Zet die achterkant dan hoger, heeft ie geen rugpijn meer.
En dit mensen.. is waarom Hamilton toch wat afgunst heeft. Beschamend dit.
Wat je ook van HAM vind dat gestuiter is verschrikkelijk, zeker op zijn leeftijd.StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:44:
Of Hamilton speelt ongelofelijk goed toneel of hij heeft écht flink pijn.
Toen Leclerc uitviel reed Max heel snel het gat dicht dus er viel sowieso niet veel te vechten als je nu de achterstand van Perez op Max ziet.werphengel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:44:
[...]
Perez mócht niet vechten van het team. Kan me voorstellen dat je dan wat geïrriteerd bent.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
HAM is ouder.HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:45:
Waarom stapt RUS niet zo uit? Heeft hij minder last ervan?
De grap is dat ik geen enkel woord of actie van Hamilton nog serieus kan nemen en zie dit dan ook als een toneelstukje. Zijn teamgenoot hopt gewoon uit de auto.
Hij is acteur en politici maar geen racer.
Hij is acteur en politici maar geen racer.
Och och och wat een show! Ach hij krijgt er in elk geval de driver of de day voor 😂😂
Alles voor de kijkcijfers
Alles voor de kijkcijfers
Tja, RUS klaagt ook al langer over zijn rug en ribben met dat gestuiter, en die stapt ook niet uit alsof ie net geopereerd is aan een hernia.DarkSide schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:45:
[...]
Tja.
Beetje dubbel gevoel.
Hij zal echt geen comfortabele rit hebben gehad.
Maar denk dat er toch ook wel een beetje theater bij zit
Ik heb sterk het gevoel at het 70% theater is bij HAM
Heeft iemand krukken of een rollator naast de W13 gezien?
*knip*
Zie modbreaks.
Zie modbreaks.
[ Voor 76% gewijzigd door tweakduke op 12-06-2022 14:58 ]
Ja voor hem wel maar niet voor het teamJoteW schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:45:
[...]
Daarom is het voor zijn rug nog wel een oplossing als het allemaal zo zwaar en dramatisch is.
Die heeft echt pijn, kijk maar eens naar de onboard beelden hoe dat hok stuitert.StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:44:
Een stoel die koud begint te voelen is ook geen goed teken.
Maargoed, uiteraard is volgens de 'echt racefans' HAM een toneelstuk aan het opvoeren.

Hamilton kennende is dit een toneelspel. Dit is niet de eerste keer dat hij zo'n stukje opvoert.StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:44:
"When you grow up your heart dies"
Sommige mensen komen daar nu pas achtercomputerjunky schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:46:
De grap is dat ik geen enkel woord of actie van Hamilton nog serieus kan nemen en zie dit dan ook als een toneelstukje. Zijn teamgenoot hopt gewoon uit de auto.
Hij is acteur en politici meer geen racer.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Waarom heeft Russel veel minder last van het porpoising dan Lewis?
Afstelling van de auto?
Afstelling van de auto?
Naomi SchiffFormula one schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:47:
Naam van interviewster?
Meestal ben je blij als je nog mag stuiteren op oudere leeftijd toch.Grert schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:46:
[...]
Wat je ook van HAM vind dat gestuiter is verschrikkelijk, zeker op zijn leeftijd.
Wat een geweldige race! Max kampioen

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Hij kiest er zelf voor om in die auto te stappen… heeft 7 wereldtitels, dus waarom risico lopen om voor de rest van z’n leven rugproblemen te hebben?Kenny_026 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:45:
Ik ben echt geen Lewis fan maar dit is echt nasty hoor. Terecht DOTD… Moet je zien hoe die uit de auto stapt. Heb oprecht met hem te doen…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Naomi SchiffFormula one schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:47:
Naam van interviewster?
Maar in principe zijn ze beide even fit toch?
Ik zou Alonso weleens willen zien in de Mercedes van Lewis.
Naomi Schiff. Ze klinkt als de stem van de interviewster uit de F1 game.Formula one schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:47:
Naam van interviewster?
Ligt toch aan de rijder ook? Russell lijkt niet veel problemen te hebben. Hij moet gewoon stoppen met dat toneelspel of stoppen met racen, genoeg die dat stoeltje kunnen innemen en echt niet veel langzamer zouden zijn.Kenny_026 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:45:
Ik ben echt geen Lewis fan maar dit is echt nasty hoor. Terecht DOTD… Moet je zien hoe die uit de auto stapt. Heb oprecht met hem te doen…
Wanneer dan? Over welke situatie ging dat?dawg schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:47:
Perez: “miscommunication”. Aha.
Met gp2 engine?HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:48:
[...]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Mercedes toneelstukje over de radio weer

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik lees veel verschillende berichten nu, maar ik denk wel ondanks de afgelopen jaren dat Hamilton hier echt last van heeft en dit geen toneelstuk is.
Hopelijk vind Mercedes er een oplossing voor
Hopelijk vind Mercedes er een oplossing voor
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is precies hetzelfde. Alleen HAM wordt om z'n oren gereden dit seizoen en doet alsof hij er meer last van heeft. Het is zo doorzichtig.werphengel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:47:
Waarom heeft Russel veel minder last van het porpoising dan Lewis?
Afstelling van de auto?
Ze zetten die auto maar gewoon hoger. Ze wisten het van tevoren.
Russell stapt ook niet zo uit die auto.
Ugh.. Toto kan ik ook niet serieus nemen. Wat een toneelspel voor de FIA.
Die auto kan je toch gewoon hoger zetten?
Die auto kan je toch gewoon hoger zetten?
[ Voor 31% gewijzigd door HollowGamer op 12-06-2022 14:49 ]
Auditie voor z'n Hollywood carrière.?sjaool schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:47:
[...]
Hamilton kennende is dit een toneelspel. Dit is niet de eerste keer dat hij zo'n stukje opvoert.
Veel praten hier alsof ze zelf wekelijks met 350 over de weg vliegen terwijl de auto alle kanten op stuitert. Russel heeft ook veel last van de rug en klaagt er ook al weken over. Ik denk dat 13 jaar verschil idd een rol speelt.
Ik win, ik zei eerder dat Toto op de radio zou komen richting Lewis.
Zei Toto nou echt 'we all know this is a shit box to drive'?
Over pitten tijdens de eerste VSC.Exocet schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:48:
Wanneer dan? Over welke situatie ging dat?
*knip*
Zie modbreak.
Zie modbreak.
[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 12-06-2022 14:49 ]
Bl44t
*knip*
Ophouden dus zie modbreak.
Ophouden dus zie modbreak.
[ Voor 73% gewijzigd door tweakduke op 12-06-2022 14:49 ]
Gezondheid gaat voor de punten, neem toch aan dat ze er bij Mercedes net zo over denken. 'T is gewoon typerend dat hij weer zo'n act op moet voeren. Tuurlijk zal het allemaal niet lekker zitten, maarja. Russell loopt ook niet zo te janken.
Twente komt eraan!
Die komt er ook niet vrolijk uit. Russel is flink jonger en zal waarschijnlijk ook niet willen klagen, hij is immers een rookie bij mercedes.HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:48:
[...]
Russel is maar 25 jaar jonger of zo.d0s schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:48:
[...]
Is precies hetzelfde. Alleen HAM wordt om z'n oren gereden dit seizoen en doet alsof hij er meer last van heeft. Het is zo doorzichtig.
Ze zetten die auto maar gewoon hoger. Ze wisten het van tevoren.
Russell stapt ook niet zo uit die auto.
Tussenwervelschijven kun je niet trainen en die worden steeds minder flexibel naarmate je ouder wordt…HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:48:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:49:
Alleen verkeerde kleur.
Russel doet het anders prima, maar Toto zijn focus lijkt volledig op Hamilton te liggenStefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:49:
Haha die "do not swear" bericht in de cooldown room xD
Haha, "Please do not swear" op dat scherm
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jammer dat we nooit wat negatiefs over Mercedes mogen zeggen hier.tweakduke schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:48:
[modbreak]Zolang we van de bank niet kunnen oordelen of iemand echt pijn heeft, hou het respectvol aub. De afgunst mag echt even wat minder.[/]
M.a.w. mogen we ons gevoel/mening niet uitspreken?
Vorig jaar was het ook al zo, toen mochten we ook niets negatief zeggen over hun.
In zijn eigen beleving ziet het er ongetwijfeld extreem heroïsch uit, zoals we de helden uit het verleden compleet uitgeput uit hun auto zagen kruipen. Maar dit ziet er in werkelijkheid gewoon uit als een oude man die uit een net wat te lage auto stapt.sjaool schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:47:
[...]
Hamilton kennende is dit een toneelspel. Dit is niet de eerste keer dat hij zo'n stukje opvoert.
En dan nog de zalvende woorden van Toto... Lewis zijn tijd is geweest.
Boeiende televisie die cooldown room haha. Er gebeurt dus helemaal niks vandaag.
Denk dat het echt wel zeer doet. Zeker zal leeftijd een rol kunnen spelen, maar Russel heeft ook al meermaals aangegeven dat het totaal niet prettig is.
Makkelijk om te zeggen dat het toneel is, het kan ook zijn dat Lewis sowieso meer aanleg heeft voor rugpijn op die plek.
Makkelijk om te zeggen dat het toneel is, het kan ook zijn dat Lewis sowieso meer aanleg heeft voor rugpijn op die plek.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Wel grappig dat ie zo nep uit zijn auto stapt. Als je echt door je rug heen bent kún je dat niet eens doen, zeker niet vanuit en dergelijke zitpositie. Eigenlijk gewoon zonde, al dit drama, anders was Hamilton prima te pruimen.
Afhankelijk van hoe lang hij doorraced, hopelijk ambieert hij geen teamrol.....
*knip*G_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:50:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die heeft wel veel pijn..
Zie modbreaks.
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 12-06-2022 14:57 ]
Nouja, Russell heeft er ook genoeg over gezegd, heeft ook aangegeven niet met plezier de auto in te stappen vandaag.Grert schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:49:
[...]
Die komt er ook niet vrolijk uit. Russel is flink jonger en zal waarschijnlijk ook niet willen klagen, hij is immers een rookie bij mercedes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Soft geveerde buschauffeursstoel erin dan maar ?G_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:50:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:17
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nee, want hier kun je niet zomaar over zeggen dat hij een toneelstuk opvoert. Dat gaat echt even wat te ver. Bovendien gaat het alleen maar weer over Hamilton en we weten wat we daar met zijn allen van vindenHollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:50:
[...]
Jammer dat we nooit wat negatiefs over Mercedes mogen zeggen hier.
Vorig jaar was het ook al zo, toen mochten we ook niets negatief zeggen over hun.
Is de do not swear weer een Verstappen regel?
Ik heb wel te doen met Hamilton, maar krijg toch de indruk dat hij wel de slachtoffer rol pakt. Je ziet Russel namelijk glimlachend in de cool down room rondlopen.
Horner altijd met zijn trotse vaderlijke blik
Van Hamilton?tweakduke schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:51:
[...]
Nee, want hier kun je niet zomaar over zeggen dat hij een toneelstuk opvoert. Dat gaat echt even wat te ver. Bovendien gaat het alleen maar weer over Hamilton en we weten wat we daar met zijn allen van vinden
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zeker zelf nog nooit last van je rug gehad...siggy schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:50:
Wel grappig dat ie zo nep uit zijn auto stapt. Als je echt door je rug heen bent kún je dat niet eens doen, zeker niet vanuit en dergelijke zitpositie. Eigenlijk gewoon zonde, al dit drama, anders was Hamilton prima te pruimen.
Komt ie weer:
Ferrari op het podium 😆
Ferrari op het podium 😆
Volg je bankbiljetten
Nope, Perez vloekt meer in de cooldown room dacht ik.
Niemand zal zeggen dat het géén pijn doett. Hamilton staat er bekend om om álles te overdrijven dat het tot toneel verheven is. Een van de fitste mensen op aarde heeft pijn aan zijn rug, dan stap je niet zo uit de wagen. Het zag er nog redelijk soepel uit, allen die stomme handjes op zijn rug, tsja.SideSwipe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:50:
Denk dat het echt wel zeer doet. Zeker zal leeftijd een rol kunnen spelen, maar Russel heeft ook al meermaals aangegeven dat het totaal niet prettig is.
Mansell kon beter acteren.
Verschil tussen wel op het podium en niet op het podium gok ikWoudloper schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:52:
Ik heb wel te doen met Hamilton, maar krijg toch de indruk dat hij wel de slachtoffer rol pakt. Je ziet Russel namelijk glimlachend in de cool down room rondlopen.
Ohja, en wat jaren leeftijd.
Hier ervaring ja, je kan veel last van je rug hebben, maar toch nog zo flexibel als een slang zijn.FabianGTI schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:52:
[...]
Zeker zelf nog nooit last van je rug gehad...
Sainz heeft het ook aangegeven tijdens een drivers briefing maar kreeg geen bijval.SideSwipe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:50:
Denk dat het echt wel zeer doet.
Ik al meerdere keren maar mij lukte het dan nooit om nog fatsoenlijk auto te rijden of te sturen. Maar ik ben geen topsporter.FabianGTI schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:52:
[...]
Met een lengte van 185cm zou je toch zeggen dat Russell er veel meer last van moet hebben dan Lewis met zijn 174cm.Grert schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:49:
[...]
Die komt er ook niet vrolijk uit. Russel is flink jonger en zal waarschijnlijk ook niet willen klagen, hij is immers een rookie bij mercedes.
"When you grow up your heart dies"
Echt, wat jammer weer dit.
Jullie hebben nog nooit van je leven meegemaakt dat 2 mensen hetzelfde werk doen en dat het bij de een in de rug schiet en bij de ander niet!?
Die man heeft overduidelijk pijn en dat is ook hartstikke logisch als je die onboards ziet.
Jullie hebben nog nooit van je leven meegemaakt dat 2 mensen hetzelfde werk doen en dat het bij de een in de rug schiet en bij de ander niet!?
Die man heeft overduidelijk pijn en dat is ook hartstikke logisch als je die onboards ziet.
erutangiS
+ Russel kon na de laatste VSC rustiger rijden, terwijl HAM nog moest racen om GAS voorbij te komen.chevsticks schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:52:
[...]
Verschil tussen wel op het podium en niet op het podium gok ik
Ohja, en wat jaren leeftijd.
Nu maar hopen dat Lewis de drie sterren optie heeft aangevinkt bij z’n zorgverzekeraar.
Zou het lullig voor hem vinden als hij maar 10 behandelingen bij de fysio, per jaar vergoed krijgt.😋
Zou het lullig voor hem vinden als hij maar 10 behandelingen bij de fysio, per jaar vergoed krijgt.😋
[ Voor 3% gewijzigd door werphengel op 12-06-2022 15:07 ]
Ik heb al 22 jaar onderrug klachten variërend van flinke pijn bij opstaan tot door mijn knieën zakken maar zo heb ik nog nooit gelopen. Dat zou het alleen erger maken omdat je loopt te waggelen waardoor je je ruggengraat meer beweegt wat echt het laatste is wat je wil. Ik compenseer allen via de benen om de rug niet te bewegen.
In mijn ogen en ervaring ongeloofwaardig en niet de manier om je statement te maken. Dat je het anders wil kan ik me voorstellen maar dit is niet de manier!
In mijn ogen en ervaring ongeloofwaardig en niet de manier om je statement te maken. Dat je het anders wil kan ik me voorstellen maar dit is niet de manier!
Je kunt veel zeggen over de overname van Liberty Global voor wat betreft de graphics tijdens de race etc., maar alle visuele elementen voor en na de race met o.a. LED schermen op alle mogelijke plekken geeft het toch wel een veel modernere look dan toen Bernie nog eigenaar was.
per aspera ad astra
Wederom een mooie race vandaag!
Russel profiteert van de uitvallende Ferrari's en behoudt zijn winning streak.
Russel profiteert van de uitvallende Ferrari's en behoudt zijn winning streak.
Oh jawel, plus ijskoude benen, na een dag van 16 uur kajakken.....FabianGTI schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:52:
[...]
Volgens toto nog steeds een Shitbox.G_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:50:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hopelijk vind Mercedes snel een oplossing
Maar wel een 3-4 finish 👍
Mercedes stay echt nog miraculeus dichtbij Ferrari in de constructors.
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 12-06-2022 14:55 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Merken jullie ook dat Perez echt het idee had om te vechten met Max? " i had massive deg" . Yeah sure. Je hebt gewoon je banden aan gort gereden waar max zijn banden beter managed. Als je nu nog steeds denkt dat je in dezelfde league zit als Max is er wel een flink gebrek aan realiteitsbesef.
Eninf, mooie overwinnen, solid and stable. Hopelijk dat Ferrari toch dichterbij kan komen en dat deze motoren niet voortdurend gaan ploffen.
Owja, Hamilton heeft echt heel erg veel last van zijn rug.
Eninf, mooie overwinnen, solid and stable. Hopelijk dat Ferrari toch dichterbij kan komen en dat deze motoren niet voortdurend gaan ploffen.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hij zal er wel last van hebben, maar als je te vaak iets zegt wat NIET waar is, word je ook niet meer geloofd als het WEL waar is.MrOleo schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:53:
Ham dsq, je moet toch binnen een x aantal seconden uit de auto kunnen 🙃
Volg je bankbiljetten
Ow hij claimt het maar mooi bij z'n werkgever wegens ondeugdelijk materiaal waarmee hij moet werken.werphengel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:53:
Nu maar hopen dat Lewis de drie sterren optie heeft aangevinkt bij z’n zorgverzekeraar.
Zou het lullig voor hem vinden als hij maar 10 behandelingen per jaar vergoed krijgt.😋
⏩ PVOutput☀️
Benieuwd of Redbull het ook kan winnen zonder kadootjes van Ferrari....
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Mixed feelings hier. Leuk dat Max en Checo maximaal scoren, maar jammer dat het gevecht met Ferrari deze race vroegtijdig stopte en mogelijk het seizoen hierdoor spanning gaat missen. Ik hoop ergens dat Ferrari volgende race een een-tweetje scoort en spanning terug komt. Ik ben op de eerste plaats een F1-race fan en daarna pas een Verstappen fan.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik vraag me wel af of er gezondheidsrisico's aan die heftige porpoising zitten. Kan me niet voorstellen dat het gezond is.
Het is inderdaad veel beter!LAD93 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:54:
Je kunt veel zeggen over de overname van Liberty Global voor wat betreft de graphics tijdens de race etc., maar alle visuele elementen voor en na de race met o.a. LED schermen op alle mogelijke plekken geeft het toch wel een veel modernere look dan toen Bernie nog eigenaar was.
Jammer dat de droneshots niet lijken te werken, was daar opzicht wel benieuwd naar.
Maar een helikoper blijft het beste.
Al paar keer gedaan dus ja...Speedster schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:55:
Benieuwd of Redbull het ook kan winnen zonder kadootjes van Ferrari....
Poh volgend week alweer volgende met Canada in de avond
Ja Perez lijkt zichzelf wat hoger in te schatten. Is prima, maar als dat later in het seizoen maar geen gezeur gaat geven. Hij redt het in de races gewoon niet.wowly schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:54:
Merken jullie ook dat Perez echt het idee had om te vechten met Max? " i had massive deg" . Yeah sure. Je hebt gewoon je banden aan gort gereden waar max zijn banden beter managed. Als je nu nog steeds denkt dat je in dezelfde league zit als Max is er wel een flink gebrek aan realiteitsbesef.
Daarom is het ook het knap van beide mannen als ze zoveel last hebbenYakuzA schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:54:
[...]
Volgens toto nog steeds een Shitbox.
Maar wel een 3-4 finish 👍
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:50:
[...]
Jammer dat we nooit wat negatiefs over Mercedes mogen zeggen hier.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als dat zo is meld ik mij ziek, kan Hamilton ook doen. Dan bellen ze gewoon Nyck op.MrOleo schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:53:
Dat heet geen pijn in je rug hebben, je was je waarschijnlijk gewoon aan het aanstellen zodat ze medelijden met je kregen.siggy schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:54:
[...]
Oh jawel, plus ijskoude benen, na een dag van 16 uur kajakken.....
Nee sorry, geen vergelijk.
Arme Russell, niet uitgenodigd op het RBR feestje.
⏩ PVOutput☀️
Russell inmiddels 6 van de 7 races beter geëindigd dan Hamilton...
Vol adrenaline springt hij er echt wel uit.ZeRoC00L schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:54:
Ham dsq, je moet toch binnen een x aantal seconden uit de auto kunnen 🙃
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Nou, dat was 'm weer. Tot volgende week!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |