"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
$$$Silent Thunder schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:49:
Die blonde meid loopt ook echt altijd achter HAM aan he.
Van het kwalificatieverslag van gisteren - gecrashte drivers.shoombak schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:49:
Waar komt de oorspronkelijke startopstelling restart randomizer vandaan?
Wat een pannenkoeken. Had zo lullig kunnen aflopen als er geen rode vlag was gegeven
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik wil zn crash ook niet makkelijk teniet doen maar ik heb het idee dat het allemaal wel meevalt met de klappen en G krachten. De muur in gaat doorgaans veel harder volgens mij.StefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:49:
[...]
Als Zhou geen verwondingen heeft, zou ik niet weten waarom hij volgende week niet weer rijdt...
So? Max heeft ook continue z’n PT achter hem aanlopen.Silent Thunder schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:49:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voor 160K op jaar basis ren ik ook achter HamiltonSilent Thunder schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:49:
Die was dan ook wel gegeven voor de coureurs daar warenJasphur schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:50:
[...]
Wat een pannenkoeken. Had zo lullig kunnen aflopen als er geen rode vlag was gegeven
Uitgenodigd voor het verjaardagsfeestje van Vettel. Mocht meedoen met koekhappen…mat.hi.as schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:48:
Ging Hamilton nu de box in van Vettel?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ja, Ik zie het voor me. Rode vlag. Max lift meteen, iedereen waaiert uit, een iemand verremt zich te laat en flats.......Jasphur schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:50:
[...]
Dan haalt niemand de finish volgens mij.StefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:51:
Volgens SkyF1 hoeven ze niet meer te wisselen van banden tijdens de race als ze nu wisselen tijdens de rode vlag.
Checken of alle coureurs ok zijn,d0s schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:46:
Wat duurt dit lang zeg.. nog niet vaak meegemaakt.
Wagens afvoeren
Carbon opruimen
Vloeistoffen opruimen
Barierres nakijken en herstellen waar nodig
Alle marshals van de baan
Coureurs weer in auto,
Volgorde aanpassen (pit in bij rode vlag hoeft niet nieuwe startgris te zijn)
Autos starten,
Afweging grid start, of achter SC door race control.
En dan pas verlaten we de pit weer..
Dusja, daar gaat wat tijd overheen.
[ Voor 5% gewijzigd door _Apache_ op 03-07-2022 16:55 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Het is ook voor een treinmachinist gewoon een trauma. Lijkt me voor een F1 coureur niets anders.mark-k schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:49:
[...]
Zouden extra punten moeten zijn, dat soort mafkezen. Tering.
Gek dat die mensen op de baan komen überhaupt, levensgevaarlijk.
Ik zou wat willen zeggen maar ik vrees dat die reactie ook weer verwijderd wordt.Jasphur schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:50:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Als ze op een andere compound gaan rijden ja. Lijkt me niet dat als je zelfde band neemt dat het dan okay is.StefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:51:
Volgens SkyF1 hoeven ze niet meer te wisselen van banden tijdens de race als ze nu wisselen tijdens de rode vlag.
[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 03-07-2022 18:47 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dan was het alsnog rode vlag geworden. Als ze dit zien altijd gelijk rode vlag.Jasphur schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:50:
Uit het grote boek met alle regels.shoombak schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:49:
Waar komt de oorspronkelijke startopstelling restart randomizer vandaan?
Ik ben het niet met jou eens betreft “gezeur”. Er wordt hier niks verkeerd gezegd hoor, gewoon een slowchat om de tijd te vullen…DaniëlWW2 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:50:
[modbreak] En het gezeur over Hamilton zijn persoonlijke assistent mag ook weer ophouden...[/]
De banden houden het toch niet de hele race uit?StefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:51:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ze heeft inmiddels 15 miljoen plus verdiendplizz schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:50:
[...]
Voor 160K op jaar basis ren ik ook achter Hamilton
Het was altijd wat denigrerend doordat ze met bepakking achter Lewis op z'n stepje moest aanrennen, maar nu heeft ze er zelf ook één.Rivanov schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:50:
[...]
So? Max heeft ook continue z’n PT achter hem aanlopen.
Dit, en ze zullen ook wel zeker willen zijn dat er niet nog meer idioten de baan op rennen tijdens de race._Apache_ schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:51:
[...]
Checken of alle coureurs ok zijn,
Wagen afvoeren
Carbon opruimen
Coureurs weer in auto,
Autos starten,
[ Voor 95% gewijzigd door Outerspace op 03-07-2022 18:47 ]
Vergeet Extintion Rebellion verwijderen niet._Apache_ schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:51:
[...]
Checken of alle coureurs ok zijn,
Wagen afvoeren
Carbon opruimen
Coureurs weer in auto,
Autos starten,
Ik zou de samenvatting van Spa van vorig jaar even terugkijken. Dat duurde pas lang.d0s schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:46:
Wat duurt dit lang zeg.. nog niet vaak meegemaakt.
Nee, zeker hier niet. Ook niet de harde band lijkt me.ZeRoC00L schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:52:
[...]
De banden houden het toch niet de hele race uit?
Dus dat heeft geen nut.
Dit wordt gewoon weer een stop. En misschien ook wel twee stops.ZeRoC00L schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:52:
[...]
Wauw, roll hoop ontbreekt compleet.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Maar VER zou wel 2x geel kunnen doen.dutchgio schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:53:
[...]
Nee, zeker hier niet. Ook niet de harde band lijkt me.
Dus dat heeft geen nut.
Niet zo onlogisch dat het even duurde....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat is best veel geld voor een PA/personal fysioPWM schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:52:
[...]
Ze heeft inmiddels 15 miljoen plus verdiendLekker toch, hij blij, zij blij.
Is dat op basis van prestaties dan ofzo, als HAM wint dan krijgt zij ook een % ?
https://i.redd.it/uq1thqx09d991.jpg
https://www.reddit.com/r/...atch_fence_and_tyre_wall/
Man man man, een Grosjean scenario had wel echt rampzalig geweest hoor..
Ja, die hele discussie op Sky sloeg echt als een tang op een varken. Ja, de banden van de "eerste lap" worden als één soort beschouwd voor deze race. Maar met hards uitrijden kun je niet uitrijden. En 2x geel lijkt mij ook behoorlijk suboptimaal als 2x geel en 1x wit de ideale strategie is.ZeRoC00L schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:52:
[...]
Daar draag je gordels voor. Die halo zorgd dat je geen bandenspoor op je hoofd heb maar in dit geval zie ik niet wat dit ding gedaan heeft. Het hoogste punt was the bars achter hem niet de halo.Krukar schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:47:
[...]
Hij klapt toch vol die bandenstapel / muur in, die halo heeft hier echt wel wat gedaan.
Als je auto vanaf weet ik veel hoeveel k/m uur ineens stilstaat in een muur ben je echt wel blij dat er een Halo voor je zit.
Williams say Alex Albon has been transferred to Coventry hospital for "precautionary checks" after his first-lap accidentHollowGamer schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:53:
VP: Albon naar het ziekenhuis
Ja sowieso 2 stops lijkt me. Die ene ronde doet niets met de strategie.sjaool schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:53:
[...]
Dit wordt gewoon weer een stop. En misschien ook wel twee stops.
We hebben allemaal nog wel hamilton op het netvlies die één stop deed en met drie banden over de finish ging.
Heeft ze dit jaar pech…Silent Thunder schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:54:
[...]
Dat is best veel geld voor een PA/personal fysio
Is dat op basis van prestaties dan ofzo, als HAM wint dan krijgt zij ook een % ?
Volg je bankbiljetten
Ik word altijd moe als ze roepen: 'De FIA zal dit toch wel onderzoeken..'
Ze onderzoeken elke crash, zelfs als het maar een 'kleintje' is.
Dus hoe serieus het ook is, maakt niet zoveel uit.
Het is ook wel begrijpelijk dat het even geduurd heeft voor de Zhou daaruit hadden.
ViperTim schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:52:
[...]
Vergeet Extintion Rebellion ClimaClowns verwijderen niet.
En gaan maar weer!
Dan heb je niet goed gekeken, die rollbar is compleet afgebroken en de halo hield op een bepaald moment z'n hoofd van het asfalt / uit de muur.computerjunky schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:54:
[...]
Daar draag je gordels voor. Die halo zorgd dat je geen bandenspoor op je hoofd heb maar in dit geval zie ik niet wat dit ding gedaan heeft. Het hoogste punt was the bars achter hem niet de halo.
Ja. Maar lijkt wel of ze aan elkaar zitten met een touwtje. Valt me gewoon op :-)
Als je zonder halo op de kop over het grind schuift en stuitert is dat niet fijn voor je nek. Door de Halo is er meer ruimte naar de grond.computerjunky schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:54:
[...]
Daar draag je gordels voor. Die halo zorgd dat je geen bandenspoor op je hoofd heb maar in dit geval zie ik niet wat dit ding gedaan heeft. Het hoogste punt was the bars achter hem niet de halo.
En nog een aantal die dat probeerden maar met een lekke band eindigden.Kenny_026 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:54:
[...]
Ja sowieso 2 stops lijkt me. Die ene ronde doet niets met de strategie.
We hebben allemaal nog wel hamilton op het netvlies die één stop deed en met drie banden over de finish ging.
Op Silverstone kun je geen banden 'heroics' doen.
Waarom... alsof SAI een kans heeft.Graft schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:55:
Ik vind t toch zuur dat de startopstelling weer terug gedraaid wordt.
Hou maar een beetje spanning erin zou ik zeggen
[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 03-07-2022 16:56 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Als je 2x moet kijken wat boven en onder is, heb je een flinke klapper gemaakt.
Nouja, nu krijgen we nog een paar spannende minuutjesGraft schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:55:
Overigens denk ik niet dat Max er lang over doet om erlangs te komen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ze krijgt inderdaad een kampioensbonus. En door haar bekendheid, mag ze ook komen spreken op events voor 50k per 45 minutenSilent Thunder schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:54:
[...]
Dat is best veel geld voor een PA/personal fysio
Volgens mij zit die tegenwoordig onder de airbox omdat ze een halo hebben.Lasmibalsingh schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:53:
Wauw, roll hoop ontbreekt compleet.
Dit is op Sky al de tweede of derde keer dat ze dit bespreken.StefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:56:
Op SkyF1 wordt nu pas wat gezegd over de demonstranten. Op de Wellington straight.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Nee. Zeker een half uur geleden al.StefanVerkerk schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:56:
Op SkyF1 wordt nu pas wat gezegd over de demonstranten. Op de Wellington straight.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Williams heeft deze tweet verwijderd. Ik hoop dat dat geen slecht nieuws is.jan390 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:54:
[...]
Williams say Alex Albon has been transferred to Coventry hospital for "precautionary checks" after his first-lap accident
Ik niet. Zoiets is al eerder gebeurt en toen ging het ook zo omdat het zo in de regels staat. Zou het pas zuur vinden als het nu juist niet gebeurt.Graft schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:55:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mag blijven rijden?siggy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:57:
Dus Max mag lekker op mediums blijven rijden.
Is juist gewisseld.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Kom maar op met medium - medium strategie.

Bij de volgende stop...... hij is al van rood naar geel gegaan. Geel is prima band voor de rest van de race.
Zou me niet verbazen als dit inderdaad het plan is…D-dark schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:57:
Max op mediums dus de regel van 2 verschillende banden is klaar.
Kom maar op met medium - medium strategie.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Soft was een gok. Nu op medium er direct voorbij en anders strategie van Ferrari kopiëren? We zullen zien wat het wordt.Kenny_026 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:57:
Ik vraag me af waarom nu ineens een andere strategie.
Pictures from @XPBImages show George Russell rushing to Guanyu Zhou's stricken Alfa to check on the rookie after the crash. #BritishGP | #F1 pic.twitter.com/MhBwVYvjpn
— The Race (@wearetherace) 3 juli 2022
Russel ging meteen naar Zhou.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doordat je nu dus medium - medium kan doen, dat kon bij de start nog niet.Kenny_026 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:57:
Ik vraag me af waarom nu ineens een andere strategie.
🤔
Volg je bankbiljetten
Jazeker.CousinBoneless schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:59:
Max nu op mediums. Heeft ie dan aan het bandenregelement voldaan of telde de eerste ronde met rode vlag niet? Teller staat op 2…
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Tijd voor een boete voor slechte constructie dan. Dat ding hoort veel sterker te zijn.Krukar schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:55:
[...]
Dan heb je niet goed gekeken, die rollbar is compleet afgebroken en de halo hield op een bepaald moment z'n hoofd van het asfalt / uit de muur.
2 uur...
Eens, maar dat neemt niet weg dat die Halo dus wel mogelijk een leven heeft gered vandaag, en eerder in de F3 ook al, we mogen blij zijn met die techniek!computerjunky schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:59:
[...]
Tijd voor een boete voor slechte constructie dan. Dat ding hoort veel sterker te zijn.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |