@Toto Wolf: even aan Adrian Newey vragen hoe je porpoising oplost
Ja, het is niet de schuld van Groenlinks dat Zandvoort inmiddels tegen een natuurgebied aanzit. Dat is namelijk al heel lang zo, en de oplossing zou zijn elders (Assen...) te gaan racen.TheBrut3 schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:50:
[...]
Met al die GL wappies in dit land?![]()
Hopen doe ik ook, maar verwacht het niet.
Ja, I know. Vorig jaar was er wel een fly-over gepland dacht ik, maar ging ook al niet doorTheBrut3 schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:50:
[...]
Met al die GL wappies in dit land?![]()
Hopen doe ik ook, maar verwacht het niet.

Die wappies moeten een keer naar zo'n event gaan en het meemaken.
Kunnen we die paar JSF's toch nog een keer nuttig gebruiken
Kan je nu al doen. je kan op de main race feed dinges gewoon het F1 Live kiezen en dan blijft het doorlopen als het goed is.streamnl schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:51:
[...]
Van de voorbeschouwing naar de daadwerkelijke race.
Is al een stapje beter dan vorig jaar iirc. Toen moest je vlak voor de race nog wisselen. Maar nog ruimte voor verbetering genoeg.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Komt dus niet door de wappies. Het aanpalende natuurgebied heeft een bepaalde geluidslimiet, dat is alles.Harrie schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:52:
[...]
[...]
Ja, I know. Vorig jaar was er wel een fly-over gepland dacht ik, maar ging ook al niet door
Die wappies moeten een keer naar zo'n event gaan en het meemaken.
Kunnen we die paar JSF's toch nog een keer nuttig gebruiken
Maar ja, feiten en 2022...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2022 14:54 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pfff, pas overgezet van XS4all naar K-PN, moest de cast tv, m'n pc en vervolgens de router een ninja reset geven omdat alles begon te stotteren en wegviel, nu weer up and running dus laat maar komen die buien en tussendoor opdrogende baan, zit d'r klaar voor.
Ben weg van dit topic voor een bepaalde tijd. Fijne race!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik gok op 3x rood, 1x bij/net na de start.
* Illegal_Alien gaat achterover zitten tot laters
, en houd het gezellug!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Gisteren nog snel naar de mediamarkt voor een Google chromecast.
Maar dan zit je ook heerlijk hier in Málaga!
Hopelijk terug naar een spannend kampioenschap!
Maar dan zit je ook heerlijk hier in Málaga!
Hopelijk terug naar een spannend kampioenschap!
:strip_exif()/f/image/hdnH9qDiokizKbUtphIOtGSl.jpg?f=fotoalbum_medium)
Basement Bios ---- Exo-S
Hier de groeten vanaf Düsseldorf Airport.
Ga de race missen.
Veel plezier allemaal!
Ga de race missen.
Veel plezier allemaal!
Fijne race allemaal. En houd het een beetje gezellig

PSN: xMaurice93
Hopelijk voor iedereen een leuke race, kom wel weer in dit topic kijken bij de eerste rode vlag
Mooie race iedereen en hou het hier leuk en gezellig.
"When you grow up your heart dies"
Ja, als je nú nog op Düsseldorf staat dan ben je pas met de finish op Imolaalbino71 schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:56:
Hier de groeten vanaf Düsseldorf Airport.
Ga de race missen.
Veel plezier allemaal!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Iedereen veel kijkplezier!
Mooi die regenval, krijgen we tenminste wat spektakel door de onvoorspelbaarheid.
Mooi die regenval, krijgen we tenminste wat spektakel door de onvoorspelbaarheid.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wij hebben geen demonstratieteam, alleen maar 1x een F-16Harrie schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:48:
Altijd mooi die fighter jets die overkomen met de Tricolore. Moeten ze in Zandvoort ook doen!
I hide at work because good employees are hard to find.
Bah paardenpisYonix schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:54:
[Afbeelding]
Cheers, iedereen! Dat het maar een onwijs saaie race mag worden.![]()
- DaniëlWW2
- Niet online
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het worden inters.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Veel plezier allemaal, zo te zien staan de meesten op intermediates.
Okee,maar dat gaat beter met Hertog JanYonix schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:59:
[...]
Ik moest van mijn huisarts meer water drinken, dus tja ...
Max rijdt hem niet uit vandaag. Ik vind het ook vervelend maar ik durf dat op basis van statistiek wel te voorspellen nu.
Always look on the bright side of life.
AzijnzeikerClifdon schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:00:
Max tijd hem niet uit vandaag. Ik vind het ook vervelend maar ik durf dat op basis van statistiek wel te voorspellen nu.
LEC was al lekker weg daar. Ik gok dat hij zometeen als eerste bij bocht 1 is.
Regen in 20-25 minuten (aldus Gasly engineer)
Over 20minutrn meer regen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Doe wat aan je onderschriftClifdon schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:00:
Max rijdt hem niet uit vandaag. Ik vind het ook vervelend maar ik durf dat op basis van statistiek wel te voorspellen nu.
Verwacht ik ook wel. Starten vanaf de racelijn heeft toch voordeel.Maurice079 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:01:
LEC was al lekker weg daar. Ik gok dat hij zometeen als eerste bij bocht 1 is.
Max en Lec boem in bocht 1Clifdon schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:00:
Max rijd hem niet uit vandaag. Ik vind het ook vervelend maar ik durf dat op basis van statistiek wel te voorspellen nu.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ronde 19 was 't gisteren, hé .....chevsticks schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:02:
[...]
Verwacht ik ook wel. Starten vanaf de racelijn heeft toch voordeel.
Slechte start Leclerc zeg. Toch m'n woorden weer opeten
Lekkere start Red Bull!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
En de ramp voor Ferrari begint...
Waar is LEC mee bezig>>>
En de eerste gele
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
WAAATTT... Haha. Sainz vast.
[ Voor 20% gewijzigd door StefanVerkerk op 24-04-2022 15:04 ]
Sainz :emo:
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 24-04-2022 15:04 ]
- tweakduke
Nu kwam Leclerc slecht weg en er ging wat mis met Ricciardo en Sainz. Samen in de grindbak.
Gelukkig heeft ie net getekend, kunnen ze minder makkelijk van hem afkomenJustevo schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:04:
Sainz, alweer. Je verzint het niet.
SC 1
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
Max kwam al niet goed weg. Leclerc dramatisch en Sainz heeft ook echt geen geluk...
Mooie start!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dat is 1 geel binnen 10 sec...
[ Voor 26% gewijzigd door computerjunky op 24-04-2022 15:05 ]
Russell ondertussen 6e, heeft een goede start!
Hoeveel ruimte mag nu tussen Max en PER zitten bij herstart?
Mogen ze Sainz nu niet gewoon ff uit het zand duwen? Deden ze vroeger met Schumacher toch ook?
Die Sainz valt toch wel gigantisch door de mand zeg. Hij heeft mazzel dat ie net zijn contract heeft verlengd....
Saintz kon hier vrij weinig aan doen. Die zal ook wel flink balen.
- tweakduke
Leek erop dat de kant waar de Ferrari's stonden natter was en ze minder grip hadden
Hier kon hij vrij weinig aan doen anders...DutchOwnage schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:06:
Die Sainz valt toch wel gigantisch door de mand zeg. Hij heeft mazzel dat ie net zijn contract heeft verlengd....
ehm het was de bocht van SAI toch? hij lag voor, ook de regen kan RIC er niet heel veel aan doenDutchOwnage schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:06:
Lullig voor mick. Kon niet goed zien wat daar gebeurde helaas.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij is van de baan gebeukt door Ricciardo die zo te zien is geraakt door Bottas...DutchOwnage schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:06:
Ongelukkig, maar volledig de fout van RIC
Welke statistiek is dat dan? Die van mij zegt DNF, winst, DNF, dus nu winst?Clifdon schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:00:
Verwijderd
Leclerc is de nieuwe HamiltonJustevo schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:04:
Sainz, alweer. Je verzint het niet.
Sainz is de nieuwe Bottas
Ja RIC kon er volgens mij ook weinig aan doen.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:07:
[...]
Hij is van de baan gebeukt door Ricciardo die zo te zien is geraakt door Bottas...
Hersenspinseltje he, waarom zou je sainz geen zetje mogen geven in gevallen als deze? Hij kan er zelf niets aan doen en hij zou in zon geval achteraan moeten sluiten…
Bottas Bowling, inderdaad....DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:07:
[...]
Hij is van de baan gebeukt door Ricciardo die zo te zien is geraakt door Bottas...
Kunnen ze Sainz niet ff optillen en op de verharde weg zetten?

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nee het lijkt erop dat BOT RIC raakte (onder voorbehoud)Maurice079 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:07:
Ongelukkig, maar volledig de fout van RIC
Jullie hebben gelijk. Dacht dat ie weer eens te eager was.
Had het idee dat hij op de kerb z'n grip verloor en dat daarna Bottas er pas op botste.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:07:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Stewards gooien het net weg dus ik denk dat Ricciardo er ook weinig aan kon doen.chevsticks schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:07:
[...]
Had het idee dat hij op de kerb z'n grip verloor en dat daarna Bottas er pas op botste.
Net als in Mario Kart!?Quad schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:07:
Kunnen ze Sainz niet ff optillen en op de verharde weg zetten?
NFA race incidentViperTim schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:08:
SAI RIC UI
Mja, dan straft grind ook niet echt meer. Vind het juist wel wat hebben dat ze nu echt op moeten letten omdat ze anders vast staan.Kenny_026 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:07:
Hersenspinseltje he, waarom zou je sainz geen zetje mogen geven in gevallen als deze? Hij kan er zelf niets aan doen en hij zou in zon geval achteraan moeten sluiten…
Aan de andere kant wel met je eens, hij kan er vrij weinig aan doen en zou daardoor wel weer de gun factor hebben om door te mogen.
No futher investigation, geen verder onderzoek dus. Begrijpelijk, Ricciardo kon hier weinig aan doen. Gewoon pech voor Sainz.
First lap incident.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:08:
[...]
Stewards gooien het net weg dus ik denk dat Ricciardo er ook weinig aan kon doen.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Russel moet ook wel een start hebben gehad. Startte die aan de linkerkant?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |