Ik heb 1 lap gezien en toen ff 10 min gemist.
Kan iemand mij uitleggen waarom Max opeens op p3 staat?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Uit ervaring van verleden races. Is het winnende strategie.Maurice079 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:17:
Omgekeerde strategie t.o.v. wat we in Baku hebben gezien
Voor ham eindigen.Vuvuzela schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:18:
Alonso heeft een plan
McdriveSilent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:18:
Per met pech, Max pit inSilent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:18:
Pitstop onder VSC door een kapotte bak bij PER.Silent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:18:
"When you grow up your heart dies"
GepitSilent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:18:
Banden wissel.Silent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:18:
Cloud ☁️
Idem, ik wilde hier wat meelurken, fijne race wensen en gaan genieten.wontcachme schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:14:
*** Ik dacht dat de race om 21:00 begon
Oke duidelijk
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij is 8 tiende sneller dan p2 per ronde, dus nee.Silent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:19:
[...]
Oke duidelijk
Maar lijkt erop als hij snelheid mist om p2 aan te vallen toch?
Ga eerst ff zelf kijken...Silent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:19:
[...]
Oke duidelijk
Temperatuur moet denk ik nog in de banden komen.Silent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:19:
[...]
Oke duidelijk
Cloud ☁️
Nope, zet paarse sectoren en FL neer. Dat gat rijdt VER zo dicht.Silent Thunder schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:19:
[...]
Oke duidelijk
Just Italian thingsKenny_026 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:20:
Wat doet ferrari nu weer met die vsc? Sainz klaagde al over zn banden en nu verliest ie dik tijd.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hij moet nog 57 ronden op die band. Nu al pushen? Gaat die band zo lang mee?DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:20:
Max heeft al te horen gekregen om te pushen.
Wordt gewoon een tweestopper denk ik, hij rijdt naar Sainz en Alonso toepietr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:21:
[...]
Hij moet nog 57 ronden op die band. Nu al pushen? Gaat die band zo lang mee?
Wrs 2 stop voor iedereenpietr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:21:
[...]
Hij moet nog 57 ronden op die band. Nu al pushen? Gaat die band zo lang mee?
Dit is nog plan B.Kenny_026 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:20:
Wat doet ferrari nu weer met die vsc? Sainz klaagde al over zn banden en nu verliest ie dik tijd.
ALO gaat nu ook niet zo vlot meer, is uit de drs van SAI gevallen. ALO is ook niet in strijd met FER of RBR dus niks aan de hand.StefanVerkerk schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:22:
Max rijdt het gat ten opzichte van Alonso heel snel dicht.
Gelukkig heb ik de onboard van VER erbij.
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooie DRS treind0s schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:25:
Albon.. held . Wat een race weer tor nu toe
Hier wordt je toch ook moe vanJustevo schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:25:
En nu vinden ze DRS te krachtig bij F1tv.
Die weet ook wel dat verdedigen zinloos is.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Alles en iedereen is Anti Max.. boehoehoe
I served in a company of heroes.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
PSN: xMaurice93
Ja en VER haalt hem niet heel erg snel bij tot nu toe.pietr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:26:
Sainz heeft kans op een eenstopper als hij Max nog lang achter zich kan houden.
Wordt lastig lijkt mij.pietr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:26:
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
ja maar VER zijn banden zijn ouder dus dat kan aan het einde nog een ding gaan worden, ligt eraan wanneer SAI naar binnen gaatDutchCrownNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:25:
Nog ff en VER ziet de versnellingsbak van Sainz, en die moet nog stoppen
Nah dat gaat ie niet redden. Ik zie niet hoe. Sainz wordt tweede als Ferrari niet nog meer spaghetti gaat maken van hun strategie-notes.pietr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:26:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
VER is 0.3/0.4s sneller per ronde.Chefbierrr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:26:
[...]
Ja en VER haalt hem niet heel erg snel bij tot nu toe.
Het was natuurlijk niet de MERC met nr44 die hij in de spiegels zag.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Het is hier ook geen Monacoskreppiedoe schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:27:
[...]
Het was natuurlijk niet de MERC met nr44 die hij in de spiegels zag.
Monitoren, eventuele straffen pas volgende raceFranko P. schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:28:
Heb helaas niet alles gevolgd dit weekend maar de fia ging toch stappen ondernemen tegen het stuiteren? Ik zie bij de onboards weinig verschil?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dan zou Max mee kunnen gaan voor een 2e stop als het laat in de race is.Wognummer schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:27:
[...]
ja maar VER zijn banden zijn ouder dus dat kan aan het einde nog een ding gaan worden, ligt eraan wanneer SAI naar binnen gaat
Ze gingen het dit weekend onderzoeken en daarna kijken hoe ze het moeten aanpakken meende ik.Franko P. schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:28:
Heb helaas niet alles gevolgd dit weekend maar de fia ging toch stappen ondernemen tegen het stuiteren? Ik zie bij de onboards weinig verschil?
Dit weekend data verzamelen, volgende keer wat mee doen.Franko P. schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:28:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik snap niet dat ze niet sowieso altijd een transcriptie doen..FunFair schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:29:
Anders lul je weer even door de boordradio heen.....
voor wat ik begreep gingen ze eerst meten = weten, maar dat hoort in het algemeen seizoen topic denk ik.Franko P. schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:28:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Kan ook in het plan zitten héDentist schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:30:
Sai mist weer vsc pit
Cloud ☁️
Die van Norris ook (of was hij het), ze leken niet klaar te staan.Yonix schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:30:
RIC en MSC contact? Pitstop van RIC duurde lang.
Nee hij was pit entry voorbij
[ Voor 30% gewijzigd door renegrunn op 19-06-2022 20:32 ]
hebben ze een dubbele geprobeerd en lagen de banden niet klaar ofzo?plizz schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:31:
Oei. Dat was een lange pitstop van Norris.
PSN: xMaurice93
Ronde 20/70PWM schreef op zondag 19 juni 2022 @ 19:59:
Hopen dat de Haas hem eens heel houden. Zou mooi zijn als die Top-10 eindigen.
[ Voor 33% gewijzigd door Erwin186 op 19-06-2022 20:32 ]
nee? dat was LEC volgens mijrenegrunn schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:31:
Sainz is in pit geweest. Mooi racen met HAM
[ Voor 10% gewijzigd door Wognummer op 19-06-2022 20:33 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq