumacher UI voor de startprocedure.
Dus niks over track limits. Classic circus.TheBrut3 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:38:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Het was van Hamilton inderdaad weinig inspirerend tegen Schumacher, het F1TV commentaar had het erover dat het leek alsof Hamilton niets anders durfde, wat naar mijn idee een beetje het idee geeft dat er toch iets niet helemaal lekker zit met die Mercedes na de uitstapjes in Q gisteren.Chevy454 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:35:
[...]
Magnussen lijkt niet vooruit te denken of was heel erg doof voor de info die hij kreeg. IMO heeft hij een puntje door het team hun neus geboord.
Maar wel fijn om Hamilton zo te moeten vechten. Dit is alleen maar goed voor het beeld van Hamilton, enkel door de beste wagen reed hij voorin. Nu hij in een wagen met beperkt voordeel heeft moet hij laten zien wat hij waard is.
Maargoed, als het zo blijft doorgaan de komende jaren zal Max vast wel de 100+ overwinningen halen maar met veel meer strijd
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vettel moet ook naar de stewards, maar ik snap niet precies hoe of wat. Iets met een meeting.
TheBrut3 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:45:
Vettel moet ook naar de stewards, maar ik snap niet precies hoe of wat. Iets met een meeting.
Ben dan wel benieuwd wat die gedaan heeft..Sebastian Vettel has been summoned to the stewards regarding his "behaviour at the drivers' meeting".
12.2.1.f Any words, deeds or writings that have caused moral injury or loss to the FIA, its bodies, its members or its executive officers, and more generally on the interest of motor sport and on the values defended by the FIA.TheBrut3 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:45:
Zal iets verkeerds gezegd hebben of een of ander shirt gedragen of.... op de drivers meeting na de kwalificatie.
erutangiS
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Laat me raden, Schumacher startte achter Alonso en Ricciardo achter Zhou? En dat het team bij beiden instructie heeft gegeven om de originele startplek aan te houden en dus niet het gat op te vullen. (Terwijl de coureur dus zonder hulp van de pitmuur de formation lap moet afleggen)TheBrut3 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:38:
[ Voor 10% gewijzigd door RobertMe op 09-07-2022 17:56 ]
De sprintrace is eigenlijk ook gewoon een verlenging van de echte race. Iedereen valt een beetje op de plek van zijn pace en daardoor wordt de echte race minder interessant.
Enige is dat je nu los van strategie kan racen, dus gewoon 1 stint. Een sprint zogezegd
Wie vindt het nou leuk en wie ziet liever het originele? Ben wel benieuwd als we hier een poll van maken (maar ik weet niet hoe). Moet misschien ook in het algemene topic.
Het was vandaag vermakelijk maar voor mijn gevoel wordt het daardoor morgen saaier.
Enige is dat je nu los van strategie kan racen, dus gewoon 1 stint. Een sprint zogezegd
Wie vindt het nou leuk en wie ziet liever het originele? Ben wel benieuwd als we hier een poll van maken (maar ik weet niet hoe). Moet misschien ook in het algemene topic.
Het was vandaag vermakelijk maar voor mijn gevoel wordt het daardoor morgen saaier.
Correct. Messages during second formation lap. Russell overigens ook.RobertMe schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:55:
[...]
Laat me raden, Schumacher startte achter Alonso en Ricciardo achter Zhou? En dat het team bij beiden instructie heeft gegeven om de originele startplek aan te houden en dus niet het gat op te vullen. (Terwijl de coureur dus zonder hulp van de pitmuur de formation lap moet afleggen)
Edit; Ocon ook.
Op de Red Bull Ring? Nah, kort circuit met veel inhaalmogelijkheden. Ik verwacht morgen nog wel wat leuke gevechten zoals we vandaag ook hebben gezien. Veel rondjes vind ik sowieso leuker dan maar iets van 50 ronden op een langer circuit. Brazilië, Japan en Zandvoort vind ik daarom ook veel vermakelijker dan bijvoorbeeld een circuit als Hockenheim...sNielz123 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:56:
Vreselijk. Nederland staat al zo bekend als vervuilers vanwege de landbouw. En zo wordt het imago van F1 als streven naar minder uitstoot ook niet beter. Bovendien daalt er van dat spul ook op het circuit neer. Lijkt me de veiligheid ook niet vergroten.
Gewoon achterwege laten, wat is hier de lol van?
Goed gegokt met communicatie tijdens de formatieronde, maar ze stonden beide niet achter een van die twee auto's (de andere twee ook niet trouwens).RobertMe schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:55:
[...]
Laat me raden, Schumacher startte achter Alonso en Ricciardo achter Zhou? En dat het team bij beiden instructie heeft gegeven om de originele startplek aan te houden en dus niet het gat op te vullen. (Terwijl de coureur dus zonder hulp van de pitmuur de formation lap moet afleggen)
:strip_exif()/f/image/StrFOr7C4xC5hWc1Z7V3sdxM.jpg?f=fotoalbum_large)
erutangiS
Sfeer maken? Een beetje lol hebben etc. Of mag dat niet? Ik denk dat de sfeer op de tribunes daar echt geweldig is.kraanwagen schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:04:
[...]
Vreselijk. Nederland staat al zo bekend als vervuilers vanwege de landbouw. En zo wordt het imago van F1 als streven naar minder uitstoot ook niet beter. Bovendien daalt er van dat spul ook op het circuit neer. Lijkt me de veiligheid ook niet vergroten.
Valerossi heeft dit al jaren. Maar wij NLers mogen niks heh, ons bent tokkies.sjaool schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:05:
[...]
Sfeer maken? Een beetje lol hebben etc. Of mag dat niet? Ik denk dat de sfeer op de tribunes daar echt geweldig is.
een treffende spreuk
Perez en Stroll ook.TheBrut3 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:02:
Correct. Messages during second formation lap. Russell overigens ook.
Edit; Ocon ook.
Mwa, ik heb vorig jaar op Zandvoort ook van die dingen mee mogen genieten, van mij hoeft het ook niet hoor..sjaool schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:05:
[...]
Sfeer maken? Een beetje lol hebben etc. Of mag dat niet? Ik denk dat de sfeer op de tribunes daar echt geweldig is.
uchuch
Neem nog wat azijnkraanwagen schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:04:
[...]
Haha, ze hebben geen oranje houtvuur opgestookt daar hoor. Die rook is gewoon show, niks schadelijks aan dat spulkraanwagen schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:04:
[...]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Haas moeten even wennen aan dat succes. Vorig jaar deden ze mee voor spek en bonen, dus ze zijn het niet gewend dat er opeens iets te winnen valt als je het slim speelt. Dat besef komt nog welpro_6or schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:34:
[...]
Zelfde met Checo. Toen ze even de Drs trein broken ging hij de een en de ander voorbij.
je kan ook gewoon negeren...maar blijkbaar wilde je hier toch iets tofs neerzetten?
Ik zal je gelijk even uit de droom helpen. Al besef ik dat je trolt. Maar de Nederlandse boeren behoren tot de meest efficiënte en millieu neutrale boeren in de wereld.kraanwagen schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:04:
[...]
Daarnaast heerlijk zo'n oranje zee/lucht!
Opmerkelijk wel, alle 6 de coureurs op dezelfde tijd naar de stewards. Zouden ze een foei te horen krijgen omdat het er zoveel zijn en omdat het de 2e formatieronde was?
Ik ook. Ook zonder dat oranje spul. Lijkt me dus niet nodig.sjaool schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:05:
[...]
Nou nou, valt allemaal wel mee, waarom de aanname dat dit alleen maar Nederlanders zijn? Er zijn ook vast buitenlandse Max fans ;-)kraanwagen schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:04:
[...]
Wat heeft een F1 wagen met landbouw te maken? Als je de stikstof discussie goed wil voeren hebben qua boeren met name over veeteelt.
Tis net wat je schrijft, het is de lol er van.... Maar... Het doet weinig kwaad, verhoogt de sfeer.... Dit publiek kan je beter hebben dan het uitgaanspubliek in een middel grote tot grote stad.
Afijn, de klepel vast hebben maar de bel niet gevonden??
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja is gewoon leuk een beetje patriottisch zo nu en dan.
Balkenende zei dat jaren terug al: ''die VOC-mentaliteit, over grenzen heen kijken, dynamiek! Toch?''
*knip*kraanwagen schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:04:
[...]
Maak dan een Topic report aub.
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 09-07-2022 21:09 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |