"When you grow up your heart dies"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ik moet toegeven dat ik LEC zoveel leuker vind dan een aantal jaren geleden met zn smerige dingetjes (VER ook hoor) dit is gewoon leuk om naar te kijken die acties tussen die 2Stijnb_ schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:58:
Lec rijd met het mes tussen zijn tanden. Eens zien hoe lang hij dit volhoud.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit denk ik ook. Hij wil er nu nog niet voorbij.PatrickC schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:59:
LEC gaat tot de laatste ronde wachten zodat Max geen DRS meer krijgt.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Mensen, dit is veel te spannend vlak voor slaaptijd
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
I served in a company of heroes.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:59
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hij loopt gewoon te klagen zoals altijd. nks nieuws.Illegal_Alien schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:01:
Ham vraag om soort van teamorders?

- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee.Illegal_Alien schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:01:
Ham baalt gewoon dat het al een paar keer tegen zit rondom SC's voor hem. Is hij niet gewend natuurlijkIllegal_Alien schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:01:
Maar dat JIJ hem moeten zeggen he!Yonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:01:
HAM...what the? Je had de keuze om te pitten dude!
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Klonk mij niet als boos op het teamdutchgio schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:01:
Lulu is weer boos op het team, kijk hoe Russell het doet met de gok op een safety car
Ook echt hèYonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:01:
HAM...what the? Je had de keuze om te pitten dude!
Vaak bu'j te bang!
⏩ PVOutput☀️
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Waarom kom je dan met zo'n opmerking tijdens de race?
- DaniëlWW2
- Niet online
6dechevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:03:
Hamilton 5e?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
is ook even niet makkelijk ahgahamrstylo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:03:
Slechte regisseur zeg
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 135% gewijzigd door nadroJ op 08-05-2022 23:04 ]
Sowieso schrijf je zo!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
LEC is goed in snel banden oproken. Daar moet hij toch beter mee leren omgaan. Dat is de enige manier om VER te kunnen pakken.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:03:
1,2s geen DRS meer.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Klopt Mick is Mick.gambieter schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:04:
Mick is geen Michael, of zelfs maar een Ralf.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je kan niet alle actie live zien hedutchgio schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:04:
Regie zit er weer naast
Verstappen lijkt veilig. Sainz helaas ook.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- DaniëlWW2
- Niet online
Verstappen is ook gewoon goed in anderen hun banden laten oproken.sjaool schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:04:
[...]
LEC is goed in snel banden oproken. Daar moet hij toch beter mee leren omgaan. Dat is de enige manier om VER te kunnen pakken.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:59
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hebben ze ondertussen al gecorrigeerdArjan90 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:05:
Race Control denkt dat het Magnussen was? He? Of heb ik nog een incident gemist.
....
Blijft rond de 1,0-1,2 sec hangen.Bakkertje_01 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:05:
Per komt dichterbij?
Hadden ze nu maar een techniek waarbij je meerdere camera's tegelijk kon laten zien.
/s
Mex loopt verder uit
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat is inmiddels wel voorbij nu Hamilton op 2 seconden zit.cy-gor25 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:06:
stuivertje wisselen tussen RUS en HAM,nice
Ik denk dat Perez niet beter kan omdat hij z'n motormappings moest aanpassen, en waarschijnlijk iets omlaag.Arjan90 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:05:
Race Control denkt dat het Magnussen was? He? Of heb ik nog een incident gemist.
Verstappen lijkt veilig. Sainz helaas ook.
⏩ PVOutput☀️
Mijn vrouw zit altijd steevast te giechelen als ze hoort hoe Max uitgesproken wordt door de Britten
- DaniëlWW2
- Niet online
En dat terwijl max nog een Engels woord is ookchevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:06:
[...]
Mijn vrouw zit altijd steevast te giechelen als ze hoort hoe Max uitgesproken wordt door de Britten
Perez heeft -20 kW vermogen aldus Horner.Quad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:06:
[...]
Ik denk dat Perez niet beter kan omdat hij z'n motormappings moest aanpassen, en waarschijnlijk iets omlaag.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Je bedoeldt op zijn engels? Shockingchevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:06:
[...]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |