MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Gekke is dat de Android telefoon app bij mij met Skyf1 commentaar begint en de app op mijn shield wel met F1live commentaar begint.DDX schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:32:
[...]
Gok dat aantal mensen nog niet door hebben dat f1tv standaard op f1tv commentaar staat.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De budgetcap is voor de ontwikkeling van nieuwe onderdelen. Niet voor het produceren van onderdelen van een al bestaande specrik86 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:39:
Zouden sommigen teams t eind wel halen van t seizoen qua budgetcap…
Nou, partij spannend dit. Kan mijn tijd wel beter besteden.Spotmatic schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:41:
Weer een Q die enorm uitloopt. We krijgen wel waar voor ons geld, dat dan weer wel...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik moet om half 10 weg, hoop dat er even niks meer gebeurtSpotmatic schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:41:
Weer een Q die enorm uitloopt. We krijgen wel waar voor ons geld, dat dan weer wel...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Haas weer (bijna) terug bij af. Collega @FredericFerret legde vanmorgen een aantal teambazen niet voor niets de vraag voor of de auto te veel leek op de Ferrari. Mogelijk al wat aangepast na interventie FIA. Al hebben Aston Martin en Williams een nog veel slechter weekeinde. #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 9 april 2022
Not true. Kijk maar naar de RB crashes vorig jaar. Die gingen van het budget af.FastFred schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:43:
[...]
De budgetcap is voor de ontwikkeling van nieuwe onderdelen. Niet voor het produceren van onderdelen van een al bestaande spec
Of is dat veranderd?
Ook dat kost geld hè, ze mogen 145m dit seizoen uitgeven aan alles samen - alleen beste 3 betaalden en motor of zo vallen erbuitenFastFred schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:43:
[...]
De budgetcap is voor de ontwikkeling van nieuwe onderdelen. Niet voor het produceren van onderdelen van een al bestaande spec
Lees nu een tweet van Erik van Haren (telegraaf) dat er vragen zijn gesteld door journalisten of de auto van Haas niet teveel op de ferrari leek. Mogelijk is er al iets aangepast na een interventie van de FIA.PatrickC schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:36:
Mick nu toch voor Kevin bij Haas.. mooi… maar Haas lijkt een stuk minder snel dan de afgelopen 2 GP’s.
Het dit artikel nog niet helemaal gelezen, maar lijkt wel iets te spelen. https://racer.com/2022/04...crutiny-from-rival-teams/
Edit: ah, iemand embed die tweet hierboven.
[ Voor 3% gewijzigd door Aardappelbakker op 09-04-2022 08:44 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik moet om half tien al ergens zijn, dus ze moeten ff door kachelen...Blitzdoctor schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:43:
[...]
Ik moet om half 10 weg, hoop dat er even niks meer gebeurt
---RAWE CEEK!!!---
Leclerc en Saiz hebben milkshake in hun hoofd na de race morgen… kan nooit goed voor je zijn om 1,5 - 2 uur lang zo te zitten stuiteren.rimave schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:44:
Sommige auto’s stuiteren wel erg veel. Op de on board zie je de helm van de coureur op en neer gaan.
Binnen een paar races hebben we gegarandeerd een crash daardoor. Danwel te veel stress op de auto, danwel op het hoofd van de coureur. Kan me niet voorstellen dat dat lekker concentreert, laat staan voor je ogen al is het op een recht stuk.rimave schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:44:
Sommige auto’s stuiteren wel erg veel. Op de on board zie je de helm van de coureur op en neer gaan.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Overmacht is overmacht heNoFearCreations schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:44:
[...]
Ik moet om half tien al ergens zijn, dus ze moeten ff door kachelen...
[ Voor 10% gewijzigd door StefanVerkerk op 09-04-2022 08:49 ]
Ik heb dit ook nooit echt begrepen. Dan doet de sport er alles aan om het zo veilig mogelijk te maken, maar het 2 uur lang stuiteren door een auto heen wordt als gezond beschouwd.Cowamundo schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:46:
[...]
Leclerc en Saiz hebben milkshake in hun hoofd na de race morgen… kan nooit goed voor je zijn om 1,5 - 2 uur lang zo te zitten stuiteren.
Geen spin maar verremdStefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:47:
Russell spin denk ik in bocht 11
:strip_exif()/f/image/v9xMv46LuSjUpv3kOF3DP18s.jpg?f=fotoalbum_large)
Zat links met het wiel even op het gras leek het, en liet toen uitrollen..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Safety first he... niet health firstRobkazoe schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:49:
[...]
Ik heb dit ook nooit echt begrepen. Dan doet de sport er alles aan om het zo veilig mogelijk te maken, maar het 2 uur lang stuiteren door een auto heen wordt als gezond beschouwd.

Tsja het blijft een dingetje. Wel kopieren, niet kopieren. Kopieren mag, maar niet te goed. Designs uitwisselen uiteraard niet, behalve als je rijk bent. F1 moet eens goed duidelijk hebben wat precies een grijs gebied is en wat niet. Je kunt genoeg doen met goede foto's en als het concept van de auto al vanaf het begin hetzelfde is, mag je het dan niet meer namaken? Beter goed gekopieerd dan slecht verzonnen of moet je nu verplicht slechter kopieren....

Ja dat continue “investigation after the race” was echt verschrikkelijk en met wat geluk had je 15-20 rondjes later al een reactie.Aardappelbakker schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:49:
Ik moet zeggen dat de wedstrijdleiding / stewards er wel goed bovenop zitten. Snelle mededelingen en beslissingen. I like it!
Ham was op snelle ronde. Fout van redbull. Hopelijk geen penaltyStefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:48:
Max lijkt geschrokken te zijn van Hamilton die on een fast lap was. 'Fucking hell' aldus Max tegen GP.
Waar is hier?sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:53:
Hier geen regenboog maar wel nattigheid in de vorm van hagel.
Ja/nee.Aardappelbakker schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:49:
Ik moet zeggen dat de wedstrijdleiding / stewards er wel goed bovenop zitten. Snelle mededelingen en beslissingen. I like it!
Grote nadeel is dat het te snel gebeurd, ze willen nog altijd veel straffen en bijzonder weinig inzien als race incident. Plus, als een straf in en race wordt gegeven, that's it. Geen protest mogelijk. Zelfs als achteraf blijkt dat die straf onzin was, dan ben je genaaid. Er moet juist minder gestraft worden, ipv sneller.
Waarschijnlijk niet, was nog ruimte genoeg, Verstappen was ook niet raar de baan op aan het sturen iets, dus lijkt me niet dat daar een straf uit komt.Tito129 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:53:
[...]
Ham was op snelle ronde. Fout van redbull. Hopelijk geen penalty
Dat was een miscommunicatie wat ik begrepen heb. Of HAM die een straf probeert uit te lokken als ik gemeen wil denken.Tito129 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:53:
[...]
Ham was op snelle ronde. Fout van redbull. Hopelijk geen penalty
Dat zou een farce zijn. En dan gaat de willekeur van straffen in FP/Q weer naar een nog hoger niveau.Phusebox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:54:
Het is Max hè dus hij zal wel 3 plekken straf krijgen.
De bodem van de zee in de Noordoostpolder.
Mercedes toch het hele weekend toch al aan het doen. Zowel Hamilton als Russel.sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:55:
[...]
Dat was een miscommunicatie wat ik begrepen heb. Of HAM die een straf probeert uit te lokken als ik gemeen wil denken.
Mmm ik verwacht dat eerder een strafje als hij idd niet van zijn gas is gegaan.tweakduke schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:50:
Perez zijn tijd wordt wellicht geschrapt, goed dat Max als eerste naar buiten ging. Buitje hangt in de buurt zo te zien aan de regenboog.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Flickr PSN ID= cheironnl
Vziw bepaald hij ergens uit je taal of regio instellingen welke audio stream die pakt.AtlAntA schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:42:
[...]
Gekke is dat de Android telefoon app bij mij met Skyf1 commentaar begint en de app op mijn shield wel met F1live commentaar begint.
Die 2 devices staan dan vast verschillend ingesteld.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
⏩ PVOutput☀️
Zeker nietKenny_026 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:56:
Volgens mij zat max gewoon prima op zn plek helemaal aan de buitenkant
Dat is het retourvignet.Stijnb_ schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:57:
Waarom hangt er aan de linkerzijde van sainz zijn auto een fluo gele sticker in het shell logo?
⏩ PVOutput☀️
Dit is Q2 nog he?Phusebox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:58:
Voorspelling: Perez pole en 3 plekken straf dus Leclerc alsnog op pole.
Te veel domme acties van Checo imho.
Dat kan er inderdaad ook nog aan zitten.jack zomer schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:56:
[...]
Mmm ik verwacht dat eerder een strafje als hij idd niet van zijn gas is gegaan.
Ferrari had het porpoising onder controle dacht ik, maar op deze baan stuitert het weer als een gek op het rechte stuk. De auto's rijden nu met weinig brandstof, extra gewicht kan nog wat schelen aan het begin van de race.
Ze gaan maar beter niet met een volle maag achter het stuur zitten..
Met volle bak brandstof liggen ze nog lager en wordt het toch nog erger.tweakduke schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:59:
[...]
Dat kan er inderdaad ook nog aan zitten.
Ferrari had het porpoising onder controle dacht ik, maar op deze baan stuitert het weer als een gek op het rechte stuk. De auto's rijden nu met weinig brandstof, extra gewicht kan nog wat schelen aan het begin van de race.
Ze gaan maar beter niet met een volle maag achter het stuur zitten..
- DaniëlWW2
- Niet online

Dat wordt dus snel even een vizier wisselen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:00:
Max geeft aan dat hij volledig verblind wordt door de zon en daardoor 'geen shit ziet'.
Tja, ook weer waar. Hobbelen gaat het dus worden.charrel schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:00:
[...]
Met volle bak brandstof liggen ze nog lager en wordt het toch nog erger.
Lastige keuze. Ene kant op zon in je ogen, andere kant op wordt het snel donkerder.
5.1 kilometer te hard in de pits
Totale stand voor dit weekend tot nu toe 5600 euro boete
[ Voor 15% gewijzigd door jack zomer op 09-04-2022 09:02 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar rijden ze ook langzamer, dat compenseert ook wel weer het een en ander. Minder snelheid is minder downforce is minder stuiteren.charrel schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:00:
[...]
Met volle bak brandstof liggen ze nog lager en wordt het toch nog erger.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mooi man. Mag ze meer en meer daar bij F1TV
Ik heb zo ochtends ook last van de zon op de tv.
Morgen uurtje eerder
Het commentaar op F1TV is dan ook meer dan goed vind ik. Humor en informatie is een goede combinatie.Jasphur schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:03:
Haha. Commentaar van F1TV over de board radio van LEC “he is a man of a few words”
Mooi man. Mag ze meer en meer daar bij F1TV
Dat zou niet uit moeten maken, hinderen is hinderen. Maar dit is niet eens noted dus er gaat niets mee gebeuren.Bloodclot schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:03:
Hamilton door naar Q3. Hoop dat dat wat positieve invloed heeft mbt straf max ivm hinderen. Misschien een reprimande.
[ Voor 7% gewijzigd door Aardappelbakker op 09-04-2022 09:05 ]
Gelukje hou je toch.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het zal geen normale tape zijn.Aardappelbakker schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:05:
Haha, duurste sport ter wereld, plakken ze een stuk tape op het vizier van Max t.b.v. de zon. Mooi dit
Er zijn altijd mensen van de helmenfabrikant op het circuit die het vizier en de helm van de coureur prepareren.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dat zou kunnen, maar het zag er behoorlijk beunhaas uit. Geen normaal vizier in ieder geval. Als het maar werkt!sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:06:
[...]
Het zal geen normale tape zijn.
Er zijn altijd mensen van de helmenfabrikant op het circuit die de vizier en de helm van de coureur prepareren.
Op viaplay? Op F1tv was dat een half uur geleden namelijkRene schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:06:
Die F1 commentator die even een happy Gilmore imitatie namens Verstappen doet![]()
![]()
Zou het niet bewust zijn? Zodat ze tijdens Q3 zelf dat stuk er af kunnen trekken als het nodig is? De zon is nu weer weg achter de wolken.Aardappelbakker schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:07:
[...]
Dat zou kunnen, maar het zag er behoorlijk beunhaas uit. Geen normaal vizier in ieder geval. Als het maar werkt!
Dat doet hij altijd als hij nog niet 100% senang is met de wagen.sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:07:
VER weer als eerste naar buiten.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Nee F1TV. Ik loop wat achter na een zware avond gistersiggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:07:
[...]
Op viaplay? Op F1tv was dat een half uur geleden namelijk
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Een ver-assing? Liever niet...jaapstobbe schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:08:
houd je vast voor een flinke verassing
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |