[F1 2022] Race 4 GP van Emilia Romagna Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste
Acties:
  • 95.317 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Driver parade

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Regent flink zo te zien tijdens de drivers parade. Wordt straks gewoon starten achter de SC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:52
Lekker in regen driver parade kijken. Hopelijk is race droog. Anders hebben wij meer te zien dat DRS train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Vind het altijd heel mooi om te zien wanneer coureurs meertalig zijn.

Kan me er soms een beetje aan irriteren dat veel Engelse rijders geen enkele andere taal spreken dan hun eigen. Komt altijd nogal arrogant over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb nu vier starts gezien. En vier keer is de pole sitter ruk weg. Die staat m.i. aan de verkeerde kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ok,extreem nat en snel klaar.... Hmmm.. *insert dirty mind*.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
chevsticks schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:21:
Regent flink zo te zien tijdens de drivers parade. Wordt straks gewoon starten achter de SC
Dat is dus wat ik net ook zat te bedenken. Starten achter de SC is ideaal voor Max maar hoe groot is die kans? Anders hebben we weer een potentieel "F1 bowling event by Bottas"

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Het hoost niet zo erg dat het achter de sc hoeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Mijn nieuwe glazenbol zegt:

Verstappen en Le Clerq gaan botsen.

Perez 1
Sainz kan (als hij geen 2e wordt) beter iets anders gaan doen.
Noris 3
Ricciardo 4
Russel 5
Hamilton 5

* nieuwe glazenbol komt van de action...

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
streamnl schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:02:
En wie vond een sprintrace saai?? O-)
Het is nog steeds saai. Zeker als er in de openingsfase één (of meerdere) Safety Car komt die rondenlang het veld ophoudt en de rondes zo wegtikken blijft er niet lang 'echt racen' over. Als de Safety Car 2 ronden langer duurde dan had Max geen tijd meer gehad en had je het ook een saaie sprintrace gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chevy454 schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:27:
[...]

Dat is dus wat ik net ook zat te bedenken. Starten achter de SC is ideaal voor Max maar hoe groot is die kans? Anders hebben we weer een potentieel "F1 bowling event by Bottas"
Als de race achter de SC start i.v.m. regen / een te natte baan dan doen ze al een aantal seizoenen lang nu meestal alsnog een standing start. Dus tenzij een staande start echt te gevaarlijk zal zijn / blijven i.v.m. teveel regen / te slecht zicht zullen ze waarschijnlijk een aantal "formation laps" rijden achter de SC en daarna een staande start. Maar regen betekent natuurlijk ook dat de startpositie niks meer zegt. De vuile kant kan op het natte wegdek net zo goed meer grip geven dan de schone / ingerubberde kant (zie bv hoe weinig Verstappen de "schone lijnen" gebruikte in Brazilië 2016). En daarnaast is bij een natte start de kans natuurlijk ook groter dat er grote verschillen in de starts zitten puur in hoe goed de coureur start / reageert. Elke start op een droge baan leer je beter te starten en weet je precies hoeveel gas je moet geven / hoeveel toeren nodig zijn, hoeveel grip er is, etc etc. Start op het natte zie je er starten in de eerste versnelling, de tweede versnelling, meer toeren, minder toeren, etc. Het is dan überhaupt een grote tombola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Gruwelijk nat :)
Dan mogen vandaag de echte regenrijders zich bewijzen.
Die omgeving is niet voor niets zo groen, doordat het ook een beetje waait hoeven we gelukkig niet bang te zijn voor Spa 2.0 "de zeiknatte sequel" (hopelijk ook geen Spa 1998 herhaling)
Vraag me af of we nog een droog spoor gaan zien, de slicks zullen wel in de warmers blijven.

[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 24-04-2022 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Xfade schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:28:
Het hoost niet zo erg dat het achter de sc hoeft.
Als je kijkt naar voorgaande natte races, dan wordt eerst de baan droog gereden achter de SC om daarna een staande start te doen. Zoiets verwacht ik nu ook weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Enforcer schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:33:
[...]

Het is nog steeds saai. Zeker als er in de openingsfase één (of meerdere) Safety Car komt die rondenlang het veld ophoudt en de rondes zo wegtikken blijft er niet lang 'echt racen' over. Als de Safety Car 2 ronden langer duurde dan had Max geen tijd meer gehad en had je het ook een saaie sprintrace gevonden.
Zonder SC waren de banden van Leclerc er eerder aan geweest en had Verstappen dus ook / alsnog kunnen aanhaken. Hell, ik heb mij gisteren afgevraagd of zonder SC niet Perez ook nog over Leclerc was gegaan. Waarbij de vraag uiteraard wel ook zou zijn hoeveel Leclerc het op het einde liet lopen vs de banden echt niet meer wilden. Nu was het gat tussen Leclerc en Perez net onder de twee seconden meen ik, maar dan onbekend of Leclerc het liet lopen wetende dat Perez niet zó snel zou zijn of dat Leclerc echt niet harder kon op die banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:04
RobertMe schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:40:
[...]

Zonder SC waren de banden van Leclerc er eerder aan geweest en had Verstappen dus ook / alsnog kunnen aanhaken. Hell, ik heb mij gisteren afgevraagd of zonder SC niet Perez ook nog over Leclerc was gegaan. Waarbij de vraag uiteraard wel ook zou zijn hoeveel Leclerc het op het einde liet lopen vs de banden echt niet meer wilden. Nu was het gat tussen Leclerc en Perez net onder de twee seconden meen ik, maar dan onbekend of Leclerc het liet lopen wetende dat Perez niet zó snel zou zijn of dat Leclerc echt niet harder kon op die banden.
Horner had gisteren al gezegd dat als de race 1 ronde langer was geweest (of minder SC ;) ) Perez ook nog leclerc had kunnen inhalen. Bij de finish was het gisteren nog 1.5 sec tussen die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stylezzz schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:42:
[...]

Horner had gisteren al gezegd dat als de race 1 ronde langer was geweest (of minder SC ;) ) Perez ook nog leclerc had kunnen inhalen. Bij de finish was het gisteren nog 1.5 sec tussen die 2.
Maar ook Horner zal niet weten of Leclerc het liet lopen of dat die echt niet meer harder kon ;) Natuurlijk had Red Bull al de graining gezien bij Leclerc, maar in hoeverre dat de snelheid in de laatste ronde bepaalde, vs "lekker uitrijden, Perez zit ver genoeg achter mij", weet ook Horner niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
RobertMe schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:45:
[...]

Maar ook Horner zal niet weten of Leclerc het liet lopen of dat die echt niet meer harder kon ;) Natuurlijk had Red Bull al de graining gezien bij Leclerc, maar in hoeverre dat de snelheid in de laatste ronde bepaalde, vs "lekker uitrijden, Perez zit ver genoeg achter mij", weet ook Horner niet.
Klopt. Zullen we nooit weten... Het zal in ieder geval een interessante race worden. Zeker als iedereen op inters start (of full wet?) kunnen alle banden strategieën weer de prullenbak in. Ik heb er zin in oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
TIGER1125 schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:09:
[...]

Laten we de voorspellingen maar met een korreltje zout nemen... Aangezien het tussen 12.00 en 13.00 uur droog zou zijn en de start van de Porsche supercup door de regen ook al vertraagd is nu. :+ (Gaan een/de formatieronde achter de safety car doen)

Wel interessant om te zien welke keuzes qua banden strategie de teams maken wanneer het dadelijk rond de start droog is en het circuit opdrogend is.
Ja klopt, maar het was meer om aan te geven dat het resultaat van gisteren niet direct een gegeven was voor de race van vandaag.

Het wordt denk ik één grote pleurisbende met safetycars. Ik heb tegen de vrouw gezegd dat ze met eten geen rekening met me hoeft te houden 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stylezzz schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:48:
[...]

Klopt. Zullen we nooit weten... Het zal in ieder geval een interessante race worden. Zeker als iedereen op inters start (of full wet?) kunnen alle banden strategieën weer de prullenbak in. Ik heb er zin in oOo
Sterker nog, kunnen de strategisten lekker een verlofdagje opnemen :+

Bij een natte baan is het misschien wel 80% de coureur die de strategie bepaald. Immers heeft het geen zin om naar een "slickere" (wet => inter, inter => slick) te gaan als de coureur zelf niet het vertrouwen er in heeft. Enige wat strategie nog zal doen is een beetje monitoren wat anderen doen (is een waaghals op een "slickere" band al (veel) sneller?) en evt bepalen welke slick te gebruiken en of het heel wellicht interessant is om een stop voor dezelfde wet / inter band te maken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RobertMe schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:54:
[...]

Bij een natte baan is het misschien wel 80% de coureur die de strategie bepaald. Immers heeft het geen zin om naar een "slickere" (wet => inter, inter => slick) te gaan als de coureur zelf niet het vertrouwen er in heeft. Enige wat strategie nog zal doen is een beetje monitoren wat anderen doen (is een waaghals op een "slickere" band al (veel) sneller?) en evt bepalen welke slick te gebruiken en of het heel wellicht interessant is om een stop voor dezelfde wet / inter band te maken.
Norris als bandenstrateeg ... Dan wordt 't wel wat, ja >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
RobertMe schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:54:
[...]

Dat is wat je meestal ziet inderdaad. De teams voorin wachten net zo lang tot er iemand in het achterveld de sprong waagt van inter -> slick en kijken daarna of hij sneller gaat. Misschien even een oogje op HAM houden straks? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadett
  • Laatst online: 19:54
Will_M schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:57:
[...]

Norris als bandenstrateeg ... Dan wordt 't wel wat, ja >:)
Dat ging ook zo goed in Turkije toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Kadett schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:59:
[...]

Die fout maakt hij echt niet nog een keer. Dat was gewoon zonde wat toen gebeurde.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[...]

Dat lag niet aan de banden jôh, de baan was daar gewoon té smal geworden, ineens ... :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

[...]

En in Rusland >:)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Turkije en Norris? Was dat niet Rusland?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
gambieter schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:02:
Turkije en Norris? Was dat niet Rusland?
Je hebt helemaal gelijk excuus. Turkije jaar daarvoor was een natte vermakelijke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Het lijkt te zijn gestopt met regen bij de voorbeschouwing?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het is voor nu droog zo te zien, ze zijn de baan ook aan het droogblazen. Of het droog blijft is echter wel de vraag.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Er schijnt meer regen aan te komen. Maar op het moment is het droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 13:43
Hopelijk niet weer een poepstart, want anders rijdt Le Clerc weer zo van hem weg. Anyway moge de beste vandaag winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:32
desalniettemin schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:16:
Hopelijk niet weer een poepstart, want anders rijdt Le Clerc weer zo van hem weg. Anyway moge de beste vandaag winnen ;)
Hopelijk is dat gearsync opgelost, daarnaast had hij wat wielspin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:16:
Er schijnt meer regen aan te komen. Maar op het moment is het droog.
Droog, droog. Het regent momenteel niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Steiner op de pre-show is altijd goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:07
bij Viaplay verwachten ze een start achter de SC wat op zich goed uitkomt voor Verstappen

nu net een shot van Stephane op de baan. Dat zag er wel goed droog uit

[ Voor 29% gewijzigd door nadroJ op 24-04-2022 14:21 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
Leuke beelden van de Ferrari fans die hun held zien "verliezen".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
nadroJ schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:20:
bij Viaplay verwachten ze een start achter de SC wat op zich goed uitkomt voor Verstappen

Safety car starts bestaan niet meer toch? Achter de SC droogrijden tot het veilig genoeg is en dan staande start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:33
Allemaal op full wets naar buiten?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ze hebben nog een half uurtje om de baan "droog" te rijden, hé... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
AT op inters, dat is lef hebben, maarja niet gegokt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:18
Waarom rijden sommige coureurs (minimaal 1 ferrari en 1 red bull) op full wets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 20:07

-ET-

Phone Home

Op F1Tv ging max net op full wets naar buiten. Zag in ieder geval een alpine op inters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
mir4dor schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:23:
Lijkt het wel op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maakt niet uit, zal gewoon een staande start worden. Wellicht / aardige kans op dat ze de baan droog rijden achter de SC, maar zolang het niet opnieuw (flink) gaat regenen zullen ze wel een staande start doen, al dan niet na "droog rijden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
mir4dor schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:23:
Alphine op ints. + Alfa + Mercedes + Aston.

[ Voor 7% gewijzigd door Robkazoe op 24-04-2022 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:33
Oh meer op inters

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:42
Nu wel meer op inters. Blijft het droog, zullen het inters worden, gaat het weer regenen wordt het lastig kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jasphur schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:23:
[...]

Safety car starts bestaan niet meer toch? Achter de SC droogrijden tot het veilig genoeg is en dan staande start
Inderdaad, bij mijn weten wordt er niet meer gestart achter de SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Krijg je weer dat iedereen naar binnen gaat voor inters na de formatieronde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PalingDrone schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:23:
AT op inters, dat is lef hebben, maarja niet gegokt....
Banden worden nog gewisseld he. Zijn niet de racebanden die er nu op liggen. Lijkt mij logischer om nu op de inters te kijken of dat kan en dan evt voor full wets gaan dan nu op full wets en denken "inters kan ook" zonder er op gereden te hebben en dat het wellicht toch te nat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Jasphur schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:23:
[...]

Dat bedoel ik :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hm... dus meer regen vanaf ronde 4 of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-09 12:44
PalingDrone schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:26:
Krijg je weer dat iedereen naar binnen gaat voor inters na de formatieronde :)
Staat Max dan in z'n eentje vooraan? :P

Ik verwacht veel mensen op inters. De fullwets lijken net iets te heftig als het nu droog blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
In ronde 3-5 verwachten ze nog meer regen geven ze net aan in de pre-show, toch maar starten op full-wets dan?

[ Voor 3% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-04-2022 14:30 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Vrij snel na de start wordt een nieuwe bui verwacht, aldus F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:10
Het is een beetje hetzelfde als de F3 vandaag. Nat wegdek wat langzaam opdroogt (maar nu met de kans op meer regen).

Bandenkeuze cruciaal. En een dosis goed geluk om op het juiste moment te wisselen (SC, meer regen etc).

F3 was vermakelijk. Hopelijk een leuke race over 30 minuten!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-09 09:23

Amphiebietje

In de blubber

Voorspelling: Een van de auto's op Inters veroorzaakt een mega-crash doordat hij op het rechte stuk doorglijdt tegen de kop aan. Als het HAM is, gaat hij schelden op Toto dat het komt omdat hij niet op P1 stond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Een hele hoop auto's lijken op inters naar buiten gereden te zijn en het lijkt nu al twijfelachtig te zijn.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
Ik vraag me sterk af hoe rijdbaar de huidige wagens zijn in de regen. Heb zelf het idee dat het nog erger is dan vorig jaar.. gezien Q3
Van racen zal met regen niks terecht komen…

Zodra wets gebruikt zouden kunnen worden is er teveel spray waardoor geen zicht, en drijven de huidige auto’s van de baan..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dus i.p.v. een race wordt het een tombola vanmiddag, ben benieuwd.

Het zou me niet verbazen indien er een "bepaald" team of rijder daarvan weer glimlachend in het vierkantje gaat verschijnen na de race :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstappen reed op full wets naar buiten, maar later lieten ze nog een replay zien waar die op inters reed. Oftewel: die heeft bij een van de ronden via de pits nog gewisseld? Natuurlijk wel logisch dan om voor beiden het gevoel te krijgen. Maar met regen voorspeld na 3, 4 ronden wordt het natuurlijk alsnog gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Max nu op Inters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

hardware-lover schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:34:
Dus i.p.v. een race wordt het een tombola vanmiddag, ben benieuwd.

Het zou me niet verbazen indien er een "bepaald" team of rijder daarvan weer glimlachend in het vierkantje gaat verschijnen na de race :+
Nu heeft Imola geen dragrace track naast het circuit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Geen starten achter safety car

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
sjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:35:
[...]

Nu heeft Imola geen dragrace track naast het circuit... :P
Dat was nog eens een regenrace O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Laatst online: 14-09 14:11
Place your bets. Hoeveel gele vlaggen hoeveel safety cars en hoeveel rode vlaggen.

Ik ga voor 2x geel waarvan 1 safety car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Als je een koptelefoon op moet dan kun je ook maar beter meteen een knalgele nemen. :+ (F1TV Pro),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Staan die blauwe stickers op de bandenwarmers bij de Williams voor full wets? Lijkt mij niet de beste keus als band om op te starten

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 24-04-2022 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

computerjunky schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:38:
Place your bets. Hoeveel gele vlaggen hoeveel safety cars en hoeveel rode vlaggen.

Ik denk minimaal 2 rode vlaggen gezien hoe het er de afgelopen dagen aan toe ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

sjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:38:
Als je een koptelefoon op moet dan kun je ook maar beter meteen een knalgele nemen. :+ (F1TV Pro),
Kleurt lekker bij zijn haar >:)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
AM dus op inters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Toch wel minstens 1 red flag. Ze geven 'm best wel snel dit seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door nadroJ op 24-04-2022 14:41 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 00:58
Zojuist Donington 1993 teruggekeken op f1tv pro. Vol situaties wat tegenwoordig echt niet meer kan. Inclusief de hoeveelheid regen en spray. Maar ook einde rechte stuk uitvallen, en rustig uitstappen terwijl andere wagens recht op je afkomen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pannencouque
sjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:39:
[...]

Ik denk minimaal 2 rode vlaggen gezien hoe het er de afgelopen dagen aan toe ging.
Dat dus. Als iemand z'n neus snoot hingen ze de rode vlag al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
computerjunky schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:38:

Gezien we al meerdere rode vlaggen hadden in de Kwali..

4x geel / (V)SC
2x rood
:P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WLtXj3SGKLkycNyqD0AXRBb9JM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YOqIsgDKid2izltENRt8FT4L.jpg?f=fotoalbum_large

De middag is gered. F1TV werkt ook in de auto :+

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Blauwe tekst op de bandenwarmers bij Mercedes… full wets?? Maar het asfalt lijkt te droog daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Laatst online: 14-09 14:11
Ben ik voor een keer een optimist zetten anderen in op een lading rood haha.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik ben offline hier iedereen een fijne race en dat de beste mag winnen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Jasphur schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:42:
Blauwe tekst op de bandenwarmers bij Mercedes… full wets?? Maar het asfalt lijkt te droog daarvoor?
Zou regen vanaf ronde 4/5 komen, mogelijk gokken ze dat het eerder komt?

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:42
[...]

Ik denk dat het wel mee gaat vallen, tijdens een FP/Q zwaaien ze zeer snel met rood, tijdens een race moet er echt wel iets meer aan de hand zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:29
Er is nog aardig wat regen op de radar te vinden, maar het zwaarste gedeelte lijkt ten noorden langs te gaan trekken. Afwachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSPNIYe-LUuIJaVuvSc77L6qiQk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rMeqwjlLd2eWLIlIWELPQ9Uf.jpg?f=fotoalbum_large

https://trackweather.live/formula1/italian-grand-prix

[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 24-04-2022 14:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
F1TV: Alle Ferrari PU auto's hebben blijkbaar vannacht een nieuwe brandstofpomp gekregen na problemen bij Bottas.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2022 14:43 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Rene schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:42:
[Afbeelding]

De middag is gered. F1TV werkt ook in de auto :+
Mag je niet binnen kijken van je vrouw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Pierre schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:43:
Ik ben offline hier iedereen een fijne race en dat de beste mag winnen oOo
Voor een win staat Russel te ver achterop :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
[...]

Ik denk een onvoorspelbare race met een onverwachte winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Erazzzer schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:43:
[...]

Voor een win staat Russel te ver achterop :p
Die haalt het einde niet :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Pierre schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:45:
[...]

Die haalt het einde niet :z
De wraak van Bottas? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:38:
Staan die blauwe stickers op de bandenwarmers bij de Williams voor full wets? Lijkt mij niet de beste keus als band om op te starten
Tsja, in het geval van Williams wellicht niet eens zo gek? Ze staan toch al achteraan, met de verkeerde banden komen ze alleen maar verder achter te liggen, maar het kost geen plekken. Gokken ze goed op de wets, omdat het wel snel gaat regenen, dan sparen ze een stop uit en komen ze zo naar voren.

Uiteraard een strategie (/gok) die alleen voor de auto('s) achteraan werkt, maar kan zeker de moeite waard zijn om te proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Nou dat was hopelijk de laatste keer het Italiaanse volkslied vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Jasphur schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:42:
Ik denk dat je de Full Wets al aardig opgerookt worden in een ronde of 4 voordat er echt regen valt. Denk dat beginnen op inters en als het echt hard gaat regenen je beter vroeg kan wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Toch blijft 't altijd mooi om te zien (én vooral te horen) hoe precies ze de timing met een 'Fly-By' door wat Jet-fighters weten te krijgen d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 24-04-2022 14:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:35

Harrie

NederVlaming

Altijd mooi die fighter jets die overkomen met de Tricolore. Moeten ze in Zandvoort ook doen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
En dit wordt de laatste waarschuwing van mijn kant uit, vanaf de volgende keer moet je het zelf maar onthouden.

Vergeet niet te switchen bij F1TV !!!

Alvast veel plezier en hopelijk geen rode vlaggen.

Ps… go Ferrari!! *O*

[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 24-04-2022 14:49 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Harrie schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:48:
Altijd mooi die fighter jets die overkomen met de Tricolore. Moeten ze in Zandvoort ook doen!
Gaat niet gebeuren want het klimaatgedoe etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
streamnl schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:48:
En dit wordt de laatste waarschuwing van mijn kant uit, vanaf de volgende keer moet je het zelf maar onthouden.

Vergeet niet te switchen bij F1TV !!!

Alvast veel plezier en hopelijk geen rode vlaggen.
Switchen? Van commentaar, of...?
Ik zit via een stream de pre-show van Sky te kijken. Zo maar eens F1tv aanslingeren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
Harrie schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:48:
Dit is niet de plek om je frustraties te komen uiten. Doe dit dan ook niet.

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2022 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
sjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:25:
[...]

Inderdaad, bij mijn weten wordt er niet meer gestart achter de SC.
Haalt de spanning wel uit de race met eerst droogrijden en dan staande start kan je net zo goed een SC start doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Pannencouque schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:50:
[...]
Switchen? Van commentaar, of...?
Ik zit via een stream de pre-show van Sky te kijken. Zo maar eens F1tv aanslingeren.
Van de voorbeschouwing naar de daadwerkelijke race.

Edit:
Anders blijf je best wel lang naar een soort rode screensaver kijken als je niet switch
Trust me, spreek uit eigen ervaring :+

[ Voor 19% gewijzigd door streamnl op 24-04-2022 14:52 ]

Meer dan ik dacht...

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord