Dus de grid order moet terug maar je mag wel banden wisselen? Ok.
En verwacht ook het hek.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
19:00 toch?Gynnad schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:36:
Race wordt nu sowieso om 18.00 (NL tijd) afgevlagd toch?
Wrom?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Verwijderd
Aangezien ze de race herstarten, zou het ook logisch zijn als de racetijd word gereset.Gynnad schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:36:
Race wordt nu sowieso om 18.00 (NL tijd) afgevlagd toch?
Anders zou Max ook gewoon vooraan mogen starten als ze "gewoon" verder gaan.
Maar, goed. Het blijft de F1.
Dus, het zal wel weer half de regels volgens en half uit de duim zuigen worden.
Wie is die ''ouwe'' die lekker het ijsje staat te eten?
Ok HAM, dat was echt awkward.
www.google.nl
Jep, browser al eens herstart maar dan loopt de video live maar horen we het F1 intro muziekje... Inmiddels gefixed door ff naar Nederlands commentaar te switchen en terug naar Engels.Heijmenberg99 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
Beeld loopt anders dan t geluid bij Sky?
Sky zat te praten alsof we een replay van de herstart met de crash zaten te kijken vanuit de heli maar we zagen alleen coureurs in de pits zitten
[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 03-07-2022 16:39 ]
Lewis lekker ontspannen, mooie beelden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vroegah was het gewoon de volgorde van het moment van de rode vlag. Wat nogal logisch is/was. Nu is het met de mini sectoren.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Maximale tijd van het evenement is 3 uur, waarvan 2 uur racetijd.siggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:37:
Nee, tijd is stopgezet werd gemeld.
Dat is altijd zo tijdens dit soort dingen. Sky zend dan op Sky zelf andere beelden uit.FastFred schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:38:
[...]
Jep, browser al eens herstart maar dan loopt de video live maar horen we het F1 intro muziekje...
Sky zat te praten alsof we een replay van de herstart met de crash zaten te kijken vanuit de heli maar we zagen alleen coureurs in de pits zitten
Nogmaals, commentaar van Sky op F1 TV is gewoon het Sky Sports commentaar en die hebben eigen beelden die ze er tussen stoppen.FastFred schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:38:
[...]
Jep, browser al eens herstart maar dan loopt de video live maar horen we het F1 intro muziekje...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Latifi die voor Albon eindigt, hij is inderdaad de driver of the day
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ja heel bijzonder, en dan wel een rollende start? Of willen ze dit nogmaals bij een staande start.SuBBaSS schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:37:
SAI mag dus al eerste starten?
Bijzondere beslissing lijkt het?
Klopt, de race duurt 2 uur, maar de (race)klok wordt bij een rode vlag stopgezet. Daarentegen geldt er wel een 3-uurs regel. Dus de race is na de start altijd 3 uur later afgelopen.
In dit geval 18.00 uur local time, of 19.00 uur hier in NL.
Ben wel heel benieuwd of de Halo elke klap goed heeft opgevangen. Want Zhou stuiterde één keer op zijn kop en kwam ook op zo'n kop achter de bandenstapel terecht. Dat waren twee extra zware klappen.
Nog niet over start finish geweest om volgorde vast te stellen basic.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Vettel raakte Albon dus. Die had ook geen schijn van kans...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet helemaal. Je hebt meerdere commentaar feeds op F1TV. Als je die van Sky kiest (global) dan krijg je wat jij zegt.Rivanov schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:39:
[...]
Nogmaals, commentaar van Sky op F1 TV is gewoon het Sky Sports commentaar en die hebben eigen beelden die ze er tussen stoppen.
Geen regen, dus staande start is het meest logische. Maarja.....mathy_ schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:40:
[...]
Ja heel bijzonder, en dan wel een rollende start? Of willen ze dit nogmaals bij een staande start.
De hele opstelling wordt terug gezet. Dus Perez mag het nog eens proberen vanaf p4.SuBBaSS schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:37:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zag wel dat de roll hoop t-bar van Zhou is afgebroken tijdens het glijden.... Dus toch lang leve de halo.
[ Voor 6% gewijzigd door YoupS op 03-07-2022 16:42 ]
Gevaarlijke plek om te staanMawlana schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:40:
De fotografen konden ook maar net op tijd weg. Damn.
Dat zag er ook niet helemaal clean uit van Vettel t.b.h. Kun je niet op een racing incident afschuiven wat mij betreft.DaniëlWW2 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:40:
Vettel raakte Albon dus. Die had ook geen schijn van kans...
Nee, de halo zit er nog op. Is overigens wel slecht zichtbaar.bvbal79 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:40:
gaat die rollbar nu kapot?
Ah, ik was in de veronderstelling dat het in de verwarring een vraag over de halo was in plaats van de echter rollbar/structure. *Mybad*
[ Voor 27% gewijzigd door TIGER1125 op 03-07-2022 16:51 ]
global is sky? ik dacht dat ze een eigen feedback hadden...internationaal was sky hier voor viaplay kwanTk55 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:40:
[...]
Niet helemaal. Je hebt meerdere commentaar feeds op F1TV. Als je die van Sky kiest (global) dan krijg je wat jij zegt.
Wel vervelend voor Williams dat ze nu al die updates niet tijden een race kunnen testen.
"When you grow up your heart dies"
Om hem erin te rollen, een killer shotjaapstobbe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:41:
Gevaarlijke plek om te staan
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
De startcrash vanaf de tribune. pic.twitter.com/QJRUGfQtio
— Rob van Gameren (@VanGamerenF1) 3 juli 2022
Filmpje in Tweet. Damn.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het zag er erg donker uit idd.OcGuru schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:36:
Is er nu meer kans op regen door deze rode vlag?
Misschien heb ik het gemist, maar hoe laat is de herstart?
Halo =/= rollbarTIGER1125 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:41:
[...]
Nee, de halo zit er nog op. Is overigens wel slecht zichtbaar.
Ben wel benieuwd hoe de bovenkant van zijn helm er nu uit ziet. Die lijkt het asfalt toch zo nu en dan te raken. En dan heb ik het nog niet eens over het grond en het hek..YoupS schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:41:
Zag wel dat de roll hoop van Zhou is afgebroken tijdens het glijden.... Dus toch lang leve de halo.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Volgens mij nog niet bekendjaapstobbe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:42:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
International is o.a. Sky en ViaPlay. F1 Live is hun eigen commentaar met eigen beelden er nog tussen.bvbal79 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:41:
[...]
global is sky? ik dacht dat ze een eigen feedback hadden...internationaal was sky hier voor viaplay kwan
Global (wereldbol) = Sky/Viaplay/etcbvbal79 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:41:
[...]
global is sky? ik dacht dat ze een eigen feedback hadden...internationaal was sky hier voor viaplay kwan
F1 Live (rond icoontje) = F1 eigen commentaar
Hoe vaak moeten we nou nog uitleggen dat de Halo anders is dan de rollbar???TIGER1125 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:41:
[...]
Sky heeft het net over 10-15 minuten.jaapstobbe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:42:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
De vraag ging over de rollbar, niet over de halo…TIGER1125 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:41:
[...]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Als het staande start wordt, krijgen we dan legen plaatsen van de rijders die niet meer meerijden, of schuift iedereen er achter op om aan te sluiten?
Niet echt. Stand word gepakt van voorlaatste ronde toen de rode vlag gezwaaid werd. Dat is dus de startopstelling.SuBBaSS schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:37:
@Mschamp veld word gecondenseerde. Dus plek 18, 19, 20 zullen gewoon leeg zijn bij een gridstart.
[ Voor 15% gewijzigd door _Apache_ op 03-07-2022 16:44 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Hij landde gelukkig met onderkant van de auto op t hek.AtlAntA schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:42:
[...]
Ben wel benieuwd hoe de bovenkant van zijn helm er nu uit ziet. Die lijkt het asfalt toch zo nu en dan te raken. En dan heb ik het nog niet eens over het grond en het hek..
Geen botbreuken, Zhou praat. Die komt er goed vanaf.
Geen breuken bij Zhou aldus de teamradio van Bottas.
Is er bekend hoeveel G-krachten hij heeft gekregen?
Gaps will be filled up.Mschamp schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:43:
Als het staande start wordt, krijgen we dan legen plaatsen van de rijders die niet meer meerijden, of schuift iedereen er achter op om aan te sluiten?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Gewoon een rando denk ik. Dacht even 0,1 seconde dat het Ernest Borgnine was, maar dat kan niet want die leeft allang niet meer.Silent Thunder schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:38:
Wie is die ''ouwe'' die lekker het ijsje staat te eten?
Ik denk minder dan de 52G die Max verleden jaar te verduren kreeg. Dit was meer glijden en een stuiter.HollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:44:
"When you grow up your heart dies"
Ik denk eigenlijk dat die nog best meevallen.HollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:44:
Zonder halo heb je nog de constructie achter de rijder. Zonder of met halo had hier echt geen hol uitgemaakt. Die constructie is minstens even sterk als een halo.
Niet dat ik weet, maar als je 700+kg op je nekwervels krijgt...... boeit dat niet of dat 1G is of 80G. Hij heeft strontgeluk gehad. Vooral omdat ie zo klein is.HollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:44:
Haha het punt dat ik het geluid uit deed.Heijmenberg99 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:43:
[...]
Hoe vaak moeten we nou nog uitleggen dat de Halo anders is dan de rollbar???
Tja, dat is nog even afwachten, toch?Robkazoe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:44:
Geen botbreuken, Zhou praat. Die komt er goed vanaf.
Dat iemand praat, wil nog niet zeggen dat hij soepel beweegt of dat er andere beschadigen mogelijk zijn.
Je kan toch nog altijd een hersenbeschadiging oplopen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat duurt dit lang zeg.. nog niet vaak meegemaakt.
RUS got hit from behind zegt hij? Wat een onzin!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Russell mag NIET opnieuw starten aldus Ted bij SkyF1.
Kwam van Bottas boordradio. Dus confirmed.HollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:45:
[...]
Tja, dat is nog even afwachten, toch?
Dat iemand praat, wil nog niet zeggen dat hij soepel beweegt of dat er andere beschadigen mogelijk zijn.
Je kan toch nog altijd een hersenbeschadiging oplopen.
Car was OK to continue, mwa
10 minuten tot de herstart
[ Voor 44% gewijzigd door StefanVerkerk op 03-07-2022 16:47 ]
Angela heeft ook een stepje gekregen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Lewis heeft ook eindelijk z'n vakantiegeld ingezet zodat z'n assistent ook een stepje heeft.
Hij klapt toch vol die bandenstapel / muur in, die halo heeft hier echt wel wat gedaan.computerjunky schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:45:
Zonder halo heb je nog de constructie achter de rijder. Zonder of met halo had hier echt geen hol uitgemaakt. Die constructie is minstens even sterk als een halo.
Als je auto vanaf weet ik veel hoeveel k/m uur ineens stilstaat in een muur ben je echt wel blij dat er een Halo voor je zit.
so much for mister consistency
, goeie run though
Niks negatiefs ofzo. Maar veel coureurs staan even alleen op lopen even heen en weer. Bij HAM is altijd die dame ernaast. Lopend, step etc. Enig idee waarom?
Die gasten willen graag dood?jan390 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:46:
En ondertussen lekker demonstreren[URL="https://tweakers.net/i/r9Pnn2oC1qaUwowaw37rZPgvNO0=/full-fit-
Je loopt toch niet zomaar een baan op.. bah wat eng, ook als coureur.
Het repareren van de barriere kan best wat tijd kosten. De kans dat er opnieuw een crash op diezelfde plek plaats zal vinden is klein, maar als het gebeurt, dan moet de barriere wel goed zijn.d0s schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:46:
Wat duurt dit lang zeg.. nog niet vaak meegemaakt.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat mag toch überhaupt niet als je auto niet zelfstandig de pits bereikt?StefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:46:
Russell mag NIET opnieuw starten aldus Ted bij SkyF1.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Wie is reserve coureur bij Alfa Romeo? Ik zie Zhou volgend weekend niet zomaar in de auto stappen. HUL wellicht?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Angela Cullen, zijn personal trainer en maatjemeermarco schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:47:
Niks negatiefs ofzo. Maar veel coureurs staan even alleen op lopen even heen en weer. Bij HAM is altijd die dame ernaast. Lopend, step etc. Enig idee waarom?
Idd hij moet de video even bekijken. Dit is 100% aan hem toe te rekenen.PatrickC schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:46:
RUS got hit from behind zegt hij? Wat een onzin!
Iemand HAM even vertellen dat hij de verkeerde pit-box in loopt?
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Schijnbaar vertrouwt hij die vrouw door-en-door, dat heeft hij al vaker aangeven.meermarco schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:47:
Sommige hebben dat nu eenmaal nodig. Max heeft ook veel zijn vader in de buurt - weet niet of hij die perse nodig heeft - maar die is er in principe altijd wel bij.
Als Zhou geen verwondingen heeft, zou ik niet weten waarom hij volgende week niet weer rijdt...PatrickC schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:47:
Wie is reserve coureur bij Alfa Romeo? Ik zie Zhou volgend weekend niet zomaar in de auto stappen. HUL wellicht?
Kubica en GIO.PatrickC schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:47:
RUS lijkt me niet iemand die (meteen) zijn fout toegeeft.computerjunky schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:48:
[...]
Idd hij moet de video even bekijken. Dit is 100% aan hem toe te rekenen.
Die blonde meid loopt ook echt altijd achter HAM aan he.
Even een verjaardagscadeautje achterlatenmat.hi.as schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:48:
Ging Hamilton nu de box in van Vettel?
Het is haar baan, ze is zijn performance coach. Blijkbaar vindt Hamilton dit plezierig. Vind het altijd een beetje pathetisch aanzien, maar ja, ik ben een IT’er geen topsporter van zeldzaam niveau.meermarco schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:47:
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Stept…Silent Thunder schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:49:
Die blonde meid loopt ook echt altijd achter HAM aan he.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zouden extra punten moeten zijn, dat soort mafkezen. Tering.HollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:47:
[...]
Die gasten willen graag dood?
Je loopt toch niet zomaar een baan op.. bah wat eng, ook als coureur.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |