www.google.nl
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
SinergyX schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:19:
Kijk nu komt de echte teamorder. Russel pitten om Ham voor te laten

Hij gaat nu met verse softs langs Bottas knallen en P3 veilig stellen.
I served in a company of heroes.
[ Voor 0% gewijzigd door computerjunky op 22-05-2022 16:26 . Reden: Typo's ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk dat Max dotd wint, gespind, geen drs en mogelijk alsnog de overwinning met wereldactie in t12 op BottasLuapper schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:20:
Perez mag winnen, maar DODT? Hij heeft niks bijzonders laten zien. Race pace is echt way off Verstappen. RUS zal hem wel winnen gok ik.
Kan altijd wat fout gaan bij pitstop natuurlijk.StefanVerkerk schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:21:
Als Perez zijn gratis pitsstop zou gebruiken, kan Max ook nog gratis pitten.
Ik zou de gok niet durven te nemen. Als er iets mis gaat ben je veel meer punten kwijt.Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:21:
VER + PER ook nog even stoppen? Anders gaan anderen er met fastest lap vandoor? En ze hebben 28 seconden voorsprong dus moet kunnen.
www.google.nl
Kan BOT de race uitrijden op zijn banden zonder te hoeven stoppen? Ik weet ff niet hoe oud die zijn want schakel net pas in..
[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 22-05-2022 16:22 ]
Max heeft ook alle punten nodig zeker in deze bijzondere situatie.computerjunky schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:20:
Snap niet waarom mensen zouden willen dat je tegen je teamgenoot moet racen. Dat is een gevaar voor je constructeurs titel als je er samen af gaat, specht voor de banden van beide autos en het kost je tijd. Dat zijn 3 negatieve aspecten. Daarnaast kan je de sfeer in het team vergallen.
Soms weet ik niet of jullie serious zijn of trollenSinergyX schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:19:
Kijk nu komt de echte teamorder. Russel pitten om Ham voor te laten

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:51
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Al het hele seizoen dat ze de voorkeur geven aan rare shots boven inhaalacties.breew schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:21:
regie mist gewoon de inhaal van RUS op BOT.. lame...
"When you grow up your heart dies"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Laatste jaar, samen met Vettel en Hamilton.MisteRMeesteR schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:22:
RIC is wederom kansloos vandaag. Zo zonde.
Que?Zingo schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:22:
[...]
Ik zou de gok niet durven te nemen. Als er iets mis gaat ben je veel meer punten kwijt.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Bottas blokkeerde rechtsvoor ook.dutchgio schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:22:
Russell is er nu al voorbij, regie zit te slapen
Denk het niet.miicker schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:22:
Zou Verstappen nu ook nog naar binnen komen voor de snelste ronde? Lijkt me wel.
Met die weigerende DRS? Denk het niet.miicker schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:22:
Zou Verstappen nu ook nog naar binnen komen voor de snelste ronde? Lijkt me wel.
Zoals verwacht toch? Twee plekjes winst met twee uitvallers.dcell schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:23:
[...]
Kan uiteraard nog mis gaan maar hij is goed bezig. Alpine trouwens ook.
Alonso daarentegen, die rijdt wel top.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 22-05-2022 16:24 ]
Maar: Achterliggers.....
[ Voor 18% gewijzigd door Will_M op 22-05-2022 16:24 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Zou heel stom zijn ja. Met zo'n brakke auto mag je blij zijn dat je nu nog staat voor P1. dan moet je het lot niet extra gaat tarten / jinxen..
[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 22-05-2022 16:24 ]
Per niet een denderende outlap tov russjaool schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:23:
Ik denk dat de FL een cadeautje wordt voor Checo.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DRS mag je toch niet gebruiken zonder voorligger, dus daar heb je voor de snelste ronde meestal niets aan.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat maakt niet uit als hij er maar voor blijft en de FL pakt.
Auto wegen gewoon teveel om nog uit te kunnen met minder. Als je kijkt naar grove asfalt en temperatuur.Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:24:
https://www.formula1.com/en/f1-live.html > Tyre History.
Bijna iedereen zit nu op een 3 stopper
Franse slag heet datViperTim schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:24:
ALO pit verpest
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Achterblijvers? Maar meer ook dat die auto nu z'n steady state heeft.. niet meer aankomen tot de finish.miicker schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:24:
[...]
DRS mag je toch niet gebruiken zonder voorligger, dus daar heb je voor de snelste ronde meestal niets aan.
Oh doh. Ik had even een tijdelijke brainfart geloof ik.miicker schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:24:
[...]
En weer een puntje weg bij.... Merc/AMG
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Toch wel knap dat HAM de schade heeft kunnen beperken, gotta give 'm that.Exocet schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:26:
Mercedes heel knap hoor, zitten er echt goed bij
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Krijg je daar punten voor?PatrickC schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:27:
En dan te bedenken dat Lewis wilde stoppen aan het begin van de race… ligt 6e nu met misschien wel zicht op meer. Of telt zo’n plek niet meer voor hem?
Vooral RUS doet goede zaken voor Mercedes.Exocet schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:26:
Meer het team want als het aan hem lag was hij al naar huis gegaanYonix schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:27:
[...]
Toch wel knap dat HAM de schade heeft kunnen beperken, gotta give 'm that.
- DaniëlWW2
- Niet online
Totod de tafel.
Duidelijke goede upgrades meegenomen. Zou leuk zijn als ze een beetje aan kunnen gaan haken dit seizoen, alleen al voor de spanning. Al komen ze nu nog niet echt in de buurt van Ferrari en Red bul. (Oke, ze zijn even snel als Sainz, maar die rijdt duidelijk geen top seizoen).Exocet schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:26:
Hamilton wel op Soft, houden die het tot het einde?Tosemime schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:27:
Hamilton toch wel netjes terug gekomen na die eerste ronde
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
De Italiaanse collega tegenover mij die juichte toen Verstappen het grind indook, kijkt met de minuut bedrukter. #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 22 mei 2022

Wanneer heeft Sainz nu wel echt goed gepresteerd over een heel weekend bij Ferrari?Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:28:
Er moet toch wel iets aan de hand zijn met Sainz (en/of zijn auto). Sainz zijn banden zijn veel jonger en de Ferrari is veel sneller maar het gaat traag richting Bottas. Ik verwacht niet dat het een makkelijke inhaal poging gaat zijn.
Misschien even de systemen opladen voor verdedigen tegen HAM zometeen.Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:28:
Er moet toch wel iets aan de hand zijn met Sainz (en/of zijn auto). Sainz zijn banden zijn veel jonger en de Ferrari is veel sneller maar het gaat traag richting Bottas. Ik verwacht niet dat het een makkelijke inhaal poging gaat zijn.
Ja.nocalimero schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:28:
[...]
Hamilton wel op Soft, houden die het tot het einde?
En dat kan de prullenbak inRobkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:28:
Ocon en Alonso flink wat posities gewonnen ten opzichte van hun startpositie. Yuki, die vaak inconsistent is, ook al 3 plekken gewonnen (vooralsnog).Vos schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:23:
[...]
Zoals verwacht toch? Twee plekjes winst met twee uitvallers.
Alonso daarentegen, die rijdt wel top.
Ook goede zaken voor het merk Russell. Hij heeft toch wel laten zien dat ie kan racen.
Sainz lijkt niet 100% comfortabel te zijn dit seizoen en dat zie je ook een beetje terug in zijn snelheid.Robkazoe schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:28:
En dat terwijl hij de wagen aan de kant wilde zetten. Ik denk dat hij zijn mindset eens moet veranderen en er weer wat positiever in moet gaan staan. Of hij maakt de fout door teveel naar RUS te kijken.Tosemime schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:27:
Hamilton toch wel netjes terug gekomen na die eerste ronde
Totdat vriend Erik vanavond een hap van zijn pizza neemt
www.google.nl
Omdat?RRCreations schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:29:
Verstappen had ook binnen moeten komen voor rood..
Dat gun ik RUS ook wel.
Ook fijn dat RUS gewoon full throttle mag gaan.
Vorige keer toen Merc nog aan het strijden was voor de punten toen moest de nr2 altijd achter HAM blijven, maar dat is nu toch niet meer van toepassing.
Dus fijn dat de nr2 lekker mag gaan.
Wellicht eens met de sport psycholoog van Bottas gaan praten. Dan krijgen we Hamilton 2.0 binnenkortsjaool schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:29:
[...]
En dat terwijl hij de wagen aan de kant wilde zetten. Ik denk dat hij zijn mindset eens moet veranderen en er weer wat positiever in moet gaan staan. Of hij maakt de fout door teveel naar RUS te kijken.
Verwijderd
Waarom? Je hebt al technische problemen. Gewoon die 25 punten binnenhalen en verder geen risico meer lopen.RRCreations schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:29:
Verstappen had ook binnen moeten komen voor rood..
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Toch is het wel kenmerkend aan zijn houding vanaf de eerste GP van dit seizoen.HollowGamer schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:29:
HAM die eerst roept 'laten we maar stoppen', nu staat hij gewoon vijfde.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |