[F1 2022] Race 9 GP van Canada Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste
Acties:
  • 105.290 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Ja hij gaat inderdaad naar buiten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou het lijkt inters te zijn. Wets krijg je niet op temperatuur.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 16:29
En Max mag wéér naar binnen. Gaat nog niet lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Inters duidelijk sneller nu, dus waarom Red Bull Max nu op Wets naar buiten stuurt is ook wel weer bijzonder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Wat een top 3 zo... :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Pg4aMpLziQDEAbi_aQiT-mGrzM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DX2MmbGKxNVr22kvQ0AFYWVM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Max en Perez gaan het op inters proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Ik teken ervoor, deze stand na de kwalificatie :D :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Tsja het enige wat Max moet doen is niet crashen, dankzij de penalty van Leclerc zijn dit gratis punten uitlopen morgen.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:52:
Tsja het enige wat Max moet doen is niet crashen, dankzij de penalty van Leclerc zijn dit gratis punten uitlopen morgen.
Had toch wel verwacht dat ze een paar rondjes op Inters zouden doen, om een beetje gevoel voor die banden te krijgen op deze baan. Zeker gezien de kwalificatie nat gaat beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:39

Pierre

Van nature lui!

Kevin dus :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
10 punten voor de originaliteit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Max klaagt: 'zero grip on this tyre' (inters)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Max ook door het gras meermaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:55:
Dan wordt het voor Red Bull dus bidden voor droog weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:55:
Moet hij even gaan vragen bij Alonso hoe ze werken, die lijkt dat probleem niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max bijna in de muur...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Oeeh dat was effe spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

chevsticks schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:54:
[...]

Had toch wel verwacht dat ze een paar rondjes op Inters zouden doen, om een beetje gevoel voor die banden te krijgen op deze baan. Zeker gezien de kwalificatie nat gaat beginnen.
Nja nog vel te nat voor inters en te veel risisco om half uur lang rond te rijden op de full wets. Temps indie bandjes houden is toch wel wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Nu online
Doet een Magnussen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
En daar is Max ook als maaier verder door het leven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Lijkt toch een verkeerde keuze geweest om zo laat naar buiten te gaan en op inters, of het is iets met de afstelling.
Maar dit werkt niet, terwijl Alonso het wel kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
Niet goed voor het vertrouwen richting de kwalificatie, er een paar slechte rondjes uit stampen en dan ook nog eens constant de baan af vliegen. Wellicht hadden ze toch iets meer moeten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:58:
[...]

Nja nog vel te nat voor inters en te veel risisco om half uur lang rond te rijden op de full wets. Temps indie bandjes houden is toch wel wat lastig.
Toch is het de rest gelukt zonder te crashen.

Pas na de kwalificatie zullen we weten of het echt van invloed zal zijn geweest. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
chevsticks schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:58:
Niet goed voor het vertrouwen richting de kwalificatie, er een paar slechte rondjes uit stampen en dan ook nog eens constant de baan af vliegen. Wellicht hadden ze toch iets meer moeten rijden.
Inderdaad, gewoon heel dom. Nu moet je straks vrezen dat je q1 eruit vliegt bij een natte baan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Leclerc lijkt ook onzeker. Eerst één onderdeel voor 10 plekken en nu toch alles en achteraan starten, auto moet ook nog weer in elkaar gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

chevsticks schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:58:
Ze verwachten dat het minder nat zal zijn, het enige wat ze nu kunnen doen is crashen :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik weet het niet. Ergens hoop ik dat het regent en Alonso de pole pakt, ergens hoop ik dat Max gewoon de pole pakt en dan, met het oog op de nieuwe TD, met 2 vingers in de neus los rijdt en de race wint.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:00:
[...]

Ze verwachten dat het minder nat zal zijn, het enige wat ze nu kunnen doen is crashen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxCGqyRE8VBmV5_CxJww00_lINs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5X3pA3GUueYpeXpHmWR1n7jT.png?f=user_large

Ik moet het nog maar zien. Echt snel opdrogen zal het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

chevsticks schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:03:
[...]

[Afbeelding]

Mja komt in ieder geval niet meer veel bij, lijkt het, of ik lees het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:05:
[...]

Mja komt in ieder geval niet meer veel bij, lijkt het, of ik lees het verkeerd.
Het is daar nu 2 uur, dus tot 4 uur is er nog regen mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

chevsticks schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:05:
[...]

Het is daar nu 2 uur, dus tot 4 uur is er nog regen mogelijk.
Minder dan 1mm? Of waar staan die mm's voor?

Mijn aanname was dat dat de regen zou zijn. Misschien dat de safetycar nog wat water gaat wegrijden de komende uurtjes :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
chevsticks schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:03:
[...]

[Afbeelding]

Als ik naar de buienradar kijk, zeker tot 16:00 daar flinke regen, daarna pas minder. Buien trekken richting oosten, Montreal ligt in het midden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MwRgJtGDSFtnGuESShHHI6HCJ2o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WJn73jCJaEwVUwGNzV9WYfNa.jpg?f=fotoalbum_large

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Een paar mm in 2 uur is natuurlijk niet veel regen, maar kwalificatie lijkt toch nat te worden en de race droog. Leclerc heeft dus het voordeel dat ie volledig op de race kan richten met zijn straffen, terwijl de red bulls ook met kwali-setup rekening moeten houden, dat kan misschien nog een beetje spannend worden met de race?

Ik zou zeggen, focus op droge race setup, misschien kost je dat pole, maar die paar auto's die dan misschien beter kwalificeren pak je wel in de race.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 13:05
MrOleo schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:15:
Een paar mm in 2 uur is natuurlijk niet veel regen, maar kwalificatie lijkt toch nat te worden en de race droog. Leclerc heeft dus het voordeel dat ie volledig op de race kan richten met zijn straffen, terwijl de red bulls ook met kwali-setup rekening moeten houden, dat kan misschien nog een beetje spannend worden met de race?

Ik zou zeggen, focus op droge race setup, misschien kost je dat pole, maar die paar auto's die dan misschien beter kwalificeren pak je wel in de race.
Volgens mij is inhalen in Montreal niet al te makkelijk? Het rechte stuk en evt T1 / T2 en dan heb je het wel zo'n beetje gehad. Zie ook de race van 2019 waar Hamilton Vettel niet langs kon / wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 19:38
RobertMe schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:35:
[...]

Volgens mij is inhalen in Montreal niet al te makkelijk? Het rechte stuk en evt T1 / T2 en dan heb je het wel zo'n beetje gehad. Zie ook de race van 2019 waar Hamilton Vettel niet langs kon / wou.
Maar dat was toen ook niet nodig toch, VET had +5 seconden en HAM moest alleen in de buurt blijven om P1 te pakken. Gisteren hadden ze het er op Sky over dat het wisselend is, ene keer heel weinig inhaalacties en andere jaren weer veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
dutchgio schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:58:
Lijkt toch een verkeerde keuze geweest om zo laat naar buiten te gaan en op inters, of het is iets met de afstelling.
Maar dit werkt niet, terwijl Alonso het wel kan.
maar de afstelling is het punt....morgen is het gewoon droog. Daar moet je nu voor kiezen want na quali mag er niks meer aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bvbal79 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:43:
[...]

maar de afstelling is het punt....morgen is het gewoon droog. Daar moet je nu voor kiezen want na quali mag er niks meer aangepast worden.
Ja als dat het is en ze voor de droge setup voor in de race gekozen hebben.
Maar je moet de kwalificatie ook nog doorkomen, anders kun je net als Leclerc achteraan starten en gridstraffen nemen.
Maar daar is juist nu het voordeel te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 07:24
RobertMe schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:35:
[...]

Hmm je kan tegenwoordig beter volgen, red bulls drs is sterk (als die werkt) en hamilton en vettel waren toen gelijkwaardig. Red bull is een seconde sneller dan iedereen behalve ferrari
En Leclerc gaf aan dat inhalen wel moet kunnen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
dutchgio schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:45:
[...]

Ja als dat het is en ze voor de droge setup voor in de race gekozen hebben.
Maar je moet de kwalificatie ook nog doorkomen, anders kun je net als Leclerc achteraan starten en gridstraffen nemen.
Maar daar is juist nu het voordeel te behalen.
Dat halen ze ook als ze morgen p10 starten en iedereen voorbij gaan. Ze staan zo weer op 1...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
MrOleo schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:15:

Horner tijdens FP3 op F1TV:
Bij nat weer doen we alleen wat aanpassingen aan de bandendruk en de vleugel. Niks dat zondag niet meer mogen aanpassen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jorick schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:39:
[...]

Maar dat was toen ook niet nodig toch, VET had +5 seconden en HAM moest alleen in de buurt blijven om P1 te pakken. Gisteren hadden ze het er op Sky over dat het wisselend is, ene keer heel weinig inhaalacties en andere jaren weer veel.
Hamilton reed toen natuurlijk ook al meerdere ronden achter Vettel en kwam er niet voorbij. Zonder dat slippertje van Vettel met de time penalty als gevolg was Hamilton er ook echt niet langs gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00

JB

Cédric roelt!

Toto nu bij Sky. Hij vind hun eigen auto “dangerous”…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:07
JB schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:28:
Nou, dan moet ie niet starten.

Wat een zeikstraal is die man toch ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Van alle Q tijden, is dit wel de mooiste. Heerlijk onder de dikke dekens (airco :p) naar de kwali kijken en dan zo rond de interviews in slaap vallen.

Hopelijk regent het en krijgen we een gekke top 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Ik ben benieuwd hoe snel LEC zal zijn met al z'n nieuwe raket onderdelen. Bij de kwali straks is de 1e keer dat hij al zn nieuwe upgrades full throttle kan gebruiken?

Ik wil wel eens wat actie zien van FER. Dat Max nu langzaam op eenzame hoogte aan het stijgen is, dat is mooi; maar een spannende titelstrijd is natuurlijk een pré

[ Voor 73% gewijzigd door Silent Thunder op 18-06-2022 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
Dat is hij ook. Wellicht dat ze hun andere concept nog eens van stal kunnen halen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Mooi toch, als die stewards ballen hadden, Mercedes niet laten starten en dat ze maar terugkomen. Doei.

Oh nee wacht, al die journalisten die durven geen enkele kritische vraag te stellen want dan zijn ze hun pasjes kwijt. En iedereen laat dat geblaat van die man maar doorgaan en doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:53
siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:32:
[...]

Mooi toch, als die stewards ballen hadden, Mercedes niet laten starten en dat ze maar terugkomen. Doei.

Oh nee wacht, al die journalisten die durven geen enkele kritische vraag te stellen want dan zijn ze hun pasjes kwijt. En iedereen laat dat geblaat van die man maar doorgaan en doorgaan.
En hier denk ik dan soms toch wel dat een Olav ofzo toch goed voor was geweest...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Mooi signaal aan de FIA om de auto onveilig te verklaren en ze niet mee laten doen.
Als zelfs de eigen teambaas het al roept...

Omwille van de veiligheid maar een verplichte zet om een veilige auto te maken, want zelf nemen ze die stap niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Silent Thunder schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:30:
Ik ben benieuwd hoe snel LEC zal zijn met al z'n nieuwe raket onderdelen. Bij de kwali straks is de 1e keer dat hij al zn nieuwe upgrades full throttle kan gebruiken?

Ik wil wel eens wat actie zien van FER. Dat Max nu langzaam op eenzame hoogte aan het stijgen is, dat is mooi; maar een spannende titelstrijd is natuurlijk een pré
Ik denk niet dat die veel gaat rijden. Hooguit om te controleren of alles werkt maar geen echte kwalificatie run

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vind dat Red Bull wel een erg grote gok neemt met zo weinig rondjes. Je zag de rijders iedere ronde beter worden naarmate de baan(condities) beter leerde kennen. Beetje arogant om te denken dat RB het in een keer goed komt.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Max zal nu wel spijt hebben dat ie zo weinig gereden heeft in FP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
dutchgio schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:34:
[...]

Mooi signaal aan de FIA om de auto onveilig te verklaren en ze niet mee laten doen.
Als zelfs de eigen teambaas het al roept...

Omwille van de veiligheid maar een verplichte zet om een veilige auto te maken, want zelf nemen ze die stap niet.
Als HAM er moeite mee heeft en RUS niet dan heeft het toch meer met de rijder te maken? Dan zou ik eerder een reserve coureur inzetten en HAM eruit gooien.
Omwille van zijn gezondheid dan he, allemaal goed bedoeld.

Nyck de Vries zie je zovaak in beeld, misschien zou hij graag willen proberen? Volgens mij staat ie elke race al in de startblokken met z'n overall al half aan

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 18-06-2022 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Silent Thunder schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:30:
Ik ben benieuwd hoe snel LEC zal zijn met al z'n nieuwe raket onderdelen.
Die gaat gewoon één getimede lap doen en niet meer buiten komen. Waarom zou je meer draaiuren maken op een motor met een technisch probleem?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Sir_Lion schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:33:
[...]

En hier denk ik dan soms toch wel dat een Olav ofzo toch goed voor was geweest...
Wut, nee. Weet ff niet of het Winkelman of die andere was, maar die heeft een jaar of 2 geleden flink wat kritiek gekregen omdat ie Ocon refereerde als een idioot of iets in die richting.

Olav zit ook in dat wereldje, zoveel interviews deed ie niet.

Kan me nog een keertje Jos herinneren, die was dat geneuzel van Mol ook zat. Op de grid vlak voor de start: 'De eerste bocht....?' Als in gaat Jos daar acties verwachten of wat dan ook. Zegt Jos droog terug "ja die is daar.' Wijzend naar de eerste bocht.

Mol is net zo fluf als dat hele circus. Maar tov Wolff en Hamilton spant iedereen de kroon. Men durft gewoon niks van substantie te vragen en te forceren. Voor jou 100 anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 19:38
RobertMe schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:08:
[...]

Hamilton reed toen natuurlijk ook al meerdere ronden achter Vettel en kwam er niet voorbij. Zonder dat slippertje van Vettel met de time penalty als gevolg was Hamilton er ook echt niet langs gekomen.
Dat had ook wel iets van doen met een hele snelle Ferrari motor ;) . Zolang je maar voldoende overspeed hebt moet inhalen hier geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:37:
Max zal nu wel spijt hebben dat ie zo weinig gereden heeft in FP3
Was het max zijn beslissing of van het team om te wachten tot de baan droger werd? Max kan enkel maar verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 20:49
CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:36:
Ik vind dat Red Bull wel een erg grote gok neemt met zo weinig rondjes. Je zag de rijders iedere ronde beter worden naarmate de baan(condities) beter leerde kennen. Beetje arogant om te denken dat RB het in een keer goed komt.
Waarom het risico nemen?
Le Clerc heeft een grid straf

De Red Bull is dan de beste auto van het veld zelfs al classificeren ze wat lager.
Is puur kijken hoe de baan er bij ligt en aan voelt.

Voor het middenveld heeft het zin en kan het risico genomen worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:39:
[...]

Wut, nee. Weet ff niet of het Winkelman of die andere was, maar die heeft een jaar of 2 geleden flink wat kritiek gekregen omdat ie Ocon refereerde als een idioot of iets in die richting.
Dat was Jack Plooij. Winkelman verlaagt zich niet tot dat nivo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Regent de hele dag. Gaat al een uur over regen… Amber: “Er is een safety car! Wat is er aan de hand??”. :| Kom op. :+

Maar goed, ben benieuwd of en zo ja hoe laat we gaan kwalificeren. Ik zeg gewoon gas d’r op en laat het ze uitzoeken.

[ Voor 33% gewijzigd door WhatsappHack op 18-06-2022 21:46 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
WhatsappHack schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:45:
Regent de hele dag. Gaat al een uur over regen… Amber: “Er is een safety car! Wat is er aan de hand??”. :| Kom op. :+

Maar goed, ben benieuwd of en zo ja hoe laat we gaan kwalificeren. Ik zeg gewoon gas d’r op en laat het ze uitzoeken.
Blij dat ik geen viaplay meer heb, maar het lijkt mij ook wel dat die Q wel uitgesteld kan worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50
Kijk gewoon Sky, veel meer informatie dan viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
WhatsappHack schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:45:
Ik zeg gewoon gas d’r op en laat het ze uitzoeken.
Meh, met de FIA die nu hoog inzet op veiligheid met het stuiteren zullen ze vast niet hun reserve onderbroek nodig hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
LZ86 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:47:
[...]

Blij dat ik geen viaplay meer heb, maar het lijkt mij ook wel dat die Q wel uitgesteld kan worden
Hoop toch niet dat ze het uit gaan stellen. Door dit soort kwalificaties krijg je tenminste nog leuke startgrids.

Bovendien, laat ze zich maar eens bewijzen. Ze verdienen toch niet voor niets het grote geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:03
chevsticks schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:51:
[...]

Hoop toch niet dat ze het uit gaan stellen. Door dit soort kwalificaties krijg je tenminste nog leuke startgrids.

Bovendien, laat ze zich maar eens bewijzen. Ze verdienen toch niet voor niets het grote geld ;)
Dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Lijkt inderdaad toch gewoon door te gaan. Wel gaaf.

Leuke startgrid inc!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Hebben we trouwens allemaal meegekregen dat de motoren van Verstappen, Perez en Gasly gaan ploffen?

Ik weet niet wat die Sam Collins allemaal snuift. Maar omdat Tsunoda nu zijn vierde motor pakt, en Gasly op de derde zit, moeten de Red Bull coureurs zich zorgen maken volgens hem. Dat Red Bull de tweede motor pas in Baku heeft gepakt en ze 0 motorproblemen hebben gehad negeert hij daarbij weer mooi. Zeer waarschijnlijker dus dat Alpha Tauri installatie issues heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Laat de verassingen maar komen met de regen kwalificatie.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LZ86
RobertMe schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:54:
Hebben we trouwens allemaal meegekregen dat de motoren van Verstappen, Perez en Gasly gaan ploffen?

Ik weet niet wat die Sam Collins allemaal snuift. Maar omdat Tsunoda nu zijn vierde motor pakt, en Gasly op de derde zit, moeten de Red Bull coureurs zich zorgen maken volgens hem. Dat Red Bull de tweede motor pas in Baku heeft gepakt en ze 0 motorproblemen hebben gehad negeert hij daarbij weer mooi. Zeer waarschijnlijker dus dat Alpha Tauri installatie issues heeft.
Die Sam Collins voorspelde in 2016 dat VER een eendagsvlieg was. Vooral niet naar luisteren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 19:56
zeiknat volgens Viaplay commentaar, zo zien we t graag :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
LZ86 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:57:
[...]

Die Sam Collins voorspelde in 2016 dat VER een eendagsvlieg was. Vooral niet naar luisteren :P
Nota bene na Brazilië. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

RobertMe schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:54:

Ach Sam Collins vind zichzelf heel erg geweldig. Dude weet veel van techniek, maar soms zorgt zijn ongelimiteerd enthousiasme voor te weinig zuurstof in zijn hersenen. En dan krijg je dat soort uitgekraamde onzin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renegrunn
  • Nu online
Red flag galore incoming…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Laat de battle maar beginnen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

renegrunn schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:59:
Latifi/Stroll galore incoming…
FTFY :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:59

Amphiebietje

In de blubber

Goed, mijn voorspelling:

LAT, STR, HAM, RUS, VER, LEC en nog wat anderen in de muur, Q3 afgelast omdat er geen auto's meer zijn om hem te rijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:32
Vrees het ook - of geel; ik denk dat iedereen super snel een tijd op de klok moet krijgen...

even als refresh; bij rood stopt de klok, maar is er een max tijd voor het quali gebeuren?

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Max zit er gelijk bij. Hup de baan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Crofty: "Sergio Perez is experiencing the turning circle of a oiltanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Viaplay: ‘Staand water’.

Wat nou ‘staand water’, is gewoon een Nederlands woord voor en dat noemen we PLASSEN!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Word steeds erger lijkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 19:56
natter dan p3 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:56
Goed. Dit wordt een lange sessie vermoed ik :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Poeh, zicht is zeer slecht, wordt steeds gekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
werphengel schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:02:
Viaplay: ‘Staand water’.

Wat nou ‘staand water’, is gewoon een Nederlands woord voor en dat noemen we PLASSEN!!
“Standing water”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
VER lijkt wel in een stadsbus te zitten zo langzaam gaat het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39

Quad

Doof

Nou ik hoop niet dat de kwalificatie meer als 2 uur duurt. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:46

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zorgen dat er een tijd op de klok komt :)

En eens kijken of de baan op droogt na Q1 of Q2, is eerst nog te nat daarvoor zo te zien.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Lijkt een prima tijd van RUS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
CAR 44 (HAM) TIME 1:39.260 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 14 LAP 3 16:03:35
18 Jun 2022, 22:04:33

CAR 77 (BOT) TIME 1:38.932 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 14 LAP 3 16:03:24
18 Jun 2022, 22:04:17

[ Voor 34% gewijzigd door StefanVerkerk op 18-06-2022 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Paars paars ALO.

ZOu gaaf zijn als ie m op pole zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 14-09 16:35
Als je deze condities hebt tijdens de race dan wordt er niet geraced... Raar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Mooi, Verstappen nu even P1 1:35.830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

merc boven aan. WDC confirmed

Maar dit wordt een mooie Q met dit weer.
Zin in

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:56
Ik weet het, opdrogende baan. Maar Alonso zit lekker in z'n mojo dit weekend hoor :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Het zal natuurlijk steeds sneller gaan omdat er een droog spoor ontstaat door de het rijden.

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 18-06-2022 22:07 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

LZ86 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:06:
Paars paars ALO.

ZOu gaaf zijn als ie m op pole zet
Heeeel gaaf maar tis pas q1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
CAR 11 (PER) TIME 1:39.032 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 2 LAP 4 16:04:54
18 Jun 2022, 22:06:34

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Max is van de baan geweest in bocht 2 zojuist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Max schiet ook rechtdoor.
Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord