[F1 2022] Race 5 GP van Miami Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste
Acties:
  • 99.516 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Velen hebben het er maar over dat Max zo snel mogelijk SAI en LEC in moet halen... maar er is nog een scenario dat SAI LEC wil gaan inhalen (niet ondenkbaar maar de lange rechte stukken en DRS) en dat kan wel eens in tranen eindigen aangezien LEC zijn positie zeker niet zomaar weggeeft en SAI enorme drang heeft om zich te revancheren. Misschien moet Max dat heel even aankijken als hij niet direct kan aanvallen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
renzo4000 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:18:
Velen hebben het er maar over dat Max zo snel mogelijk SAI en LEC in moet halen... maar er is nog een scenario dat SAI LEC wil gaan inhalen (niet ondenkbaar maar de lange rechte stukken en DRS) en dat kan wel eens in tranen eindigen aangezien LEC zijn positie zeker niet zomaar weggeeft en SAI enorme drang heeft om zich te revancheren. Misschien moet Max dat heel even aankijken als hij niet direct kan aanvallen.
Misschien, maar gezien eerdere races denk ik eerder dat Leclerc wegrijdt bij Sainz en Verstappen dus het best zo snel mogelijk Sainz moet inhalen. Ik denk dus niet dat Sainz de pace heeft die Leclerc heeft.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:38
Kans lijkt mij een stuk groter dat Sainz bij de briefing te horen krijgt dat jij niet binnen 1 meter van Leclerc in de buurt mag komen. Inhalen mag, maar alleen als het makkelijk kan, en dat wheel to wheel racen "verboden" is.
Of Leclerc vervolgens zijn hoofd koel weet te houden is dan nog maar de vraag. Soms is bij berekend en slim, zoals in Saoedi-Arabië. Maar soms wil hij ook gewoon teveel en wordt hij "roekeloos", zoals Imola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als iedereen een normale start heeft dan hebben de even startposities een nadeel met het asfalt. De kans eerder dat Max Sainz inhaalt.

Als dat geen intergalactic bowlen wordt in Turn 1 denk ik vooral.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
En het feit dat de baan weer wat groener is vanwege de bui en het feit dat bowler Bottas weer vanaf P6 komt, maakt dat het een spannende bocht 1 wordt ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:54
Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:30:
[...]

Misschien, maar gezien eerdere races denk ik eerder dat Leclerc wegrijdt bij Sainz en Verstappen dus het best zo snel mogelijk Sainz moet inhalen. Ik denk dus niet dat Sainz de pace heeft die Leclerc heeft.
Zal van de start afhangen van Max. Komt hij goed weg en kan hij SAI gelijk voorbij, dan zal hij die kans grijpen. En dan gelijk op het eerste rechte eind LEC ook als het kan.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Sluuz schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:48:
En het feit dat de baan weer wat groener is vanwege de bui en het feit dat bowler Bottas weer vanaf P6 komt, maakt dat het een spannende bocht 1 wordt ;)
Volgens mij komt bowler Bottas* vanaf P5? Buitenkant bocht 1. Kan hij mooi naar links sturen en rechtdoor.

* Ik kan mij alleen Hongarije herinneren v.w.b. bowlen. Dus wellicht overdreven naamsverbastering? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:50:
[...]
Volgens mij komt bowler Bottas* vanaf P5? Buitenkant bocht 1. Kan hij mooi naar links sturen en rechtdoor.

* Ik kan mij alleen Hongarije herinneren v.w.b. bowlen. Dus wellicht overdreven naamsverbastering? ;)
Bahrain 2016, maar daar stond de deur ook wel erg ver open. Wel bestraft als zijnde schuldig aan het incident.

Ik verwacht toch een soortgelijk iets op dit circuit (niet perse met Bottas in de hoofdrol), de eerste bochtencombinatie is daar uitermate geschikt voor ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:50:
[...]

Ah ja P5, je hebt gelijk.

Het is ook een flauw grapje ja. Doelde idd op Hongarije vorig jaar. Op een nattige baan.
Verder vind ik “bowler Bottas” niet echt een naamsverbastering.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Paar dingen uit dit artikel: :)
-Door de regen zal de grip weg zijn en die was toch al laag.
-Twee stoppers worden verwacht.
-Ferrari heeft nog twee sets harde banden, RBR een set, maar die hebben twee sets medium.
-Crossover tussen medium en hard lijkt op circa 20 ronden te liggen. Baan is 57 ronden lang waardoor zowel medium > hard > medium als medium > hard > hard zou kunnen.
-Pitstop window is 21,5s en 16,1s met SC/VSC.

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2022manual/2022Races/MiamiGP/Saturday/StratGuide/Expected%20Strategies%20MIAMI.jpg.transform/9col/image.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2022manual/2022Races/MiamiGP/Saturday/StratGuide/Tyres%20Available%20for%20Race%20MIAMI.jpg.transform/9col/image.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2022manual/2022Races/MiamiGP/Saturday/StratGuide/Cumulative%20Tyre%20Curves%20MIAMI.jpg.transform/9col/image.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2022manual/2022Races/MiamiGP/Saturday/StratGuide/Pit%20Lane%20Loss%20Time%20MIAMI.jpg.transform/9col/image.jpg

https://www.formula1.com/...0pjlA9AYSwYPptpsFacX.html

[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2022 16:04 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:21
De langst voorspelde stint op hard is 21 ronden, oftewel als die tyre deg plaatjes kloppen, is de medium altijd beter. Zeker met safety cars die sowieso komen, zou ik zeggen gok maar op die soft, medium, medium of medium, medium, soft. Soft beginnen kan betekenen dat je na je stop in verkeer komt. Medium, medium. soft forceert een 2e stop.

Ach ja, welk plan je ook maakt, alles is afhankelijk van in welke ronde Latifi hem in de muur parkeert en een SC forceert. :+

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Dus niet alleen treinen kunnen hem interesseren :P Video in de tweet

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 08-05-2022 16:38 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FSPaTVFXIAEv2_K?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MrOleo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:34:
De langst voorspelde stint op hard is 21 ronden, oftewel als die tyre deg plaatjes kloppen, is de medium altijd beter. Zeker met safety cars die sowieso komen, zou ik zeggen gok maar op die soft, medium, medium of medium, medium, soft. Soft beginnen kan betekenen dat je na je stop in verkeer komt. Medium, medium. soft forceert een 2e stop.

Ach ja, welk plan je ook maakt, alles is afhankelijk van in welke ronde Latifi hem in de muur parkeert en een SC forceert. :+
Moet men niet gewoon starten op de band waarmee de snelste q2 tijd is gereden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
D-Ed schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:52:
[...]

Moet men niet gewoon starten op de band waarmee de snelste q2 tijd is gereden?
Sinds dit jaar niet meer. In de kwalificatie is het IIRC nu ook verplicht om alleen op de soft te rijden, meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:53:
[...]

Sinds dit jaar niet meer. In de kwalificatie is het IIRC nu ook verplicht om alleen op de soft te rijden, meen ik.
Zo dan, ff een detail dat ik compleet heb gemist..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:57
De F1 coureurs hebben de FIA gevraagd om de 1e bocht van het circuit extra schoon te maken om zo ongelukken bij de start van de race te voorkomen. De FIA begrijpt het verzoek maar zal deze niet inwilligen omdat de gehele baan al voor elke sessie wordt schoongeveegd.

https://www.motorsport.co...is-first-corner/10301365/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:21:
De F1 coureurs hebben de FIA gevraagd om de 1e bocht van het circuit extra schoon te maken om zo ongelukken bij de start van de race te voorkomen. De FIA begrijpt het verzoek maar zal deze niet inwilligen omdat de gehele baan al voor elke sessie wordt schoongeveegd.

https://www.motorsport.co...is-first-corner/10301365/
Dit doet mij bedenken... Dit is natuurlijk sowieso extra tricky bij de start. Immers is de pit exit na T1. Dus het enige moment dat ze nog door T1 gaan is bij de formation lap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FSPtwUGWUAEvQAk?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Dus de verschillende banden tussen Red Bull en Ferrari maakt eigenlijk niet uit. Overlap in pit window en ze zullen elkaar toch wel volgen. Maarja , kans op SC / rode vlag is natuurlijk ook aanwezig en dan is het de vraag wie daar het beste op reageert.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

De Hulk doet een rondje:

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Uh oh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

En weer droog.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Kortom, naast de racing line is het nu helemaal spekglad. Het beetje rubber dat er lag is nu definitief weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Typisch Florida, wel interessant als dat ook tijdens de race zou gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 04:50
Rondje supercars.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LEC in de SP2 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

F1 LIVE: Miami Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 08-05-2022 19:39 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:42

Er kan onverwachts regen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Alpine in een Pagani. AT en RBR in Rolls-Royce. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Tito129 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:39:
[Twitter]

Dan vrees ik nog meer voor een treintje eigenlijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 23:03
Nou, ik hoop op niet teveel rode vlaggen, safety cars, etc. want het wekkertje gaat morgenvroeg weer af. Ter voorbereiding de tassen al klaar staan voor de kinderen zodat ik nog iets langer kan blijven liggen...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:36
[Twitter]

Dat is goed voor de haven :P

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:02
Arjan90 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:57:
Nou, ik hoop op niet teveel rode vlaggen, safety cars, etc. want het wekkertje gaat morgenvroeg weer af. Ter voorbereiding de tassen al klaar staan voor de kinderen zodat ik nog iets langer kan blijven liggen...
Nou ik reken wel op een safety car,als het net zo gaat als bij de W series,lol 8)7 En ze zijn niet echt snel met het wegtakelen blijkbaar dus, kan een latertje dan of erg vroeg worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
freaky35 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:00:
[...]

Nou ik reken wel op een safety car,als het net zo gaat als bij de W series,lol 8)7 En ze zijn niet echt snel met het wegtakelen blijkbaar dus, kan een latertje dan of erg vroeg worden.
Remember Baku 2016? Eerste race aldaar, iedereen verwachtte (meerdere) rode vlaggen. GP2 was blijkbaar chaos, F1 zo ongeveer nog geen gele vlag. Als in, bij F1 waren er 0 SCs en 0 rode vlaggen. Chaos kwam dan wel een jaar later, als niet elk jaar, met 2017 als uitschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:02
RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:08:
[...]

Remember Baku 2016? Eerste race aldaar, iedereen verwachtte (meerdere) rode vlaggen. GP2 was blijkbaar chaos, F1 zo ongeveer nog geen gele vlag. Als in, bij F1 waren er 0 SCs en 0 rode vlaggen. Chaos kwam dan wel een jaar later, als niet elk jaar, met 2017 als uitschieter.
Ik heb zo mijn twijfels, maar we gaan het zien, ik hoop vooral op een leuke race, geen optocht zoals bepaalde ridjers zelf voorspellen.

Maar we gaan het dus zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43
[Twitter]

Moet ik verdorie nog een extra scherm erbij pakken om de regen radar realtime in de gaten te houden...

at your service

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-VLVloc74jlWAXdULsiiUHAGxcg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6WV1RQBl92jd1RaFAyzku0Uk.jpg?f=user_large
Mijn kat Gracie zit er klaar voor, de spotlights en de top trede van het podium zijn al geclaimd ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Hi, I am Ted and here at the Hard Rock beach club I am sitting next to a mermaid called Bubbles.

#zucht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfY-vrjW5t0KM9LbqMZ0ogebCj8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sIHbUTfD7zBPLbvm4ub3XaWf.jpg?f=fotoalbum_large

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Lol, Massa een legende noemen gaat me wel erg ver. Damn, het niveau is weer lekker Amerikaans. Alles hypen.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oh boy, paraplu's!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

En op F1tv doen ze de paraplus net weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Dat zeggen ze ook als ze niet in Amerika zijn (Massa legende noemen). Vind Massa sowieso een vervelende presentator, kan hem slecht volgen en ben het vaak niet met hem eens. Vind dat je voor een internationaal publiek op z'n minst fatsoenlijk Engels mag spreken.

Kijk bij hoge uitzondering nu de voorbereiding van Sky. Die hebben Danica Patrick erbij O+

[ Voor 3% gewijzigd door chevsticks op 08-05-2022 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wordt Massa ook gesponsord door Richard Mille of loopt hij vrijwillig met zo'n lelijk blok metaal rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
siggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:33:
Lol, Massa een legende noemen gaat me wel erg ver. Damn, het niveau is weer lekker Amerikaans. Alles hypen.
Seizoensfinale 2008 was toch ook legendarisch? En hij was een van de hoofdrolspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:42:
[...]

Seizoensfinale 2008 was toch ook legendarisch? En hij was een van de hoofdrolspelers.
Nja, Massa, over zijn hele carriere gezien, is één enkel jaar waarin hij top was, voor de rest vulling van een van de betere zitjes in het veld. Het was omdat hij al Ferrari-junior was, dat ie in de Ferrari terecht is gekomen. In de Sauber was het niet super soepwerk eerlijk gezegd. En zijn switch naar Williams was geluk dat de Merc motor zo goed was, anders was hij weggekwijnd in het achterveld. En werd nogal zoek gereden door Bottas.

Maar als 1 van de 10+ jaar je legendarisch maakt.... Dan begrijp ik het woord legendarisch niet. Mansell is legendarisch. Senna is legendarisch, Schumacher, Villeneuve. Maar Massa. Nee zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Zag ik de Hulk op F1TV bij Ferrari?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
Al dat geklaag over die baan, uiteindelijk gaat hem hoe spectaculair een race is. Beter een saaie baan en spectaculaire race dan andersom.

Ik snap dat de meeste coureurs een baan als Suzuka gaaf vinden om te rijden. Maar volgens mij gaat het er niet om wat die 20 coureurs ervan vinden maar de miljoenen fans die de races volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 12:53
Pierre schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:48:
Nico is dit weekend aanwezig als reserve voor AM, zie post Kym Illman: https://www.instagram.com/p/CdLkW3LuGQY/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

SpaceAce schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:48:
Al dat geklaag over die baan, uiteindelijk gaat hem hoe spectaculair een race is. Beter een saaie baan en spectaculaire race dan andersom.
Meeste mensen willen niet snappen dat nieuwe F1 circuits zeer beperkt zijn in wat er wel en niet mag. Dit is dan nog een uitschieter en vergelijk met alle Tilke-dromes. Zelfs Spa is nu ook verder verkracht door de F1 eisen. Je zult echt naar de 'klassiekers' moeten gaan om nog iets unieks te hebben. Het zegt genoeg dat Hongarije nu een race is waar naar uitgekeken wordt. Terwijl in de jaren 90 en begin 00 was dat dé saaiste race van het seizoen, qua verwachtingen.
Ik snap dat de meeste coureurs een baan als Suzuka gaaf vinden om te rijden. Maar volgens mij gaat het er niet om wat die 20 coureurs ervan vinden maar de miljoenen fans die de races volgen.
Het probleem zijn gewoon de regels o.a. vanwege veiligheid. Niet dat ik wil dat de F1 niet veilig moet zijn, maar het heeft wel ertoe geleid dat de banen nogal saai worden. Het helpt ook niet dat de auto's gewoon gigantisch groot en zwaar zijn geworden.

Bedenk maar eens een 'kartbaantje' als Argentinie met deze auto's. Dat wordt helemaal niks. En dankzij al die motorfabrikanten blijven we nog wel enkele jaren aan deze gigantische wagens vastplakken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:36
Pierre schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:48:
.* HKLM_ zijn eerste gedachte wat de groene Hulk :P iets met gekheid in de USA enzo :D

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 19:44

Mach

[END]Avengers

Zie ik nu goed dat de start op het halve uur is, dus 21:30 voor ons?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mach schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:01:
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
Dat heb je goed gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 19:44

Mach

[END]Avengers

Lekker consistent >:)

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Heeft FOM geleerd van de beste; de FIA :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Haha, het blijft echt een beschamend zooitje die celebs bij Martin Brundle voor de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Waarom eigenlijk?

:30 de start van de race

[ Voor 45% gewijzigd door Jasphur op 08-05-2022 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Welke celeb was dat bij Ferrari die elke monteur aan een van de auto's ineens een schouderklopje gaf, WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:33
RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:05:
Welke celeb was dat bij Ferrari die elke monteur aan een van de auto's ineens een schouderklopje gaf, WTF?
De grote baas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
StefanVerkerk schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:05:
Haha, het blijft echt een beschamend zooitje die celebs bij Martin Brundle voor de camera.
Ze zijn daar duidelijk allemaal niet voor de F1, maar voor zichzelf. Beetje vergelijkbaar met Monaco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:05:
Waarom eigenlijk?

:30 de start van de race
Mogelijk i.v.m. tijdzones, kijkers etc? 10 uur starten is voor Europa alweer een half uur later, terwijl ze het voor Amerika waarschijnlijk zo veel mogelijk naar de avond willen duwen? Zie ook Las Vegas waar ze zelfs op zaterdagavond gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

chevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:06:
[...]

Ze zijn daar duidelijk allemaal niet voor de F1, maar voor zichzelf. Beetje vergelijkbaar met Monaco
Elke race zijn er celebrities op de grid. Niets bijzonders dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:33
Pffff… ik heb meer dan genoeg celebrities gezien nu… doe mij maar gewoon races buiten de VS,… en dan volgens seizoen nog eentje meer… :r

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:41

SuBBaSS

-has Ryzen

LOL Staat Brundle gewoon even een wildvreemde te interviewen.

Toch wel weer hoog cringe-gehalte daarbij trouwens.
Leuk hoor die bekenden. Vooral als het ook bekenden van elkaar zijn en elkaar gaan lopen begroeten tijdens de interviews.
Staat Brundle dan met die mic...

Zin in de race, veel plezier allen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Coulthard kaapt interview van Sky Sports met Horner. Doet ie netjes. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Brundle wil nu proberen wat coureurs te spreken. Maar er is absoluut geen doorkomen aan haha. Nu wel Horner voor de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Vettel niet op de grid?! Dat heb ik nog niemand hier zien melden. Pitlane start dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 09:56
De Aston Martins staan nog in de garage.
Gaat een pitlane start worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
d-vine schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:09:
Of erger een DNS

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:09:
Vettel niet op de grid?! Dat heb ik nog niemand hier zien melden. Pitlane start dus.
Ook geen Stroll volgens F1TV, technisch probleem? Nieuwe onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
"It's like somebody let the floodgates open" - Martin Brundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
d-vine schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:09:
Weten we ook al waarom? Heb er nog niks over gehoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Brundle gridwalk is Fawlty Towers-achtig cringy. Het stukje met Venus was prachtig :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:03
.. “but I don’t recognize any of them… let’s see if we find some racers”

Mooie opmerking van Coulthard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martin Brundle. they've opened the flood gates, the grand stand must be empty... lol

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ondanks dat ik morgen er om 5 uur uit moet toch lekker kijken, allemaal een fijne race en dat de snelste mag winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 09:56
chevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:10:
[...]

Weten we ook al waarom? Heb er nog niks over gehoord.
Nee nog niet 3x langs gekomen op Twitter alleen met diverse reporters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
En Stroll dus inderdaad ook niet op de grid. Dus beide AMs zijn AWOL. Iemand bij het team vergeten dat de race om half start en niet op het uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:11:
En Stroll dus inderdaad ook niet op de grid. Dus beide AMs zijn AWOL. Iemand bij het team vergeten dat de race om half start en niet op het uur?
Wat is daar gebeurd? Heb iets gemist blijkbaar..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:41

SuBBaSS

-has Ryzen

En Pharrell heeft zojuist nog wat extra Mille horloges verdient met die sluikreclame van 'em.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
Volgens de twitter van Aston Martin F1, waren ze 20 minuten geleden nog bezig met de "Grid prep"... dus ben erg benieuwd waarom ze daar dan niet staan...

@RobertMe @d-vine @Martin0 @chevsticks @Gekkenhuis
Heb even door zitten scrollen onder die post:
Timon
@byTiimon
·
11 m
Als antwoord op
@AstonMartinF1
en
@ConorMcDPhoto
what are we doing team?
TheStarZap
@thestarzap
·
50 s
Fuel issue
Lijkt door die reactie dus om een brandstof probleem te gaan? Nog niets officieels overigens...

https://twitter.com/Aston...?cxt=HHwWhoCzybPOjqQqAAAA

[ Voor 62% gewijzigd door TIGER1125 op 08-05-2022 21:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
sjaool schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:10:
Martin Brundle. they've opened the flood gates, the grand stand must be empty... lol
Het is ook wel bizar druk op de grid, ongelooflijk. Lijkt echt Monaco wel :D :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

SuBBaSS schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:12:
En Pharrell heeft zojuist nog wat extra Mille horloges verdient met die sluikreclame van 'em.
Daar kwam niet veel zinnigs uit. Pfff... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Zo geweldig om Brundle te zien klooien en stuntelen op de grid :)
Lach me helemaal suf, iedereen loopt 'm straal voorbij, hehehe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:21
SuBBaSS schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:08:
LOL Staat Brundle gewoon even een wildvreemde te interviewen.

Toch wel weer hoog cringe-gehalte daarbij trouwens.
Leuk hoor die bekenden. Vooral als het ook bekenden van elkaar zijn en elkaar gaan lopen begroeten tijdens de interviews.
Staat Brundle dan met die mic...

Zin in de race, veel plezier allen!
Het is net Ranking the Stars. Wat een intellectuele armoede … nooit verwacht dat ik dat in een F1 topic zou schrijven.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Ik: wie zijn al deze beroemdheden

[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 08-05-2022 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:07:
[...]

Mogelijk i.v.m. tijdzones, kijkers etc? 10 uur starten is voor Europa alweer een half uur later, terwijl ze het voor Amerika waarschijnlijk zo veel mogelijk naar de avond willen duwen? Zie ook Las Vegas waar ze zelfs op zaterdagavond gaan rijden.
Makes sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Pierre schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:10:
Ondanks dat ik morgen er om 5 uur uit moet toch lekker kijken, allemaal een fijne race en dat de snelste mag winnen.
Same here, wordt een kort nachtje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Om even 30 minuten “non-stop” te ratelen is ook een gave….

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Joris748 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:13:
[...]

Het is net Ranking the Stars. Wat een intellectuele armoede … nooit verwacht dat ik dat in een F1 topic zou schrijven.
Niet? Het gaat toch om beroemdheid, ons ziet ons, niet om hersenen. En (helaas) heb je geen intellectueel vermogen nodig om rijk en beroemd te worden. En denk ook niet dat intellectuele mensen zich daar prettig voelen tussen die mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
USA USA USA USA *O* oOo *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Schitterend, het Amerikaanse volkslied. Hier kijk ik voor, puntje van m'n stoel zelfs.
Wat een poppenkast zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Vriendin zegt hier oude kerels met lang haar kan echt niet #Douglas. Loopt er een enigeer met een lange baard van RBR door het beeld _O-

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Haha, en geheel in super bowl traditie wordt het volkslied verkracht :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Fijne race, iedereen!

Dat LEC en VER maar weer op spectaculaire wijze met elkaar in gevecht mogen gaan. (y) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
In ieder geval een goede vertoning van volkslied!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat een cringe :')
Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord