Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:26
De hele achterkant zit maar met 2 m3 boutjes vast he, ivm gewichtsbesparing.Quad schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:49:
Wtf auto is volledig door midden?
Dat breekt bij een knal.
Viaplay stream hangt?
21 en twee halve
Always look on the bright side of life.
Dat is juist onderdeel van de absorbsie.Chevy454 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:49:
Hoe dan? Hoe breekt die zo af? Goed. Dat is energie absorberend maar toch...
Te hard gas gegeven en controle kwijt?Emryte schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:50:
Wel een aparte crash. Bocht uit meteen achterkant kwijt zonder kerb. Ik vind het vrij vaag.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Maar de helft van de auto heeft nog maar een hijsoogDacuuu schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:50:
Wel mooi bij een kraan.
Dan gebeurt er tenminste watJackson6 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:50:
Doe maar weer regen nu.
Toch nog afwachten of er niet iets zit te verbranden bij Max. Heb er een naar gevoel bij.
Sowieso schrijf je zo!
Vaak bu'j te bang!
Ik hoorde te hard vd gas af op F1TV
I have no special talent. I am only passionately curious.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat is een plek waar ze er vaker af gaan dus daar is vast rekening mee gehouden. De marshalls op Monaco zijn ook zo'n beetje de besten die je kunt hebben. Die draaien dit weekend proef voor Le Mans over een paar weken.Dacuuu schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:50:
Wel mooi bij een kraan.
"When you grow up your heart dies"
Daarom dus.Chevy454 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:49:
Hoe dan? Hoe breekt die zo af? Goed. Dat is energie absorberend maar toch...
Maar dat het niet meteen in beeld komt vind ik overigens niet zo raar als een auto in twee delen is.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
www.google.nl
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Sssht!JeroenTheStig schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:52:
Nog steeds niets over het overschrijden van de gele lijn door Max.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Pas als hij Sainz en Perez in weet te halen.JeroenTheStig schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:52:
I served in a company of heroes.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Onboard via F1tv leek het niet zo.
Hele dure Segway...MisteRMeesteR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:52:
Haha, 2 man die ff de achterkant weglopen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een paar drupjes bijvoorbeeldG_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:52:
Geen rode vlag? Wauw, vaak gooien ze om minder dingen eentje uit..
Niks was erop.Silent Thunder schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:52:
Wat zou een eventuele straf voor RBR zijn ivm die gele lijn?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Brundle zegt dat het vanaf dit jaar makkelijker moest van de FIA. Seems to workDaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
Waarom breken Haas auto's steeds doormidden? Dit is toch al de tweede dit seizoen en we hebben natuurlijk ook nog Grosjean gehad...
+5 sec.Silent Thunder schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:52:
Wat zou een eventuele straf voor RBR zijn ivm die gele lijn?
Dit is een verplichting sinds de klapper van Grosjean.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
Waarom breken Haas auto's steeds doormidden? Dit is toch al de tweede dit seizoen en we hebben natuurlijk ook nog Grosjean gehad...
I hide at work because good employees are hard to find.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Waarschijnlijk komen ze daar pas mee als hij op een podium af gaat.JeroenTheStig schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:52:
Always look on the bright side of life.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Delarara chassis hebben ze toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
Misschien dat die een speciale Italiaanse optie hebben ofzo?
ping 127.212.23.124
Je zou haas(t) denken dat de bak met 'breekbouten' aan het blok geschroefd zit.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat schijnt een verplichting te zijn sinds de crash van Grosjean, F1 auto's moeten makkelijker doorbreken aan de achterzijde. Werd net besproken op SkyF1.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
Gok dat het niet veel verschil uit maakt met andere teams. Maar de auto van Mick crasht een stuk vaker.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
Max is niet eens noted.G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
Wat zou de straf zijn voor Perez en Max?
Was max ook under investigation dan?G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
DUGG
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
En niet voor Max? Ik zie het zo gebeuren mocht ie in de buurt komen van Ferrari: over de lijn de pit uit = noted en hop paar seconde straf.nick93192 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
Ik kan er echt niet bij hoe Ferrari zo de strategie kan verknallen. Ik vrees alleen wel een straf voor in ieder geval Perez, dat zou koren op de molen van sainz zijn.
Alleen VER is noted.G_Dragon schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:53:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Z'n sleutels uit het contact halen.Grert schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:54:
Wat wil mick bij de auto doen?? Tot twee keer toe loopt hij terug naar de wagen om vervolgens weg getrokken te worden.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
dat dacht ik ook. Ver noted heb ik gemist dan. Volgens mij niet
Sowieso schrijf je zo!
[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 29-05-2022 16:55 ]
Sowieso schrijf je zo!
Het is meer beetje geluk dat Leclerc terug is gevallen. Anders was en is het hele raar van Red Bull. Max wint nu wel bij deze stand, maar dan nog. Onnodig punten verspelen.Robkazoe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:54:
Vind de gok van Red Bull wel goed hoor deze race. Tuurlijk, Max had misschien op de eerste plek kunnen rijden. Maar het was wel echt een grote gok in mijn ogen op dat moment en daar heb je Perez voor. Dat het zo gunstig uitviel voor Perez is in dat opzicht ook wel prima. LEC pakt nu geen eerste plek en je dwingt Ferrari tot keuzes met pitstops en daarmee hebben ze het voor elkaar gekregen om LEC van plek 1 naar plek 4 te sturen. Wat mij betreft maximaal.
Nu wel rood. Lekker consequent.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Denk adrenaline, ff weer op aarde gebracht wordenGrert schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:54:
Wat wil mick bij de auto doen?? Tot twee keer toe loopt hij terug naar de wagen om vervolgens weg getrokken te worden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Tja gaan we deze nog uitrijden?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Wat een HAAS fanboys zeg,
hebben die nu een HAAS themed steekwagentje?
Verwijderd
En er komt ook regen aan, dus dat gaat interessant worden.
(OF, dit word gewoon afgevlagd.)
Straks wel een staande start ga ik maar vanuit?
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Vix9yczQT8AHXmX8K5P2ZBh2.jpg?f=fotoalbum_large)