Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan is de Indy 500 helemaal wat voor jouExorcist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:15:
Schitterend, het Amerikaanse volkslied. Hier kijk ik voor, puntje van m'n stoel zelfs.
Wat een poppenkast zeg.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verschrikkelijk slecht!Rivanov schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:16:
In ieder geval een goede vertoning van volkslied!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Check tiktok, snap en insta wat vaker, zelf onderzoek doendglavimans schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:14:
Ik: wie zijn al deze beroemdheden
Ik ken ze ook niet btw. Dit is allemaal zo oppervlakkig dat ik mij voor de diepere levensvragen eerder tot Lando zou wenden...
Mwa, heb hier in de buurt genoeg rotondes voor m'n eigen Indy 500.
Een beetje minder azijn en een beetje minder gatekeeping, daar wordt de wereld een stuk plezieriger van.siggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:15:
[...]
Niet? Het gaat toch om beroemdheid, ons ziet ons, niet om hersenen. En (helaas) heb je geen intellectueel vermogen nodig om rijk en beroemd te worden. En denk ook niet dat intellectuele mensen zich daar prettig voelen tussen die mensen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
BarcelonaStefanVerkerk schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:17:
'The hype is unreal' aldus Laura Winter op F1TV. Nou inderdaad. Nep gedoe. Ben weer blij als we weer in Spanje racen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
screamhouse schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:17:
AM problemen met de motor lees ik op Twitter

Ik zie overigens weinig paniek of werk aan de auto... Misschien opgelost en aan zo lang mogelijk aan het wachten...
[ Voor 46% gewijzigd door TIGER1125 op 08-05-2022 21:19 ]
F1GP meldt brandstoftoevoer volgens Strollscreamhouse schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:17:
AM problemen met de motor lees ik op Twitter
[ Voor 3% gewijzigd door jgj82 op 08-05-2022 21:18 ]
Tja, wel weer even tot rust komen na deze chaos en 'hype'.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Smaak en kwaliteit zijn twee verschillende dingen hè
beide auto's ook.. dat is wel extra zuur zeg
UPDATE: We have a fuel temperature problem on both cars, which the team are currently working on. More to follow.#F1 #MiamiGP
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 8 mei 2022
UPDATE: We have a fuel temperature problem on both cars, which the team are currently working on. More to follow.#F1 #MiamiGP
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 8 mei 2022
"When you grow up your heart dies"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En met echte fans op de tribune die voor de race komen en niet voor de show.StefanVerkerk schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:18:
[...]
Tja, wel weer even tot rust komen na deze chaos en 'hype'.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Herkende er ook ook maar weinig.PalingDrone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:17:
[...]
Check tiktok, snap en insta wat vaker, zelf onderzoek doen
Ik ken ze ook niet btw. Dit is allemaal zo oppervlakkig dat ik mij voor de diepere levensvragen eerder tot Lando zou wenden...
Maar zou wel zweren dat we Dwyane Wade langs zagen zweven toen Brundle DJ Khaled wilde interviewen.
Die ken ik dan toevallig weer wel.
(Niet dat het verder uitmaakt want uit iedereen komt zo'n beetje hetzelfde praatje).
Khaled is volgens mij de Amerikaanse Ali BSuBBaSS schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:20:
[...]
Herkende er ook ook maar weinig.
Maar zou wel zweren dat we Dwyane Wade langs zagen zweven toen Brundle DJ Khaled wilde interviewen.
Die ken ik dan toevallig weer wel.
(Niet dat het verder uitmaakt want uit iedereen komt zo'n beetje hetzelfde praatje).
Ben nog net niet getrouwd met TiktokPalingDrone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:17:
[...]
Check tiktok, snap en insta wat vaker, zelf onderzoek doen
Kende Pharel en wil i am wel
https://f1manager.info/ranking/4605
[ Voor 11% gewijzigd door Damian op 08-05-2022 21:26 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Venus Williams kende ik dan weer van eerdere succesvolle F1 optredensdglavimans schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:21:
[...]
Ben nog net niet getrouwd met Tiktok![]()
Kende Pharel en wil i am wel
Leedvermaak is ook vermaak.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Morgen om 0610 de wekken. En dat na 2 weken vakantie. Hopelijk zijn de leerlingen morgen niet al te lastig
Ach ja.
Ook van mijn kant uit, ieder een prettige en spannende race gewenst vanavond.
Blijft armoede dat dat niet automatisch gebeurt of er een knop voor verschijnt. Al het ontwikkelbudget zit denk ik in het toevoegen van DRMsjaool schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:23:
De race stream is al live op F1TV Pro. Dus straks niet vergeten te switchen daar naartoe.
Of jij niet te lastig voor de leerlingen?
Die gaat met sprongen vooruit inderdaad.Yonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:21:
Ik wil niet moeilijk doen, maar Stefaan (?) doet het zeker niet slecht op de grid. Props!
Laat de QR maar actiefstreamnl schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:24:
Ik denk dat ik morgenochtend minder bij te lezen heb hier. Het is nu al rustiger dan “normaal “.
Morgen om 0610 de wekken. En dat na 2 weken vakantie. Hopelijk zijn de leerlingen morgen niet al te lastig![]()
Ach ja.
Kan je ze niet ouderwets film laten kijken?streamnl schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:24:
Ik denk dat ik morgenochtend minder bij te lezen heb hier. Het is nu al rustiger dan “normaal “.
Morgen om 0610 de wekken. En dat na 2 weken vakantie. Hopelijk zijn de leerlingen morgen niet al te lastig![]()
Ach ja.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8Ea8t3ELpLIzEnvQ069upJIt.jpg?f=user_large)
bron: AMuS
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Kon het gisteren met de kwalificatie al niet wakker houden. Dus afhankelijk van het verloop van de race betwijfel ik het vandaag ook.streamnl schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:24:
Ach ja.
Heel de dag in de zon zitten is niet bevorderlijk haha.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Stephane Kox. Zelf is ze o.a. autocoureur. Haar vader was ook coureur. Die komt haar hele leven al overal in de racewereld.Yonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:21:
Ik wil niet moeilijk doen, maar Stefaan (?) doet het zeker niet slecht op de grid. Props!
Als je de voorbeschouwing van F1 live zat te kijken via de browser dan werd er netjes over geschakeld.chevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:24:
[...]
Blijft armoede dat dat niet automatisch gebeurt of er een knop voor verschijnt. Al het ontwikkelbudget zit denk ik in het toevoegen van DRM
Wie goed doet, die goed ontmoet.
hij had toen corona.sloth schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:26:
Heb ik wat gemist dat alleen NOR bij McLaren stond tijdens de intro op F1TV? Wat is er met RIC gebeurd?
Die had COVID tijdens die opnamessloth schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:26:
Heb ik wat gemist dat alleen NOR bij McLaren stond tijdens de intro op F1TV? Wat is er met RIC gebeurd?
Al 4 races gemist dan; Ric had Covid/Corona/hoe het ook mag heten op die filmdag.sloth schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:26:
[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-05-2022 21:27 ]
Ricardo zat thuis met Corona.sloth schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:26:
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Dan zal ik wel te ongeduldig zijn geweest, heb hem zelf overgezet toen de tune begonAtlAntA schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:26:
[...]
Als je de voorbeschouwing van F1 live zat te kijken via de browser dan werd er netjes over geschakeld.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die hadden ze al klaar moeten zetten voor de race
Wishfull thinking, 1 red flag en we liggen later op bed!Justevo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:27:
Perfecte tijd om te beginnen met een race. Uurtje of 23 klaar en naar bed.
Fijne race allemaal🏎
Blijft een complete rand debiel, reden om niet naar Viaplay te kijken voor mij dit weekendOjjorz schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:27:
Christian Albers zegt even tussen neus en lippen door dat hij extra instaptijd in de auto nodig had omdat zn grote piemel in de weg zit bij het vastmaken van de gordels…
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Same, en een rustig avondje gewenst; iedereen: Behave!
Uh niks?__fred__ schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:29:
Bottas achter verstappen bij bocht 1 en het heeft geregend. What can possibly go wrong?
Vond het ook beetje awkward... Kijk mij eens grote paaseiren hebbenOjjorz schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:27:
Christian Albers zegt even tussen neus en lippen door dat hij extra instaptijd in de auto nodig had omdat zn grote piemel in de weg zit bij het vastmaken van de gordels…
Signature
Geen alternatief hier, dus moet het er mee doen. Kijk sowieso amper naar voor- en nabeschouwingen due heb hem maar 4 minuten hoeven te tolereren. Ging netloekf2 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:29:
[...]
Blijft een complete rand debiel, reden om niet naar Viaplay te kijken voor mij dit weekend
Ja die ja.... Geen flauw idee wie dat zijn, op die kleine links na dan.
Ik ben dus altijd in de war welk icoontje ik moet hebbenIllegal_Alien schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:26:
En switchen naar de international stream op F1TV als je andere stemmen wilt horen, dan een of ander amerikaan die niet te verstaan is...
Cloud ☁️
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Michael Jordan, David Beckham en ???Illegal_Alien schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:30:
[...]
Sowieso schrijf je zo!
wow da's een throwback. Headshottt. Dat en misselijk worden van de te snel bewegende beelden als brildrager.Yonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:27:
Damn, ik blijf denken aan Unreal Tournament bij het horen van de F1-tune. Good time!
[YouTube: Unreal Tournament Soundtrack - Main Theme]
Van L naar R: Luis Hamelton, Michael Jackson, David Bendham en Tom Cruise.Illegal_Alien schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:30:
[...]
Tom Brady, American Football GOAT.
I served in a company of heroes.
Dus eerst moet er weer vers rubber liggen, hopen dat iedereen uit de muur blijft en vrijwel zeker een 2 stopper. Fijne race allemaal
Fijne race iedereen, tot na de start
at your service
chevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:26:
[...]
Kan je ze niet ouderwets film laten kijken?
[Afbeelding]

Was altijd leuk als een docent zo’n ding erbij pakte.
Helaas kom ik hiermee niet mee weg
Nogmaals een fijne race ieder.
Ga nu hier offline. Lees morgen alles terug

Fijne race!
Michael Jackson? Da's knap danYonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:32:
[...]
Van L naar R: Luis Hamelton, Michael Jackson, David Bendham en Tom Cruise.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Geen dankKlaasjeNL schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:33:
Zit ik de hele tijd met 22.00 uur in mijn hoofd, zie ik hier iedereen elkaar een fijne race wensen...Net op tijd
![]()
Fijne race!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |