Hooikoorts.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:53:
Gaat dat wel goed daar met Norris?
Bevangen door de warmte misschien?
Hooikoorts blijkbaar. Niet aangenaam met 37 graden lijkt me.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:53:
In de preshow werd gezegd dat hij erg veel last had van hooikoorts.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:53:
-
Ik ben wel benieuwd of de nieuwe auto’s verschil maken. Vorige jaren was er niet veel aan. Holelijk wordt dat nu anders!Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:53:
Live stream aan geslingerd. Verwachten we een spannende race of wordt dit een typische Catalunya GP?
Het is te hopen dat Norris dan goede medicatie heeft.
"When you grow up your heart dies"
Die zal zich misschien meer zorgen maken voor zijn start en wat er van achteren gaat komen? 😳sjaool schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:52:
Max maakt zich geen zorgen over de DRS. Dat zal dus wel goed zitten.
Goede race iedereen, hopen op een incident vrij verloop en dat de handel heel blijft 👍
Testing, one, two ...
De hitte zal wellicht voor verrassingen kunnen zorgen.Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:53:
Live stream aan geslingerd. Verwachten we een spannende race of wordt dit een typische Catalunya GP?
Fijne race allen.

Daar gaan we. Roll intro! Veel plezier iedereen.
🥇 SAI
🥈 PER
🥉 RUS
Mijn glazen bol zegt dat de strijd tussen VER en LEC nu een keertje fout gaat.
Fijne race allemaal.
🥈 PER
🥉 RUS
Fijne race allemaal.
Ik hoop dat iedereen een hele leuke race gaat zien vandaag, beetje spanning, sensatie en pitstops maar vooral niet (te) slaapverwekkend.
Have fun @all
Have fun @all
Die weten inmiddels hopelijk dat de race niet in 1 bocht gewonnen gaat worden. Tenminste niet in Barcelona.Hippocampus schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:56:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Have fun allemaal ! Kijken hoe de bandjes het gaan houden.
LEC
SAI
HAM
waarom ook niet, ik voel een DNF aankomen met die gekke RB18 en deze temperaturen.
SAI
HAM
waarom ook niet, ik voel een DNF aankomen met die gekke RB18 en deze temperaturen.
Veel plezier, hopelijk een mooie race.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik weet trouwens niet wie er bij F1TV Pro het een goed idee vond om de graphics/foto's met een moiréfilter weer te geven. Het ziet er op de een of andere manier erg goor en donker uit.
Fijne race allemaal!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De F1 app via de Apple TV loopt weer zo ongelofelijk achter.. bijna 20 seconden tov in de browser kijken.
Have fun allemaal, moge het weer een mooi gevecht voor de overwinning worden. Kom op Max!!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Blijkbaar alleen Hamilton op mediums. De rest soft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ben heel benieuwd of Hamilton voordeel gaat halen uit de medium band.
Welkom in het streaming tijdperk. F1TV Pro ligt ook flink achter op andere bronnen.Justevo schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:59:
De F1 app via de Apple TV loopt weer zo ongelofelijk achter.. bijna 20 seconden tov in de browser kijken.
Prettige Race voor iedereen!!!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hmm dacht via Viaplay te kunnen kijken in Mexico, maar blijkbaar alleen in de EU. Moet het dus doen met jullie commentaar
Ik doe 't deze keer zonder bewegend beeld, dus alleen de audiostream van Olav, en de tekst en mogelijke plaatjes hier.Justevo schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:59:
Veel plezier allemaal!

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou als bijna iedereen op softs start is daar ook weinig aan te veranderen.
Kijken of mensen dan naar medium en op de hard eindigen of voor 2x mediums gaan. Eerst de start overleven, veel plezier allemaal
Kijken of mensen dan naar medium en op de hard eindigen of voor 2x mediums gaan. Eerst de start overleven, veel plezier allemaal
als het daar ongeveer 40 graden is, hoe warm moet de gevoelstemperatuur dan wel niet zijn voor de drivers? Die riskeren toch uit te drogen in dergelijke omstandigheden of voorzien ze extra gewicht voor drinken?
Die zijn koud voordat de laatste aansluiten op de grid.....TheBrut3 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:01:
LEC nieuwe softs, dat gaat lastig worden.
Ik ben benieuwd wat HAM kan doen op zijn mediums.
Goede en nette start van LEC en VER...
Lekker Hamilton
Meende te zien dat HAM Mag naar buiten duwde, maar is niet zo
Meende te zien dat HAM Mag naar buiten duwde, maar is niet zo
[ Voor 70% gewijzigd door renegrunn op 22-05-2022 15:05 ]
Magnussen toch

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hamilton met contact, naar achteren gevallen.
Lewis lek
Hamilton heeft een lekke band.
PSN: xMaurice93
Wordt korte stint voor HAM op de mediums, zot pirelli er weer goed naast met hun voorspelling
That didn't age well...sjaool schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:03:
Daar had je niets teveel mee gezegdTk55 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:03:
De start wordt weer heel spannend!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Super start van Max maar kwam niet lekker door het vuil leek het…sjaool schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:04:
Goede en nette start van LEC en VER...
Zonde van HAM. Dat was niet nodig.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
sjaool schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:03:

Dit jaar wel itt vorige seizoenenMaurice079 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:04:
Hamilton heeft een lekke band.
DUGG
Nou nee dus.Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:00:
Ben heel benieuwd of Hamilton voordeel gaat halen uit de medium band.
Yep. LEC gaat meteen als een dolle van start en sloopt zijn banden. Een herhaling van stappen zit eraan te komen.Tk55 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:05:
[...]
Super start van Max maar kwam niet lekker door het vuil leek het…
Setje gebruikte softs voor HAM?
Vreemd dat ze softs erop doen ipv hard bij HAM
HAM mist weer een apex. Net als in vrijwel alle incidenten met VER afgelopen jaar.
Russel kan aardig bijblijven lijkt het, leuk
PSN: xMaurice93
HAM onderstuurt MAG in… penalty incoming?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hamilton ook nog een slechte stop en op softs. Kijken wat de stewards er nog van vinden. Leclerc gooide bij de start de deur slim dicht bij Max en die nam op zijn beurt geen onnodige risico's.
Nu maar geduldig wachten.
Nu maar geduldig wachten.
Ja.Will_M schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:06:
Setje gebruikte softs voor HAM?
Max zit niet in die hitte?dawg schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:07:
Met die start gaat Leclerc dit niet volhouden, zeker niet met deze hitte.
Weer HAM zijn vast truukje.. apex laten gaan en pietsjes naar buiten laten gaan..
Die heeft de airco aan
Vaak bu'j te bang!
Gok gewoon were wachten tot de banden van LEC smelten en er dan voorbij.Tk55 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:08:
Prima dat Max wat rustig aan doet bij de start. Geen risico!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hamilton drukt weer eens iemand van de baan
Vind het juist een typische Hamilton move, met een beetje onderstuur de auto naar buiten laten lopen en zo iemand van de baan tikken. Dit keer pakte het alleen wat minder voor hem uit.PWM schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:06:
Ouderwetse Magnussen actie.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
toch pijnlijk voor RIC, Ocon die veel sneller is.
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Daar mag je erover praten.Jackson6 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:09:
Regie is weer helemaal ruk.
Inhalen gaat dus een stuk beter met deze wagens op dit circuit
Oohw, ik dacht dat 'ie gewoon 't schuif-kantel dak open had gezet
Hamilton wilt er al mee kappen...
Hamilton heeft het alweer opgegeven voor vandaag. 'Spaar de motor maar.'
HAM wil eigenlijk al opgeven... Team zegt nee
Ham geeft er geen zin meer in haha
HAM gooit de handdoek al.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
HAM met zijn engineer: We kunnen misschien beter de motor sparen (door uit te vallen).
Engineer: Wij denken nog in de punten te kunnen rijden, P8.
Engineer: Wij denken nog in de punten te kunnen rijden, P8.
Triest dat Hamilton weer weg komt met zo'n vuil trucje.
Leclerc was iets sneller weg en dook naar de binnenkant, daardoor kon Verstappen niets doen.
Nu afwachten bij wie de banden er het eerst aan gaan.
Nu afwachten bij wie de banden er het eerst aan gaan.
Bijzonder.. Geen fighting spirit???Illegal_Alien schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:10:
Hamilton wilt er al mee kappen...
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lol kop dicht en rijden HAM

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
GP tegen Max: auto koelen op de rechte stukken, iets meer een gat laten vallen
Magnussen stuurt toch op hem in? :’)Cyberkid schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:09:
Hamilton drukt weer eens iemand van de baan
Lewis wil er mee stoppen… met die auto moet hij toch nog gewoon in de punten kunnen rijden?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Degene die er nu zit, zit er voor het eerst. Alonso is niet zo blij met hem.plizz schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:10:
Wedstrijdleiding is heel anders dan Massi.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |