Dat is volgens mij wel de nieuwe procedure, alleen is er op de start grid maar 1 goede lijn.sjaool schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:56:
Rode vlag, krijgen we nu dan een standing start?
MSC in de muur: checkPalingDrone schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
Standaard een MSC in de muur, pfff lange zit
LAT in de muur: check
Welke missen we nog?
[ Voor 22% gewijzigd door d0s op 29-05-2022 16:58 ]
Leclerc @ Monaco in de muurStefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
[...]
MSC in de muur: check
Welke missen we nog?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Heeft Frankrijk weer een olieopslag gebombardeerd in Monaco?StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
Bijkomend voordeel voor Max: kunnen ze gelijk even zijn auto checken of er iets stinkt in zijn auto n.a.v. het bericht van de brandgeur.
Vaak bu'j te bang!
Sowieso schrijf je zo!
Meteen de nodige koeling vents ff openenStefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
Bijkomend voordeel voor Max: kunnen ze gelijk even zijn auto checken of er iets stinkt in zijn auto n.a.v. het bericht van de brandgeur.
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Leclerc?StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
[...]
Welke missen we nog?
MAG OUTStefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
[...]
Welke missen we nog?
Ja, op tijd. De klok is een uur geleden gaan lopen, loopt nu gewoon door, en het tempo is in de race niet voldoende om nog 47 rondes te doen (47*~1.4min is meer dan een uur dat we nog hebben).DaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:56:
We zijn nog niet eens op de helft en tweede rood.
Tja gaan we deze nog uitrijden?
PSN: xMaurice93
Hij ziet er geagiteerd uit inderdaad.
Dat is dan mooi in het voordeel van PER. En als SAI dan zijn start verprutst dan VER naar P2.Cowamundo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
[...]
Dat is volgens mij wel de nieuwe procedure, alleen is er op de start grid maar 1 goede lijn.
"When you grow up your heart dies"
dat is toch de gunstige lijn....d0s schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
Ongunstig nu.. max op 3 voor een staande start. Of is dat de goede kant?
Zouden ze achter de schermen handjeklap doen met Marko/Christian?
Het stuurtje terug klikken zodat de bergers er iets mee kunnen, maar dat had nu ook weinig zin meer.
Je moet anders eens een keer aan Robert Doornbos vragen wat zo'n stuurtje kost. Hij gooide z'n stuur tijdens de Bavaria City-Racing in R'dam het publiek in (waarvoor dank).... Auto was vervolgens niet meer normaal weg te duwen en moest weg getakeld worden met een kraan.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Sowieso schrijf je zo!
Ook dat mag niet.siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:59:
Max op de lijn, niet erover. En als ze dat met deze beelden willen controleren. Dear lord.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Een klein beetje, maar je ziet aan zijn stuurbeweging dat die weg slipt.nadroJ schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:59:
Ver niet over de gele lijn als ik het zo zie
Dus, ik denk niet dat die daarvoor gestraft word.
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 29-05-2022 17:09 . Reden: Nog altijd laten we verbasteringen achterwege. ]
Jawel. Erop is niet erover.
Ja deze rode vlag lijkt met echt extra frustrerend voor Charles. Hij had beter nog even een half uurtje in die auto kunnen bezinnen in plaats van nu direct tussen je teamgenoten uit je oren staan te stomen.
Had ie maar rustiger naar buiten moeten rijdenVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:59:
[...]
Een klein beetje, maar je ziet aan zijn stuurbeweging dat die weg slipt.
Dus, ik denk niet dat die daarvoor gestraft word.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gelukkig kunnen ze hier meelezenStefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:00:
Bij SkyF1 is de stroom uitgevallen in de commentaarpositie dus ze hebben geen beelden meer.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
50k, toch? Kan me herinneren dat HAM daar ook eens een boete voor heeft gekregen.Will_M schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:59:
[...]
Het stuurtje terug klikken zodat de bergers er iets mee kunnen, maar dat had nu ook weinig zin meer.
Je moet anders eens een keer aan Robert Doornbos vragen wat zo'n stuurtje kost. Hij gooide z'n stuur tijdens de Bavaria City-Racing in R'dam het publiek in (waarvoor dank).... Auto was vervolgens niet meer normaal weg te duwen en moest weg getakeld worden met een kraan.
We hebben tot 19:00 uur volgens het reglement.Dwight84 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
We hebben nog een uur! Komt er al een buitje aan?
Edit: wel tot 18:00 dus.
[ Voor 32% gewijzigd door Justevo op 29-05-2022 17:02 ]
Als ik dit topic niet mee zou lezen zou ik de helft van wat er gebeurt niet eens meekrijgen. Altijd hetzelfde gezeik in monaco.Ypuh schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:49:
Wat een regie zeg, ze missen gewoon echt alles.
Ze hebben dorst bij racecontrol en onderhandelen over het aantal blikjes dat ze krijgen.Silent Thunder schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:58:
Vraag me af waarom het zolang duurt om die RBR gele lijn straf te bepalen.
Zouden ze achter de schermen handjeklap doen met Marko/Christian?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
PWM schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:00:
Heeft OCO al straf gekregen omdat HAM tegen hem op reed?
I am the great Cornholio!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die zat al terug.Will_M schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:59:
[...]
Max 2 plaatsen voor Lec?werphengel schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:01:
Dit is wel de beste uitslag voor RBR als het zo eindigt. Perez blij, en Max eindigt 2 Plaatsen voor LEC. Winwin
Sowieso schrijf je zo!
VER staat nu 3, LEC 4.werphengel schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:01:
Dit is wel de beste uitslag voor RBR als het zo eindigt. Perez blij, en Max eindigt 2 Plaatsen voor LEC. Winwin
Lol, naja Ocon stuurde wel gewoon in terwijl Ham er naast zat. Heeft Ham een keertje gelijk in mijn optiek.PWM schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:00:
Aldus Alexander Wurz mag de gele lijn niet geraakt worden en is daar in Japan ooit iemand voor gestraft die op P1 reed..
4 uur waarvan er maximaal 2 daadwerkelijk geracet mag worden.Justevo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:00:
Maar we gaan het einde van de 3 uur niet halen lijkt me? Ah nvm, ik dacht tot 18:00
Konden ze niet verlengen met een uur, net als op Spa?LZ86 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:01:
Dit rijden ze niet meer volledig uit. Over 59 minuten valt de vlag
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
LeclercStefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:57:
Welke missen we nog?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja, hij moet volgende race de juwelen van Ham dragen.PWM schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:00:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wat weet hij dan?hardware-lover schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:01:
Verstappen weet het..
De regie is nog de beelden aan het zoeken. Eén moment geduld a.u.b.Cowamundo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:02:
Waardoor is Magnussen uitgevallen?
DatCowamundo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:02:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Met een starfighter, of zijn dat de marshallsKlaasjeNL schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:01:
De dokter is zojuist met een straaljager ingevlogen?
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 29-05-2022 17:03 ]
I served in a company of heroes.
18.05 toch?LZ86 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:01:
Dit rijden ze niet meer volledig uit. Over 59 minuten valt de vlag
Verwijderd
YouTube: Lewis Hamilton and Esteban Ocon contact Monaco GP 2022siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:02:
[...]
Lol, naja Ocon stuurde wel gewoon in terwijl Ham er naast zat. Heeft Ham een keertje gelijk in mijn optiek.
Mhm, Hamilton zat er inderdaad helemaal naast....
Net zoals in Silverstone zeker?
Een win is ook wat waard voor het team. Dit is best okay uitslag. Misschien dat Sainz nog zenuwachtig wordt.Snowdog schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:03:
Als ik RB was, dan zou ik Perez achter Max laten slotten en Sainz de win geven. Dat gaat uiteraard niet gebeuren, maar lijkt me wel de betere beslissing met het oog op het kampioenschap. Zijn plaats kent Sergio toch al wel.
Ik dacht dat het tegenwoordig 3 uur vanaf start, en 2 uur daadwerkelijk racen. Geen idee waar we op die 3 uur zitten nu. De 2 uur zitten we nu ergens halverwege.Grert schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:02:
[...]
4 uur waarvan er maximaal 2 daadwerkelijk geracet mag worden.
Ik zou Perez gewoon lekker laten winnen. Heeft ie verdiend.Snowdog schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:03:
Als ik RB was, dan zou ik Perez achter Max laten slotten en Sainz de win geven. Dat gaat uiteraard niet gebeuren, maar lijkt me wel de betere beslissing met het oog op het kampioenschap. Zijn plaats kent Sergio toch al wel.
Dat soort details...Exocet schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:00:
Waar blijven de beelden van Perez en de lijn
RC heeft het al lastig genoeg om gewoon een race te houden vandaag
Verwijderd
Dubbele pitstop, Ver moest eventjes wachten tot Perez klaar was.dreester schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:04:
Ik kreeg net het idee dat VER geen goede pitstop had. Het duurde lang leek het. Klopt dat? Zo ja, wat ging er mis?
Vertel dat aan LEC, heeft al 3 man voorbij gelaten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Absoluut niet. Dit is Monaco en hier wil je winnen.Snowdog schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:03:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
double stack, dat duurt altijd wat langer met de bandendreester schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:04:
Ik kreeg net het idee dat VER geen goede pitstop had. Het duurde lang leek het. Klopt dat? Zo ja, wat ging er mis?
Wel fijn dat Lewis weer een gratis nieuwe vleugel krijgt.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:03:
[...]
YouTube: Lewis Hamilton and Esteban Ocon contact Monaco GP 2022
Mhm, Hamilton zat er inderdaad helemaal naast....![]()
Net zoals in Silverstone zeker?![]()
ping 127.212.23.124
Hamilton ziet de bui al aankomen. Ik ben de eerste die over Hamilton klaagt, maar hij zat met zijn voorwiel bij de barge board van Ocon en ging afremmen omdat Ocon hem al begon te knijpen....Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:03:
[...]
YouTube: Lewis Hamilton and Esteban Ocon contact Monaco GP 2022
Mhm, Hamilton zat er inderdaad helemaal naast....![]()
Net zoals in Silverstone zeker?![]()
De eerste pitstop (naar Inters) duurde behoorlijk lang ja. Tweede ging redelijk normaal.dreester schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:04:
PSN: xMaurice93
Je bedoeld degene waarin tie achter PER kwam en er een fractie op hem gewacht moest worden?dreester schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:04:
Sky sport had het over een lek in zijn koelwater systeem...Cowamundo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:02:
at your service
Eerder 18:09pietr schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:04:
Wordt de wedstrijd uiterlijk om 18 uur afgevlagd?
3 uur na de officiële start
Dan moet Max hem in de muur parkeren. Anders wint hij niet elke race die hij finisht.Robkazoe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:04:
[...]
Ik zou Perez gewoon lekker laten winnen. Heeft ie verdiend.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Oh, dat is wel gunstig voor Max.Robkazoe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:05:
1715: Rolling start.
Start was om 15:00 uur geplanned dus zó moeilijk is dat niet als je even op de klok kijkt.Transportman schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:04:
[...]
Ik dacht dat het tegenwoordig 3 uur vanaf start, en 2 uur daadwerkelijk racen. Geen idee waar we op die 3 uur zitten nu. De 2 uur zitten we nu ergens halverwege.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mooie replay met boordradio.
[ Voor 29% gewijzigd door dawg op 29-05-2022 17:06 ]
Juist niet.. max staat op de droge lijn en Sainz en leclerc niet.
Gepland, maar gestart 1 uur later.Will_M schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:06:
[...]
Start was om 15:00 uur geplanned dus zó moeilijk is dat niet als je even op de klok kijkt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/ChLM1hKuZuDzFB5jEZU0rmnD.jpg?f=fotoalbum_large)