[F1 2022] Race 7 GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 39 Laatste
Acties:
  • 130.504 views

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26
Nog wat interessante feitjes over beschikbare reserveonderdelen.
  • Monaco zou wel eens het duurste weekend van dit seizoen kunnen worden. Een ongeluk kan 3 keer pijn doen. Het kost geld, kan ten koste gaan van ontwikkelingsbudget en in het ergste geval starten vanuit de pitstraat.
  • Vanwege het budgetplafond is de vooraaad reserveonderdelen kleiner dan normaal. Teruggaan naar een oudere specificatie houdt automatisch in starten vanuit de pitstraat.
  • Vroeger hadden de teams 6 stuks van onderdelen bij zich die gevoelig zijn voor een crash. De grote teams hadden zelfs 8 stuks bij zich.
  • 7 van de 10 teams kwamen met upgrades in Barelona waarvan veel onderdelen op het laatste moment klaar waren. Met Monaco een week later is er nauwelijks tijd geweest hun voorraden uit te breiden.
  • Aston Martin. Zowel Vettel als Stroll hebben maar 1 set van de B versie (bodywork, ondervloer en koelsysteem) en die zit op de wagen. Bij een ongeluk moeten ze terug naar de A versie. De zijkanten van de vloer kunnen wel vervangen worden bij schade. Bij kleine schades wordt gerepareerd i.p.v. uitgewisseld.
  • Alfa Romeo. Heeft dit jaar van zowel de voor- als achtervleugel van elk maar 5 exemplaren bij zich. Van het grote aero pakket wat in Barcelona debuteerde zijn er 2 maar allebei voor Bottas.
  • McLaren. Beschikt ook niet over veel reserveonderdelen en kan als noodgreep teruggrijpen op de specificatie voor Barcelona.
  • Alpine. Van de nieuwe achtervleugel zijn nu 4 exemplaren beschikbaar, 1 meer sinds Barcelona. De ondervloer bestaat uit veel lapwerk zodat ze meer flexibel zijn en het bespaart ook kosten.
  • Mercedes. Vroeger nam het team van elke voorvleugel specificatie 4 examplaren mee. Nu heeft het 5 voorvleugels bij zich met niet allemaal dezelfde specificatie. Verder heeft het 4 ondervloeren bij zich, 2 zijn van de Barcelona specificatie en 2 zijn oudere versies.
https://www.auto-motor-un...monaco-2022-crash-gefahr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:01
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:48:
[...]

Aan de andere kant. Als hij weer Ricciardo verslaat in die omstandigheden, nota bene in Monaco, dan weten we ook wel dat het eigenlijk voorbij is voor Ricciardo...
Ja dat is zeker waar, maar je zou daar niet per se een zieke coureur voor in gevaar moeten brengen. Ik snap vanuit Norris dat hij niet een race aan de kant wil zitten, maar als hij echt ziek is en te weinig heeft geslapen moet het team hem wat mij betreft in bescherming nemen. Zeker in Monaco is een foutje al snel einde verhaal.

Wat betreft Ricciardo, ik ga er een beetje vanuit dat McLaren al naar alternatieven aan het kijken is (Gasly misschien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
ParaDroid2 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:16:
[...]

Ja dat is zeker waar, maar je zou daar niet per se een zieke coureur voor in gevaar moeten brengen. Ik snap vanuit Norris dat hij niet een race aan de kant wil zitten, maar als hij echt ziek is en te weinig heeft geslapen moet het team hem wat mij betreft in bescherming nemen. Zeker in Monaco is een foutje al snel einde verhaal.

Wat betreft Ricciardo, ik ga er een beetje vanuit dat McLaren al naar alternatieven aan het kijken is (Gasly misschien?)
Het stomme is alleen dat Monaco waarschijnlijk niet zo gevaarlijk is als je crasht. Immers waar wil je precies echt snel gaan? Verder is Norris ook niet gek. Als die zegt dat het niet gaat, dan stapt die waarschijnlijk na FP1 uit zodat een reserve het kan overnemen.

En qua vervanging, tja Gasly kan, maar misschien ook Vettel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
[...]

Aan de andere kant. Als hij weer Ricciardo verslaat in die omstandigheden, nota bene in Monaco, dan weten we ook wel dat het eigenlijk voorbij is voor Ricciardo...
Ricciardo heeft een contract tot en met 2023. Zak Brown heeft al in de media aangegeven dat Daniel niet aan de verwachtingen voldoet. Daniel is schijnbaar ook niet zo zeker van zijn zaak oft hij er in 2023 nog zit.

Voor de Britse pers voldoende aanleiding om er iets over te schrijven.
https://the-race.com/form...able-mclaren-2023-doubts/

Vanwege Covid had hij dingen door elkaar gehaald en zegt dat hij nog steeds een contract tot en met 2023 heeft? 8)7
https://the-race.com/form...ponds-to-brown-admission/

[ Voor 14% gewijzigd door Chocoball op 27-05-2022 12:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:26
Zoals dat camperbusje er bij staat stond ik er ook 10 jaar geleden, goede herinneringen aan. 2e nacht wel wat verder in Monaco gaan staan in en een zijstraat, slapen kwam er niet echt van daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chocoball schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:24:
[...]

Ricciardo heeft een contract tot en met 2023. Zak Brown heeft al in de media aangegeven dat Daniel niet aan de verwachtingen voldoet. Daniel is schijnbaar ook niet zo zeker van zijn zaak oft hij er in 2023 nog zit.

Voor de Britse pers voldoende aanleiding om er iets over te schrijven.
https://the-race.com/form...able-mclaren-2023-doubts/
Ik lees de Britse pers niet eens meer dus. :P
Nee, ik kwam zelf al tot die conclusie dat dit een aflopende zaak lijkt te zijn. Je moet gewoon in de buurt zitten van je teamgenoot als je met zoveel bombarie bent binnengehaald als ervaren coureur met meerdere raceoverwinningen, waaronder Monaco.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 13:57
Er waren wat geruchten over Ricciardo en Indycar, Pato O'Ward zou dan eventueel geruild kunnen worden. Ook Rosenqvist zou niet per se misstaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
McLaren rijdt vanaf dit weekend met een eerbetoon aan Senna.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FTv08GoXoAAx5-L?format=jpg&name=900x900

@DaniëlWW2 het artikel is ook als video beschikbaar :) Het hele artikel is gebaseerd op 2 uitspraken en dan heeft de Britse pers al een verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chocoball schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:38:
@DaniëlWW2 het artikel is ook als video beschikbaar :) Het hele artikel is gebaseerd op 2 uitspraken en dan heeft de Britse pers al een verhaal.
En daarom negeer ik ze. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

mavamal schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:32:
Er waren wat geruchten over Ricciardo en Indycar, Pato O'Ward zou dan eventueel geruild kunnen worden. Ook Rosenqvist zou niet per se misstaan.
Ik weet niet of McLaren er dan op vooruit gaat eerlijk gezegd.

Met nu nog bredere auto’s dan vorig jaar…
En slechter zicht dan vorig jaar..
En wielen zonder wangen….
En minder downforce…

Is er nog een grotere kans op brokken. Uiteraard wordt de echte race of zaterdag verreden, omdat de kwalificatie cruciaal is.
De Ferrari lijkt de betere in de bochten, maar hier komen ook wel veel rijder skills kijken.

LeClerc verwacht ik op pole en ook voor de overwinning tenzij er echt iets fout gaat. Dat risico is uiteraard aanzienlijk. Undercuts met de huidige banden doen eigenlijk weinig, omdat opwarmen tijd kost.

Zal Max 2e worden, of zelfs achter Sainz eindigen? Geen idee. Ook Max kent de muren als geen ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:19:
[...]

Het stomme is alleen dat Monaco waarschijnlijk niet zo gevaarlijk is als je crasht. Immers waar wil je precies echt snel gaan? Verder is Norris ook niet gek. Als die zegt dat het niet gaat, dan stapt die waarschijnlijk na FP1 uit zodat een reserve het kan overnemen.

En qua vervanging, tja Gasly kan, maar misschien ook Vettel.
Zit ook weer wat in, maar ik zat meer te denken aan de kans dat de auto in de barrières gaat, met bijbehorende schade. Die kans lijkt me in Monaco dan weer een stuk groter.

Wat betreft Gasly en Vettel, daar heb je wel gelijk, Norris is al de toekomst bij McLaren, dus dan zou een ervaren coureur ter vervanging logischer zijn inderdaad (de rol die Ricciardo niet invult). Misschien wil Hamilton zelfs nog wel een jaar of 2 bij McLaren rijden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Chocoball schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:14:
Nog wat interessante feitjes over beschikbare reserveonderdelen.
  • Monaco zou wel eens het duurste weekend van dit seizoen kunnen worden. Een ongeluk kan 3 keer pijn doen. Het kost geld, kan ten koste gaan van ontwikkelingsbudget en in het ergste geval starten vanuit de pitstraat.
  • Vanwege het budgetplafond is de vooraaad reserveonderdelen kleiner dan normaal. Teruggaan naar een oudere specificatie houdt automatisch in starten vanuit de pitstraat.
  • Vroeger hadden de teams 6 stuks van onderdelen bij zich die gevoelig zijn voor een crash. De grote teams hadden zelfs 8 stuks bij zich.
  • 7 van de 10 teams kwamen met upgrades in Barelona waarvan veel onderdelen op het laatste moment klaar waren. Met Monaco een week later is er nauwelijks tijd geweest hun voorraden uit te breiden.
  • Aston Martin. Zowel Vettel als Stroll hebben maar 1 set van de B versie (bodywork, ondervloer en koelsysteem) en die zit op de wagen. Bij een ongeluk moeten ze terug naar de A versie. De zijkanten van de vloer kunnen wel vervangen worden bij schade. Bij kleine schades wordt gerepareerd i.p.v. uitgewisseld.
  • Alfa Romeo. Heeft dit jaar van zowel de voor- als achtervleugel van elk maar 5 exemplaren bij zich. Van het grote aero pakket wat in Barcelona debuteerde zijn er 2 maar allebei voor Bottas.
  • McLaren. Beschikt ook niet over veel reserveonderdelen en kan als noodgreep teruggrijpen op de specificatie voor Barcelona.
  • Alpine. Van de nieuwe achtervleugel zijn nu 4 exemplaren beschikbaar, 1 meer sinds Barcelona. De ondervloer bestaat uit veel lapwerk zodat ze meer flexibel zijn en het bespaart ook kosten.
  • Mercedes. Vroeger nam het team van elke voorvleugel specificatie 4 examplaren mee. Nu heeft het 5 voorvleugels bij zich met niet allemaal dezelfde specificatie. Verder heeft het 4 ondervloeren bij zich, 2 zijn van de Barcelona specificatie en 2 zijn oudere versies.
https://www.auto-motor-un...monaco-2022-crash-gefahr/
Ik vind dit toch geen goede ontwikkeling. Ik snap het budgetcap heel goed. 800 miljoen vs 130 miljoen is een te groot verschil. Dat maakt instappen voor nieuwe teams / fabrikanten ook een hel. Iedereen terug naar 140 miljoen is mijn inziens te drastisch. Ik vraag me af of niet ook veiligheid in het gedrang komt op een gegeven moment, omdat je meer ''lapwerk'' krijgt. Daarnaast draait formule 1 ook om ontwikkeling op het allerhoogste niveau. Er wordt dadelijk al alles bevroren en waarschijnlijk zit voor die tijd al iedereen aan zijn ontwikkelingsmax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
De resultaten van Gasly en Perez worden volgens Marko steeds gemeten. Beiden hebben een contract tot het einde van dit seizoen. Als Perez op dit niveau blijft denk ik niet dat Gasly naar het 1e team gaat overstappen. Daarnaast heeft Gasly volgens mij een minder seizoen en staat hij zelfs onder Tsunoda qua punten.

Met Piastri zie ik Gasly niet de overstap naar Alpine maken mocht Alonso (moeten) vertrekken,maar eerder naar een McLaren of Aston Martin (als Vettel niet behouden blijft).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:29

Spotmatic

Ken sent me

Als die-hard Verstappen fan (die echter nooit de TV uitzet als-ie uitvalt, dus toch ook een algemene F1 fan) hoop ik vreemd genoeg dat Leclerc hier wint. Ik vind namelijk dat hij een keertje in Monaco mag finishen EN zijn thuisrace winnen. Daar doe je het toch voor als coureur.

(Dat kan ik natuurlijk ook makkelijk zeggen omdat het nog vroeg in het kampioenschap is ;-) )

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Spotmatic schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:58:
Als die-hard Verstappen fan (die echter nooit de TV uitzet als-ie uitvalt, dus toch ook een algemene F1 fan) hoop ik vreemd genoeg dat Leclerc hier wint. Ik vind namelijk dat hij een keertje in Monaco mag finishen EN zijn thuisrace winnen. Daar doe je het toch voor als coureur.

(Dat kan ik natuurlijk ook makkelijk zeggen omdat het nog vroeg in het kampioenschap is ;-) )
Ik houd altijd van topsporters die veel bereiken, “behalve…”
Ik vond Federer een geweldige tennisser, maar vond het wel mooi dat hij Roland Garros niet leek te kunnen gaan winnen, om maar een totaal ander voorbeeld te geven. (Ik weet het, het is wel gelukt doordat Nadal niet mee deed.. )
Ik hoop ook dat Hamilton geen 8e keer wereldkampioen wordt. Ik ben niet anti- Hamilton, maar wel mooi dat hij dat record niet verbroken heeft.

Dus ik vind het ook wel prima als Leclerc successen haalt zonder ooit Monaco te winnen en dat het in zn koppie gaat zitten. Dus ik vind het vooral heel prima als hij het niet wint. Overigens, zit ik niet te hopen dat hij het niet wint: Als hij dat wel doet, helemaal goed. Ik ben niet anti…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Het stomme is dat Ricciardo eigenlijk niet echt goed meer heeft gepresteerd na zijn vertrekt bij Red Bull. Ik vraag mij af waar hij na McLaren dan nog terecht kan. Ik vrees alleen ergens in de achterhoede of Aston Martin wil hem in de imitatie Bull zetten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Weekend Warm-Up | 2022 Monaco Grand Prix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
sjaool schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:05:
[...]

Het stomme is dat Ricciardo eigenlijk niet echt goed meer heeft gepresteerd na zijn vertrekt bij Red Bull. Ik vraag mij af waar hij na McLaren dan nog terecht kan. Ik vrees alleen ergens in de achterhoede of Aston Martin wil hem in de imitatie Bull zetten.
Ricciardo heeft het naar mijn idee prima gedaan bij Renault. Die auto was alleen een stuk minder, waardoor hij ook geregeld in het middenveld bleef hangen. Daarentegen onderpresteert hij in de McLaren wel, waar hij altijd achter zijn teamgenoot eindigt, een uitzondering hier en daar gelaten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-09 17:32
Updates!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtFgpXkYCvVU3OzTrPYgUMc7npc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPKPqI9AGgyUJi23Esb2dulu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CUa7rK1FrjSE-TXbSncTTE8oUoM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WS0N8jewuHiD8FLujgsOl8Fe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LCuyio3Dm0pUjOjnKx45HeppogI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QXJTbpo7PtGUGtasMc2GVqfD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:58
Martinspire schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:07:
Ik vind het jammer dat McLaren niet 1 van de reserverijders laat instappen. Dit ziet er zo onverantwoord uit, zeker als je het ook al telkens over mentale problemen hebt. Dit soort stoere praat om toch in te stappen, past in hetzelfde rijtje...
Beide reserverijders hebben een race die ze niet willen missen dit weekend #INDY500

Andere reserves komen niet uit de eigen poule volgens mij. Dan is Monaco misschien niet het circuit om even in te stappen.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
i-dj schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:30:
[...]

Beide reserverijders hebben een race die ze niet willen missen dit weekend #INDY500

Andere reserves komen niet uit de eigen poule volgens mij. Dan is Monaco misschien niet het circuit om even in te stappen.
Ik zie kansen voor Hulkenberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Nog een uur en een kwartier voordat de Monaco optocht gaat beginnen :)
Blijft toch altijd weer een aparte race, en als er eentje leuker wordt door een flinke plens op zondag is het hier wel, vraag mij af of ze nog eens een 1996 laten gebeuren tegenwoordig of dat het dan afgevlagd wordt.

LAT wint, MSC 2e en TSU als 3e op het podium, VER 4e met een crash in de laatste ronde en de rest DNF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

ParaDroid2 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:14:
Norris heeft nog steeds last van de ziekte waar hij in Spanje last van had. Hij gaf gisteren aan in totaal zo'n 8 uur geslapen te hebben sinds zondag. Is wel van plan om te gaan racen, maar of dat nou verstandig is in deze conditie...
Ach, dit baantje kan je met een hand langs de vangrail ook wel uitrijden :P

Gewoon even concentreren op een goeie kwali en dan op zondag in de Norris locomotief de Norris trein naar de finish rijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Hippocampus schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:54:
[...]

Gewoon even concentreren op een goeie kwali en dan op zondag in de Norris locomotief de Norris trein naar de finish rijden. ;)
En dan mag NOR mevrouw Williams (niet Claire) interviewen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 19:38
Hippocampus schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:54:
[...]

Jack Hughes in F2 denkt er toch iets anders over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 18:48
PalingDrone schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:51:
Blijft toch altijd weer een aparte race, en als er eentje leuker wordt door een flinke plens op zondag is het hier wel, vraag mij af of ze nog eens een 1996 laten gebeuren tegenwoordig of dat het dan afgevlagd wordt.

LAT wint, MSC 2e en TSU als 3e op het podium, VER 4e met een crash in de laatste ronde en de rest DNF :D
Hoef je je niet af te vragen toch? Dat is tegenwoordig helaas onmogelijk. Dan wordt het gewoon rondenlang achter de safety car aanrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Snowdog schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:05:
[...]

Hoef je je niet af te vragen toch? Dat is tegenwoordig helaas onmogelijk. Dan wordt het gewoon rondenlang achter de safety car aanrijden.
Dit is zo'n baan waar de SC ook nog weleens wat kan raken, toch blijf ik hopen op chaos, een klein foutje tijdens de pitstops heeft hier al enorme gevolgen, weinig ruimte mocht iedereen opeens naar binnen duiken.
VSC heeft hier vaak weinig zin, dat wordt gelijk een SC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PalingDrone schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:51:
Die is pas zondag... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:40
Merk dat ik nog verrassend weinig meer uitkijk naar Monaco. Kon er voorheen altijd wel van genieten en de Monaco GP staat hoog op mijn lijstje om ooit nog eens te bezoeken (dat glitter en glamour past mij wel als Fries uit een boerenfamilie).

Het is een optocht, maar dat is carnaval of een willekeurig kampioensfeest van een lokale sportclub ook en dat zijn vaak prima dagen. Toch begin ik wat kritischer te worden. F1 is een TV-sport en de GP bezoeken is slechts voor een enkeling weggelegd. Er zijn zoveel leukere circuits en zoveel potentie voor spannende races, dan is dit toch maar een hinderlijke onderbreking maar als fan blijf je toch kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Ypuh schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:15:
Merk dat ik nog verrassend weinig meer uitkijk naar Monaco. Kon er voorheen altijd wel van genieten en de Monaco GP staat hoog op mijn lijstje om ooit nog eens te bezoeken (dat glitter en glamour past mij wel als Fries uit een boerenfamilie).

Het is een optocht, maar dat is carnaval of een willekeurig kampioensfeest van een lokale sportclub ook en dat zijn vaak prima dagen. Toch begin ik wat kritischer te worden. F1 is een TV-sport en de GP bezoeken is slechts voor een enkeling weggelegd. Er zijn zoveel leukere circuits en zoveel potentie voor een spannende races, dan is dit toch maar een hinderlijke onderbreking maar als fan blijf je toch kijken.
Ik vind het qua trainingen en kwalificatie altijd wel top. Het is alleen die race die gewoon eigenlijk niet om aan te zien is. Dat jaar dat Ricciardo won met een brakke MGU-K is daarvan wel het beste bewijs denk ik. Zelfs met een enorm gebrek aan tempo was inhalen gewoon geen optie.

Ik vind het persoonlijk wel nog altijd een enorm vette track en zou gewoon niet van de kalender moeten verdwijnen, maar ze moeten wel iets doen om de race wat interessanter te maken. Ik zou ook niet weten hoe, wie of wat, maar ze hebben zoveel geld tot hun beschikking. Er moet toch wel iets mogelijk zijn of te bedenken zijn om de baan zo te maken dat je ergens wel kan inhalen als je veel sneller bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 15:48

AvK

Ready Set Go

Het is een optocht, maar dat is carnaval of een willekeurig kampioensfeest van een lokale sportclub ook en dat zijn vaak prima dagen. Toch begin ik wat kritischer te worden. F1 is een TV-sport en de GP bezoeken is slechts voor een enkeling weggelegd. Er zijn zoveel leukere circuits en zoveel potentie voor een spannende races, dan is dit toch maar een hinderlijke onderbreking maar als fan blijf je toch kijken.
Aan de andere kant is nog niet 1 van de afgelopen 6 races gegaan zoals de verwachtingen waren.
Wie had gedacht dat Barcelona zo leuk zou verlopen.
Vorig jaar op Monaco geen enkel incident of SC. Behalve de TV regie dan............. :'(

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Snowdog schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:24:
[...]

Ik vind het qua trainingen en kwalificatie altijd wel top. Het is alleen die race die gewoon eigenlijk niet om aan te zien is. Dat jaar dat Ricciardo won met een brakke MGU-K is daarvan wel het beste bewijs denk ik. Zelfs met een enorm gebrek aan tempo was inhalen gewoon geen optie.

Ik vind het persoonlijk wel nog altijd een enorm vette track en zou gewoon niet van de kalender moeten verdwijnen, maar ze moeten wel iets doen om de race wat interessanter te maken. Ik zou ook niet weten hoe, wie of wat, maar ze hebben zoveel geld tot hun beschikking. Er moet toch wel iets mogelijk zijn of te bedenken zijn om de baan zo te maken dat je ergens wel kan inhalen als je veel sneller bent...
Er zijn wat ontwikkelingen in Monaco om uit te breiden, met het kunstmatig vergroten van het staatje. Paar jaar terug was dat even in het nieuws (https://www.gptoday.net/n...-lay-out-door-uitbreiding), maar echt concreet is daar nog niet veel over te zeggen momenteel.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:25

Ja, van mij mogen ze hem vervangen door een Portimao oid. Van de laatste 18 keer heeft 14 keer de polesitter gewonnen. Q3 is spannender dan de race. Qua veiligheid kan het eigenlijk niet, qua race is het vaak 3x niks en er komt ook amper geld binnen van de fee. Historie is leuk maar voor mij niet (meer) voldoende. Maar goed, het zal allemaal wel weer een strategie zijn om een hogere fee los te weken. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Inspired schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:30:
[...]

Ja, van mij mogen ze hem vervangen door een Portimao oid. Van de laatste 18 keer heeft 14 keer de polesitter gewonnen. Q3 is spannender dan de race. Qua veiligheid kan het eigenlijk niet, qua race is het vaak 3x niks en er komt ook amper geld binnen van de fee. Historie is leuk maar voor mij niet (meer) voldoende. Maar goed, het zal allemaal wel weer een strategie zijn om een hogere fee los te weken. :)
Wat maakt het uit dat er geen geld binnenkomt van de fee? Alsof die gasten niet genoeg knaken maken? Die fees zijn sowieso dikke crap. Jammer dat alles tegenwoordig maar om geld moet draaien en nog jammerder (is dat een woord?) dat bepaalde mensen dat blijkbaar allemaal helemaal ok vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Buitenluchttemperatuur is nu 30 graden en de baantemperatuur is zelfs 54 graden. Dat laaste zal weinig effect hebben op bandenslijtage omdat de baan vrij glad. Eerder interessant zijn de lage wagens i.c.m. hobbels in de weg en coureurs klagen over weinig zicht in langzame bochten.

bron:AMuS

[ Voor 51% gewijzigd door Chocoball op 27-05-2022 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
AvK schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:26:
[...]

Aan de andere kant is nog niet 1 van de afgelopen 6 races gegaan zoals de verwachtingen waren.
Wie had gedacht dat Barcelona zo leuk zou verlopen.
Vorig jaar op Monaco geen enkel incident of SC. Behalve de TV regie dan............. :'(
Argh, ja de regie....
Is dat nog steeds in handen van MonacoTV?
Liever de standaard regie maargoed ook dat hoort bij Monaco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
marcelcee schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:30:
Is er al iets bekend over die sieraden-discussie? Ik heb er nog niks over kunnen vinden.
Uitgesteld: https://www.nu.nl/formule...tijdens-gp-weekenden.html

Wat zwak van de FIA, het gaat hier gewoon over veiligheid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Neus
  • Laatst online: 14-09 10:50

Neus

www.zenaconsult.com

Ik was dinsdag nog even in Monaco bij een klant en het blijft leuk om over het 'circuit' te rijden en te lopen. Nu een paar keer meegemaakt (van een balkon bij de 1e bocht) en het is erg gaaf!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tx0PS3PYGjlcsgw6HjRbZjFM0EE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXfIMJKbeUm3jjXgwYWAbB7e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/macRyHAofn4DDPELnurgTagPX1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jVDrY6HdMucLVC1nk7ZYb1mZ.jpg?f=fotoalbum_large

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
TheBrut3 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:54:
[...]

Uitgesteld: https://www.nu.nl/formule...tijdens-gp-weekenden.html

Wat zwak van de FIA, het gaat hier gewoon over veiligheid.
Zullen we deze discussie niet nog een keer voeren? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
“Dat dorpje aan de zee” zegt ie om Monaco te beschrijven, hahaha. Damn. (Bij ViaPlay.)

[ Voor 20% gewijzigd door WhatsappHack op 27-05-2022 13:57 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Nieuw helmdesign voor Bottas

video in de tweet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• chevsticks
Sow, lekkere storing op het beeld. :(

Lijkt gefixed nu

[ Voor 26% gewijzigd door chevsticks op 27-05-2022 13:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ze hebben daar in Monte Carlo toch wel echt goed d'r best gedaan om de 'jachthaven' uit Miami te kunnen evenaren, hé :9

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:32
Bij jullie op f1tv ook dikke storing af en aan? Of is het weer eens alleen Viaplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De Monaco regie begint zo te zien goed. :P
En Verstappen staat vooraan bij de stoplichten. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
chevsticks schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:57:
Sow, lekkere storing op het beeld. :(

Lijkt gefixed nu
Gaat nog steeds niet helemaal lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
LZ86 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:00:
Bij jullie op f1tv ook dikke storing af en aan? Of is het weer eens alleen Viaplay
Yup. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
LZ86 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:00:
World feed heeft een storing. F1TV beelden zelf niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
Ligt dus niet aan Viaplay/F1TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Nu opgelost lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solaire
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-08 13:20
TheBrut3 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:01:
[...]

World feed heeft een storing. F1TV beelden zelf niet.
De F1TV beelden zagen er toch echt belabberd uit. Lijkt nu opgelost.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Voelt nostaligisch aan met die jaren 80 TV beelden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chocoball schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:01:
Voelt nostaligisch aan met die jaren 80 TV beelden :)
Net alsof je naar de Duitse RTL+ aan het kijken was via een spriet op het dak én je eigenlijk net te ver van de grens woonde voor goede ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Is het niet zo dat een andere organisatie voor beelden zorgt in Monaco i.p.v. FOM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
NeverSettle schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:03:
Is het niet zo dat een andere organisatie voor beelden zorgt in Monaco i.p.v. FOM?
Ja en daarom is het hier elk jaar extra drama. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
NeverSettle schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:03:
De regie wel, net als Frankrijk volgens mij.
Mede daardoor kwam het Lance Strolled moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oh en Verstappen zijn DRS werkt niet. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Wel op tijd van hand wisselen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:04:
Heb je hier ook niet nodig gelukkig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Max zei in de presconferentie dat het hier minder belangrijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chocoball schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:05:
[...]

Max zei in de presconferentie dat het heir minder belangrijk is :)
Hij klinkt anders niet erg onder de indruk dat het weer kapot is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Geeft de burger moed zoiets :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De DRS deed het. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Zag DRS weer werken bij Max.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Als de DRS weer/nog niet werkt dan kunnen ze de onderdelen welke voor de bediening zorgen ook wel demonteren, scheelt weer wat overbodig gewicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Tikkie zenuwachtige beelden zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Ik wordt gek van de schokkende beelden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Nostalgie met die VHS tracking issues :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
NeverSettle schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:10:
Ik wordt gek van de schokkende beelden...
Gewoon blijven kijken naar de tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
Wel apart
Iedereen op de Hard op Ferrari na.

Plan is zo te zien zoveel mogelijk rondjes rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PalingDrone schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:10:
Beetje zoals de teevee in de film independence day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
D-dark schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:11:
Wel apart
Iedereen op de Hard op Ferrari na.

Plan is zo te zien zoveel mogelijk rondjes rijden.
In Monaco rijde alle coureurs zoveel mogelijk ronden. Hier hebben ze het gewoon nodig. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

PalingDrone schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:10:
Macrovision DRM FTW >:)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Wil iemand de dakantenne even bijdraaien...

Afbeeldingslocatie: https://pixnio.com/free-images/2019/03/26/2019-03-26-10-20-14-1200x800.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Remy op 27-05-2022 14:15 . Reden: img size fixed voor layout verbliepebliep ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40
Max zit er voorlopig goed bij op hard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:32
VER sterkt op hard t.a.v. de Ferrari's.

De MERC's lijken vrij matig tot zover. HAM stuitert als een malle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:24
Toto zei de vorige keer dat Merc nu weet hoe ze het stuiteren aan en uit kunnen zetten. Het staat duidelijk op standje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
BlackMonkey schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:15:
Toto zei de vorige keer dat Merc nu weet hoe ze het stuiteren aan en uit kunnen zetten. Het staat duidelijk op standje aan.
Op F1 melden ze wel dat het nu niet om porpoising gaat. Ze hebben gewoon een hele stijve setup, wat op dit circuit voel- en zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Eerste Ferrari was al weer even buiten de baan de boel aan het verkennen....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max is lekker bezig op die harde banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
renegrunn schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:16:
[...]

Op F1 melden ze wel dat het nu niet om porpoising gaat. Ze hebben gewoon een hele stijve setup, wat op dit circuit voel- en zichtbaar is.
Pfff, nu ligt het weer aan het asfalt...
Wanneer je in langzame bochten al wegstuitert wordt dit nog een hele lange en zware race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoe erg op het randje rijden de coureurs in Monaco?

De coureurs: ja.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJQXDCRQzexBH3cZqjjGFSgB2is=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ywpXyzuCDOmr7uLbjlZdXOrW.jpg?f=fotoalbum_large

:9

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 14:41

Bloodclot

Jawier!

Nutteloos feitje voor degene die het niet wisten:
Charles heeft als kind zwemmen geleerd in het zwembad hier waar ze langs rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Schumacher zijn versnellingsbak is stuk. Blokkeert de pitlane.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
Rode vlag, alleen kan niemand de pit in :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Waar gaan ze heen met die rode vlag nu pitstraat dicht is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy

Remy

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:20:
Schumacher zijn versnellingsbak is stuk. Blokkeert de pitlane.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjCQBnZYxqwibXDggtV6Pg9Qr6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YKmnqVTeCIsivRnko8LwCssv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KQhjLyNFteByLrvWjEELzNVIAwg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qWFql3Uauq8aTehu32CtF2NW.jpg?f=fotoalbum_large

Ja, precies de verkeerde plek, pfff 8)7 Kan hij ook niks aan doen, maar goed.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:42

Edd

Hm.. En nu? Rode vlag, pit entry closed.. Waar gaan ze heen? Allemaal parkeren bij het zwembad? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Formula one schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:21:
Waar gaan ze heen met die rode vlag nu pitstraat dicht is?
Casino, even een kaartje leggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dit is echt briljant. Rode vlag en je kan de pitlane niet in. :P
Max ook helemaal in de war wat hij moest doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 16:29
Haha, op de radio van Max volop twijfel over wat er nou moest gebeuren. Doorrijden onder een rode vlag? Hoe dan?! Haha. Mooi dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Zal allemaal wel loslopen. Volgens F1tv hebben ze niet echt regulaties voor dit specifieke geval.

Wel mooi dat haas lekker achterin de pitlane zit, moeten ze een flink stuk duwen.

[ Voor 30% gewijzigd door Bartske op 27-05-2022 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:11
Hebben we dit al eens eerder gezien? Een paar marshalls die de auto iets optillen om er een rolplankje onder te drukken? Scheelt een hoop gedoe en tijd met kraanwagens die ergens mooi bij kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Leclerc rijdt met zijn vrijdagmotor. Morgen afwachten of het bij de vrijdagmotor blijft of toch zijn 2e motor wordt met componenten van de eerste. Alles nieuw (3e motor) heeft hier niet veel zin.

[ Voor 22% gewijzigd door Chocoball op 27-05-2022 14:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:24:
Hebben we dit al eens eerder gezien? Een paar marshalls die de auto iets optillen om er een rolplankje onder te drukken? Scheelt een hoop gedoe en tijd met kraanwagens die ergens mooi bij kunnen.
Je hebt daar ook niet zomaar wat Marshalls.. ze training er echt op. Zie ook deze video (titel wat misleidend maar gaat grotendeels over de marshals bij de GP van Monaco)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:25:
Leclerc rijdt met zijn eerste motor. Morgen afwachten of zijn 2e motor wordt met componenten van de eerste of toch alles nieuw (3e motor) hoewel dat hier niet zinvol lijkt.
O, o... de tweede motor met nieuwe componenten. Dat klinkt als zeggen dat de versnellingsbak werkt en je stil komt te staan op weg naar de grid... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Wat is er eigenlijk met bottas aan de hand?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
BM schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:26:
die was ongepland na 2 rondjes weer binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy

Remy

BM schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:26:
Pedalen-probleem @ 1e ronde. Ging daarna weer naar buiten, daarna meer aan de hand. Hele achterkant van zijn Alfa gaat er zo af om zaken na te kijken. Vloer is er ook af. (Bron: Buxton @ F1 TV).

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
sjaool schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:26:
[...]

O, o... de tweede motor met nieuwe componenten. Dat klinkt als zeggen dat de versnellingsbak werkt en je stil komt te staan op weg naar de grid... :X
Als alleen de turbo en het energy recovery gedeelte stuk is, dan zou dat toch zonder problemen moeten kunnen. Maar ja, het blijft wel Ferrari, er moet een keer wat mis gaan met ze op dat gebied.
Pagina: 1 ... 3 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord