PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Misschien, maar gezien eerdere races denk ik eerder dat Leclerc wegrijdt bij Sainz en Verstappen dus het best zo snel mogelijk Sainz moet inhalen. Ik denk dus niet dat Sainz de pace heeft die Leclerc heeft.renzo4000 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:18:
Velen hebben het er maar over dat Max zo snel mogelijk SAI en LEC in moet halen... maar er is nog een scenario dat SAI LEC wil gaan inhalen (niet ondenkbaar maar de lange rechte stukken en DRS) en dat kan wel eens in tranen eindigen aangezien LEC zijn positie zeker niet zomaar weggeeft en SAI enorme drang heeft om zich te revancheren. Misschien moet Max dat heel even aankijken als hij niet direct kan aanvallen.
Tomorrow is not today!
Kans lijkt mij een stuk groter dat Sainz bij de briefing te horen krijgt dat jij niet binnen 1 meter van Leclerc in de buurt mag komen. Inhalen mag, maar alleen als het makkelijk kan, en dat wheel to wheel racen "verboden" is.renzo4000 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:18:
Velen hebben het er maar over dat Max zo snel mogelijk SAI en LEC in moet halen... maar er is nog een scenario dat SAI LEC wil gaan inhalen (niet ondenkbaar maar de lange rechte stukken en DRS) en dat kan wel eens in tranen eindigen aangezien LEC zijn positie zeker niet zomaar weggeeft en SAI enorme drang heeft om zich te revancheren. Misschien moet Max dat heel even aankijken als hij niet direct kan aanvallen.
Of Leclerc vervolgens zijn hoofd koel weet te houden is dan nog maar de vraag. Soms is bij berekend en slim, zoals in Saoedi-Arabië. Maar soms wil hij ook gewoon teveel en wordt hij "roekeloos", zoals Imola.
Als iedereen een normale start heeft dan hebben de even startposities een nadeel met het asfalt. De kans eerder dat Max Sainz inhaalt.renzo4000 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:18:
Als dat geen intergalactic bowlen wordt in Turn 1 denk ik vooral.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
PSN: Sluuz
Zal van de start afhangen van Max. Komt hij goed weg en kan hij SAI gelijk voorbij, dan zal hij die kans grijpen. En dan gelijk op het eerste rechte eind LEC ook als het kan.Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:30:
[...]
Misschien, maar gezien eerdere races denk ik eerder dat Leclerc wegrijdt bij Sainz en Verstappen dus het best zo snel mogelijk Sainz moet inhalen. Ik denk dus niet dat Sainz de pace heeft die Leclerc heeft.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Volgens mij komt bowler Bottas* vanaf P5? Buitenkant bocht 1. Kan hij mooi naar links sturen en rechtdoor.Sluuz schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:48:
En het feit dat de baan weer wat groener is vanwege de bui en het feit dat bowler Bottas weer vanaf P6 komt, maakt dat het een spannende bocht 1 wordt
* Ik kan mij alleen Hongarije herinneren v.w.b. bowlen. Dus wellicht overdreven naamsverbastering?
Bahrain 2016, maar daar stond de deur ook wel erg ver open. Wel bestraft als zijnde schuldig aan het incident.RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:50:
[...]
Volgens mij komt bowler Bottas* vanaf P5? Buitenkant bocht 1. Kan hij mooi naar links sturen en rechtdoor.
* Ik kan mij alleen Hongarije herinneren v.w.b. bowlen. Dus wellicht overdreven naamsverbastering?
Ik verwacht toch een soortgelijk iets op dit circuit (niet perse met Bottas in de hoofdrol), de eerste bochtencombinatie is daar uitermate geschikt voor
Testing, one, two ...
Ah ja P5, je hebt gelijk.RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:50:
[...]
Volgens mij komt bowler Bottas* vanaf P5? Buitenkant bocht 1. Kan hij mooi naar links sturen en rechtdoor.
Het is ook een flauw grapje ja. Doelde idd op Hongarije vorig jaar. Op een nattige baan.
Verder vind ik “bowler Bottas” niet echt een naamsverbastering.
PSN: Sluuz
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
-Door de regen zal de grip weg zijn en die was toch al laag.
-Twee stoppers worden verwacht.
-Ferrari heeft nog twee sets harde banden, RBR een set, maar die hebben twee sets medium.
-Crossover tussen medium en hard lijkt op circa 20 ronden te liggen. Baan is 57 ronden lang waardoor zowel medium > hard > medium als medium > hard > hard zou kunnen.
-Pitstop window is 21,5s en 16,1s met SC/VSC.

https://www.formula1.com/...0pjlA9AYSwYPptpsFacX.html
[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2022 16:04 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach ja, welk plan je ook maakt, alles is afhankelijk van in welke ronde Latifi hem in de muur parkeert en een SC forceert.
erutangiS
Francis Bourgeois x F1
— Formula 1 (@F1) 8 mei 2022
The crossover we all needed 🤩#MiamiGP #F1 @WilliamsRacing pic.twitter.com/sLSs1V25LP
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 08-05-2022 16:38 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Moet men niet gewoon starten op de band waarmee de snelste q2 tijd is gereden?MrOleo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:34:
De langst voorspelde stint op hard is 21 ronden, oftewel als die tyre deg plaatjes kloppen, is de medium altijd beter. Zeker met safety cars die sowieso komen, zou ik zeggen gok maar op die soft, medium, medium of medium, medium, soft. Soft beginnen kan betekenen dat je na je stop in verkeer komt. Medium, medium. soft forceert een 2e stop.
Ach ja, welk plan je ook maakt, alles is afhankelijk van in welke ronde Latifi hem in de muur parkeert en een SC forceert.
Sinds dit jaar niet meer. In de kwalificatie is het IIRC nu ook verplicht om alleen op de soft te rijden, meen ik.D-Ed schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:52:
[...]
Moet men niet gewoon starten op de band waarmee de snelste q2 tijd is gereden?
Zo dan, ff een detail dat ik compleet heb gemist..RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:53:
[...]
Sinds dit jaar niet meer. In de kwalificatie is het IIRC nu ook verplicht om alleen op de soft te rijden, meen ik.
https://www.motorsport.co...is-first-corner/10301365/
Dit doet mij bedenken... Dit is natuurlijk sowieso extra tricky bij de start. Immers is de pit exit na T1. Dus het enige moment dat ze nog door T1 gaan is bij de formation lap.Chocoball schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:21:
De F1 coureurs hebben de FIA gevraagd om de 1e bocht van het circuit extra schoon te maken om zo ongelukken bij de start van de race te voorkomen. De FIA begrijpt het verzoek maar zal deze niet inwilligen omdat de gehele baan al voor elke sessie wordt schoongeveegd.
https://www.motorsport.co...is-first-corner/10301365/
Dus de verschillende banden tussen Red Bull en Ferrari maakt eigenlijk niet uit. Overlap in pit window en ze zullen elkaar toch wel volgen. Maarja , kans op SC / rode vlag is natuurlijk ook aanwezig en dan is het de vraag wie daar het beste op reageert.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
We have a little sprinkle of rain in Miami... 👀☔️#MiamiGP #F1 pic.twitter.com/1KL2OkOTRo
— Formula 1 (@F1) 8 mei 2022
Rain stopped and the sun is out!
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 8 mei 2022
En weer droog.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Typisch Florida, wel interessant als dat ook tijdens de race zou gebeuren...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 08-05-2022 19:39 ]
"When you grow up your heart dies"
Het weer kan weleens behoorlijk wat invloed uitoefenen op de #MiamiGP . De komende uren komt misschien heel plotseling een kortstondige, maar felle tropische bui tot ontwikkeling. Je kunt het volgen op de actuele radar: https://t.co/SD1BaSNZi2 pic.twitter.com/nui77DOB2b
— Weerplaza.nl (@Weerplaza) 8 mei 2022
Er kan onverwachts regen komen.
Dan vrees ik nog meer voor een treintje eigenlijk
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nou ik reken wel op een safety car,als het net zo gaat als bij de W series,lolArjan90 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:57:
Nou, ik hoop op niet teveel rode vlaggen, safety cars, etc. want het wekkertje gaat morgenvroeg weer af. Ter voorbereiding de tassen al klaar staan voor de kinderen zodat ik nog iets langer kan blijven liggen...

Remember Baku 2016? Eerste race aldaar, iedereen verwachtte (meerdere) rode vlaggen. GP2 was blijkbaar chaos, F1 zo ongeveer nog geen gele vlag. Als in, bij F1 waren er 0 SCs en 0 rode vlaggen. Chaos kwam dan wel een jaar later, als niet elk jaar, met 2017 als uitschieter.freaky35 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:00:
[...]
Nou ik reken wel op een safety car,als het net zo gaat als bij de W series,lolEn ze zijn niet echt snel met het wegtakelen blijkbaar dus, kan een latertje dan of erg vroeg worden.
Ik heb zo mijn twijfels, maar we gaan het zien, ik hoop vooral op een leuke race, geen optocht zoals bepaalde ridjers zelf voorspellen.RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:08:
[...]
Remember Baku 2016? Eerste race aldaar, iedereen verwachtte (meerdere) rode vlaggen. GP2 was blijkbaar chaos, F1 zo ongeveer nog geen gele vlag. Als in, bij F1 waren er 0 SCs en 0 rode vlaggen. Chaos kwam dan wel een jaar later, als niet elk jaar, met 2017 als uitschieter.
Maar we gaan het dus zijn
Moet ik verdorie nog een extra scherm erbij pakken om de regen radar realtime in de gaten te houden...
at your service
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6WV1RQBl92jd1RaFAyzku0Uk.jpg?f=user_large)
Mijn kat Gracie zit er klaar voor, de spotlights en de top trede van het podium zijn al geclaimd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
#zucht
:strip_exif()/f/image/sIHbUTfD7zBPLbvm4ub3XaWf.jpg?f=fotoalbum_large)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
An hour to go for the Miami GP start and it’s raining quite hard. pic.twitter.com/Gxcn5CBiMM
— Mark Hughes (@SportmphMark) 8 mei 2022
En op F1tv doen ze de paraplus net weg
Kijk bij hoge uitzondering nu de voorbereiding van Sky. Die hebben Danica Patrick erbij
[ Voor 3% gewijzigd door chevsticks op 08-05-2022 20:36 ]
Seizoensfinale 2008 was toch ook legendarisch? En hij was een van de hoofdrolspelers.siggy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:33:
Lol, Massa een legende noemen gaat me wel erg ver. Damn, het niveau is weer lekker Amerikaans. Alles hypen.
Nja, Massa, over zijn hele carriere gezien, is één enkel jaar waarin hij top was, voor de rest vulling van een van de betere zitjes in het veld. Het was omdat hij al Ferrari-junior was, dat ie in de Ferrari terecht is gekomen. In de Sauber was het niet super soepwerk eerlijk gezegd. En zijn switch naar Williams was geluk dat de Merc motor zo goed was, anders was hij weggekwijnd in het achterveld. En werd nogal zoek gereden door Bottas.RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:42:
[...]
Seizoensfinale 2008 was toch ook legendarisch? En hij was een van de hoofdrolspelers.
Maar als 1 van de 10+ jaar je legendarisch maakt.... Dan begrijp ik het woord legendarisch niet. Mansell is legendarisch. Senna is legendarisch, Schumacher, Villeneuve. Maar Massa. Nee zeg.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik snap dat de meeste coureurs een baan als Suzuka gaaf vinden om te rijden. Maar volgens mij gaat het er niet om wat die 20 coureurs ervan vinden maar de miljoenen fans die de races volgen.
Nico is dit weekend aanwezig als reserve voor AM, zie post Kym Illman: https://www.instagram.com/p/CdLkW3LuGQY/Pierre schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:48:
Zag ik de Hulk op F1TV bij Ferrari?
Meeste mensen willen niet snappen dat nieuwe F1 circuits zeer beperkt zijn in wat er wel en niet mag. Dit is dan nog een uitschieter en vergelijk met alle Tilke-dromes. Zelfs Spa is nu ook verder verkracht door de F1 eisen. Je zult echt naar de 'klassiekers' moeten gaan om nog iets unieks te hebben. Het zegt genoeg dat Hongarije nu een race is waar naar uitgekeken wordt. Terwijl in de jaren 90 en begin 00 was dat dé saaiste race van het seizoen, qua verwachtingen.SpaceAce schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:48:
Al dat geklaag over die baan, uiteindelijk gaat hem hoe spectaculair een race is. Beter een saaie baan en spectaculaire race dan andersom.
Het probleem zijn gewoon de regels o.a. vanwege veiligheid. Niet dat ik wil dat de F1 niet veilig moet zijn, maar het heeft wel ertoe geleid dat de banen nogal saai worden. Het helpt ook niet dat de auto's gewoon gigantisch groot en zwaar zijn geworden.Ik snap dat de meeste coureurs een baan als Suzuka gaaf vinden om te rijden. Maar volgens mij gaat het er niet om wat die 20 coureurs ervan vinden maar de miljoenen fans die de races volgen.
Bedenk maar eens een 'kartbaantje' als Argentinie met deze auto's. Dat wordt helemaal niks. En dankzij al die motorfabrikanten blijven we nog wel enkele jaren aan deze gigantische wagens vastplakken helaas.
.* HKLM_ zijn eerste gedachte wat de groene HulkPierre schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:48:
Zag ik de Hulk op F1TV bij Ferrari?
Cloud ☁️
DUGG
Ja.Mach schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:01:
Zie ik nu goed dat de start op het halve uur is, dus 21:30 voor ons?
Dat heb je goed gezienMach schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:01:
Klopt.Mach schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:01:
Heeft FOM geleerd van de beste; de FIA
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
De grote baas.RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:05:
Welke celeb was dat bij Ferrari die elke monteur aan een van de auto's ineens een schouderklopje gaf, WTF?
Ze zijn daar duidelijk allemaal niet voor de F1, maar voor zichzelf. Beetje vergelijkbaar met MonacoStefanVerkerk schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:05:
Haha, het blijft echt een beschamend zooitje die celebs bij Martin Brundle voor de camera.
Mogelijk i.v.m. tijdzones, kijkers etc? 10 uur starten is voor Europa alweer een half uur later, terwijl ze het voor Amerika waarschijnlijk zo veel mogelijk naar de avond willen duwen? Zie ook Las Vegas waar ze zelfs op zaterdagavond gaan rijden.
Elke race zijn er celebrities op de grid. Niets bijzonders dus.chevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:06:
[...]
Ze zijn daar duidelijk allemaal niet voor de F1, maar voor zichzelf. Beetje vergelijkbaar met Monaco

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Toch wel weer hoog cringe-gehalte daarbij trouwens.
Leuk hoor die bekenden. Vooral als het ook bekenden van elkaar zijn en elkaar gaan lopen begroeten tijdens de interviews.
Staat Brundle dan met die mic...
Zin in de race, veel plezier allen!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gaat een pitlane start worden
Of erger een DNSd-vine schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:09:
De Aston Martins staan nog in de garage.
Ook geen Stroll volgens F1TV, technisch probleem? Nieuwe onderdelen?RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:09:
Vettel niet op de grid?! Dat heb ik nog niemand hier zien melden. Pitlane start dus.
Weten we ook al waarom? Heb er nog niks over gehoord.d-vine schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:09:
De Aston Martins staan nog in de garage.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooie opmerking van Coulthard
Nee nog niet 3x langs gekomen op Twitter alleen met diverse reporterschevsticks schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:10:
[...]
Weten we ook al waarom? Heb er nog niks over gehoord.
Wat is daar gebeurd? Heb iets gemist blijkbaar..RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:11:
En Stroll dus inderdaad ook niet op de grid. Dus beide AMs zijn AWOL. Iemand bij het team vergeten dat de race om half start en niet op het uur?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
@RobertMe @d-vine @Martin0 @chevsticks @Gekkenhuis
Heb even door zitten scrollen onder die post:
Lijkt door die reactie dus om een brandstof probleem te gaan? Nog niets officieels overigens...Timon
@byTiimon
·
11 m
Als antwoord op
@AstonMartinF1
en
@ConorMcDPhoto
what are we doing team?
TheStarZap
@thestarzap
·
50 s
Fuel issue
https://twitter.com/Aston...?cxt=HHwWhoCzybPOjqQqAAAA
[ Voor 62% gewijzigd door TIGER1125 op 08-05-2022 21:16 ]
Het is ook wel bizar druk op de grid, ongelooflijk. Lijkt echt Monaco welsjaool schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:10:
Martin Brundle. they've opened the flood gates, the grand stand must be empty... lol
Daar kwam niet veel zinnigs uit. Pfff...SuBBaSS schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:12:
En Pharrell heeft zojuist nog wat extra Mille horloges verdient met die sluikreclame van 'em.
Lach me helemaal suf, iedereen loopt 'm straal voorbij, hehehe
Het is net Ranking the Stars. Wat een intellectuele armoede … nooit verwacht dat ik dat in een F1 topic zou schrijven.SuBBaSS schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:08:
LOL Staat Brundle gewoon even een wildvreemde te interviewen.
Toch wel weer hoog cringe-gehalte daarbij trouwens.
Leuk hoor die bekenden. Vooral als het ook bekenden van elkaar zijn en elkaar gaan lopen begroeten tijdens de interviews.
Staat Brundle dan met die mic...
Zin in de race, veel plezier allen!
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 08-05-2022 21:14 ]
Makes sense.RobertMe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:07:
[...]
Mogelijk i.v.m. tijdzones, kijkers etc? 10 uur starten is voor Europa alweer een half uur later, terwijl ze het voor Amerika waarschijnlijk zo veel mogelijk naar de avond willen duwen? Zie ook Las Vegas waar ze zelfs op zaterdagavond gaan rijden.
Same here, wordt een kort nachtje...Pierre schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:10:
Ondanks dat ik morgen er om 5 uur uit moet toch lekker kijken, allemaal een fijne race en dat de snelste mag winnen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Niet? Het gaat toch om beroemdheid, ons ziet ons, niet om hersenen. En (helaas) heb je geen intellectueel vermogen nodig om rijk en beroemd te worden. En denk ook niet dat intellectuele mensen zich daar prettig voelen tussen die mensen.Joris748 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:13:
[...]
Het is net Ranking the Stars. Wat een intellectuele armoede … nooit verwacht dat ik dat in een F1 topic zou schrijven.
Wat een poppenkast zeg.

Dat LEC en VER maar weer op spectaculaire wijze met elkaar in gevecht mogen gaan.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |