VER loopt 4 seconden weg van een snellere coureur. SAI lijkt het gat ook te managen.Vuvuzela schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:00:
[...]
Hij kruipt dichterbij en zit nog maar 1.2 vanaf sainz af?
Albon, kijk maar eens naar het linker rijtje, albon ging gelijk naar binnen
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het was Latifi. Kijk maar naar de live timing. Albon rijdt op P19.
"When you grow up your heart dies"
Wat is Perez aan het doen? Rij er gewoon heen met je betere top snelheid
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Pitstopsjaool schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:02:
[...]
Het was Latifi. Kijk maar naar de live timing. Albon rijdt op P19.
Leclerc dicht het gat weer een beetje. Interessant
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oke als ze nog een paar ronden doorgaan, dan word het misschien een stopper.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Perez flink wat tijd kwijt geraakt, ergens een foutje geweest gok ik
Gat ineens 3 secondenG_Dragon schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:03:
Wat is Perez aan het doen? Rij er gewoon heen met je betere top snelheid
Ach net HET moment buiten in beeld met die 3 wagens
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
PER losing power, over de radio...
M'n Oma is een site aan het haken.
Losing power nooo...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Slechte timing voor NOR, komt met z'n koude bandjes in het verkeer.
I served in a company of heroes.
Perez heeft overduidelijk een probleem
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh kom op zeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Perez stuk?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Perez foutje dacht ik, maar no power ai ai.
Eens kijken wie als eerste naar binnen gaat voor de mediums van de top 4.
Eens kijken wie als eerste naar binnen gaat voor de mediums van de top 4.
Neeeeeee..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Lekkere boardradio PER.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Perez kapot(toch niet)
[ Voor 33% gewijzigd door xNikobellicx op 08-05-2022 22:06 ]
Wat gebeurd er met de auto's..
rare Waalse commentatoren spreken nauwelijks Engels... over Perez: he is losing marbles? Ah non he is losing powerrrr.
Het is duidelijk dat Perez tijd verliest, engine issue zou me niet verbazen
Dit is wel een beetje knullig hoor. Die engineer ziet de rondetijden toch ook wel?
Viel echt niemand op bij de commentatoren dat per ineens. 5 sec trager was???
Ook fijn dat de regie dan even schakelt naar Perez
I think it's back zegt PER.
Motor van PER leek te haperen over start/finish toen hij nog op de staart van SAI zat.
Achterstand van PER op SAI neemt nu wel langzaam weer iets toe. Ben er nog niet gerust op.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat de PU van Perez in een rare safe mode is gevallen. Het lijkt nu opgelost als ik Perez zijn onboard net hoor en zie.
Zonde, net toen die DRS kon krijgen bij Sainz
Magnussen
I served in a company of heroes.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Lijkt gefixed met een andere modus inderdaad, maar goed dat is niet lekker voor het vertrouwen. Je zou bijna denken dat Max toch voor de 1 stopper gaat en Ferrari daarin mee gaat.
Er kwamen genoeg fail modes voorbij dus er zal wel een goede tussen gezeten hebben.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:06:
Ik denk dat de PU van Perez in een rare safe mode is gevallen. Het lijkt nu opgelost als ik Perez zijn onboard net hoor en zie.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nog 35 ronden. Gaan ze een stoppers doen?
Je moet ook gewoon automatische updates uitzetten als je naar de andere kant van de oceaan gaat….groggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:06:
Firmware update en gaan voor perez
Het lijkt het Renault tijdperk wel weer. Iedere race maar hopen dat hij het einde maar haalt. Geen goede zaak

Tot nu toe Magussen driver of the day. Die heeft er echt zin in.
Perez inmiddels op 8 seconde achter op Sainz. Hmm.
Jup. Lijkt het wel naartoe te gaan.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:07:
-
Perez blijft wel verliezen. Denk dat de motor iets is terug gezet.
De hards deden t niet zo lekker toch? Al zijn de meeste geswitcht naar hardsDaniëlWW2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:07:
Denk ook dat Perez met minder power rijdt…hopelijk genoeg over voor p4
PER is 0.5s per ronde langzamer op dit moment.
Voor mij VettelErazzzer schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:07:
Tot nu toe Magussen driver of the day. Die heeft er echt zin in.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
- DaniëlWW2
- Niet online
Pirelli was heel stellig dat het een twee stopper zou zijn. Ik heb dus geen idee want iedereen had inmiddels wel gestopt moeten hebben hiervoor.Tk55 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:08:
[...]
De hards deden t niet zo lekker toch? Al zijn de meeste geswitcht naar hards
Begrijp dat ze redelijk goed terugkomen na een paar rondesTk55 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:08:
[...]
De hards deden t niet zo lekker toch? Al zijn de meeste geswitcht naar hards
Niet direct naar jou, maar meer in zijn algemeenheid: Je hoort vaker dat bij problemen een motor/aandrijving/hybride systeem in fail mode wordt gezet, maar wat doet dat dan exact? Minder efficiënte verbranding om niks op te blazen, hogere toleranties zodat niks stuk gaat maar minder vermogen? Kan mij er moeilijk iets bij voorstellen.sjaool schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:07:
[...]
Er kwamen genoeg fail modes voorbij dus er zal wel een goede tussen gezeten hebben.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9eTjJc6KC0uqf0QQf91p2L32.jpg?f=user_large)
Spannend jongen! Je moet er vroeg bij zijn.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ja doet ie toch goedRyst schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:09:
Het word hier niet echt benoemd. Maar Bottas nogsteeds P5!!
Wat ik vaker heb gehoord is het uitschakelen van sensoren die problemen veroorzaken.Maarten_E schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:09:
[...]
Niet direct naar jou, maar meer in zijn algemeenheid: Je hoort vaker dat bij problemen een motor/aandrijving/hybride systeem in fail mode wordt gezet, maar wat doet dat dan exact? Minder efficiënte verbranding om niks op te blazen, hogere toleranties zodat niks stuk gaat maar minder vermogen? Kan mij er moeilijk iets bij voorstellen.
Wanneer heeft Pirelli het voor het laatst bij het goede einde gehad qua bandenstrategie... Het blijven Italianen...DaniëlWW2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:09:
[...]
Pirelli was heel stellig dat het een twee stopper zou zijn. Ik heb dus geen idee want iedereen had inmiddels wel gestopt moeten hebben hiervoor.
Leg dat kind op bed johChevy454 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:09:
[Afbeelding]
Spannend jongen! Je moet er vroeg bij zijn.
Perez rijdt er zo weer naar toe denk ik met de hogere topspeed, of zie ik dat verkeerd?
Difficult to drive, maar wel snelste ronde rijden. Yup
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dan ben je niet op de intervallen aan het lettenG_Dragon schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:11:
Perez rijdt er zo weer naar toe denk ik met de hogere topspeed, of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je verkeerdG_Dragon schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:11:
Tot dusver niet echt. Hij komt niet echt lekker dichterbij.G_Dragon schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:11:
Om heel eerlijk te zijn heb ik ook geen idee. Maar het zal met de software van de motor te maken hebben die dingen kan omzeilen of net iets anders instelt.Maarten_E schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:09:
[...]
Niet direct naar jou, maar meer in zijn algemeenheid: Je hoort vaker dat bij problemen een motor/aandrijving/hybride systeem in fail mode wordt gezet, maar wat doet dat dan exact? Minder efficiënte verbranding om niks op te blazen, hogere toleranties zodat niks stuk gaat maar minder vermogen? Kan mij er moeilijk iets bij voorstellen.
Ferrari heeft hogere bochtensnelheid.G_Dragon schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:11:
- DaniëlWW2
- Niet online
Max gaat denk ik ook zo komen.
Dat dacht ik ook maar vooralsnog niet.. is zelfs nog wat terug gevallen.G_Dragon schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:11:
Hij heet Lando. Do I need to say more?
Meneer wilt niet slapen maar kijken.
(Al is hij nu net in slaap gevallen)
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Gok dat het snelheidsverschil daar nu te groot voor isRyst schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:12:
Perez kan Leclerc misschien nog blocken.
Latifi rijdt laatste en heeft nog niet gestopt
degene voor hem wel al.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 08-05-2022 22:13 ]
Leclerc heeft moeite met het opwarmen van de banden meldt GP. Daarom denk ik dat Max nog even door mag.
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez lijkt toch wat snelheid te missen op Verstappen, maar ik weet niet of dat vermogen of dat Verstappen gewoon sneller is.
Max naar binnen
- DaniëlWW2
- Niet online
Max box
Niet mijn favo StarWars character
Max gaat naar binnen. Benieuwd of die ook op de hards snelle pace heeft.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |