Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Iedereen bedankt voor de leuke sfeer en de gezellige avond!

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ja, zou rond de 20kW/26pk minder hebben nu. Dat is natuurlijk wel veel.Quad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:06:
[...]
Ik denk dat Perez niet beter kan omdat hij z'n motormappings moest aanpassen, en waarschijnlijk iets omlaag.
Het was toch nog bijna gelukt, net niet helaas.
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 09-05-2022 14:32 ]
"When you grow up your heart dies"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 08-05-2022 23:09 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jammer dat Vettel zo'n knakenbak heeft. Kunnen ze die niet voor 1 jaartje afscheid laten nemen in een RB.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
DUGG
Lekkerrrrr
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Maar goed. Parijs is nog ver!
Denk dat we blij mogen zijn dat Perez P4 is geëindigd en niet is uitgevallen.PatrickC schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:09:
Knappe overwinning van Max! Perez had meer uit deze situatie moeten halen vind ik.
Hoe dan? Die auto miste vermogenPatrickC schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:09:
Knappe overwinning van Max! Perez had meer uit deze situatie moeten halen vind ik.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
⏩ PVOutput☀️
Met die koppen/publiek tussendoor?renegrunn schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:10:
Complimenten aan de regie, mag ook wel eens gezegd worden. Vooral laatste 10 rondjes.
Hij kon niet veel met zijn motor. Heeft hij niet zoveel aan kunnen doen volgens mij. Voordat er iets met zijn motor gebeurde bleef hij rond de 1.5 sec op sainz rijden.PatrickC schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:09:
Bashen op PER is in, volg de trends
Als de auto van Perez goed zou zijn geweest zou ik het eens met je zijn, maar met de motorproblemen denk ik dat het niet geheel realistisch is.PatrickC schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:09:
Dominante race, prima toch?
Russell had ook gekund wellicht
Met 25pk tekort gaat je dat echt niet lukken.PatrickC schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:09:
Ok, dat had ik dan even gemist. Ik dacht dat dat probleem tijdens de race was opgelost.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Yep, geen verschil met Grosjean of Mazepin intussenQuad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:10:
Haas knalt gewoon AM uit de punten, idioterie.
Mick sowieso compleet onnodig en Magnussen, euh jah, laatste ronde.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als de techniek het laat afweten dan sta je machteloos. In dit geval kan hij er niet veel aan doen dat hij 20KW aan vermogen mist.PatrickC schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:09:

Niet veel terug te lezen sinds mijn laatste bericht.
Ik houd morgenochtend tijd over. Kan ik mooi 5min extra snoozen
Het was een mooie race.
Welterusten en tot morgen

En door zijn eigen toedoen. Gewoon zelf aangeven wat je wil en wachten op een vsc.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:12:
Maar Russel weer Hamilton verslagen ondanks zijn kwalificatie. Ook erg netjes.
Russel verslaat gewoon alweer ff de GOAT in dezelfde autoDaniëlWW2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:12:
Moet hem toch goed doen, zeker de toekomstige nummer 1 in dat team. Al had hij deze race erg veel geluk met die SC. Was hem anders niet geluktDaniëlWW2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:12:
Verwijderd
Dat was dit keer gewoon mazzel & betere banden strategie (achteraf gezien).DaniëlWW2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:12:
Albon doet het trouwens beter dan Russell so far in de Williams.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2022 23:14 ]
Ze pasten de motormodus aan, dus die reden waarschijnlijk met minder vermogen om niet uit te vallen.PatrickC schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:11:
[...]
Ok, dat had ik dan even gemist. Ik dacht dat dat probleem tijdens de race was opgelost.
En daarna: Think you also need a drink?renegrunn schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:12:
Hahaha, max: i think i need a drink mate
- DaniëlWW2
- Niet online
En het contrast met Hamilton was ook duidelijk. Die nam geen beslissingen over strategie en eindigde nu achter Russel.d0s schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:12:
[...]
En door zijn eigen toedoen. Gewoon zelf aangeven wat je wil en wachten op een vsc.
Strategie is niet direct mazzel, Russell maakte een keuze waar Hamilton dat niet deedVerwijderd schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:13:
[...]
Dat was dit keer gewoon mazzel & betere banden strategie (achteraf gezien).

Viel nog genoeg op aan te merken, maar inderdaad al een hele verbetering ten opzichte van voorgaande races dit seizoen.renegrunn schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:10:
Complimenten aan de regie, mag ook wel eens gezegd worden. Vooral laatste 10 rondjes.

Schijnt een coureur te zijn...
M'n Oma is een site aan het haken.
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 08-05-2022 23:15 ]
Mag ook wel met 2.5 miljoen extra op je bankrekening na elke race.Justevo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:14:
Verstappen ziet er kapot uit!
⏩ PVOutput☀️
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte
Eerste zwarte Amerikaanse racer in de indy 500 en schijnt ook een F1 auto getest te hebben. Heb het ff moeten opzoeken.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
Omdat hij dat niet meer kon gezien hij al gepit was met medium.dutchgio schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:14:
[...]
Strategie is niet direct mazzel, Russell maakte een keuze waar Hamilton dat niet deed
-
MasterMaceMichu schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:15:
Nou, nu mogen we toch echt wel concluderen dat Ham klaar is.... Russell is hem totaal de baas. Niet alleen komt hij er niet bij, maar bepaalt ook zelf zijn strategie, waar Ham de beslissing om onder SC te pitten niet eens durft te nemen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QdYNkfeWg8YT8C4fX7Wz0cUl.jpg?f=user_large)
Ik gok dat hij amper weet met wie hij aan het praten is …
- DaniëlWW2
- Niet online
Kun je nagaan wat VER zou doen in dezelfde wagen.dr.lowtune schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:13:
[...]
Russel verslaat gewoon alweer ff de GOAT in dezelfde auto
In de laatste race van vorig jaar zaten ze bij Mercedes ook al te slapen met de pitstops. Dus wat dat betreft niks nieuws onder de zon dit seizoen.MasterMaceMichu schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:15:
Nou, nu mogen we toch echt wel concluderen dat Ham klaar is.... Russell is hem totaal de baas. Niet alleen komt hij er niet bij, maar bepaalt ook zelf zijn strategie, waar Ham de beslissing om onder SC te pitten niet eens durft te nemen.
Waar hebben ze dien uitgehaald 😂Smobbo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:15:
Hahahaha, die interviewer is echt hilarisch.
Hij lijkt dronken...Smobbo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:15:
⏩ PVOutput☀️
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max zijn stem klinkt ook een stuk hoger dan normaal. Alsof er een pitch in zit.
But it's gonna be a greaaaat show!Smobbo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:15:
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |