[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 19-06-2022 21:42 ]
Waar is het meetpunt?PatrickC schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:40:
Hoe kon SAI nu DRS hebben op dat laatste rechte stuk? Hij lag 1.3s achter toch?
Kan je überhaupt DRS aanzetten als je het niet hebt?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Benieuwd hoe opa Lewis vandaag uit zijn auto komt. Oh wacht 3e.. niks aan de hand dus
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Heerlijke en spannende race!Kadett schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:40:
Spannendste Canada sinds 2011? Blij met resultaat in iedere geval!
Was genieten!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat lijkt mij de verklaring.StefanVerkerk schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:41:
[...]
Detectiepunt lag voor bocht 10. En in bocht 10 had hij een hele dikke lockup. Daar verloor hij 0,5 seconde.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Jouw hart ging niet te keer? Bij mij echt wel. Vooral laatste ronde.APClll schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:40:
![]()
...maar wel met billenknijpen, ipv rustig onderuitgezakt zitten kijken
ICE ICE Baby
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jammer voor Sainz, komt echt net te kort.
Super gedaan van Max, onder maximale druk presteren.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op de onboard camera van Max was het te zien dat Sainz een forse lock up had, de tweede achter elkaar. De ronde ervoor daar ook al. Alleen op de internationale feed was dat net niet te zien. Dat miste Crofty ook.
*best crowd ever
*gratefull
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
"When you grow up your heart dies"
I served in a company of heroes.
En nee, ben Nederlander, geen Belg.
[ Voor 23% gewijzigd door Waah op 19-06-2022 21:43 ]
#blessedsimons schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:43:
Eindelijk weer eens een Hamilton post race interview bingo!
*best crowd ever
*gratefull
You where saying?😉Chefbierrr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:28:
Ik zei het al bij de SC, dit wordt SAI p1
Mooie race gezien, jammer van de tactics van Alonso. Die verloor daar een paar rondjes 2 seconden per lap door niet naar binnen te gaan voor nieuw rubber.
Ik heb genoten.
https://f1manager.info/ranking/4605
Meetpunt zit een stuk voor de hairpin, witte streep. Daar zat Carlos nog op 9 tienden.Waah schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:41:
[...]
Waar is het meetpunt?
Je gaat dat zo snel missen hèsimons schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:43:
*best crowd ever
*gratefull
Dit kan niet eens toch? Een drs kan je niet activeren buiten de detectiezone en buiten 1 sec?
Op de internationale feed was het ook te zien.StefanVerkerk schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:43:
Op de onboard camera van Max was het te zien dat Sainz een forse lock up had, de tweede achter elkaar. De ronde ervoor daar ook al. Alleen op de internationale feed was dat net niet te zien. Dat miste Crofty ook.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
So happy to be back here.simons schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:43:
*best crowd ever
*gratefull
The team did a great job.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan niet zomaar aan nee, er is een meetpunt voor nodig. Op het stuur ziet de coureur met een lampje of hij DRS mag gebruiken (en een tweede lampje of hij het heeft geactiveerd).Waah schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:41:
[...]
Waar is het meetpunt?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
In dit tempo gaat Verstappen dit seizoen nog Alonso zijn totaal overschrijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dat heeft Max nog nooit gedaan.Vuvuzela schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:43:
Leuk voor Max en Carlos dat ze met Ham het podium mogen delen.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bij de pitstop en bandenslijtage etc. Was er nog wel contact, maar ergens daarna dus niet meer.JeroenTheStig schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:42:
Ah, vandaar dat het zo rustig was bij Max onboard. Zijn mic doet het gewoon niet
Begrijpelijk, maar moet ie niet doen. Hij moet doorpakken, en de positieve dingen van deze race meenemen. Dadelijk heeft ie weer iets wat er gebeurd en gaat ie weer overdriven. Die vent kan rijden, maar moet zo snel het kopje laten hangen.Rivanov schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:44:
SAI baalt haha.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heeft een nieuwe vloer ofzo nu toch..G_Dragon schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:45:
Zo wat is die Hamilton opeens weer soepel..
Andere jaren afgeven dat het niet moeilijk winnen is voor HAM omdat die snelste wagen heeft. Dit jaar VER veruit snelste wagen (zelfs met drs komt Sainz maar 0.5 sec) dichter. Beetje hypocriet niet waar?Ypuh schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:41:
Leuk einde. Had het Sainz ook wel gegund, maar hier zie je weer hoe goed Max toch is in winnen.
Voor die 15 toeren achter de, ik had er zachtere band durven opsteken als ik Fer was....
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Laxeermiddel doet wonder uit ervaring.Waah schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:43:
Komende uur wordt er niet gepoept, zo strak zit mijn anus
En nee, ben Nederlander, geen Belg.
Goeie fysioG_Dragon schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:45:
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Viel mij ook al op ja. Die Angela is een gouwe!G_Dragon schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:45:
Angela levert blijkbaar goed handwerk
Maar!! Wel een goede prestatie voor hem en het Team
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 19-06-2022 21:47 ]
Flink verschil in WK punten nu, pfoe!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Uit je frustraties even naar iemand anders ofzoSadisticPanda schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:46:
[...]
Andere jaren afgeven dat het niet moeilijk winnen is voor HAM omdat die snelste wagen heeft. Dit jaar VER veruit snelste wagen (zelfs met drs komt Sainz maar 0.5 sec) dichter. Beetje hypocriet niet waar?
Voor die 15 toeren achter de, ik had er zachtere band durven opsteken als ik Fer was....
I served in a company of heroes.
Op naar juli, de quadruple header!
LatifiVuvuzela schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:47:
Wie is DOTD?
Nog niet bekendVuvuzela schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:47:
Wie is DOTD?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
oh ja hoorHenvar schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:46:
Hamilton bingo incoming
Ferrari en Red Bull zijn gelijkwaardig, maar wellicht zie je alleen de MercedesSadisticPanda schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:46:
[...]
Andere jaren afgeven dat het niet moeilijk winnen is voor HAM omdat die snelste wagen heeft. Dit jaar VER veruit snelste wagen (zelfs met drs komt Sainz maar 0.5 sec) dichter. Beetje hypocriet niet waar?
Voor die 15 toeren achter de, ik had er zachtere band durven opsteken als ik Fer was..
Ferrari was gewoon sneller in pace dan RB vandaag, maar SAI is geen VER.....SadisticPanda schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:46:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Nou nou nou...SadisticPanda schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:46:
[...]
De merc was destijds echt wel een flink stuk beter dan de rest. Verschillen zijn nu kleiner tussen rb en fer.
[ Voor 66% gewijzigd door Outerspace op 19-06-2022 23:01 ]
Op de boordradio zei Horner volgens mij dat Max het interview zou krijgen?Vuvuzela schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:47:
Wie is DOTD?
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Hij doet het ook nog, nergens last meer vandutchgio schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:49:
Vraag even naar z'n rugpijn anders, hij is het zelf al weer vergeten

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Vorig jaar was er altijd wel wat maar nu is het allemaal clean en netjes.
PSN: McMillan0984
DutchCrownNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:48:
Bingo! “Awesome Crowd”
Is hier geen filmpje van alle best crowds ever?
Self reflection is the school of wisdom
Also many thanks for the lunchlady
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |