Ik vermoed dat FER beter met de banden omgaat vandaag.Lekker Ventje schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:46:
Sainz valt straks weer terug omdat ie zijn banden te zwaar belast.
Ja, Stroll heeft er toch zin in vandaag. Zhou komt er net niet voorbij.
Vreemd dat Alonso niet echt dichterbij komt aan Ocon en Leclerc met zijn verse banden.
Waarom komt NOR niemand voorbij?
Ligt het aan NOR of aan de auto?
Russell loopt in op HAM. Dat kan ook nog leuk worden.
Dat zou ook voor t eerst zijn dan.Chefbierrr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:47:
[...]
Ik vermoed dat FER beter met de banden omgaat vandaag.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Max houdt gat rond 8 sec
Heeft iemand een screenshot van actuele standings. Luister naar Olav maar geen beeld wie op welke plek rijdt
Volgens mij heeft NOR zijn oude banden weer teruggekregen in die bizarre pitstop. Of zag ik dat verkeerd?HollowGamer schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:47:
Max moet nog 6 - 7 rondes rijden om een pit window te hebben op Hamilton
Max verliest consequent 2-3 tienden per ronde. Tot nu toe.Dentist schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:47:
Max houdt gat rond 8 sec
De McLaren is geen geweldige competitieve auto en na die stop zou ik er ook geen zin meer in hebben.HollowGamer schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:47:
Maargoed, ik ben geen f1 coureur
Kadett schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:47:
Heeft iemand een screenshot van actuele standings. Luister naar Olav maar geen beeld wie op welke plek rijdt
:strip_exif()/f/image/GROBudNieD60OMxQVMIDK70r.jpg?f=fotoalbum_large)
Alstu
Harde band gaat toch niet zo lang mee dus, dat worden nog wel tweestoppers
..en daar mikken ze op bij RBRStefanVerkerk schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:48:
Deze is misschien actueel genoeg:Kadett schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:47:
https://www.nu.nl/formule...nada-leclerc-rukt-op.html
Het is nu al 2-3 ronden tussen 8 en 8.3VidaR-9 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:48:
[...]
Max verliest consequent 2-3 tienden per ronde. Tot nu toe.
Dan gaat Sainz het ook niet redden met zijn Harde band
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tsja is dat boeiend? Die pakt hij toch wel. Zeker op verse banden.StefanVerkerk schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:48:
Sainz rijdt niet echt dat gat even dicht. Al komt ie straks met een halve seconde per rondje dichterbij, dan is het 16 rondjes verder voordat ie er is. Dan nieuwe bandjes en klaar.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Daar is de live timing op de internet voor:Kadett schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:47:
https://www.formula1.com/en/f1-live-lite.html
(ik doe hetzelfde)
ping 127.212.23.124
Dat idee had ik ook, of die band linksvoor kwam nog ergens anders vandaan?DHH schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:48:
[...]
Volgens mij heeft NOR zijn oude banden weer teruggekregen in die bizarre pitstop. Of zag ik dat verkeerd?
Leclerc gaat maar 1 stop doen, en ik denk dat de meesten om hem heen ook nog een keer gaan stoppen. Dus die p5 is redelijk reflectief. Alleen Alonso gaat hem zeker (proberen) uit te rijden.
Max nu zelfs sneller.
Hamilton houdt het tempo van Max ook goed bij.
We passen niet allemaal in jouw woonkamer
Klagen over porpoising maar vervolgens wel vol de kerbstones pakken en flink stuiteren...
"When you grow up your heart dies"
Sainz begint ook al te klagen over de banden.
Beetje de sensoren fuckensjaool schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:50:
Klagen over porpoising maar vervolgens wel vol de kerbstones pakken en flink stuiteren...
Wat voor banden heeft Max nog beschikbaar?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ferrari leest meeStefanVerkerk schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:48:
Volgens mij nog een setje medium en drie setjes soft.SnowDude schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:51:
ZwarteSnowDude schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:51:
Cloud ☁️
Nieuwe hards en nieuwe softs. En gebruikte mediums.SnowDude schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:51:
Zijn we de tyre vibrations al vergeten?sjaool schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:50:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Sai versnelt. .5 sec in laatste ronde..
Fer plan d.
Leclerc zit nog op a.
Uh oh...
Leclerc zit nog op a.
Uh oh...
Neu, Sainz heeft net de boodschap gekregentalkatoo schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:52:
Max een foutje? Sainz loopt nu in.
Seconde? 😛Dentist schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:52:
Sai versnelt. .5 sec in laatste ronde..
Sai versnelt, ham verliest ook.talkatoo schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:52:
Zit een treintje voor hem die hij op een rondje moet zetten.talkatoo schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:52:
-
Norris op een ronde gezet door Verstappen. Au!
Sainz heeft een goede pace vandaag hoor. Dit heeft Verstappen nog niet zomaar gewonnen.
PSN: xMaurice93
Zodra max een comfortabele gap heeft op Hamilton zal die pitten voor vers rubber
Russell flinke fout gemaakt? Van 2 naar 9 seconden tov HAM
Sainz lijkt me nu wel favorietMaurice079 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:53:
Sainz heeft een goede pace vandaag hoor. Dit heeft Verstappen nog niet zomaar gewonnen.
Zo inderdaad ja. Wat is daar gebeurd dan?d0s schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:54:
PSN: xMaurice93
Waarom dan? Ik zie niet hoe Max die zou moeten verspelen.
En dan uitrijden op medium? Dat zijn 30 lange rondjes dan hoorrenegrunn schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:54:
Max binnen nu en 3 rondjes naar binnen
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
17,5werphengel schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:54:
Hoe lang duurt een pitstop?
17+ sec dachtikwerphengel schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:54:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Interessant hoe je naar een verschillende wedstrijd kan kijken..imho is max dik in control.
Je zal maar strateeg van een team zijn
17,5 secwerphengel schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:54:
Nog 5/6 rondjes en naar medium en dan vlammen
Neehoor. Het was de hele tijd tussen de 9 en 10 seconden.d0s schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:54:
Ja maar RBR heeft een radiografisch bestuurbare eekhoorn nagemaakt. Die rijden ze straks het circuit op, zo precies voor SAI z'n vleugel, als hij te snel blijkt te zijn voor MaxMaurice079 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:53:
LEC rookt lekker...
Als Max moet pitten kan Sainz het toch ook niet volhouden?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lekker gesnoven?Silent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:56:
[...]
Ja maar RBR heeft een radiografisch bestuurbare eekhoorn nagemaakt. Die rijden ze straks het circuit op, zo precies voor SAI z'n vleugel, als hij te snel blijkt te zijn voor Max
Vloeistof lek.??.. zag het net ook al op het rechte stuk..sjaool schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:56:
LEC rookt lekker...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nope, Max moet gewoon naar binnen gaan als Sainz op 2-3 seconde zit.Lekker Ventje schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:57:
SAI redt het ook niet tot de finish op deze banden. Die moet echt nog wel een keer naar binnen.Lekker Ventje schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:57:
Nee die doen dat over de pitstop zelf
Hamilton zijn pace lijkt nu gelijkwaardig aan die van Max, RB lijkt niet lekker op harde band te gaan..
De kans dat Ferrari de slechtste strategie heeft is gewoon het grootst. Maak me geen zorgen.
een VSC of SC gaat de winst bepalen, als er niks gebeurd lijkt me de VER de beste kaarten heeft.
Nou dat hangt ook beetje af van hoeveel rondes ze nog moeten 😛siggy schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:57:
[...]
Nope, Max moet gewoon naar binnen gaan als Sainz op 2-3 seconde zit.
Max moet wel naar binnen,
Bovendien zitten ze net over de helft van de race dus je zou zeggen dat Max dat gat moet kunnen dicht rijden.
Bovendien zitten ze net over de helft van de race dus je zou zeggen dat Max dat gat moet kunnen dicht rijden.
Ze besloten bij LAT om toch maar die rechtervoorband vast te draaien voor ie wegmocht.
Oef die pitstop van latifi
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max zijn banden zijn klaar...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Tyres start to drop mate" - Max
Meer dan genoeg. Ze redden het wel, maar dat wordt op eieren rijden. Zolang Ferrari maar niet eerder pit dan Max.VidaR-9 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:58:
[...]
Nou dat hangt ook beetje af van hoeveel rondes ze nog moeten 😛
Leclerc gaat de pit in (42 ronden)
[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 19-06-2022 21:00 ]
FIA en hun bizarre veiligheidseisen... ;-)Hippocampus schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:59:
Ze besloten bij LAT om toch maar die rechtervoorband vast te draaien voor ie wegmocht.
Latifi met een sneue stop, maar hij lag daarvoor ook al 20sec achter. Wordt hopelijk ook zijn laatste seizoen.
Oh nee, LEC achter de Strollitrain
Haast knap hoe Ferrari het blijft verpesten voor zichzelf op momenten dat het moet
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |