[F1 2022] Race 4 GP van Emilia Romagna Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste
Acties:
  • 94.866 views

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EFETuHVubVZDFRA8AXnYwLQB/full.jpg

Formula 1 Seizoen 2022 - GP-Topic Race 4

4. Autodromo Enzo e Dino Ferrari
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Emilia_Romagna_Circuit.png.transform/8col/image.png

Data

vr 22 apr
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png13:30(13:30) Lokale tijd
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png17:00(17:00) Lokale tijd
za 23 apr
Free Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png12:30(12:30) Lokale tijd
Sprint race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png16:30(16:30) Lokale tijd
zo 24 apr
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png15:00
(15:00) Lokale tijd

Circuit

Circuit:Autodromo Enzo e Dino Ferrari
Lengte:4909 m
Aantal Ronden:63
Race Afstand:309,049km
Ronde record:1:15.484 - Lewis Hamilton (2020)

Pirelli Banden

Compounds en Verplichtingen

Bandenkeuzes:
Per Race zijn 3+2* verschillende compounds beschikbaar.:
*+2 zijn de regen en natweer banden

Er zijn vaste kleuren en namen per race:
  • Wit (H) Hard
  • Geel (M) Medium
  • Rood (S) Soft
  • Intermediate (I) - Groen
  • Full Wet (W) - Licht Blauw

Teams moeten voor de race tenminste 1 setje van ieder van de verplichte compounds beschikbaar houden. Daarnaast moet er met minstens 2 verschillende compounds tijdens de race gereden worden***.
***Uitzondering bij regen.

Iedere rijder moet 1 set van de Rode Soft band beschikbaar hebben voor Q3. Deze set wordt na Q3 aan pirelli terug gegeven. Rijders die Q3 (top 10) niet gehaald hebben mogen deze band houden voor gebruik in de race.

Let op: Vanaf dit seizoen mag iedereen na kwalificatie, de banden kiezen waarop ze de race beginnen.

Gedurende een weekeinde moeten teams banden aan Pirelli terug geven. Dit gebeurt volgens onderstaand schema. De keuze welke banden ze terug geven is echter volkomen vrij.
  • Eén set na de 1e 40 minuten van FP1
  • Eén set na het einde van FP1
  • Twee sets na het einde van FP2
  • Twee sets na het einde van FP3
Banden keuze infographic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/QC8myGBfcgcGNjxik29xTaJ3.jpg
Regen
  • Tenzij Regen of Intermediate banden gedurende de race gebruikt worden, moeten alle rijders tenminste 2 verschillende (soorten) Dry-weather banden gebruiken tijdens de race. Waarvan tenminste 1 compound eén van de verplichte compounds moet zijn. (teams zijn vrij te beslissen welke compound dat is.)
  • Teams zijn naar eigen inzicht vrij om Regen of Intermediate banden te gebruikten tijdens kwalificatie &/of race. Tijdens de vrije trainingen mag dat alleen als de baan door de race-Director Nat verklaard is.
  • Indien achter de safetycar gestart moet worden wegens hevige regenval, is het gebruik van regenbanden verplicht.
  • Als het begint met regenen in de 3 minuten voor de start, zal de startprocedure afgebroken worden en zal de startprocedure terug naar het 10-minute point terug keren om teams de ruimte te geven passende banden te kiezen en eventueel te monteren.
  • Als de weersomstandigheden daartoe leiden kan de Race-director ervoor kiezen de start af te breken en pas te hervatten als de omstandigheden verbeterd zijn. Als alternatief kan hij ook kiezen voor een start achter de safety car en wanneer de baan voldoende veilig is een gewone staande startprocedure te starten.
  • Als een safetycar noodzakelijk is om een race te kunnen starten, zal een normale staande start plaatsvinden zodra de baan veilig genoeg geacht wordt. De wagens zullen dan normaal vanaf de grid starten.
  • Rondes achter de safety car tellen wel mee voor totale race afstand.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-04-2022 10:23 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:22

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dit weekend dus weer een sprintrace. Ten opzichte van vorig seizoen zijn er de volgende punten veranderd:

De winnaar van de kwalificatie op vrijdag krijgt ook echt de titel pole position, die wordt niet uitgereikt na de sprintrace. De uitslag van de sprintrace is dan wel de startopstelling van de race op zondag. Er zijn bovendien meer punten te verdienen bij de sprint race:

Nummer één: acht punten
Nummer twee: zeven punten
Nummer drie: zes punten
Nummer vier: vijf punten
Nummer vijf: vier punten
Nummer zes: drie punten
Nummer zeven: twee punten
Nummer acht: één punt

https://www.formula1.com/...p6uU8VYFMgftvTYxkZdI.html

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 16:13
Deze week de race kijken op locatie (Landal). Maar eens kijken hoe ik dit het beste kan regelen, mochten mensen ideeën hebben, dan hoor ik het graag.

Hopen dat Red Bull de betrouwbaarheidsproblemen heeft opgelost en dat ze kunnen vechten met Ferrari.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Bestla

M/M -> V/F

* Bestla zal de race in Noorwegen gaan volgen.

Even een weekje er op uit, maar wel met de F1 op zak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-05 16:52

Mr Nielsson

Born at a very young age.

Extigo schreef op woensdag 20 april 2022 @ 08:01:
Deze week de race kijken op locatie (Landal). Maar eens kijken hoe ik dit het beste kan regelen, mochten mensen ideeën hebben, dan hoor ik het graag.
Laptopje mee en hopen dat de gare TV daar een HDMI aansluiting heeft?

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 21:40

JB

Cédric roelt!

Hopelijk een steady weekend voor RBR :/ Klaar met gepruts, ze zullen er moeten staan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2ELiflz6pa8tIi9w2asdqTb4Os=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ejH1AmdQIYJ3VZ1AoQBaUhu.jpg?f=fotoalbum_large

Wie gelooft bovenstaande? Ik maak me juist meer zorgen met "deze uitleg"...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hopen dat Red Bull de betrouwbaarheidsproblemen heeft opgelost en dat ze kunnen vechten met Ferrari.
FireTV stick mee? Of Chromecast maar weet niet of je kunt streamen vanuit de F1tv/Viaplay app :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Laatst online: 16-05 16:47
De datums bij de vrije trainingen, sprint race en race kloppen niet.
Deze moeten zijn 22, 23 en 24 april.

[ Voor 6% gewijzigd door _Mitchie_ op 20-04-2022 10:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
_Mitchie_ schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:20:
De datums bij de vrije trainingen, sprint race en race kloppen niet.
Deze moeten zijn 22, 23 en 24 april.
Ik was het al aan het veranderen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 11:30

DataGhost

iPL dev

JB schreef op woensdag 20 april 2022 @ 08:40:
Hopelijk een steady weekend voor RBR :/ Klaar met gepruts, ze zullen er moeten staan!

[Afbeelding]

Wat is dit voor rare emoji-meuk? Ik zou andere bronnen gaan volgen maar goed.
Anyway, dit is inderdaad gezegd door Marko en sowieso was vrij snel na de race al bekend dat het probleem in de brandstofleiding zat. Dus die uitleg is helemaal niet raar en ik snap ook niet waarom je je er zorgen over zou maken. De brandstofleiding is volgens mij geen onderdeel dat niet veranderd mag worden dus als ze het probleem boven hebben en dat bovendien kunnen fixen is dat alleen maar goed nieuws lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

DataGhost schreef op woensdag 20 april 2022 @ 11:02:
[...]

Wat is dit voor rare emoji-meuk? Ik zou andere bronnen gaan volgen maar goed.
Anyway, dit is inderdaad gezegd door Marko en sowieso was vrij snel na de race al bekend dat het probleem in de brandstofleiding zat. Dus die uitleg is helemaal niet raar en ik snap ook niet waarom je je er zorgen over zou maken. De brandstofleiding is volgens mij geen onderdeel dat niet veranderd mag worden dus als ze het probleem boven hebben en dat bovendien kunnen fixen is dat alleen maar goed nieuws lijkt me.
Maar de uitleg mbt lostrillen toch niet? De RB heeft minste last van stuiteren, of gaat Max te veel over de kerbs?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-05 16:53

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FQkjrJWWYAQuLjf?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FQUk-1dWYAkFYF-?format=jpg&name=900x900

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:07

sjaool

Every life should have 9 cats

JB schreef op woensdag 20 april 2022 @ 11:11:
[...]

Maar de uitleg mbt lostrillen toch niet? De RB heeft minste last van stuiteren, of gaat Max te veel over de kerbs?
Ze hebben wel last van porpoising alleen dus minder dan de anderen. Ik denk juist dat die kleine stuiterbewegingen de onderdelen op de wagen meer belasten dan een langere beweging. Probeer het maar een met een koperdraadje. Een langere beweging houdt het langer vol dan heftige korte bewegingen dan knapt het binnen de kortste keren. Maar dit zegt mijn boerenverstand met een beetje logisch proberen na te denken. ;)

Btw. ik ga ervan uit dat ze deze dingen nu inmiddels wel onder controle hebben. Het is te hopen dat er zich nu weer geen andere problemen gaan voor doen.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 20-04-2022 11:41 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

De Ferrari komt uit een warpbubbel en de RedBull uit een zooitje olie? :p.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

JB schreef op woensdag 20 april 2022 @ 11:11:
[...]

Ze hebben er ook last van, maar op een manier die op tv veel minder zichtbaar is en dat kan inderdaad zorgen voor het scheuren van rigide leidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-05 13:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Laten we zien of het weer een mooie spannende race kan worden net als de 2de race van dit seizoen.
Veel actien over de hele linie van het veld.

En geen DNF's meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:00
Ben benieuwd of de sprintrace nog grote verliezers gaat opleveren. Er staat nu wel meer op het spel dan eerst

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zaterdag aan het werk. Zondag in het vliegtuig.

Zal er wel weinig van meekrijgen dit weekend.

Gelukkig heb ik jullie ;)

Te koop....

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sNiRrt8SsfrR9piHFu7x_zcgcac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gcgX3LGU9LjFYAdZOGtC6aIh.jpg?f=fotoalbum_large

Deze poster is eh, een keuze...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 22:33
Misschien om wat jongere kijkers te trekken :? O-)

Hail to the king baby!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-05 18:56

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FQyiXkJX0AQV7Gv?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01:53

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Lekker zout strooien door de journalisten over vorig jaar

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

basvn schreef op woensdag 20 april 2022 @ 15:22:
[...]

Lekker zout strooien door de journalisten over vorig jaar
Ja en Hamilton in het middenveld geplaatst. :p

Voor de rest lijkt me die van 10 uur het leukst met Russel, Sainz, Max e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mediaspeler en mobiele beamer (beiden met Android TV), horen hier bij de PSU voor verblijf elders, is in vrijwel alle gevallen wel afdoende (voor ons). Met een beetje wifi kom ik al een heel eind en anders "regelen" we dat zelf nog wel ;)

Vingers gekruist en hopen op een gemiddelde van 50% finish behalen na deze race (voor Verstappen dan).

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 09:04

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:29
Dat heeft iemand op Reddit ook al gecorrigeerd :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndSFiOh3YjBIYndpzBRf9mulGZU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ssLc4UVVBXf34Mxgg9f4AQyI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20:20
Toch wel updates, Red Bull gaat vol in de aanval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:36

Pierre

Van nature lui!

Drials schreef op woensdag 20 april 2022 @ 18:14:
Toch wel updates, Red Bull gaat vol in de aanval!
Heb je daar een bron van?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Updates ja, vol in de aanval, mwah. De updates die ze meenemen zijn niet supergroot en eigenlijk meer doorontwikkelingen, voor zover ik eerder vandaag gelezen heb. Enorme updates wil je ook niet meenemen want er is alleen FP1 om ze te testen, daarna begint Q al en geldt parc fermé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Zullen geen hele grote updates zijn vermoed ik, ze hebben maar 1 vrije training voordat de parc fermé ingaat (vanwege kwalificatie voor de sprintrace).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-05 17:44
Hier hadden ze in japan mee moeten komen.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:45

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

JB schreef op woensdag 20 april 2022 @ 08:40:
Ik geloof het best, maar het is meer de vraag of dit het hele verhaal is. Wat is er nodig om te voorkomen dat het niet nog een keer gebeurt? Is de slang te dun gemaakt om gewicht te besparen? Heeft E10 de slang aangetast?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Imola, de enige plek waar ik live een F1 race heb gezien, ik geloof in 2002.

Ook de plek waar mijn jeugdheld het leven liet.. Toch een speciale race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-05 16:16

Nhz

Deventer

Dat is de RBR van vorig seizoen zo te zien.

Groetjes Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:32
Zal Leclect nog wel goed presteren dit weekend na dat zijn horloge gestolen is 😉

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pronkje schreef op donderdag 21 april 2022 @ 07:14:
Zal Leclect nog wel goed presteren dit weekend na dat zijn horloge gestolen is 😉
Kunt er de klok gelijk op zetten!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:43

Amphiebietje

In de blubber

pronkje schreef op donderdag 21 april 2022 @ 07:14:
Hij zal continu bezorgd zijn dat hij te laat komt, en dus nog sneller zijn dan bij de vorige races. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:54
DataGhost schreef op woensdag 20 april 2022 @ 18:31:
Updates ja, vol in de aanval, mwah. De updates die ze meenemen zijn niet supergroot en eigenlijk meer doorontwikkelingen, voor zover ik eerder vandaag gelezen heb. Enorme updates wil je ook niet meenemen want er is alleen FP1 om ze te testen, daarna begint Q al en geldt parc fermé.
Zal je zien dat ze de eerste 30 minuten in de garage staan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:02

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Een belangrijk weekend voor Verstappen en Sainz Jr.: aan- of afhaken.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03:58
Dit lijkt me inderdaad een weekend waarbij Red Bull voornamelijk wat te verliezen heeft. Mocht Verstappen weer een DNF hebben (en Leclerc een goed resultaat halen), dan lijkt me de afstand eigenlijk al te groot en is het WDC al zowat beslist. Ik zie ook geen andere uitdager (Sainz staat al op grote achterstand, Perez heeft dezelfde problemen als Verstappen en is in principe no. 2, Mercedes is niet snel genoeg).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Je kunt 34 punten halen dit weekend, als Leclerc dat pakt, staat hij op 105. Als Verstappen dan een nul pakt (bijvoorbeeld omdat zijn auto in de sprintrace stuk gaat), is het gat 80 (!) punten. Andersom kan ie op 12 punten van Leclerc komen.

Maar tot nu toe is het Leclerc 1 en Verstappen 2 (als die heel blijft), dus is Leclerc op 105 niet eens zo onwaarschijnlijk, maar zou verstappen (met 2x P2) op 50 punten komen, nog steeds een gigantisch gat na 4 races (maar wel overbrugbaar in de komende 18 of 19).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 09:21

flessuh

Set sail for fail!

Jake schreef op donderdag 21 april 2022 @ 09:04:
Je kunt 34 punten halen dit weekend, als Leclerc dat pakt, staat hij op 105. Als Verstappen dan een nul pakt (bijvoorbeeld omdat zijn auto in de sprintrace stuk gaat), is het gat 80 (!) punten. Andersom kan ie op 12 punten van Leclerc komen.

Maar tot nu toe is het Leclerc 1 en Verstappen 2 (als die heel blijft), dus is Leclerc op 105 niet eens zo onwaarschijnlijk, maar zou verstappen (met 2x P2) op 50 punten komen, nog steeds een gigantisch gat na 4 races (maar wel overbrugbaar in de komende 18 of 19).
Ik moet zeggen dat als je zag hoe ze nu aan het racen waren de eerste rondes het erg vermakelijk gaat worden als die 2 bij elkaar in de buurt blijven wat punten betreft en echt gaan strijden.

Leclerc is wel echt slim aan het rijden in ieder geval, wat al een aardig verschil is met Hamilton vorig jaar.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Miaaaaaaaaaaaauw....

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FQyaTdGXIAYUwWK?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

Mog schreef op donderdag 21 april 2022 @ 07:55:
Een belangrijk weekend voor Verstappen en Sainz Jr.: aan- of afhaken.
Inderdaad! Ik hoop dat ze beide AANhaken zodat de strijd om het kampioenschap spannender wordt dan waar het nu naartoe lijkt te gaan :)

Eerst maar eens kijken hoe de Sprint morgen gaat incl. weersomstandigheden!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:58

Dido

heforshe

p0st schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:37:
Eerst maar eens kijken hoe de Sprint morgen gaat incl. weersomstandigheden!
Dat pijnlijke moment wanneer je denkt dat het vrijdag is en ontdekt dat het pas donderdag is :X

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-05 20:25

TommyGun

Stik er maar in!

JB schreef op woensdag 20 april 2022 @ 08:41:
[...]

FireTV stick mee? Of Chromecast maar weet niet of je kunt streamen vanuit de F1tv/Viaplay app :?
* TommyGun is ook op vakantie

Ik ben te lui om mijn Chromecast's los te koppelen, neem wel een oude laptop mee en een HDMI kabel :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-05 15:02
Imola zat volgens mij ergens in het midden als het gaat om aantal inhaalacties per race. Hopelijk levert het met de nieuwe acties iets meer actie op.

Zou gaaf zijn als Max en Lec weer een 1 op 1 duel kunnen uitvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:01

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik heb er zin in!

Zaterdag kan ik de sprint race niet zien omdat mijn vriendin de verjaardag viert, dat is voor mij het negatieve gevolg van 2 dagen erbij moeten zijn door dit nieuwe format. Maar Zondag zijn we er wel bij met de overgebleven hapjes op tafel :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

G_Dragon schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:52:
Ik heb er zin in!

Zaterdag kan ik de sprint race niet zien omdat mijn vriendin de verjaardag viert, dat is voor mij het negatieve gevolg van 2 dagen erbij moeten zijn door dit nieuwe format. Maar Zondag zijn we er wel bij met de overgebleven hapjes op tafel :)
Zal je net zien dat je om 16:30 opeens heel nodig naar de wc moet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:01

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

DataGhost schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:55:
[...]

Zal je net zien dat je om 16:30 opeens heel nodig naar de wc moet...
Haha laat me vriendin dit maar niet lezen :+ !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:10

Damian

Insane Obtrusion

Tjah die sprint weekenden, ik word er ook niet warm van...

We zullen zien of RBR het lek boven water heeft...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:45

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik heb geen idee wat hier achter zit maar het komt me wel heel bekend voor. Op mijn werk testen we beveiligingsprocedures door de kat van een collega in te schrijven op alles dat los en vast zit. Valt het iemand op dat ene Felix met een kattenplaatje als foto zojuist een bestelling heeft geplaatst voor 15.000 blikjes kattenvoer terwijl dat helemaal niet in de catalogus staat? Kun je dit examen halen zonder ooit je gezicht te laten zien? Hoe lang kun je een "verse" vis bewaren in de vergaderzaal (het had ook een camera kunnen zijn)? Heeft het commitee gezien dat we 15 pagina's aan het voorstel hebben toegevoegd over het vullen van de binnenplaats met kattenbakgrit of keuren ze het het document ongelezen goed?
Die kat zit dus in talloze applicaties en heeft een hoop pasjes, security tokens, getuigschriften, certificaten en had zelfs een tijdje een eigen budgetcode.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:23:
[...]

Ik heb geen idee wat hier achter zit maar het komt me wel heel bekend voor. Op mijn werk testen we beveiligingsprocedures door de kat van een collega in te schrijven op alles dat los en vast zit. Valt het iemand op dat ene Felix met een kattenplaatje als foto zojuist een bestelling heeft geplaatst voor 15.000 blikjes kattenvoer terwijl dat helemaal niet in de catalogus staat? Kun je dit examen halen zonder ooit je gezicht te laten zien? Hoe lang kun je een "verse" vis bewaren in de vergaderzaal (het had ook een camera kunnen zijn)? Heeft het commitee gezien dat we 15 pagina's aan het voorstel hebben toegevoegd over het vullen van de binnenplaats met kattenbakgrit of keuren ze het het document ongelezen goed?
Die kat zit dus in talloze applicaties en heeft een hoop pasjes, security tokens, getuigschriften, certificaten en had zelfs een tijdje een eigen budgetcode.
Of gewoon niet te ver doordenken, en het zien als een promotieplaatje. :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11

franssie

Save the albatross

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:23:
[...]

Dit verdient een eigen topic, of is dat er al :P

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11

franssie

Save the albatross

Foutje

[ Voor 96% gewijzigd door franssie op 21-04-2022 16:46 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeverSettle
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7km9l5dhztu81.jpg

AlphaTauri en Alonso met het minst geluk van alle coureurs/teams.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:27
Wie is Yuki Tsunoda? :+

Normaal is het overzicht met de Tsjechische naam ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Boinkie schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:51:
Wie is Yuki Tsunoda? :+

Normaal is het overzicht met de Tsjechische naam ;)
Ken wel een Juki Canoda?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Jeuj, weer veel zin in dit weekend.
Vrijdag kan het aardig nat zijn, zaterdag droog en zondag kans op een buitje.
Dit belooft iig een afwisselend weekend te worden, ben erg benieuwd hoe de 2022 wagens in de regen of op nat asfalt gaan presteren.
https://www.windy.com/44....4.233,11.713,10,m:eS3aguG

[ Voor 11% gewijzigd door PalingDrone op 21-04-2022 17:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Rondje op de sim met Max:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Good lap, great lap met Redbull:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:32
Ik heb er zin in!
Helaas een familiedag zondag... maarja... 't is niet anders

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

caspervc schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:17:
Ik heb er zin in!
Helaas een familiedag zondag... maarja... 't is niet anders
Racedag = Familiedag toch? Wat zou je anders moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:27
Off-topic maar in je signature staat een link die niet meer werkt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:30
Een 3e vinnetje erbij voor Mercedes
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Mercedes-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-5cecaffe-1891465.jpg

bron: AMuS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Je merkt hier ook dat het een stuk rustiger is qua "voorpret" na vorig jaar :D Iedereen berust obv WDC Max? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

JB schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:36:
Je merkt hier ook dat het een stuk rustiger is qua "voorpret" na vorig jaar :D Iedereen berust obv WDC Max? :+
Of mischien omdat mensen net op werk zijn/onderweg zijn/net wakker worden? :p

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 00:10

Damian

Insane Obtrusion

Ferrari heeft filmsessie gedaan op het circuit met een dikke Alpha als filmauto:
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Impressionen-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-e74287a8-1891453.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Impressionen-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-2d6c9e25-1891454.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Ferrari-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-25bae07e-1891461.jpg

De Aston Martin is weer de safetycar dit weekend, dus nog meer gezeur over trage safetycar incomming :D, ding schijft een behoorlijk stap trager te zijn dan de AMG.
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Safety-Car-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-f4cb4000-1891466.jpg

Overige F1 Tech porn:
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Ferrari-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-48258bde-1891468.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Ferrari-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-939284a3-1891469.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Ferrari-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-cf5d147e-1891470.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Ferrari-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-414f001d-1891471.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-68864029-1891474.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Mercedes-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-e8ca93a9-1891477.jpg

En Hamilton komt net terug van zijn bijbaan als slager:
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Lewis-Hamilton-Mercedes-Formel-1-GP-Emilia-Romagna-Imola-21-April-2022-169Gallery-e0855ede-1891482.jpg

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Illegal_Alien schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:38:
[...]

Of mischien omdat mensen net op werk zijn/onderweg zijn/net wakker worden? :p
Het is vrijdag maar het topic kent amper reacties (los van de inhoud) :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:13
Heb er zin in. De eerste europese GP van het jaar. Benieuwd wat de bescheiden updates van RBR brengen. Weten ze dichter bij FER te komen? Of rijdt LEC weer soeverein ervandoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-05 19:18
Misschien ook het besef dat de kans aanwezig is dat dit WDC veel minder spannend gaat worden dan vorig jaar.

Als Leclerc weer maximale score haalt, dan is het gat wel erg groot geworden. Nog steeds niet onoverkomelijk, maar de races zijn nu eenmaal minder spannend als er weinig te halen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
LZ86 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:12:
Heb er zin in. De eerste europese GP van het jaar. Benieuwd wat de bescheiden updates van RBR brengen. Weten ze dichter bij FER te komen? Of rijdt LEC weer soeverein ervandoor?
Ja, ben echt benieuwd! Natuurlijk balen van die DNF's maar aan de andere kant, hij krijgt ze zo niet cadeau en maakt het spannender voor de rest van het seizoen.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-05 12:10
Zijn de persconferenties ergens live te volgen? Ik had het eigenlijk wel verwacht op F1TV Pro.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als je vorig jaar het geweldige seizoen met zo'n knaller eindigt, dan voelt dit nieuwe seizoen gewoon als slappe hap. Maar dat is mijn mening. Boeit me nu dus ook gewoon een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
PureLOOD schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:25:
[...]

Misschien ook het besef dat de kans aanwezig is dat dit WDC veel minder spannend gaat worden dan vorig jaar.

Als Leclerc weer maximale score haalt, dan is het gat wel erg groot geworden. Nog steeds niet onoverkomelijk, maar de races zijn nu eenmaal minder spannend als er weinig te halen is
Voorlopig vind ik het spannender dan vorig jaar, toen ging het puur tussen RB en Merc, er is nu weer een ander team met overmacht.
Gewoon lekker de zomerstop afwachten voordat er iets over het seizoen te zeggen valt, niet gelijk na 3 races al gaan miepen dat het saai is of minder spannend, seizoen begint net ffs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:07

sjaool

Every life should have 9 cats

Buizerd__NL schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:39:
Zijn de persconferenties ergens live te volgen? Ik had het eigenlijk wel verwacht op F1TV Pro.
Die zijn bij mijn weten eigenlijk nooit live te zien. Het duurt meestal even voordat ze op F1TV Pro te zien zijn.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FQ7pALsXoAARQ-0?format=jpg&name=large

it's a bit wet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ok, kan leuk worden dan. :) Even kijken of er nog wat gebeurt in de F3.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Illegal_Alien schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:04:
[...]

Ok, kan leuk worden dan. :) Even kijken of er nog wat gebeurt in de F3.
zal wel glibberen en glijden worden in de FP's en Q voor hun.

kunnen ze goed oefenen voor de rest van het weekend..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Wacht even Mercedes mag 8 keer de de rest maar 6 ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

basvn schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:08:
[...]

Is in iedergeval een blij dat ik glij nu. :P

:+

[ Voor 40% gewijzigd door Illegal_Alien op 22-04-2022 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:04
En rode vlag na het waterballet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Laatst online: 14-05 18:15
Als het zo regent tijdens Q... all bets are off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05 14:23
basvn schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:08:
[...]

Niet zo gunstig, een natte FP1 voor RBR. Ik denk dat ze het liever droog hebben om de (kleine) updates goed te testen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus we krijgen een kletsnatte FP1 waar niemand hun updates kan testen in de eerste Europese race waar de teams in de regel met flinke updates komen. Vervolgens kwalificatie en dan alles onder parc ferme.

Wie vond dit formaat met sprintraces ook alweer een goed idee? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Die parc ferme is nu écht een drama. Je moet dus volledig vertrouwen op de simulator en het gevoel van de coureur onder natte omstandigheden. Dit gaat wellicht interessant worden komende zondag tijdens de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:09:
[...]

Verschil zit hem in de dag denk ik. Mercedes op woensdag, RBR en Williams op donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Laatst online: 14-05 18:15
F3 is letterlijk elke 5min red flag, Wat een weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 16:45
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:30:
Dus we krijgen een kletsnatte FP1 waar niemand hun updates kan testen in de eerste Europese race waar de teams in de regel met flinke updates komen. Vervolgens kwalificatie en dan alles onder parc ferme.

Heerlijk toch. Hier kan ik van genieten. Elke keer een heel perfecte uitgedokterde strategie wordt ook maar saai. :Z >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 677216

Als kijker alleen maar mooi toch? Wie heeft de setup in beperkte tijd het beste? En wie kan er het beste omgaan met de niet perfect gebalanceerde auto's? Prima recept voor onverwachte resultaten.
Het is voor iedereen gelijk dus er is geen oneerlijke benadeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-05 19:18
PalingDrone schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:43:
[...]

Voorlopig vind ik het spannender dan vorig jaar, toen ging het puur tussen RB en Merc, er is nu weer een ander team met overmacht.
Gewoon lekker de zomerstop afwachten voordat er iets over het seizoen te zeggen valt, niet gelijk na 3 races al gaan miepen dat het saai is of minder spannend, seizoen begint net ffs.
Oh het is ook geen klacht van mij persoonlijk hoor. Misschien komt dat zo over :9 Van mij hoeft elke race ook niet te zijn zoals de laatse paar ronden in Abu Dhabi. Is beter voor mijn hart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Krijg alleen het filmpje van Norris niet embedded. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Illegal_Alien op 22-04-2022 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Illegal_Alien schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:09:
[...]

RBR/Williams hadden het al twee keer gedaan. Hele seizoen mag je max 8 keer.

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Een goede tombola is in F1 altijd prima :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:56

Volgens mij hadden Ferrari en RBR al aangegeven minder updates te brengen, vanwege de sprint dit weekend. Voor wat het waard is uiteraard, want ze roepen vanalles ;)

Verder maakt dit het alleen maar spannend voor het hele weekend :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
In theorie zou het interessanter moeten zijn, maar in de praktijk betekend dit gewoon dat een aantal auto's gewoon voor geen meter vooruit komen en je zinloze crashes kan gaan krijgen. Voor een sport met een sportbond die het steeds over veiligheid heeft, is dit gewoon dom. ;)

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord