Verwijderd
Vanaf 2024 alleen nog races op overdekte banen...
XL indoor karting
Die stellen voor een paar druppeltjes de race zonder problemen uit naar maandag. En daar moesten we in Europa altijd om lachen, maar wij gaan ook die kant op.Quad schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:09:
[...]
Ken die raceklasses hier niet genoeg voor, wat is daar het beleid?
Nee, full wets heten tegenwoordig extreme.Rene schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:10:
Extreme wet tyres? Is dat een nieuw type?
Dit is regen, Spa was een hoosbui, een normaal dedicated circuit was hier gewoon gaan racen.. maarja, Monaco.
Popu naampjes, straks krijgen we nog ultra super mega turbo wet V3 X Alpha supreme bandjes...
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2022 15:12 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lekker Amerikaans weer
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Tomorrow is not today!
"When you grow up your heart dies"
Alleen de puntenverdeling?RocketKoen schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:10:
[...]
Geen halve punten meer. De regels zijn aangepast na het spa fiasco.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Grappig genoeg hoor ik op Sky dat ze wel degelijk helmen hebben met exta anti-fogging wat in deze condities geen overbodige luxe is....plizz schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:10:
Sainz wisselt ook naar "wet" helm?
at your service
Als je in de encyclopedie zoekt op 'racen bij extreem slecht weer' krijg je volgens mij een linkje naar een verslag van die race. Dat was echt iets speciaals.Hompu schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:09:
[...]
Nou, op de ovals snap ik dat wel.
Op de road courses wordt er gewoon gereden. En dan wordt het mooi. NASCAR op Cota vorig jaar was zo'n extreem voorbeeld
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
A no show, komt alle teams met budget "problemen" wel goed uit.
How do you save a random generator ?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Van mij mag en Monaco 96 ook gewoon hoor.SinergyX schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:11:
[...]
Dit is regen, Spa was een hoosbui, een normaal dedicated circuit was hier gewoon gaan racen.. maarja, Monaco.
[...]
Popu naampjes, straks krijgen we nog ultra super mega turbo wet V3 X Alpha supreme bandjes...
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
PSN: xMaurice93
Die moesten gehaald worden..zometeen gewoon lekker racen
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Neejoh, ik denk dat het veel slimmer is (mits de +3 minuten regen ergens in ronde 5-10 is), om rond ronde 20 naar binnen te komen voor softs. De baan droogt snel met 20 autos over exact dezelfde lijn zonder nieuwe regen.Robkazoe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:12:
Als het echt maar 10 minuten flinke regen is + 3 minuten wat minder, zou het dan slim zijn om op ronde 1 meteen naar binnen te gaan en direct te switchen naar inter's en dan de race uit te rijden? Beetje afhankelijk natuurlijk van hoe het eerste rondje verloopt.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen f1tv?miicker schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:05:
[Afbeelding]
Nou ik zit er (een soort van) klaar voor op ons vakantieadres in de Malediven. Helaas werkt Viaplay niet mee, ook niet via VPN...
Dan maar wat live blogs volgen.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Hoor al minstens 24 uur op grote kans voor buien vanmiddag. Dan is dat niet erg handig allemaal.bvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:13:
jongens rustig...ze moeten op full wets...die banden lagen zowat in de loods.
Heerlijke chaos...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou er is niet echt veel plek elders in Monacotuinïnen schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:13:
[...]
Hoor al minstens 24 uur op grote kans voor buien vanmiddag. Dan is dat niet erg handig allemaal.
(Baan droogt overal op, tunnel wordt echter 'nat' gereden en droogt niet zo snel op).
Ik denk dat 20 ronden full wets echt poep trage rondjes gaat opleveren. Als je eerste ronde wisselt naar inters, kun je denk ik iedereen zwaar undercutten + uitrijden op inters moet makkelijk kunnen.kruimel0 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:13:
[...]
Neejoh, ik denk dat het veel slimmer is (mits de +3 minuten regen ergens in ronde 5-10 is), om rond ronde 20 naar binnen te komen voor softs. De baan droogt snel met 20 autos over exact dezelfde lijn zonder nieuwe regen.
Ze hebben geen weersvoorspelling daar?bvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:13:
jongens rustig...ze moeten op full wets...die banden lagen zowat in de loods.
Gewoon gepruts dit, race had al lang onderweg moeten zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 29-05-2022 15:16 ]
Haters everywhere but I don’t really care
De raceleider is een new kid on the block en dan krijg je dit...MikeyMan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:15:
[...]
Ze hebben geen weersvoorspelling daar?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:18
Ja 'maar' het probleem is dat je nooit op zo'n hele lokale resolutie zoiets kunt voorzien. Het kan 1km verderop kurkdroog zijn en op de startgrid keihard regenen.
Moet je wel een extra stop maken, want vanaf ronde 25 zijn inters echt stom langzaam, denk een seconde of 2 per ronde. Niet zeker of inhalen mogelijk is met dat verschil, maar volgens mij wel. Niet zeker of inters vanaf ronde 1 genoeg tijdsverschil oplevert (helemaal in verkeer) om de extra pitstop te overbruggen?Robkazoe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:14:
[...]
Ik denk dat 20 ronden full wets echt poep trage rondjes gaat opleveren. Als je eerste ronde wisselt naar inters, kun je denk ik iedereen zwaar undercutten + uitrijden op inters moet makkelijk kunnen.
Alleen moet je er wel voorbij, waardoor je de nattigheid op moet en de grip is minder.Robkazoe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:14:
[...]
Ik denk dat 20 ronden full wets echt poep trage rondjes gaat opleveren. Als je eerste ronde wisselt naar inters, kun je denk ik iedereen zwaar undercutten + uitrijden op inters moet makkelijk kunnen.
Hij voorspelt een epic race
I have no special talent. I am only passionately curious.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee die hadden die van die gast die ons naief vondMikeyMan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:15:
[...]
Ze hebben geen weersvoorspelling daar?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Max en Yuki hebben ervaring met die moeras wagen
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Zoals HAM net zei, take a deep breath, don't panic.TheBrut3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:15:
Shit, m'n bakkie nachos is al leeg.
Ergens snap ik het wel, want de regen overvalt ze nu een beetje en er waren een hoop mensen op verkeerde banden en helmen/vizieren. Maar liever laten ze het gewoon gebeuren idd..sjaool schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:15:
[...]
De raceleider is een new kid on the block en dan krijg je dit...
I served in a company of heroes.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
www.google.nl
⏩ PVOutput☀️
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 4% gewijzigd door warp op 29-05-2022 15:17 ]
Ben zo benieuwd naar de start, maar hier hangt het elke X seconde.
Ik sluit het niet uit. Het is Leclerc.Robkazoe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:16:
Zal de regen nog voor pech van Leclerc zorgen? Zal toch niet weer zo zijn...
Place your bets.
hoeveel bochten voor rood ?
*rent heel hard weg*
LewisSuBBaSS schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:18:
Wie gaat als eerste lopen janken over de boordradio?
Place your bets.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
www.google.nl
Bedacht me net dat wij dat toch niet op volgorde zullen gaan horen.
Maar Lewis is geen bange regenrijder toch?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Normaliter is dat diegene die de beste positie heeft en het meeste te verliezen heeft.SuBBaSS schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:18:
Wie gaat als eerste lopen janken over de boordradio?
Place your bets.
Red Bull zal wel zeggen, laat maar starten.
Maar zal me niet verbazen als Ferrari straks zegt "laten we nog maar even wachten."
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Sinds Spa van vorig jaar welQuad schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:19:
Hm, dit is geen formationlap meer?
PSN: xMaurice93
Vaak bu'j te bang!
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |

:strip_exif()/f/image/VpJJa7ZzocooABLCIrYD1GKB.jpg?f=fotoalbum_large)