Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Don't jinx itgroggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:15:
Als die RBR van Max niet kaduk gaat heeft hij de race gewonnen

PSN: xMaurice93
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zal liggen aan posities van Sainz en Perez.siggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:15:
Medium - medium - soft had eigenlijk ook nog gekund. Hopelijk houden die harde bandjes het wel vol. Gegarandeerd dat Leclerc aan het einde weer ff wat softs gaat pakken.
Nergens voor nodig.
I served in a company of heroes.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
We hebben SAI altijd nog om er af te vliegen
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die had ik eigenlijk allang verwacht...
Dank allen!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hoezo niet live? Puur vanwege Ziggo?Malfunctions schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:17:
Het is best wennen om dit seizoen niet live te kunnen kijken. Maar het minder erg dan ik had verwacht. Het commentaar hier helpt me er aardig doorheen.
Dank allen!
Of verplicht pizza met ananas eten.computerjunky schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:18:
Die gaan zonder Pizza naar bed.
Of expres met annanas spuit11computerjunky schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:18:
Die gaan zonder Pizza naar bed.
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 08-05-2022 22:19 ]
Agh met viaplay kijk ik ook vaker terug dan liveMalfunctions schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:17:
Het is best wennen om dit seizoen niet live te kunnen kijken. Maar het minder erg dan ik had verwacht. Het commentaar hier helpt me er aardig doorheen.
Dank allen!

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Lekker! Mijn favoriete pizza
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jup, heb al teveel abonnementen. Heb geen behoefte om er enkel voor de nog 1 extra te nemen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
I served in a company of heroes.
Het verklaard natuurlijk waarom bijv een Russel rijdt waar hij nu staat. Hoeft niet continu inderdaad, maar op zich geen gekke informatie.ge-flopt schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:19:
Waarom laten ze zovaak en zo lang de aantal pitstops zien? Interreseert niemand iets, geef me de tijden tussen de coureurs, of ten opzichte van P1....
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Die hele balk kan beter. Vorig jaar was hij echt beter in alle opzichten. In snap überhaupt niet dat ze niet alle info gewoon in 1 balk weer kunnen geven.ge-flopt schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:19:
Waarom laten ze zovaak en zo lang de aantal pitstops zien? Interreseert niemand iets, geef me de tijden tussen de coureurs, of ten opzichte van P1....
VER heeft nu de fastest lap.KlaasjeNL schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:19:
LEC weer een FL. Gaat nu waarschijnlijk zijn banden oproken om het gaat naar VER dicht te rijden.
Was geen treintje.LA-384 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:20:
PER en SAI gingen als treintje de pit uit, waar komt die 5s interval vandaan
Pit was 2 seconden sneller. Hij liep 7 sec achter. Dus daarmee lijkt het wel te kloppen.LA-384 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:20:
Misschien moet ie weg uit de warme lucht van SAI vanwege oververhitting oid?LA-384 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:20:
Doe dan de pitstops tussen haakjes achter de interval tijd.Wom schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:20:
[...]
Het verklaard natuurlijk waarom bijv een Russel rijdt waar hij nu staat. Hoeft niet continu inderdaad, maar op zich geen gekke informatie.
Snap, ik betaal er ook niet voor. Stream van RTBF zou moeten werken in Nederland, niet getest omdat ik in Brussel woon:Malfunctions schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:20:
[...]
Jup, heb al teveel abonnementen. Heb geen behoefte om er enkel voor de nog 1 extra te nemen.
https://www.rtbf.be/auvio/detail_formule-1?lid=382652
Het is dit seizoen sowieso zuinigjes met de streamables van acties.Barres B. schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:20:
Heeft iemand misschien ook ook al een streampje van de inhaalactie van vettel gezien? nog niet voorbij zien komen op reddit en ik liep toen net even 2 seconden de kamer uit
Helaas, Belgie onlycy-gor25 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:21:
[...]
Snap, ik betaal er ook niet voor. Stream van RTBF zou moeten werken in Nederland, niet getest omdat ik in Brussel woon:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Krijg een foutmelding dat hij alleen in België wooncy-gor25 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:21:
[...]
Snap, ik betaal er ook niet voor. Stream van RTBF zou moeten werken in Nederland, niet getest omdat ik in Brussel woon:
Psst:cy-gor25 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:21:
[...]
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Dit dus.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
PER heeft iets minder vermogen vanwege een defecte sensor.FunkyTrip schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:22:
Perez komt gewoon niet echt dichterbij. Pfff, wat is VER toch superieur uiteindelijk op race pace
PER mist ook wat PKs.FunkyTrip schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:22:
Perez komt gewoon niet echt dichterbij. Pfff, wat is VER toch superieur uiteindelijk op race pace
Dus in dat opzicht niet zo gek.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Duh, heeft nu een gecastreerde motor. Met die failmode.FunkyTrip schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:22:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Perez heeft minder motorvermogen, maar verder wel met je eens. VER is gewoon top.FunkyTrip schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:22:
Tijd voor een redundante sensor…sjaool schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:23:
[...]
PER heeft iets minder vermogen vanwege een defecte sensor.
Cloud ☁️
Nu Max nogStefanVerkerk schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:20:
Horner: Waarschijnlijk heeft Perez 20 kilowatts minder vermogen in de motor nu.
* TommyGun hides
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dit seizoen welChefbierrr schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:24:
Iemand anders ook bang dat die RB's het eind niet gaan halen?
Ik denk sowieso dat ze gewoon de pace van LEC matchen als ze niet harder hoeven.sjaool schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:24:
LEC komt gewoonweg niet dichterbij. Die verliest 0.4s per ronde.
Nee, want dan kun je net zo goed niet starten. Bang zijn in de F1 gaat niet werken.Chefbierrr schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:24:
Yep ☹️Chefbierrr schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:24:

/rant tegen viaplay commentator
Als Lec in ruil daarvoor helemaal uitvalt is dat een prima deal!
Toch zijn er al meer inhaalacties dan ik had verwacht (en voorspeld).Hippocampus schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:25:
ja, ze kunnen dan wel lekker dicht achter elkaar rijden maar dan kiezen ze weer van die smalle k*tbanen waardoor je er nog niet langs kan.![]()
Wacht maar tot bijvoorbeeld een Latifi een foutje maakt.mrstylo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:25:
Het begin was echt leuk, maar nu echt saai
Op 7.3 seconde….Exocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:26:
LEC gaat hard nu
I have no special talent. I am only passionately curious.
Die gaat z’n banden oververhittenExocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:26:
LEC gaat hard nu
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ultieme poging?Exocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:26:
LEC gaat hard nu
Logisch toxhExocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:26:
LEC gaat hard nu
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Rondje wel, rondje niet. Zal af en toe zijn accu’s opladen.Exocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:26:
LEC gaat hard nu
Maar ze kunnen dan wel allemaal U L T R A laat remmenHippocampus schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:25:
ja, ze kunnen dan wel lekker dicht achter elkaar rijden maar dan kiezen ze weer van die smalle k*tbanen waardoor je er nog niet langs kan.![]()

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
RUS moet buiten blijven om BOT te vertragen zodat HAM hem aan kan vallen?
Het verschil wordt alleen maar groter op de harde band en de twee stopper die komt er ook niet.mrstylo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:25:
Het begin was echt leuk, maar nu echt saai
Russel moet nog wel naar binnen en verder misschien nog wat gevechten in de rest van het veld. Wie weet levert dat nog wat spektakel op later in de race. Veel treintjes.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |