[F1 2022] Race 6 GP van Spanje Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste
Acties:
  • 93.753 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:28
Doen ze toch ook al jaren flesjes water lees drinken vlak nadat ze de auto uit zijn?

Ik kan mij iig commentaar van Olav herinneren uit de jaren Schumi en Montoya dat hij dat toelichte met dat dat halve litertje net het verschil kan maken in relatie tot ondergewicht. Nu denk ik dat dat laatste wel overdreven is want als je het van een halve kilo extra water in je coureur moet hebben dan had het ook wel vaker voorgekomen dat ze er onder zaten. Maar het wegklokken van water is er al zo lang ik kijk.

Dus als de FIA hier op wil gaan handhaven, wat ik me niet echt kan voorstellen, dan zal dat wel eerst met een waarschuwing vooraf gaan.

:+ Dan kan HAM zeggen dat zijn flesje permanent aan zijn lichaam vast zit doordat hij er op is gaan zitten. :+

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Chefbierrr schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:14:
[...]

Niks mis met de motor, geen instructies van GP, geen failed sensors mocht gewoon doorrijden. Lijkt me sterk dat er iets niet goed is.
Was dat zo? Ik zag op F1TV volgens mij toch echt een team radio graphic in beeld met "Box box" toen Max de issues met 'I have no power" rapporteerde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
Dennism schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 19:46:
[...]

Was dat zo? Ik zag op F1TV volgens mij toch echt een team radio graphic in beeld met "Box box" toen Max de issues met 'I have no power" rapporteerde.
Jep:

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:53
[...]

Wat ik begreep in de samenvatting is dat er wel power loss was maar dit ook vrijwel meteen weer terug kwam.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Box box instructie in bocht 5.
Daarna drs testen instructie in bocht 10
Daarna de instructie niet naar binnen te komen.

Dus het lijkt of er iets niet goed was,. Om na de test in bocht 10 okee te zijn.
Of in elk geval geen reden om naar binnen te komen en daarmee hun auto niet op tv op p2 te hebben...ach we zien het morgen...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

[...]

Ja. Op de live feed hebben ze ook nog laten zien dat zijn DRS niet open ging dus er is weinig reden om daar aan te twijfelen. Die box box is gewoon standaard als er issues gerapporteerd worden, helemaal als ze die niet kunnen zien op sensors want dan is er waarschijnlijk iets ernstigers aan de hand. Alleen denk ik dat ze snel genoeg doorhadden dat die DRS niet open was gegaan. Na de box box heeft GP hem nog gezegd dat hij toch niet de pits in moest rijden maar op de baan moest blijven vanwege het protocol, dus hij heeft de ronde afgemaakt en er daarna nog een gereden alvorens op de finish stil te gaan staan naast de andere twee wagens. Op de onboard was ook niks raars aan zijn motor te horen. Het moment dat het werd uitgezonden op TV was een beetje ongelukkig gekozen want ze lieten de onboard erbij zien waarop hij het zei in bocht 3 terwijl hij van het gas ging, maar er zit vertraging op de teamradio. Hij had het bij het ingaan van bocht 1 al gezegd (als je kijkt naar zijn bediening van de radioknop) en toen direct zijn ronde afgebroken want een betere tijd zat er toch al niet meer in zonder die DRS. GP vroeg hem in de 2e DRS-zone ook om DRS te gebruiken terwijl zijn ronde al afgebroken was, dus wellicht dat ze direct al aan het proberen waren of het systeem nog wel werkte. Als je dit wilt terugzien: F1TV onboard vanaf 1:04:15 ongeveer.
1:04:22 - :24 (ingaan bocht 1) knop radio aan, knop radio uit
1:04:28 - :30 (bocht 3) "mate I have no power"
1:04:30 knop radio aan
1:04:35 "I had no power on the straight"
1:04:40 GP "okay, box"
1:05:13 GP "Max can you use DRS now to turn 10 please, use DRS to turn 10"
1:05:27 "yeah, it seemed to open this time"
1:05:29 GP "yeah, box. Actually you are staying out max, stay out, you're staying on track"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
marcelcee schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:33:
[...]

Als het een serieuze vraag was :)
Punten worden in de race gegeven dus no. 1 krijgt maximale punten. Dat wil je altijd. Terwijl de baan soms niet ideaal kan zijn op startplekken 1-3-5 etc. Dus dan ben je in kwalificatie helemaal niet zo teleurgesteld met p2. Omdat je verwacht sneller weg te zijn in de race
Maar p2 is de vuile kant, dus waarom zou je dat expres willen, plus met het winnaars-mentaliteit van Verstappen zie ik dat niet "expres"gebeuren :)
Vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 20:09
Is er intussen al meer duidelijkheid m.b.t. die DRS fout? Ik heb de Q met vertraging gekeken. Buxton had het daarbij er over dat Verstappen in Zandvoort ook geen DRS had in dé ronde. Maar dat bleek achteraf een driver error te zijn en dat hij het knopje te vroeg had ingedrukt. Vraag is dan dus of dit nu weer aan de hand is, of dat bv de DRS actuator faalde, of er iets anders mis ging.

Waarbij te vroeg dan ook echt te vroeg is. Bij mijn weten zit er een beetje marge op en kunnen ze bv ook 5m voor de streep al op het knopje duwen en gaat die, op de streep, meteen open maar druk je dus 5,05 meter voor de streep op het knopje dan zal die dicht blijven, uiteraard onder voorbehoud dat je niet nog eens er op drukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:26
Arjantje72 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 20:53:
[...]

Maar p2 is de vuile kant, dus waarom zou je dat expres willen, plus met het winnaars-mentaliteit van Verstappen zie ik dat niet "expres"gebeuren :)
Vandaar de vraag.
Ik begreep de opmerking, waar je oorspronkelijk op reageerde, zo dat het een uitspraak in algemene zin was. Daarom ook mijn algemene uitleg (die dus al bij jou bekend was begrijp ik nu). En volgens mij heb je gelijk dat het hier in Spanje niet zo uitpakt en dat p1 daadwerkelijk de betere kant is om te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Heeft Verstappen niet alles gewonnen die hij gefinished heeft vanaf 2e plek?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Illegal_Alien schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 21:13:
Heeft Verstappen niet alles gewonnen die hij gefinished heeft vanaf 2e plek?
Alles wat hij gefinished heeft op de 2e plek, heeft hij niet gewonnen ;) Maar Verstappen heeft dit seizoen 3 keer gewonnen en daar is hij vanaf plek 1,3 en 4 gestart. Hij is 2 keer vanaf plek 2 gestart, en bij beide wedstrijden uitgevallen. Hopelijk geen voorbode...

iemand iets leuks?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Hamilton leeft nog steeds rentfree in veel hoofden zo te zien.

Bijzonder om de zwakte en kracht van Lec zo snel achter elkaar te zien. Opvallend hoe laag die achterkant nu lijkt van de Merc, bijna omgekeerde rake.

Hopelijk zien we morgen 3 teams die strijden om de winst. Dat zou wat zijn voor de rest van het seizoen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Huh, heb nu de post Q show van F1TV op staan. Maar kent Hamilton de regels nu echt niet?! Hij heeft het over een minimale rondetijd die ze op de outlap moeten rijden, maar dat sommige, zoals Perez en Russell, een langzamere rondetijd rijden dan toegestaan en ze daardoor betere banden hebben en ook daardoor net wat sneller waren.

Maar die minimale rondetijd geldt alleen tijdens de inlap, en niet tijdens de outlap... En als er echt meerdere coureurs zijn die deze regel overtreden dan had de FIA daar echt wel tegen opgetreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 21:39:
Huh, heb nu de post Q show van F1TV op staan. Maar kent Hamilton de regels nu echt niet?! Hij heeft het over een minimale rondetijd die ze op de outlap moeten rijden, maar dat sommige, zoals Perez en Russell, een langzamere rondetijd rijden dan toegestaan en ze daardoor betere banden hebben en ook daardoor net wat sneller waren.

Maar die minimale rondetijd geldt alleen tijdens de inlap, en niet tijdens de outlap... En als er echt meerdere coureurs zijn die deze regel overtreden dan had de FIA daar echt wel tegen opgetreden.
Hamilton kent wel vaker de regels niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

RobertMe schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 21:39:

Ham is wel op de hoogte. En verschillende coureurs hebben waarschuwingen gehad.

Waarom zou die regel uberhaupt niet tijdens de outlap tellen? Dat is juist het belangrijkste moment.

[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 21-05-2022 21:52 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ja ik twijfel er nu niet meer aan dat de Aston Martin een kopie van de Red Bull is :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sFV3Qfse5RilJ2piu4k3iIMI-u4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aSHyLD8lpNuVmdYEkVvB7MpJ.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Vuvuzela schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 21:49:
[...]

Ham is wel op de hoogte. En verschillende coureurs hebben waarschuwingen gehad.
Bron? Heb daar tijdens de uitzending niks van gehoord en ook hier niks er van gelezen. Ik weet dus wel dat die regel er is voor de inlap, waarbij ze die banden normaliter ook niet meer gebruiken. Niet dat die regel er is voor de outlap, en ze de banden dus voorbereiden. Of beter gezegd, volgens mij is het maar incidenteel zo dat er ook een delta is voor de outlap. Bij Monza meen ik dat ze dat wel eens gedaan hebben. Maar het is dus geen standaard regel, waar dat voor de inlap wel zo is.

Edit op jouw edit die ik niet gezien had:
De regel geldt voornamelijk zodat de coureurs die klaar zijn niet in de weg rijden. En zoals ik al aangaf zullen ze wél de ruimte willen geven om naar eigen inzicht de banden te prepareren in de outlap. Maar bij de inlap zijn ze dus klaar, en worden de banden niet meer gebruikt. Dus die mogen gewoon afgeragd worden en hoeft niet meer voorzichtig op gereden te worden.

[ Voor 23% gewijzigd door RobertMe op 21-05-2022 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

RobertMe schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 21:52:
[...]

Bron? Heb daar tijdens de uitzending niks van gehoord en ook hier niks er van gelezen. Ik weet dus wel dat die regel er is voor de inlap, waarbij ze die banden normaliter ook niet meer gebruiken. Niet dat die regel er is voor de outlap, en ze de banden dus voorbereiden. Of beter gezegd, volgens mij is het maar incidenteel zo dat er ook een delta is voor de outlap. Bij Monza meen ik dat ze dat wel eens gedaan hebben. Maar het is dus geen standaard regel, waar dat voor de inlap wel zo is.
https://twitter.com/Chris...tatus/1528084911642509314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

[...]
De regel geldt voornamelijk zodat de coureurs die klaar zijn niet in de weg rijden. En zoals ik al aangaf zullen ze wél de ruimte willen geven om naar eigen inzicht de banden te prepareren in de outlap. Maar bij de inlap zijn ze dus klaar, en worden de banden niet meer gebruikt. Dus die mogen gewoon afgeragd worden en hoeft niet meer voorzichtig op gereden te worden.
Maar omdat ze tijdens de inlap niet meer op hun banden hoeven letten kunnen ze 100% op verkeer focussen. Zo zie ik dat. Tijdens de outlap is er echt winst te behalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
[...]

Verstappen werd ook regelmatig op gewezen dat hij op de delta moest letten, hij gaf aan dat dat niet kon door verkeer. Ze lijken dit jaar wat strenger te zijn, om de onzin van o.a. Oostenrijk en Monza te voorkomen denk ik.

Instructie staan altijd in de Event notes, voor deze race:
https://www.fia.com/sites...%20Event%20Notes%20V3.pdf

4. Laps during qualifying and reconnaissance laps
In order to ensure that cars are not driven unnecessarily slowly during all laps of the qualifying
sessions
or during reconnaissance laps when the pit exit is opened for the race, drivers must stay
below the maximum time set by the FIA between the Safety Car lines shown on the pit lane map.
You will be informed of the maximum time after the first free practice session.

Beslissing aangaande de hoofdschuldigen van de 18 coureurs en 55 incidenten :+ :
https://www.fia.com/sites...20during%20qualifying.pdf

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59

AvK

Ready Set Go

Rustig mensen. De kwali belooft veel voor de komende race.
En ik vermoed toch dat RB de betere kaarten heeft. Mercedes oogt zeer goed maar in de race komen ze waarschijnlijk te kort. Ferrari gaat ook weer ten onder omdat ze te gretig zijn. dat is wat ik verwacht.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
MrOleo schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 22:58:
[...]

Verstappen werd ook regelmatig op gewezen dat hij op de delta moest letten, hij gaf aan dat dat niet kon door verkeer. Ze lijken dit jaar wat strenger te zijn, om de onzin van o.a. Oostenrijk en Monza te voorkomen denk ik.

Instructie staan altijd in de Event notes, voor deze race:
https://www.fia.com/sites...%20Event%20Notes%20V3.pdf

4. Laps during qualifying and reconnaissance laps
In order to ensure that cars are not driven unnecessarily slowly during all laps of the qualifying
sessions
or during reconnaissance laps when the pit exit is opened for the race, drivers must stay
below the maximum time set by the FIA between the Safety Car lines shown on the pit lane map.
You will be informed of the maximum time after the first free practice session.

Beslissing aangaande de hoofdschuldigen van de 18 coureurs en 55 incidenten :+ :
https://www.fia.com/sites...20during%20qualifying.pdf
Dan zijn die regels dus inderdaad aangepast, zoals @Vuvuzela ook al aangaf. Verklaart ook meteen die boordradio van Piere in het oor van Piere (Gasly, en zijn engineer heet ook Piere :+). Dat ze niet te langzaam in de pitstraat mochten rijden. Immers geldt de opgegeven delta tussen de SC lines en dus "pit exit" tot "pit entry"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
RobertMe schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:02:
[...]

Dan zijn die regels dus inderdaad aangepast, zoals @Vuvuzela ook al aangaf. Verklaart ook meteen die boordradio van Piere in het oor van Piere (Gasly, en zijn engineer heet ook Piere :+). Dat ze niet te langzaam in de pitstraat mochten rijden. Immers geldt de opgegeven delta tussen de SC lines en dus "pit exit" tot "pit entry"
Yep ze dachten slim te zijn, als ze een delta hebben vanaf de SC line, dan rijden we gewoon langzaam voor de SC line, dus in de pitlane, waar niemand over de streep mag inhalen, doen ze vaker. :)
Dus toen moest de raceleiding weer ingrijpen en de instructie geven dat dat ook niet mag. Soms (eigenlijk altijd ;) ) wordt ik wel moe van die coureurs en dat gehannes in de laatste minuten.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Tsja, waarom moeten er regels zijn? Gewoon als enige regel dat je tijden van de sessie ongeldig zijn wanneer je iemand die in de snelle ronde zit hindert. Als iedereen last moment de pits uit wil op dezelfde tijd leg je jezelf mee op de penaltystip. Is er een ophoping in de laatste sector waardoor een coureur hinder heeft die wel in de snelle ronde zit, allemaal geen tijd voor die sessie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
AvK schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:01:
Rustig mensen. De kwali belooft veel voor de komende race.
En ik vermoed toch dat RB de betere kaarten heeft. Mercedes oogt zeer goed maar in de race komen ze waarschijnlijk te kort. Ferrari gaat ook weer ten onder omdat ze te gretig zijn. dat is wat ik verwacht.
RBR en zeker Verstappen lijkt veel beter met zijn banden om te gaan in het hete Barcelona.
Zeker als je ziet dat teams een setje softs aan het uitsparen waren tijdens kwalificatie, roept dat bij mij al de vraag op of niet iedereen op een twee stopper uitkomt. En als je dan harder kan rijden omdat je banden er niet eraan gaan, dan ga je dat meestal winnen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:56
Geeft een goed idee waarom Haas het ineens weer zo goed lijkt te doen. Het viel mij nog zo tegen dat ze nauwelijks upgrades meebrachten terwijl ze alles op dit seizoen hebben gezet vorig jaar. Blijkbaar zijn ze er zelf ook verbaasd over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

BlackMonkey schreef op zondag 22 mei 2022 @ 00:41:
Geeft een goed idee waarom Haas het ineens weer zo goed lijkt te doen. Het viel mij nog zo tegen dat ze nauwelijks upgrades meebrachten terwijl ze alles op dit seizoen hebben gezet vorig jaar. Blijkbaar zijn ze er zelf ook verbaasd over.

[Twitter]
Of het is weer een typische haas met een moeilijk setup window waarmee ze het ene weekend op p8 komen en het volgende is het zwoegen om p20. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:59

Amphiebietje

In de blubber

BlackMonkey schreef op zondag 22 mei 2022 @ 00:41:

[Twitter]
Ah, bij Haas zijn ze er achter aan het komen dat de flexibiliteit van het chassis deel kan uitmaken van de werking van de ophanging en het algehele gedrag van de auto. Iets wat in de radiografische auto racerij al heel lang bekend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:43
Amphiebietje schreef op zondag 22 mei 2022 @ 08:25:
[...]

Ah, bij Haas zijn ze er achter aan het komen dat de flexibiliteit van het chassis deel kan uitmaken van de werking van de ophanging en het algehele gedrag van de auto. Iets wat in de radiografische auto racerij al heel lang bekend is.
Alleen in de radiografische?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Amphiebietje schreef op zondag 22 mei 2022 @ 08:25:
[...]
In de F1 noemen ze de vloer technisch gezien niet ‘chassis’ maar ze weten idd dat de vloerflex veel uitmaakt voor het porpoising verhaal :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:08
Een video om de zondag mee te beginnen, F1 TV over de updates bij Mercedes, Ferrari, Red Bull en Aston Martin.

New Car Updates For Spain | F1 TV Tech Talk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:10
Om de tijd een beetje te doden.

Kijk vaak wel de video's van Driver61 (Scott Mansel), maar die vinden meestal in de studio plaats. Kwam deze al wat oudere video tegen waar hij de werkplaats van zijn vader bezoekt die oude F1 auto's in rijdende conditie houdt. Hierin worden een paar race onderdelen uitgelicht en hoe ze afwijken van normale (sport)wagens:

Dan zie je ook dat Engeland een echt autosport land is.

[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 22-05-2022 11:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Geweldig gedaan door Ferrari 8)

offtopic:
Jammer dat het niet horizontaal gefilmed is, mijn grootste irritatie van de afgelopen jaren |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op zondag 22 mei 2022 @ 11:41:
Geweldig gedaan door Ferrari 8)

[Embed: title]

offtopic:
Jammer dat het niet verticaalhorizontaal gefilmd is, mijn grootste irritatie van de afgelopen jaren |:(
FTFY :)

Tof filmpje inderdaad !
Chocoball schreef op zondag 22 mei 2022 @ 09:28:
Een video om de zondag mee te beginnen, F1 TV over de updates bij Mercedes, Ferrari, Red Bull en Aston Martin.

New Car Updates For Spain | F1 TV Tech Talk

[YouTube: New Car Updates For Spain | F1 TV Tech Talk | Crypto.com]
Die Sam kan het altijd erg duidelijk uitleggen, erg tof.

[ Voor 37% gewijzigd door kevlar01 op 22-05-2022 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

kevlar01 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 11:47:
[...]

FTFY :)

Tof filmpje inderdaad !

[...]

Die Sam kan het altijd erg duidelijk uitleggen, erg tof.
|:( Blijkbaar moet ik een kop koffie gaan halen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:19
Alonso krijgt naar verluid zijn vierde motor en krijgt dus een gridstraf. Hij start daarom op p20.

Gerucht gaat ook dat Leclerc op softs start (hij heeft nog een nieuwe set).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_xsyozMbhT0VF0rMg4D04lErVTg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bawiyCkbzUzz9nvMuC49PD9c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3F6jEvPJRSmuloQ6Gyk3LI79toM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cI4WtxbJOTZIDvcgccsqJwbd.jpg?f=fotoalbum_large

Zou het kunnen dat de quali tijden van de Mercs zo slecht waren tov RBR en FER omdat ze voor een race set-up zijn gegaan? Vorige race wist Russel het ook super lang uit te houden met een setje hard. Toch wel erg benieuwd hoe ze zich houden vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:10
Ik vind het leuk dat ze nu meer stops moeten doen, maar is het ook leuker geworden dat die banden zo'n specifiek temperatuur bereik hebben om optimaal te kunnen presteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ParaDroid2 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 11:52:
Alonso krijgt naar verluid zijn vierde motor en krijgt dus een gridstraf. Hij start daarom op p20.

Gerucht gaat ook dat Leclerc op softs start (hij heeft nog een nieuwe set).
Dat is waar Sainz het over had gisteren, dat het eigenlijk de bedoeling was om een setje rood uit te sparen tijdens Q2. Dat zal voor Verstappen ook de bedoeling zijn geweest maar hij was daarvoor niet snel genoeg in zijn eerste Q2 (zullen ze gedacht hebben).

Leclerc staat er nu dus sowieso het beste voor vwb nieuwe beschikbare bandjes.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-09 22:39
Veel te warm voor softs en volle tanks. Hij zal alleen een voordeel hebben hij een late safetycar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 19:15

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bijzondere strategieën van Pirelli. De harde band wordt zeker wel gebruikt, als de bandenslijtage echt zo hoog is dan zie ik eerder een extra wissel naar de mediums.

Dat zou ook een nadeel voor Leclerc zijn als hij op softs start. Een 1 stopper is dan waarschijnlijk niet haalbaar en de anderen kunnen harder pushen op mediums of een 1 stopper proberen. De softs rij je zo op als je moet pushen denk ik.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik heb alle starts van de F3 en F2 dit weekend bekeken. De start vanuit p2 was altijd slecht/matig en track positie is wel cruciaal gebleken op dit circuit. Denk zelf dat het hierdoor ook een Ferrari 1-2 gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:51
matz schreef op zondag 22 mei 2022 @ 12:45:
Ik heb alle starts van de F3 en F2 dit weekend bekeken. De start vanuit p2 was altijd slecht/matig en track positie is wel cruciaal gebleken op dit circuit. Denk zelf dat het hierdoor ook een Ferrari 1-2 gaat worden.
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen met de start ja, maar wat denk ik cruciaal gaat worden is wie het beste zijn (witte / gele) bandjes in het goede window krijgt na de pit. Een undercut zou nog best wel eens krachtig kunnen zijn hier. Ik laat me iig lekker verassen, ook beniewd naar wat Mercedes gaat doen met een volle tank.

at your service

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zolang de RB van Max blijft rijden is er altijd wel een verrassing mogelijk is dit seizoen wel gebleken.

Op naar een aangename race op een ‘normale tijd’ (voor mij tenminste)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
ParaDroid2 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 11:52:
Tsja, logisch. Als hij nu al aan zijn derde motor is dan komen er gegarandeerd een of meerdere grid penalties. En aangezien die toch al 17e start maken die 3 plekken ook maar marginaal uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
D-Ed schreef op zondag 22 mei 2022 @ 12:55:
Zolang de RB van Max blijft rijden is er altijd wel een verrassing mogelijk is dit seizoen wel gebleken.

Op naar een aangename race op een ‘normale tijd’ (voor mij tenminste)..
Nja, ook als die blijft rijden is er niet perse kans op een verrassing. Zolang die in Bahrein en Australië reed was die ook "kansloos" P2 geworden. Die races waren echt niet anders gefinisht. Dus als hij deze race finisht kan hij net zo goed saai tweede worden zoals hij in Bahrein en Australië ook saai tweede reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
matz schreef op zondag 22 mei 2022 @ 12:45:
Ik zag Victor Martins vanmorgen nog van P2 naar P1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:08
Net begonnen

F1 LIVE: Spanish Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
werphengel schreef op zondag 22 mei 2022 @ 12:02:
Vorige race wist Russel het ook super lang uit te houden met een setje hard. Toch wel erg benieuwd hoe ze zich houden vanmiddag.
Dat zie ik Russell vandaag niet herhalen. Miami startte die laag en kon dus een gok nemen. Ook omdat zijn auto snel genoeg moest zijn om bij een mindere start dat daarna goed te maken op snelheid van de auto. Door op de harde banden te starten vielen vele voor hem weg doordat die moesten pitten terwijl hij op de harde banden door kon rijden. Vervolgens gewoon doorrijden en hopen op een SC, die er kwam. Was die SC er niet geweest dan was hij ook ergens achteraan de top 10 gefinisht. (8? 9? 10? Daar reed wel aardig wat bij elkaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dus Norris is ziekjes maar gaat waarschijnlijk wel gewoon rijden? Ben benieuwd of het gaat lukken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNI1JXIpnglFiat7H5BF0R2oZW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E8cAPxKh8ukfKVgIN4bfItRC.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

40+ zeggen ze zojuist op Sky. Ben ook benieuwd wat dat allemaal voor impact gaat hebben.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Pfff beelden van de achtervleugel RBR :/ Krijg weer flashbacks :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
Ze hebben bij Max toch nog wat onderdelen voor de DRS vervangen. RIC heeft ook wat nieuwe onderdelen maar dat was te verwachten na de Q.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PMI0Tbu75QeAfckv_jYVjzOp6PM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ClSNtpFgudc7W7JfIX3Jz7vo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:47
JB schreef op zondag 22 mei 2022 @ 13:40:
[...]

40+ zeggen ze zojuist op Sky. Ben ook benieuwd wat dat allemaal voor impact gaat hebben.
Tracktemp of buitenlucht van 40+?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Natalie op Sky.😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
JB schreef op zondag 22 mei 2022 @ 13:40:
Dat lijkt mij wel heel warm. Of gaat het dan over het asfalt? Als ik de weersites mag geloven wordt het max 33-36 graden vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

TheBrut3 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 13:47:
[...]

Dat lijkt mij wel heel warm. Of gaat het dan over het asfalt? Als ik de weersites mag geloven wordt het max 33-36 graden vandaag.
Ze stonden vol in de zon. Verwacht dat die 33-36 in de schaduw zijn.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Bij de pre-race show waait het flink, maar hebben ze het er ook over dat Alonso achteraan/in de pits gaat starten vanwege PU wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Staat zo te zien ook een aardig briesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20:13
TheBrut3 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:06:
Staat zo te zien ook een aardig briesje
Ik schakel net in en zie een Viaplay verslaggeefster die weg gelopen lijkt te zijn van een bruiloft. Lijkt wel mee te vallen met de tropische temperaturen daar zo te zien.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20:13
BlackMonkey schreef op zondag 22 mei 2022 @ 13:44:
Ze hebben bij Max toch nog wat onderdelen voor de DRS vervangen. RIC heeft ook wat nieuwe onderdelen maar dat was te verwachten na de Q.

[Afbeelding]
Weet iemand of je DRS geflapper kunt testen in de pitbox ? Dacht dat het met een radio signaal gaat, en coureur dan knopje kan indrukken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

loekf2 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:09:
[...]

Ik schakel net in en zie een Viaplay verslaggeefster die weg gelopen lijkt te zijn van een bruiloft. Lijkt wel mee te vallen met de tropische temperaturen daar zo te zien.
Valt wel mee ja :+

https://www.rtlnieuws.nl/...a-marokko-hitte-opwarming

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

The_Butler schreef op zondag 22 mei 2022 @ 12:53:
[...]

Ik denk dat je gelijk gaat krijgen met de start ja, maar wat denk ik cruciaal gaat worden is wie het beste zijn (witte / gele) bandjes in het goede window krijgt na de pit. Een undercut zou nog best wel eens krachtig kunnen zijn hier. Ik laat me iig lekker verassen, ook beniewd naar wat Mercedes gaat doen met een volle tank.
Maar de undercut vanaf p3 of p2 doen is ook vrij belangrijk. Dus de start kan zeker cruciaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Alpine heeft dus alles wat met de motor te maken heeft vervangen bij Alonso, dat worden nog een hoop penalties dit seizoen als dit zo doorgaat. Ze hebben met deze race erbij dus al 4x alle componenten verbruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Max last moment de pits uit en geen extra installatie ronde kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Nou, Verstappen is dan ook maar eens het circuit op gereden. Met nog 5 tot 10 seconden op de klok voordat de pitstraat sloot.

Auto zal in ieder geval goed gekoeld zijn. Want ze hadden alles er tot het laatste minuut op en aan hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Max net op tijd de pits uit, heeft die nog steeds DRS problemen. Ben benieuwd naar de race. Ik ga offline. Fijne race iedereen veel plezier.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Iedereen straks heel veel plezier met de race, gaat een knotsgekke worden met die warmte! Heb er zin in *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58

Spotmatic

Ken sent me

Nog iemand die tijdens de race ook met een half oog de Giro volgt?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Spotmatic schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:35:
Ugh Wielrenners... Nee :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:46
Is ook een race en het zal mijn gebrek zijn, maar ik vind F1 prachtig en de Giro totaal niet interessant.

Over F1. Barcelona is vaak saai, maar met drie teams in de strijd voor podiumplaatsen kan het wel eens spannend worden. Plus natuurlijk de warmte en technische problemen, dan kan er van alles gebeuren...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Nee. Wel de ING of vakantiegeld er al is :o

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Vasseur (?): Welke banden gebruik je? De zwarte! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Op F1 tv hebben ze het al over een drie stopper. 🤯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:47
Wilde ik wel doen, maar de eerste 50km(toen gestopt) was een bom met geweld van iedereen die weg wilde rijden, neem het nu op en kan ik na de race rustig verder kijken. #supersunday :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

werphengel schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:40:
Dat kan;

In 2016 waren Max en Kimi op een 2 stopper en Daniel en Vettel op een 3 stopper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
Nee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
MC_Sparkles schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:40:
Wilde ik wel doen, maar de eerste 50km(toen gestopt) was een bom met geweld van iedereen die weg wilde rijden, neem het nu op en kan ik na de race rustig verder kijken. #supersunday :p
Super Sunday is volgende week. GP Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zelfs Yara heeft er zin in ( goede opvoeding van de puppy)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzDRyokQnXSuX_rDU0k0opx__Q0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fsL2BS86Rr0JKGYdzV5aj7Dc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Pierre schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:32:
Max net op tijd de pits uit, heeft die nog steeds DRS problemen. Ben benieuwd naar de race. Ik ga offline. Fijne race iedereen veel plezier.
Werd in ieder geval nog druk gedremeld in die vleugel. Hopelijk heeft hij de DRS niet veel nodig deze race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
werphengel schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:40:
Maar bij de F2 reed de winnaar bijna de halve race op de softs die ze normaal vrij snel na de minimale 6 ronden die ze erop moeten doen inwisselen. Dus ik verwacht eigenlijk niet bijzonder veel stops.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
DarkSide schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:38:
[...]

Nee. Wel de ING of vakantiegeld er al is :o
Als echte tweaker gebruik je daar toch gewoon de notificaties voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het_Eendje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:12
Hebben ze nu werkelijk de Spaanse coureurs op een aparte plek vooraan gezet voor het volkslied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
loekf2 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:12:
[...]

Weet iemand of je DRS geflapper kunt testen in de pitbox ? Dacht dat het met een radio signaal gaat, en coureur dan knopje kan indrukken.
Daar zullen ze wel een pitbox/test mode voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Heeft Albon een weddenschap verloren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

SuBBaSS schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:48:
Heeft Albon een weddenschap verloren ofzo?
sinds hij zijn haar geverfd heeft is hij wel sneller in de williams

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
Toto Wolff nu bij Sky ports
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3hBMw5Yv9cAhyKv0N56_rqQUxI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TsufCSLD7yuz0Zp3c2hXwTZm.jpg?f=fotoalbum_large

"We are aggressive" omdat ze wat achterliggen vandaag. Niks te verliezen kennelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
G_Dragon schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:45:
Zelfs Yara heeft er zin in ( goede opvoeding van de puppy)

[Afbeelding]
Pup is vast onder de indruk van het kapsel van de presentator.😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

De start wordt belangrijk. Het is te hopen dat iedereen veilig door bocht 1 komt.

Verder wel weer zin in deze race. :D

Iedereen in ieder geval veel plezier en hou het gezellig ook al vallen buiten de mussen dood van het dak... ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max maakt zich geen zorgen over de DRS. Dat zal dus wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

StefanVerkerk schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:50:
Toto Wolff nu bij Sky ports
[Afbeelding]

"We are aggressive" omdat ze wat achterliggen vandaag. Niks te verliezen kennelijk.
Helemaal prima in “no man’s land” :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:51
Toto grapte net bij een interview dat het team die ze'n banden het minste weet te smelten gaat winnen... grapte ook over een potentiele 4 stopper.... dit gaat wat worden ; fijne race iedereen!

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
RUS dive bomb turn 1? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Hoor ik nou dat er last moment banden switches zijn? Ook spannend hoe dat allemaal gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:06
Live stream aan geslingerd. Verwachten we een spannende race of wordt dit een typische Catalunya GP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat dat wel goed daar met Norris?
Bevangen door de warmte misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TheBrut3 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:53:
Hoor ik nou dat er last moment banden switches zijn? Ook spannend hoe dat allemaal gaat.
De banden gaan er sowieso last minute op. Welke dat zijn weet alleen het team. Feit is wel dat bandenkeuze vanmiddag cruciaal zal zijn.

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord