Ze pushen elkaar tot het uitersterenegrunn schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:58:
Yep, stukje terug was Perez 0.05 sneller, en even later was Verstappen 0.05 sneller
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Flickr PSN ID= cheironnl
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Geen tijd meer voor nog een snelle ronde dus waarom niet?sjaool schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:01:
VER is wel direct de pits in gegaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien, of hij heeft geleerd hoe hij er wel overheen kancheiron schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:00:
Zal Max nu geleerd hebben om van de kerbs af te blijven?
Het is prima om in een VT te kijken hoe ver je kan gaan op de kerbscheiron schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:00:
Zal Max nu geleerd hebben om van de kerbs af te blijven?
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 07-05-2022 20:03 ]
Maagoed, kijken wat ze over 2 uur doen.
Glijdend of vliegendHippocampus schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:01:
[...]
Misschien, of hij heeft geleerd hoe hij er wel overheen kan
Jeddah?sjaool schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:02:
Zit de eerste pole voor PER er dit weekend in? Het wordt spannend straks.
Geen proefstart voor Max, dus toch een kostbaar foutje.
[ Voor 13% gewijzigd door Chefbierrr op 07-05-2022 20:03 ]
2e?sjaool schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:02:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Andere temperaturen?Bassos30 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:02:
Hoe kan russel gister een 29er rijden en nu nergens zijn ?
Tomorrow is not today!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Monaco?
Edit: Oh, crap... zat met met Max, curbs en muren in me hoofd... Haha
[ Voor 20% gewijzigd door Bucephalus op 07-05-2022 20:04 ]
Jeddah inderdaad. Ik twijfelde.Chefbierrr schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:02:
[...]
Jeddah?
Geen proefstart voor Max, dus toch een kostbaar foutje.
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez heeft dit seizoen al pole gescoord.sjaool schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:02:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mwoah, over 2 uur moet er wel een werkende auto staanChefbierrr schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:02:
[...]
Het is prima om in een VT te kijken hoe ver je kan gaan op de kerbs
Flickr PSN ID= cheironnl
Verstappen bracht m'n hartslag weer even omhoog, verder niet veel spanning.
Vanavond verwacht ik wel een rode vlag in die chicane, erop en erover ligt heel dicht bij elkaar daar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Baanconditie? Gister lege tank? Geen idee preciesBassos30 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:02:
Hoe kan russel gister een 29er rijden en nu nergens zijn ?
Surfers Paradise is in Australiasiggy schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:57:
[...]
Nee zegDe kort versie zijn rondjes van misschien 40 seconden ofzo
De lange versie nog onder een minuut.
Elkhart Lake (Road America) zou geweldig voor deze auto's zijn. Portland is ook wel lachen, Mid Ohio, Sears Point, Laguna Seca !!! en Surfer's Paradise. Misschien nog Long Beach als we toch al aan het hobbelen zijn.
Benieuwd hoe er naar de data gekeken wordt en of VER zich hier gaat aanpassen of dat dit nu eenmaal zijn rijstijl is en niks aan gaat passen.
Als hij daar een voordeel in ziet zal hij geheid dezelfde lijn gaan kiezen als PER.SpaceAce schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:07:
Benieuwd hoe er naar de data gekeken wordt en of VER zich hier gaat aanpassen of dat dit nu eenmaal zijn rijstijl is en niks aan gaat passen.
21u30 toch?G_Dragon schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:02:
Nu weer 2 uurtjes wachten tot de kwalificatie begint
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat trouwens ook opvalt is het grote gat met de rest, bijna een seconden meer. Met dat betreft ben ik wel benieuwd waar Alpine, McLaren en Alfa Romeo staan na de kwalificatie.
Wat je iemand wel niet kan toewensenxNikobellicx schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:26:
Gaat Albon Q3 halen ? zou zeer knap zijn. Verwacht het eigenlijk niet maar hij mag mij verassen.
Ben benieuwd!
Is Albon begrafenisondernemer wellicht?sjaool schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:32:
[...]
Wat hij zichzelf laat aandoen door Albon is ook een behoorlijk heftig voorstel...
Is het pas om 22.00u? Ik zit met 21.00u in mijn hoofd?sjaool schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:31:
De voorbeschouwing voor de kwalificatie op F1TV Pro begint trouwens om 21:30 uur. Niet vergeten om daarna over te schakelen naar de stream voor de kwalificatie. Daarna is er weer een aparte stream met de nabeschouwing van de kwalificatie.
Of hebben ze bij ViaPlay echt één uur voorbeschouwing?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Geen idee, ik heb geen Viaplay. Bij Ziggo wat het wel gebruikelijk om één uur voorbeschouwing te hebben voor de kwalificatie.HollowGamer schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:33:
[...]
Is het pas om 22.00u? Ik zit met 21.00u in mijn hoofd?
Q3 you timetraveler?HollowGamer schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:32:
Jammer dat er geen sprintrace is, de Q3 uitslag was nogal verrassend.
Ben benieuwd!
De kwalificatie begint om 22:00 uur. De voorbeschouwing op F1TV Pro om 21:30 uur.Illegal_Alien schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:34:
Volgens F1.com over 1 uur en 30 minuten; dus 22:00.
Yup 22.00u, bij ViaPlay gebruik ik de tijden van de onboard streams om te weten hoe laat ze daadwerkelijk rijdenHollowGamer schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:33:
[...]
Is het pas om 22.00u? Ik zit met 21.00u in mijn hoofd?
Ik zat net VT3 een stukje te kijken waarbij de voorvleugel camera van Sainz actief was. Er is duidelijk op de beelden te zien dat de horizontale vlakken bovenaan gesplitst zijn. Bij hoge snelheid lijken de vlakken paralel te zijn, bij lage snelheid staat het linker deel van het vlak hoger. Is dat een nieuwigheid, illegaal of standaard?
Is qua tijd te zien tussen 48:30 en 48:00 op de aftel klok.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Je zegt het alsof 80 rondjes Watkins Glen een straf issiggy schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:57:
[...]
Nee zegDe kort versie zijn rondjes van misschien 40 seconden ofzo
De lange versie nog onder een minuut.
Elkhart Lake (Road America) zou geweldig voor deze auto's zijn. Portland is ook wel lachen, Mid Ohio, Sears Point, Laguna Seca !!! en Surfer's Paradise. Misschien nog Long Beach als we toch al aan het hobbelen zijn.
Road America zou ook erg gaaf kunnen zijn, Laguna Seca is niet mijn baan, vind het persoonlijk maar een best smal kreng, iig voor deze wagens.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goede tip, thanks.Miki schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:36:
[...]
Yup 22.00u, bij ViaPlay gebruik ik de tijden van de onboard streams om te weten hoe laat ze daadwerkelijk rijden
Vind hun voorbeschouwing echt ongelofelijk saai (sorry, mag je niet te vaak zeggen). Dan kijk ik liever naar de coureurs die op een kar over het circuit gaan (morgen).
Ik ben niemand die iets van de sport begrijpt.. bedoel de laatste uitslag van de Q.
Bij Mercedes gebeurde hetzelfde met de voorvleugel. Het deel vlak naast de neus bleef gewoon in vorm, het deel daarnaast richting de wielen had een behoorlijke flex.Just_I schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:37:
Ik volg de topics niet zo goed meer dus is misschien het al een keer besproken.
Ik zat net VT3 een stukje te kijken waarbij de voorvleugel camera van Sainz actief was. Er is duidelijk op de beelden te zien dat de horizontale vlakken bovenaan gesplitst zijn. Bij hoge snelheid lijken de vlakken paralel te zijn, bij lage snelheid staat het linker deel van het vlak hoger. Is dat een nieuwigheid, illegaal of standaard?
Is qua tijd te zien tussen 48:30 en 48:00 op de aftel klok.
Q is ook altijd precies 2 uur na het eind van FP3.Miki schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:36:
[...]
Yup 22.00u, bij ViaPlay gebruik ik de tijden van de onboard streams om te weten hoe laat ze daadwerkelijk rijden
I served in a company of heroes.
En dan uiteindelijk toch maar een rode vlag omdat het niet op schiet.
[ Voor 16% gewijzigd door gekkie op 07-05-2022 20:47 ]
#F1: new chassis for Ocon, who will not take part in quali. #MiamiGP, #AMuS pic.twitter.com/jbPflEoBKH
— Andreas Haupt (@andihaupt1) 7 mei 2022
Weer een plekje omhoog voor HamiltonExtigo schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:07:
Ocon doet, zoals verwacht, niet mee aan kwalificatie en krijgt een nieuw chassis.
[Twitter]
Het geluk stopt ook nooit.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Nee, ben het met je eens. Al dat gedoe eromheen is net iets té...Illegal_Alien schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:53:
Zal wel aan mij liggen, maar is de gehele presentatie niet heel erg Amerikaans nep/over the top?
Dan is het geslaagd, dat was ook precies de bedoelingIllegal_Alien schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:53:
Zal wel aan mij liggen, maar is de gehele presentatie niet heel erg Amerikaans nep/over the top?
Ik roep 5 stuksD-dark schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:57:
Tijd voor de kwalificatie.
De vraag is hoeveel rode vlaggen we krijgen.
Ik zet in op 3D-dark schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:57:
Tijd voor de kwalificatie.
De vraag is hoeveel rode vlaggen we krijgen.
Ik werd even in de war gebracht door de kabelbaan...
Tomorrow is not today!
23.00u vermoed ik van niet. 23.30 moet lukken.LZ86 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:59:
Nou daar gaat ie, kijken of we voor 00.00 het bed kunnen zien.
Dat zal wel meevallen, zal eerder met de wedstrijd meespelen dat hij minder gevoel heeft qua bandenslijtage.Sydney08 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:59:
Ben bang dat Verstappen de baan nog niet goed genoeg kent en een fout gaat maken. Dit door een tekort aan rondes. Ditzelfde geldt uiteraard voor meer coureurs.
Als ze besluiten ermee te kappen omdat de baan te gevaarlijk is?StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:00:
[...]
23.00u vermoed ik van niet. 23.30 moet lukken.
Dan moeten ze zich beter aanpassen. Een baan is zo gevaarlijk als je het zelf maakt.Amphiebietje schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:00:
[...]
Als ze besluiten ermee te kappen omdat de baan te gevaarlijk is?
Ben voor Mercedes bang dat ze weer rond p10 gaan eindigen...
Edit: 2017 Brazilië kwam ik tegen.
[ Voor 15% gewijzigd door Hippocampus op 07-05-2022 22:10 ]
Ook, maar je zag ook dat hij in de 2e sector flink langzamer was dan Perez. En in de kwalificatie rij je op de limiet en is de kans op fouten veel groter.PaulBloem schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:00:
[...]
Dat zal wel meevallen, zal eerder met de wedstrijd meespelen dat hij minder gevoel heeft qua bandenslijtage.
Tomorrow is not today!
[ Voor 30% gewijzigd door LZ86 op 07-05-2022 22:04 ]
Ben benieuwd, lijkt opzicht wel een leuk circuit?
[ Voor 80% gewijzigd door pilskes op 07-05-2022 22:06 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Max double cool down lap, dus ja.LZ86 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:06:
Goede ronde VER.
Nu gewoojn lekker rondjes blijven rijden om een beetje meters te maken?
RUS zit er bij, HAM maakt wel aardig wat fouten tot nu toechevsticks schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:07:
Mercedes zit er gewoon weer prima bij. Zullen dus wel vol met brandstof gereden hebben in FP3
- DaniëlWW2
- Niet online
Russel zit er prima bij.chevsticks schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:07:
Mercedes zit er gewoon weer prima bij. Zullen dus wel vol met brandstof gereden hebben in FP3
Pijnlijk groot verschil tussen die 2LZ86 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:07:
[...]
RUS zit er bij, HAM maakt wel aardig wat fouten tot nu toe
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar tot nu toe laat RUS toch behoorlijk betere resultaten zien dan HAM.
zou het ook een stukje vertrouwen zijn? gewoon een mentaal iets of krijgt ie gewoon die auto nog niet aan de praat. hoe vervelend ik hem soms ook vind dat zou ik hem niet gunnen zo zn carierre als een nachtkaars zien uitgaan
Ga de race op Hockenheim van 2019 eens terug kijken. Dan kun je je lol op als niet-Mercedes rijder.Jasphur schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:09:
Moet toch mega frustrerend zijn om als niet-RBR rijder steeds langs die Red Bull sponsoring te rijden?

Het is een behoorlijk psychologische beïnvloeding door Red Bull.Jasphur schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:09:
Moet toch mega frustrerend zijn om als niet-RBR rijder steeds langs die Red Bull sponsoring te rijden?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |