Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Door wie dan?PalingDrone schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:28:
DDuitse Sky laat continu beelden zien van dde crash, lijkt alsof RUS als eerste aangetikt werd
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
ik twijfel of Russ aangetikt werd of dat rus Gas raakte door te ver in te sturen maar idd daar ligt het moment welPalingDrone schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:28:
DDuitse Sky laat continu beelden zien van dde crash, lijkt alsof RUS als eerste aangetikt werd
Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.Jasphur schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:25:
Geen woord over de demonstranten op F1TV international
[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-07-2022 16:33 ]
"When you grow up your heart dies"
DUGG
[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 03-07-2022 16:30 ]
Beetje overdreven dit. Er wordt gewoon een wieltje aangetikt, waarna er een ketting reactie ontstaat.siggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:28:
Lijkt wel een F3 start, niemand zit op te letten. Niet naast zich, niet voor zich. Damn, wat een reclame voor de f1.
Russel knijpt Gasly, Gasly kon nergens meer naartoe....Wognummer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:29:
[...]
ik twijfel of Russ aangetikt werd of dat rus Gas raakte door te ver in te sturen maar idd daar ligt het moment wel
Door wie dan?PalingDrone schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:28:
Russells beweging naar links komt natuurlijk over als ik de onboard van GAS zie, geen plotselinge tik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
dat bedoelde ik dussiggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:29:
[...]
Russel knijpt Gasly, Gasly kon nergens meer naartoe....
exact dat dus hij komt GAS tegen bij het insturenMaarten_E schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:30:
[...]
Door wie dan?
Russells beweging naar links komt natuurlijk over als ik de onboard van GAS zie, geen plotselinge tik.
[ Voor 35% gewijzigd door Wognummer op 03-07-2022 16:31 ]
DaniëlWW2 in "[F1 2022] Race 10 GP van Groot Brittannië"
[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-07-2022 16:32 ]
Gelukkig gaat het vaak goed, maar dit zag er heftig uit. Fijn dat Zhou in orde is.
[ Voor 19% gewijzigd door Silent Thunder op 03-07-2022 16:31 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
En zo hoort het, 0.0 aandacht aan gevenJasphur schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:25:
Geen woord over de demonstranten op F1TV international
Dit was enkele jaren geleden heel anders afgelopen.
Zhou was in de war en dacht dat het de GP van Australië was.
Verwijderd
sjaool schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:29:
[...]
Goed zo. Dood zwijgen dat soort werkschuw tuig die van het demonstreren een beroep hebben gemaakt. Ik heb er geen enkel respect voor.

Float like a butterfly, sting like a bee.
De start word overgedaan met 1 SAI en 2 VER. Ik gok rood, zelfde strategiebvbal79 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:31:
Max mag een nieuw rode bandjes erop...of pakt hij medium?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het stuk boven de bestuurder.HollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
Stomme vraag, maar wat is de rollbar precies?
De rode banden hebben wel flink geholpen om SAI in te halen, dus zal mij niets verbazen als de huidige rode banden (of een setje nieuw) eronder blijven.bvbal79 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:31:
Zoals eerder al gepost, de wagens zijn al jaaaren voor de halo er was gemaakt om ondersteboven te gaan "zonder" risico voor de rijders.
* Misschien de knal in het hek, dat de Halo daar wel zijn leven heeft gered, ben ik nog benieuwd naar
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Is willekeurig tussen bepaalde waardes, soms gaat het heel snel, soms duurt het langer.Martinusz schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
Hoe bepalen ze eigenlijk de duur van de rode lichten bij de start? Zouden ze daar een random() tijd voor gebruiken? Of zit iemand willekeurig op een knop te duwen?
Duurde er lang idd, zijn er wel eens valse starts voorgekomen?Martinusz schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
Hoe bepalen ze eigenlijk de duur van de rode lichten bij de start? Zouden ze daar een random() tijd voor gebruiken? Of zit iemand willekeurig op een knop te duwen?
maar wel nieuwe rood denk ikricardo246 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
[...]
De start word overgedaan met 1 SAI en 2 VER. Ik gok rood, zelfde strategie
Het hoogste stuk van de auto, waar de camera op staat. Dat stuk is verstevigd voor als ze over de kop gaan.HollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
https://www.reddit.com/r/...art_from_multiple_angles/
Ja Bottas 2 jaar geledenjaapstobbe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
[...]
Duurde er lang idd, zijn er wel eens valse starts voorgekomen?
Random tijd inderdaad. Vroeger was het een vaste tijd en werd er mee vals gespeeld (rijders hoorde dan een piepje van hun team als ze konden starten). Daarna is het willekeurig gemaakt en in de eerste race waren direct een aantal teams betrapt op deze manier van valsspelen.Martinusz schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
Ik zie dat we nog steeds niet begonnen zijn, dus zet maar aan en spoel maar vooruit.MC_Sparkles schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:57:
[...]
Heb hem op pauze gezet, wel ff opschieten he
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Hij mag gewoon nieuwe softs pakken zolang hij in de race maar nog een keer wisselt naar medium of hard.bvbal79 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:31:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja HAM ook weer, dus start opnieuw (?)oZy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
Wisselden Max en Carlos nou van plek in de pitlane?
Is elektronisch een random tijd, eerst drukten ze op een knop maar er waren coureurs die naar de handen keken van degene die op een knop drukte en daardoor sneller weg waren.Martinusz schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ja en dan pakt sainz ook rood. Voordeel weg.Robkazoe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
[...]
De rode banden hebben wel flink geholpen om SAI in te halen, dus zal mij niets verbazen als de huidige rode banden (of een setje nieuw) eronder blijven.
Die rode vlag regels zijn echt bagger.
Verwijderd
En de rest? Ook neem ik aan?ricardo246 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
[...]
LEC op 3
PER op 4
?
Dat weet ik, maar zouden ze vooraf bepalen deze keer duurt het 1,2344 seconden, of zou een computer op dat moment een random erop los laten?Transportman schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
[...]
Is willekeurig tussen bepaalde waardes, soms gaat het heel snel, soms duurt het langer.
Edit: antwoord hier vlak boven dus
[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 03-07-2022 16:35 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
NvmdHollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
[ Voor 17% gewijzigd door _Apache_ op 03-07-2022 16:37 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Britten kunnen nooit wat fout doen volgens Britten. Gewoon inschattingsfout van Russel.Robkazoe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:33:
Wat loopt het Engelse commentaar nu de brabbelen op de F1 stream?
Neem aan dat je intussen een doosje heb gehaaldCass Casey schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:55:
Kut!!! Rode vlag! Rode vlag! Heb geen wijn in huis! Stop de race!
DUGG
Die is random. Dat hebben ze gedaan nadat teams het signaal licht uit konden oppikken en exact op het juiste moment konden starten.Martinusz schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
HollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:

Dat ding achter de bestuurder, zodat die niet op z'n hoofd terecht komt als de auto opzekop gaat.
De Halo is een soortgelijk iets aan de voorkant.
https://www.formula1-dictionary.net/roll_structure.html
Als je meer wilt lezen
[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 03-07-2022 16:36 ]
Zonder halo was hier niets aan de hand geweest. Bij F2 vandaag heeft de halo wel een leven gered.Verwijderd schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:33:
En dan zijn er nog steeds mensen die tegen de Halo zijn...
Nope, kijk de boardcam van Ricciardo maar. Het is Russell die knijpt en Gasly niet heeft gezien. Er zit niemand direct achter Gaslyhoevenpe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:27:
[...]
Begrijp dat hij van achteren door Gasly is aangetikt.
Max op geel voor de betere strategie danMikeyMan schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:33:
[...]
Ja en dan pakt sainz ook rood. Voordeel weg.
Waarom originele startopstelling weer?ricardo246 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:32:
[...]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
dat is dus het foute antwoord_Apache_ schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
[...]
V vormige beugel voor de helm van de coureur. Ook wel de halo genoemd
waarom dat? Puur esthetisch dan?Verwijderd schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:33:
En dan zijn er nog steeds mensen die tegen de Halo zijn...
The FIA advises that following the incident at the start of the race, emergency crews were immediately in attendance, and the drivers of Car 23 (Albon) and Car 24 (Zhou) have been taken to the medical centre. Both drivers were conscious and will be evaluated at the medical centre
— FIA (@fia) 3 juli 2022
Ik vind het zo surrealistisch om te zien dat de toeschouwers geen van allen wegschrikken, maar voorover gaan hangen terwijl een F1 auto met een km of 80/h aan komt zetten om betere filmpjes te maken
Het verbaasd mij dat het hek zo stevig is.GovertNL schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
Echt een hele gestoorde crash zeg. Dat hekkie doet zijn werk wel want die stapel banden was die auto zo over.
Ik zeg niets meerd-vine schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:46:
Als de race net zo gaat worden als het volkslied dan wordt het een grote puinhoop

Zou ook wel slim zijn vanuit de Ferrari garage om het te doen? Kun je Max beter counteren plus LEC heeft dan mogelijk een betere strategie, kun je die ook stilletjes naar voren schuiven.MikeyMan schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:33:
[...]
Bij mijn weten zit de rollbar achter het hoofd van de coureur. Waar dus de motorkap begint. De halo is echt een ander ding._Apache_ schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
[...]
V vormige beugel voor de helm van de coureur. Ook wel de halo genoemd
Russel wist echt niet of er iemand naast Gasly reed.siggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
[...]
Britten kunnen nooit wat fout doen volgens Britten. Gewoon inschattingsfout van Russel.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Volgens mij op het moment zelf, behalve het knopje drukken dat het proces gestart mag worden, gaat alles automatisch en dan is een random() op dat moment doen goed genoeg.Martinusz schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
[...]
Dat weet ik, maar zouden ze vooraf bepalen deze keer duurt het 1,2344 seconden, of zou een computer op dat moment een random erop los laten?
Verwijderd
De klap die naderhand volgde in de bandenstapel? Zonder Halo had Zhou daar echt niet "normaal" uitgestapt.TheBrut3 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
[...]
Zonder halo was hier niets aan de hand geweest. Bij F2 vandaag heeft de halo wel een leven gered.
Dat durf ik met 100% zekerheid te zeggen.
Bl44t
Thanks, het topic is ontploft, dus ff kijken of er iets gebeurt isCass Casey schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:33:
[...]
Ik zie dat we nog steeds niet begonnen zijn, dus zet maar aan en spoel maar vooruit.
Staat in de regels
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat komt omdat je F1TV beeld hebt en daaroverheen ligt de SKY feed, maar dan zonder beeld. Dus het kan kloppen dat je analyses van beelden hoort, maar niet de beelden zit.Heijmenberg99 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
Beeld loopt anders dan t geluid bij Sky?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Niet die persoon waar hij naast aan het rijden is? Waar was ie dan naar toe aan het kijken? Hij moet toch weten dat die Alfa daar nog is....PjotrStroganov schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:35:
[...]
Russel wist echt niet of er iemand naast Gasly reed.
Terrible crash but the driver seems to be ok 🙌🏼🙏🏼 thanks to the halo again… #SilverstoneGP @F1 #f1crashSilverstone and a fantastic start from @LewisHamilton pic.twitter.com/p8ohOTlIrG
— Gilles Létard (@Gilles_VmaxUK) 3 juli 2022
Red flag was voor de eerste sector was voltooid blijkbaar.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Dat had hij bij de start ook kunnen doen, dat is bekend voordat de race begint.MikeyMan schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:33:
[...]
Nee, tijd is stopgezet werd gemeld.Gynnad schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:36:
Race wordt nu sowieso om 18.00 (NL tijd) afgevlagd toch?
Het ging er mij meer om dat een of andere kerel over "replays" zat te praten terwijl wij de reguliere F1 live stream zaten te kijken. Dan wordt het allemaal een heel onsamenhangend verhaal.siggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
[...]
Britten kunnen nooit wat fout doen volgens Britten. Gewoon inschattingsfout van Russel.
En max word gepiepeld door de FIA...
Bandenstapel moet weer gefixed worden.MaZo schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:36:
Wat duurt het tegenwoordig allemaal zo lang voordat ze weer starten.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wat een bizarre regel.....PjotrStroganov schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:36:
[...]
Red flag was voor de eerste sector was voltooid blijkbaar.
Bijzondere beslissing lijkt het?
Nee, kan tot 6 uur dus 20h00 uitlopen meen ik. Zie spa vorig jaar.Gynnad schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:36:
Race wordt nu sowieso om 18.00 (NL tijd) afgevlagd toch?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Het Sky commentaar op F1 TV heeft ook eigen beelden op Sky Sports die je niet ziet op F1 TV.Robkazoe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:37:
[...]
Het ging er mij meer om dat een of andere kerel over "replays" zat te praten terwijl wij de reguliere F1 live stream zaten te kijken. Dan wordt het allemaal een heel onsamenhangend verhaal.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |