PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dapper dat je je in dit topic durft te begevenRene schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:08:
[...]
Nee F1TV. Ik loop wat achter na een zware avond gister
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Rene schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:08:
[...]
Nee F1TV. Ik loop wat achter na een zware avond gister

Nu maar hopen dat Max het eindelijk een keertje voor elkaar krijgt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 36% gewijzigd door renegrunn op 09-04-2022 09:10 ]
kijk je nietsiggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:09:
[...]
![]()
![]()
Nu maar hopen dat Max het eindelijk een keertje voor elkaar krijgt.
en daar blokkeerd ie meteen lol
toch nietrenegrunn schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:10:
Max is flying
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik kijk welWognummer schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:10:
[...]
kijk je niet?
en daar blokkeerd ie meteen lol
Sssst...Jasphur schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:10:
Wel handig dat de Quick Reply aan staat deze Qis dat expres?
"When you grow up your heart dies"
Ah Sainz moet afbreken.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 09-04-2022 09:12 ]
4800Wp - 225° ZW - 12°
Jasphur schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:10:
Wel handig dat de Quick Reply aan staat deze Qis dat expres?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/M4zyY9gaHR23LqeoQgqHPy3j.gif?f=user_large)
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Dus ...Yonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:13:
Ik denk dat iemand (VER?) in Q3 nog een muurtje gaat kussen. Lijken nu al erg op de limiet te rijden.
Mocht iemand de Lotto-getallen voor vanavond nog willen weten, stuur maar een DM.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Eerder pech voor de coureurs er vlak achter.jaapstobbe schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:12:
Wat een mazzel voor LEC
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou ja hij staat netjes in de grind bak, deze is denk ik snel opgeruimd.
Niet als het een technisch probleem was zoals Alonso benoemde.
Ik moest een kwartier geleden eigenlijk al wegtweakduke schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:14:
Ik wou om 10 uur weg, niet te veel code rood graag
Nou ja hij staat netjes in de grind bak, deze is denk ik snel opgeruimd.
Pauzeren, telefoon notificaties uit en straks verder kijken.Quad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:14:
Shit, half 10 moet ik weg en nu kan ik 't slot niet meepakken.
GP radio luisteren?Quad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:14:
Shit, half 10 moet ik weg en nu kan ik 't slot niet meepakken.
Om eerlijk te zijn is dit hele weekend al rood.. ik durf er zelfs nog een schepje bovenop te doenYonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:13:
[...]
Dus ...
Mocht iemand de Lotto-getallen voor vanavond nog willen weten, stuur maar een DM.
Morgen zien we ook een rode vlag
Ik vind het wel mooi van Alonso dat hij meteen weet wat er aan de hand is. In plaats van de mindere goden (Stroll, Latifi, etc.) die altijd "I don't know what happened" roepen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:14:
Hydraulische problemen vlak voor de bocht en hij kon geen versnelling wisselen. Technisch probleem dus?
No driver error, bad luck.
ICE ICE Baby
EmoticonStefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:14:
[...]
Niet als het een technisch probleem was zoals Alonso benoemde.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ja die ging nog net voor de rode vlag over de lijn.Chevy454 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
Leclerc zijn ronde geldig?
Ga ik nog een stapje verder: ergens dit seizoen gaan we er nog twee zien. Mark my words!dglavimans schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:15:
[...]
Om eerlijk te zijn is dit hele weekend al rood.. ik durf er zelfs nog een schepje bovenop te doen
Morgen zien we ook een rode vlag
Lijkt er wel op scheelde echt niets in de herhaling.Chevy454 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
Ja, hij was al over de finishlijn voor de rode vlag gezwaaid werd.Chevy454 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
Was de rode vlag gelijk uit? Of zat daar vertraging in?StefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
[...]
Ja die ging nog net voor de rode vlag over de lijn.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Tijdens de FPs en Qs bestaat er geen Saftey Car. Dus instant rood. Tijdens de race zal dit waarschijnlijk een SC geweest zijn tenzij de barrier te zwaar beschadigd issiggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
Tov 'vroegah' wordt wel erg snel en makkelijk met rood gezwaaid. Wilt men per se het 'zo eerlijk als mogelijk' maken? Op Jeddah kan ik me dit begrijpen,maar het is nietalsof de baan compleet geblokkeerd was.
Daar gaat het toch niet om? Als je nu met dubbelgeel gaat vlaggen omdat er marshalls op de baan zijn, kan uberhaupt niemand een goede tijd zetten. In kwalificatie een rode vlag lijkt mij het beste!siggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
Tov 'vroegah' wordt wel erg snel en makkelijk met rood gezwaaid. Wilt men per se het 'zo eerlijk als mogelijk' maken? Op Jeddah kan ik me dit begrijpen,maar het is nietalsof de baan compleet geblokkeerd was.
Dat dacht ik ook. Dubbel geel in S3 was voldoende geweest.siggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
Max heeft zo 3 tienden verloren in de laatste bocht…Spotmatic schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:17:
De baan zal nu zeker niet sneller worden, dus LEC pole lijkt me wel een zekerheid.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Seconde of 5 vertraging schat ik.caspervc schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:17:
[...]
Was de rode vlag gelijk uit? Of zat daar vertraging in?
Het is de kwalificatie, zonder rood loopt de tijd door maar kan niemand verbeteren, dus een rode vlag is wel zo eerlijk om iedereen de kans te geven.siggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
Het is nu dan ook geen race maar een kwalificatie. Je wilt nu geen snel rijdende wagens op het circuit hebben. In de race rijden ze al gauw een seconde of 5 langzamer per ronde en dan kun je het met een SC of VSC oplossen. Dat gaat nu dus niet.siggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 09-04-2022 09:18 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
dat is dus nu de vraag kan zijn dat de vlag al gegeven was maar dat de schermen dat nog niet doorhaddenTransportman schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:17:
[...]
Ja, hij was al over de finishlijn voor de rode vlag gezwaaid werd.
maar ik denk dat ie safe is hoor hij leek echt al over start finish te zijn
Dat was SainzRegularJohn schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
[...]
Lijkt er wel op scheelde echt niets in de herhaling.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dat is setup en valt onder parc ferme.hansvk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:18:
Mag FER de rijhoogte nog aanpassen? Werd op Viaplay asngegeven dat ze dat misschien nog gaan doen ivm porpoising.
Lijkt mij niethansvk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:18:
Mag FER de rijhoogte nog aanpassen? Werd op Viaplay aangegeven dat ze dat misschien nog gaan doen ivm porpoising.
Daarom dat ik het vroeg. Wel kut want nu koelt de baan verder af.Spotmatic schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:17:
De baan zal nu zeker niet sneller worden, dus LEC pole lijkt me wel een zekerheid.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Geel tijdens een kwali heeft niemand iets aan dus daarom meteen rood.siggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:16:
Met een auto op die plek ook niet meer dan logisch.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat?KlaasjeNL schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:17:
[...]
Dat dacht ik ook. Dubbel geel in S3 was voldoende geweest.
Tijd van Leclerc zal nu moeilijk te kloppen zijn mbt koelende baan. Rijders zullen wel een extra opwarm ronde doen voor hun hotlap.
En als ze het toch doen is het starten uit pit toch ?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:18:
[...]
Nee, dat is setup en valt onder parc ferme.
Dat lukt ze niet meer en na de kwalificatie gaan de wagens in parc fermè...hansvk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:18:
Mag FER de rijhoogte nog aanpassen? Werd op Viaplay aangegeven dat ze dat misschien nog gaan doen ivm porpoising.
Dus z’n tijd wordt afgenomen?spartacusNLD schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:19:
Rode vlag ging aan voordat LEC over de finishlijn ging.
SAI bedoel je?spartacusNLD schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:19:
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup.Plenkske schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:19:
[...]
En als ze het toch doen is het starten uit pit toch ?
Dacht ik dus ook.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:18:
[...]
Nee, dat is setup en valt onder parc ferme.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dat was sainz. Als het bij leclerc ook was zou zijn tijd niet nog in de lijst staanspartacusNLD schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:19:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Snap ik ook @iederen, maar rode vlag begint nu meer op een 'competition caution' te lijken. Ik snap het 100%, maar daar is het eigenlijk niet voor bedoeld. Tov het geneuzel tussen VSC, SC en gele vlaggen in races mogen ze daar ook wel eens naar kijken als dit om 'eerlijkheid' gaat. Lijkt nogal wat random af en toe.sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:18:
[...]
Het is nu dan ook geen race maar een kwalificatie. Je wilt nu geen snel rijdende wagens op het circuit hebben. In de race rijden ze al gauw een seconde of 5 langzamer per ronde en dan kun je het met een SC of VSC oplossen. Dat gaat nu dus niet.
Leclerc rijdt in de rode Ferrari.
Sainz toch ook.jaapstobbe schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:20:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat is ook een beetje het probleem, elke situatie vraagt om een andere benadering. Voor SC en VSC is niet echt een goede regel te bedenken. In kwalificatie is een geval als dit altijd een rode vlag.siggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:20:
[...]
Snap ik ook @iederen, maar rode vlag begint nu meer op een 'competition caution' te lijken. Ik snap het 100%, maar daar is het eigenlijk niet voor bedoeld. Tov het geneuzel tussen VSC, SC en gele vlaggen in races mogen ze daar ook wel eens naar kijken als dit om 'eerlijkheid' gaat. Lijkt nogal wat random af en toe.
Nee, die is net even wat roder.
Nee. Rode vlag kwam pas na de lijn. Leclerc zijn tijd is geldig.
oh, dan is het dus SAI in de blauwe.jaapstobbe schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:20:
Er is hiet nog wat verwarring over SAI en LEC:
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |