Dan gaat vandaag de dag de rode vlag uit... Wat een farce is dit...
Dit is toch geen full wet weer? Hoogstens inters?
Reactie Max "waar wachten we eigenlijk op"
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ze willen gwoon dat Leclerc gaat winnen. Wat een belachelijke onzin dit.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Haha 😂 Max waar wachten we op ? Tot dat het droog wordt ofzo haha.
[ Voor 3% gewijzigd door xNikobellicx op 29-05-2022 15:06 ]
Oke, dat had ik niet begrepen. Dat zou mooi zijn, maar dat het uitgesteld wordt is ook een minpunt. Pffffff, regen is als allergie voor F1 helaas.Wognummer schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:04:
[...]
er is geen SC start alleen de formation lap is achter de SC
Ik denk dat hier heel wat kritiek op gaat komen. Man man...
Eerst maar even de parade met de tire stacks bekijken dan.
Laten we het de Moderne Formule 1 noemenGh0stw4lk3r schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:05:
wat is dit voor slap gedoe, het druppelt wat en iedereen in paniek daar.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
siggy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:05:
Ze willen gwoon dat Leclerc gaat winnen. Wat een belachelijke onzin dit.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dit valt erg mee, moeten gewoon kunnen starten toch.StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:03:
[Afbeelding]
Bui ten westen van Monaco ook nog steeds op koers.
Micheal Masi for Race director
Wat een aanfluiting.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Formule 1 bewijst weer de absolute top van de motorsport te zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dit is precies de reden waarom het een fout is dat Masi de laan is uitgestuurd. Nu heb je dus twee conservatieve raceleiders die op een half droge baan de start uitstellen. Als er meer regen komt kun je beter al aan het rijden zijn dan dat je nog moet starten..
Mooi die vertraging want de stream die ik normaal heb heeft ineens een add wall en met adds uit is hij onbruikbaar door adds die in het scherm poppen. Amateurs.
Als de formatie en of start achter de sc is, dan verplicht full wets.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Je vrouw heeft helemaal gelijk, de echte man is een uitstervend ras 🤡PWM schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:04:
We liepen net door het vondelpark en mijn vrouw vroeg op een gegeven moment: waarom gedragen alle mannen zich tegenwoordig zo vrouwelijk?
Nou, hierom dus
Testing, one, two ...
Alleen formation lap toch ?alexbl69 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:03:
Start achter SC. Gunstig voor LEC
Samsung Flip 7
Haha, zijn er self-made coureurs eigenlijk? Van die mooie verhalen van jochies die opvielen omdat ze goed op een skelter konden rijden?😜Transportman schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:01:
En starten achter de SC... We hebben te maken met de 20 beste coureurs ter wereld (of ten minste de rijkste pappa's), laat ze gewoon racen ondanks een paar druppels regen.
Laten we vanaf nu vanuit Europa maar stoppen met lachen om Indycar/Nascar en hun regenrace beleid.
Wat een onzin dit wachten... Regen hoort er gewoon bij. Tis geen bakken water uit de lucht, beetje regen.
Eens kijken of men hetzelfde zegt als het halve veld car #1 zijn achterste ploegt om maar een voorbeeld te noemen. Want dan zal men moord en brand schreeuwen waarom men niet achter een SC start...LZ86 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:02:
Laat ze gewoon standing start doen. Wat is dit voor onzin met die Sc
Ergo: het is nooit goed. Ze verzinnen het niet zomaar.
Wat een chaos. Start toch gewoon, kan iedereen na 1 ronde andere banden ophalen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zo, het komt nu wel weer flink naar beneden.
Mag je wel starten uit de pitlane op intermediates? Direct na de formatieronde de pit in en fw wisselen voor intermediates.
Wat zijn de gewijzigde regels sinds Spa 2021?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Begint toch nu wel wat harder te regenen...Robkazoe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:05:
Dit is toch geen full wet weer? Hoogstens inters?
Fer moet weer eens winnen ofzo dus willen ze alle kansen op inhalen wegnemen?
Het voorprogramma voor de Indy 500 vandaag.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:06:
Formule 1 bewijst weer de absolute top van de motorsport te zijn.
Sorry ik ben wat later op mijn werk, het miezert.... dus ik moet een kwartier later vertrekken achter een golfkarretje.
Wat een drama dit. Komop zeg, wat een softies.
Van 15:09 naar 15:16 zal wel aan mij liggen maar ze hebben toch vaker regen gehad in Monaco races?
[ Voor 66% gewijzigd door HKLM_ op 29-05-2022 15:08 ]
Cloud ☁️
Jammer zeg een SC start. Juist het spannende van Monaco is de start..
Die gaan voorlopig niet starten denk wordt weer wk start uitstellen dit.
Mijn jaloezie reikt tot aan mijn kleine teenhaar… wat een droom plek om f1 te kijken zegmiicker schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:05:
[Afbeelding]
Nou ik zit er (een soort van) klaar voor op ons vakantieadres in de Malediven. Helaas werkt Viaplay niet mee, ook niet via VPN...
Dan maar wat live blogs volgen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
That aged well. 😭jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:15:
Kans op regen nog altijd 1%. Tja je kan blijven hopen, of gewoon niet zo naief doen.
Het is nu wel “full wet” weer.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Jemig; dit had prachtig kunnen zijn als we nu al rond zouden rijden; wat een farce....
at your service
Misschien van nieuwe circuits maar gaan eisen dat ze een openschuifbaar dak hebben, dat bij regen gesloten kan worden....
Ik snap op zich wel dat op dit circuit men de keuze maakt voor delay en SC formatie lap.
Weinig ruimte hier, en voor je het weet schrijf je x miljoen af in ronde 1
I have no special talent. I am only passionately curious.
Alleen formatie ronde(s) achter sc staat er toch?talkatoo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:07:
Jammer zeg een SC start. Juist het spannende van Monaco is de start..
We gaan toch niet weer twee rondjes rijden om vervolgens met halve punten Monaco te verlaten?
Wat een onzin dit, het zijn de 20 beste coureurs ter wereld met bijbehorende teams, laat ze het lekker uitzoeken.
Wat een onzin dit, het zijn de 20 beste coureurs ter wereld met bijbehorende teams, laat ze het lekker uitzoeken.
Dit gaat een formation lap worden, coureurs die aangeven dat het kan, coureurs die aangeven dat het te gevaarlijk is en dan wéér een uitstel van de start door de wedstrijdleiding.
Deed die Spa ook niet toch?nick93192 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:06:
En dit is precies de reden waarom het een fout is dat Masi de laan is uitgestuurd. Nu heb je dus twee conservatieve raceleiders die op een half droge baan de start uitstellen. Als er meer regen komt kun je beter al aan het rijden zijn dan dat je nog moet starten..
FW start, geen keuze voor de teams wellicht?
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
En ondertussen wordt de baan maar natter en natter...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
jaapstobbe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:15:
Kans op regen nog altijd 1%. Tja je kan blijven hopen, of gewoon niet zo naief doen.
:strip_exif()/f/image/EKa3hBVuFy6ASjW4HMhYxgMx.jpg?f=fotoalbum_large)
U zei?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Er is niks half droogs aan hoor.nick93192 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:06:
Lekker buitje, gaat hoe dan ook interessant zijn voor de race!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Snap het niet. We hadden al 4 ronden onderweg kunnen zijn. Toch prachtig geweest als ze nu allemaal de pits in moesten voor full wets.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De harde regen is gekomen, hopelijk wordt het zo dan beter anders krijg ik weer deja vu gevoelens over een delayed start...
Full wets is het zeker nu.
Full wets is het zeker nu.
ok het miezert niet meer, maar ben nog steeds een half uur laterGh0stw4lk3r schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:07:
Sorry ik ben wat later op mijn werk, het miezert.... dus ik moet een kwartier later vertrekken achter een golfkarretje.
Verwijderd
Juist het enige wat Monaco nog een beetje interessant kan maken, de regen.
Maar, nee. Laten we gewoon maar lekker wachten en ouderwets naar een optocht van anderhalf uur kijken.
Maar, nee. Laten we gewoon maar lekker wachten en ouderwets naar een optocht van anderhalf uur kijken.
Ken die raceklasses hier niet genoeg voor, wat is daar het beleid?Richard117 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:07:
Laten we vanaf nu vanuit Europa maar stoppen met lachen om Indycar/Nascar en hun regenrace beleid.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jezus houd eens op met janken hier en kijk gewoon wat er gaat komen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Moeten ze nu verplicht op de full WTW achter de SC? En dan allemaal na 1 ronde wisselen naar inters en slicks?
Chaos! Hou ik van.
Chaos! Hou ik van.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Op het moment dat we een start gaan uitstellen voor de budgetcap, dan weet je dat het z'n doel totaal voorbij is geschoten.ricardo246 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:08:
Ik snap op zich wel dat op dit circuit men de keuze maakt voor delay en SC formatie lap.
PSN: xMaurice93
Spa was dan ook een uitzonderlijk iets. Dat is hier nog niet het geval.
"When you grow up your heart dies"
Op een toeristisch pauper eiland? Er zijn betere plekken te bedenken..OMD schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:08:
[...]
Mijn jaloezie reikt tot aan mijn kleine teenhaar… wat een droom plek om f1 te kijken zeg
Nu maar afwachten hoelang die SC er voor blijft. Waarschijnlijk tot er een volledig droge lijn is. En op het tempo van de SC duurt dat lang....
Dit is geen wolkbreuk, dit is gewoon regen.
Nou, op de ovals snap ik dat wel.Richard117 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:07:
Op de road courses wordt er gewoon gereden. En dan wordt het mooi. NASCAR op Cota vorig jaar was zo'n extreem voorbeeld
GP tegen Max: omdat we achter de SC starten, rijden we op extreme wet.
Wat voor een idioot verzint dit. Om niet te starten. Waar zijn de regenbanden voor?
Monaco flashback (1996)RocketKoen schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:08:
Spa flashback
Geen halve punten meer. De regels zijn aangepast na het spa fiasco.FabianGTI schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:08:
We gaan toch niet weer twee rondjes rijden om vervolgens met halve punten Monaco te verlaten?
Als het weer zo blijft wil Max naar de full wets.
"When you grow up your heart dies"
Verder heb ik toch weinig medelijden met je. 😉 Hopelijk krijg je nog t e.e.a. mee!miicker schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:05:
[Afbeelding]
Nou ik zit er (een soort van) klaar voor op ons vakantieadres in de Malediven. Helaas werkt Viaplay niet mee, ook niet via VPN...
Dan maar wat live blogs volgen.
Ze moeten eens overdekte banen gaan bouwen... Hebben ze ook geen gezeur meer met regen... Jezus, wat een aanfluiting weer...
Allard Kalf leest mee?nick93192 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:06:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
GP tegen Max: elke kaar dat je langs start/finish komt, rij dan over je startpositie.
Ik hoop dat ze die wedstrijdleiding op de vingers gaan tikken hiervoor..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Starten op full wets wordt starten achter de safety car volgens Brundle.
Vergeleken met dit ging Madrid Liverpool bijna soepel
Gewoon full wet.Rene schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:10:
Extreme wet tyres? Is dat een nieuw type?
Misschien kunnen we een paraplu inkoopactie organiseren zodat de FIA bobo’s veilig naar buiten kunnen.
Nee, denk gewoon de blauwe band. Niet dus de groene.Rene schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:10:
Extreme wet tyres? Is dat een nieuw type?
Ik hoop dat EA Sports de optie voor regenraces verwijdert uit het aanstaande spel, F1 2022, want racen in de regen doen ze toch niet.
Volgens mij gaat het er vooral om om de teams genoeg tijd te geven om de regenbanden eronder te stoppen voor de start.Cyberkid schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:10:
Wat voor een idioot verzint dit. Om niet te starten. Waar zijn de regenbanden voor?
Fohnen ze de baan ook nog ff droog voor die prinsesjes van de FIA ??
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/wDDnwBbpT7WiEiyQZ8cfJgVA.jpg?f=fotoalbum_large)