at your service
Ik ga wel eens karten met een groep mensen die allemaal begin 20 zijn (zelf 32) en ik kan best aardig karten al zeg ik het zelf, maar op een droge baan ben ik nergens en op een natte baan rij ik ze allemaal voorbij.
[ Voor 49% gewijzigd door FastFred op 18-06-2022 22:10 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
P1 dusStefanVerkerk schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:10:
Toch blijven ze wel tijden verbeteren. Ben benieuwd wat Max er nu uit perst.
[ Voor 14% gewijzigd door renegrunn op 18-06-2022 22:11 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Waarom, hij is nog niet gecrashed?TinusTegengas schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:11:
Stroll valt nog tegen inderdaad
Het hoeft maar 1 x mis te gaan. Ik zou het risico niet nemen, hij start toch laatste
Stroll doet het best aardig als er nattigheid is.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Max: "A free track"

Tenzij iemand anders crashed en nieuwe onderdelen moet pakken.LZ86 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:13:
Waarom laten ze LEC rijden dan. Zodat ie nog een motor onderdeel in de soep kan rijden in die regen?
Het hoeft maar 1 x mis te gaan. Ik zou het risico niet nemen, hij start toch laatste
Hij hoeft alleen maar Q2 te halen en daarin niet meedoen.
P18 en P19..
erutangiS
"When you grow up your heart dies"
Dan kunnen ze nog meer vervangen, +40 of +50 gridstraf maakt dan ook niet meer uitLZ86 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:13:
Waarom laten ze LEC rijden dan. Zodat ie nog een motor onderdeel in de soep kan rijden in die regen?
System checks ?LZ86 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:13:
Daily driver; MB R171 SLK280
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:22
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Verwijderd
Is dat zo?sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:14:
En RUS weer sneller dan HAM en die is toch ook geen beroerde regenrijder. Die wagen ligt hem echt niet.
Persoonlijk vind ik Lewis helemaal geen regenrijder.
Turkije 2020 won ie ook pas toen het droog was.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gelukkig kun je hier goed inhalen dus dat moet op zich goed kunnen komen als het morgen droog is.tweakduke schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:16:
Nou ja Perez staat absoluut niet goed nu, terwijl de anderen hun tijd iedere keer verbeterd doordat de baan toch opdroogt.
Hier zie je juist te meer welke coureurs echt hun wagen kunnen beheersen buiten dat ze op het vermogen tijd kunnen winnen.
Ik kan hier van genieten, omdat het speelveld veel meer weergeeft wat het daadwerkelijk is. Tuurlijk je hebt afstelling van de auto's, maar toch heb ik het gevoel dat prestaties van de coureur in een kletsnatte sessie een betere weergave van de daadwerkelijke prestaties onderling is dan op een droge sessie waar vermogen een veel grotere rol speelt.
- tweakduke
Dat wel, maar met de hakken over de sloot naar q2 is niet goed genoeg.sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:17:
[...]
Gelukkig kun je hier goed inhalen dus dat moet op zich goed kunnen komen als het morgen droog is.
Normaal gesproken heeft hij er niet zoveel moeite mee als nu.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:16:
[...]
Is dat zo?
Persoonlijk vind ik Lewis helemaal geen regenrijder.
Turkije 2020 won ie ook pas toen het droog was.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zeker niet. Maar ik denk dat ze de wagen op een droog weer stand hebben staan en daar moet je mee uit de voeten kunnen in de regen. Wat dat betreft laat Max zijn kunsten weer goed zien dat hij met bijna alles goed uit de voeten kan.tweakduke schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:18:
[...]
Dat wel, maar met de hakken over de sloot naar q2 is niet goed genoeg.
at your service
De Red Bull kopie werkt nog steeds niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 26% gewijzigd door Zewatanejo op 18-06-2022 22:22 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
I think the green cars are gonna be very very fast.

erutangiS
Very fast out of QualifyingMrOleo schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:21:
Sam Collins voor de kwalificatie:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
...out of qualifying.MrOleo schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:21:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ze gingen best lekker maar nu ging de rest toch wel een klapje harder.MrOleo schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:21:
P van Pits.
Ik vrees geen toetje vanavond voor Lance Jr.MrOleo schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:21:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Pit
Pits.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die zijn niet op start/finish afgevlagd, maar in de pits.
Sainz en Leclerc under Investigation voor te traag te rijden in turn 14
[ Voor 15% gewijzigd door Harrie op 18-06-2022 22:24 ]
Pits. Die zijn de pits ingereden voordat de tijd over was
We zijn een behulpzaam volkje.Amphiebietje schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:23:
Nu weten we het wel, hoor.
Sainz 5 grid penalty straks ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens mij pits, maar anderen weten het misschien zeker
Lijkt me wel toch? Echt blokkeren van Oconloekf2 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:24:
Regie kan niet genoeg krijgen van Vettel, klaar nu.
Sainz 5 grid penalty straks ?
Samsung Flip 7
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Benieuwd.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Nee is droog nu, zeker tot Q3, daarna beetje regen.Dentist schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:24:
Regen pikt weer op
TheBrut3 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:26:
Latifi eerste! Bij de speedtrap...
:strip_exif()/f/image/YNkULWto9KO0nxHlCuh90iWy.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou… als je naar de plassen kijkt. Regent nog wat hoor.loekf2 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:27:
[...]
Nee is droog nu, zeker tot Q3, daarna beetje regen.
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
- tweakduke
Denk je? Hij brengt wel een zak geld mee. Nu eerlijk gezegd hun ik het ook iemand anders. MAG is ook veel beter van mazespinQuad schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:21:
Latifi gaat na de zomerstop echt niet terugkomen.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |