... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 09-04-2022 08:21 ]
"When you grow up your heart dies"
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ViaPlay zegt Stroll.jaapstobbe schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:20:
Zeggen ze op Viaplay ook dat het Stroll's fout was, of tasten ze daar weer in het duister?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Maar goed 2 kapotte auto's en nog 1 van Vettel met de budgetcap, daar gaat het team niet blij mee zijn.
Het leek erop dat Latifi de bocht zo wilde aansnijden om snelheid te maken, maar toen kwam stroll er nog even tussen. Bizarre situatie, maar het is ook niet de eerste keer dat Stroll niet in z'n spiegels kijkt.Franco10 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:19:
Hoezo Stroll? Waarom dacht Latifi dat het een goed idee was om iemand er voorbij te laten en een bocht later weer in te halen?
FP3 Highlights | 2022 Australian Grand PrixDaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:20:
Maar wat is er eigenlijk gebeurd met beide Astons tijdens FP3? Want met name Vettel heeft ook echt een weekend zeg...
[ Voor 6% gewijzigd door jaapstobbe op 09-04-2022 08:21 ]
Minimale sectortijd is 115% van je normale tijd. Of zoiets. Ga je te langzaam: 1 plek straf per overtreding.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
1 down, 1 to go...TrekDr0p schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 07:56:
Ik zeg het nu alvast.
2 rode vlaggen
2 sc
En een Alpine op het podium
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Latifi zorgt juist voor wereldtitels bij Max! Dus die heeft nog wat credits over wat mij betreft.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:19:
Maar Latifi crash is een Verstappen overwinning. Dus is dit een Verstappen pole? Want vorig jaar op Zandvoort pakte Verstappen ook pole na een crash van Latifi.![]()
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Is gewoon een rare actie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gewoon kwalificeren zoals ze het bij NASCAR doen, ben je van al dat geneuzel af.Phusebox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:21:
Ze moeten die regels echt eens duidelijker maken en beter handhaven.
Minimale sectortijd is 115% van je normale tijd. Of zoiets. Ga je te langzaam: 1 plek straf per overtreding.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
jack zomer schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:21:
Ik hoop zo dat Vettel door Stroll toch de Q kan rijden ..
ICE ICE Baby
Zijn nog aan het uitzoeken wie de coureur in de blauwe auto is.jaapstobbe schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:20:
Zeggen ze op Viaplay ook dat het Stroll's fout was, of tasten ze daar weer in het duister?
Ach die 100 miljoen op de bank en unlimited supply aan babes, arme VettelFranco10 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:22:
Arme Vettel toch. Wat ziet hij er diep en diep ongelukkig uit zeg.
En Stroll gaat natuurlijk niet vrijuit maar ik snap dat die hem daar echt niet verwacht.
Stroll reed zo langzaam dat Latifi er wel voorbij moest. Je ziet stroll nog in z'n spiegels kijken vlak voordat hij in stuurt. Hele bizarre actie. Schorsen voor het weekend zou een prima straf zijnDaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:22:
Ik denk eigenlijk dat ze beiden hiervoor een tik moeten krijgen. Want van beiden is dit gewoon een stupide actie. Stroll lijkt niet in zijn spiegels te kijken en Latifi zijn inhaalactie is ook behoorlijk twijfelachtig...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat verklaard het ja.jaapstobbe schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:21:
[...]
FP3 Highlights | 2022 Australian Grand Prix
[YouTube: FP3 Highlights | 2022 Australian Grand Prix]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IZyDZrcXN3E6xMTHa0A8NVPx.gif?f=user_large)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou de telemetrie wel willen zien... Lijkt erop dat stroll ook langzamer gaat rijden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:22:
Ik denk eigenlijk dat ze beiden hiervoor een tik moeten krijgen. Want van beiden is dit gewoon een stupide actie. Stroll lijkt niet in zijn spiegels te kijken en Latifi zijn inhaalactie is ook behoorlijk twijfelachtig...
Maar van beide zeker niet de meest handige move.
Dan zou je toch zeggen dat hij het wel kan, maar niet doet. Wat het nog weer een stuk raarder maakt.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik geef beide de schuld maar latifi ietss meer.
erutangiS
Dit, ben het niet bepaald eens met het commentaar van f1tv (Brundle weer ziek?). Domme actie van Latifi, hij liet Stroll er half voorbij, en gaat hem dan weer meteen inhalen. Stroll heeft de schijn compleet tegen want het ziet eruit als een geirriteerde actie.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:22:
Dus ik vrees dat Stroll misschien een race ban kan krijgen en een bak penalty punten en dat Latifi, wederom, vrolijk door mag gaan.
Linksom of rechtsom, het zijn de 2 zwarte schaapjes van het veld, allebei met geld.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
De FOV die een rijder heeft is nog steeds erbarmelijk slecht wat het racen ook niet ten goede komt.
How do you save a random generator ?
ICE ICE Baby
Ja Stroll gaat naar de racelijn, kijk maar naar de auto die erachter rijdt, neemt dezelfde lijn. Maar de zwiepert ziet er niet fraai uit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ziet er niet uit als vloeiend die bocht nemen.
[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-04-2022 08:27 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Sky wijst ook naar Stroll. Maar vind het van allebei extreem dom.
[ Voor 29% gewijzigd door MikeyMan op 09-04-2022 08:28 ]
Iets met geen gezeur over Hamilton...MikeyMan schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:27:
Huh? Nou heeft Hamilton toch z'n piercing nog in. Mocht niet meer dit weekend toch?
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-04-2022 08:28 ]
Brundle stond tijdens FP langs de baan. Gok dat hij er morgen met de race weer bij is.
Destruction derby?
Ah thanks. Krijg de laatste 2 jaren de indruk dat ie steeds minder en minder wilde doen vanwege zijn gezondheid, zeker met verre races.StefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:28:
[...]
Brundle stond tijdens FP langs de baan. Gok dat hij er morgen met de race weer bij is.
Haas valt ook tegen. Jammer…DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:20:
Maar wat is er eigenlijk gebeurd met beide Astons tijdens FP3? Want met name Vettel heeft ook echt een weekend zeg...
Zit gewoon commentaar te geven nu ?StefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:28:
[...]
Zou het knap vinden.. outlap is ~2min. Achteraan de rij lijkt me langer.StefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:29:
Gaat Vettel het halen? Het gaat erg krap worden met de wachtrij aan het einde van de pitsstraat.
Leuke qualification op dit moment.
Vettel moet Stroll maar even bedanken als dit lukt
[ Voor 26% gewijzigd door jack zomer op 09-04-2022 08:31 ]
Daar heeft Stroll de hersen capaciteit niet voorchevsticks schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:25:
Is gewoon een actie van Stroll zodat de auto van Vettel op tijd klaar is voor die laatste 2 minuten.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Stroll briljant? Noem eens zo'n moment...kevlar01 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:26:
Die Stroll is zo wisselvallig. Sommige momenten is hij zelfs briljant, maar hij heeft ook echt heel vaak, heel vaak van dit soort blonde momenten… vaak komt hij ook zo naief over op boordradio’s, onbegrijpelijk.
Die was vast even plaspauze houden dan net.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik heb het gevoel dat het logischer was dat Stroll hem aan de andere kant verwacht. Je ziet stroll zelfs een instuurmoment maken op latifi. Alsof zn engeneer schreeuwt kijk uit voor een auto en hij uit reactie de auto iets naar rechts gooit.Phusebox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:27:
Tja vreemd van Latifi, maar Stroll is diegene die op iemand instuurt. En dat was niet normaal insturen voor die bocht maar het stuur omgooien om iemand te blocken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Pole gehaald in de regen.
Ja, ik ben er ook vrij zeker van dat ik Martin Brundle op f1tv commentaar hoor geven.
PSN: xMaurice93
In een roze mercedes
Nee je hebt gelijk hoor.. maar er staat zoveel negatiefs tegenover dat de balans toch daar naar doorslaat voor mij
[ Voor 24% gewijzigd door d0s op 09-04-2022 08:32 ]
Gok dat aantal mensen nog niet door hebben dat f1tv standaard op f1tv commentaar staat.JeroenTheStig schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:31:
[...]
Ja, ik ben er ook vrij zeker van dat ik Martin Brundle op f1tv commentaar hoor geven.
⏩ PVOutput☀️
ICE ICE Baby
- DaniëlWW2
- Niet online
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Tuurlijk is dat toegestaan. Hij telt alleen nietYonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:34:
Waarom gingen de Mercs niet naar binnen? Ze hadden het niet gehaald en nu rijden ze toch een ronde, is dat toegestaan?
PSN: xMaurice93
[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 09-04-2022 08:35 ]
Ja, hij telt alleen nietYonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:34:
Waarom gingen de Mercs niet naar binnen? Ze hadden het niet gehaald en nu rijden ze toch een ronde, is dat toegestaan?
Ja, na vallen van de vlag rijd je de laatste ronde naar de pit. Dat is normaal.Yonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:34:
⏩ PVOutput☀️
Hoe dan? De pit ingang zit voor de bocht.Yonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:34:
En ze hebben het niet gehaald op 1 of 2 seconden volgens mij.
Terug rijden tegen de richting wordt niet gewaardeerd
Q3... grapjasStefanVerkerk schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:35:
Mercedes is gewoon alvast bandjes gaan voorbereiden voor de race / Q2/Q3.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 6% gewijzigd door jack zomer op 09-04-2022 08:39 ]
Williams

Ja en dan een nieuw team tegenhouden, maar zoiets wel laten rondrijden... Dat wordt toch nooit meer wat.sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:37:
Dat gaat lekker bij Williams.
Je zou bijna gaan denken dat Covid mogelijk wat meer dan een griepje is, hè?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:20:
Volgens mij hebben ze het op 5 seconden niet gehaald en hadden ze de ruimte om de pit in te rijden.jack zomer schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:35:
[...]
Hoe dan? De pit ingang zit voor de bocht.
En ze hebben het niet gehaald op 1 of 2 seconden volgens mij.
Terug rijden tegen de richting wordt niet gewaardeerd
Ik zou dan als wedstrijdleiding denken: als je nog ruimte hebt om de pit in te gaan, dan doe je dat. Nu hebben ze toch een ronde kunnen pakken.
Dat de tijd niet telt is duidelijk.
Stroll heeft toch best een aanal keer verassend goed gedaan tijdens een regenrace.
Juist waar ik had verwacht dat hij het niet zou redden.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Alsof er nog geen regels genoeg zijn;)Yonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:39:
[...]
Volgens mij hebben ze het op 5 seconden niet gehaald en hadden ze de ruimte om de pit in te rijden.
Ik zou dan als wedstrijdleiding denken: als je nog ruimte hebt om de pit in te gaan, dan doe je dat. Nu hebben ze toch een ronde kunnen pakken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Als dat echt een probleem wordt dan past de FIA de regels wel aan hoor. De show must go on. Geen teams aan de start betekent ook geen inkomsten voor de FIA.rik86 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:39:
Zouden sommigen teams t eind wel halen van t seizoen qua budgetcap…
Inderdaad, wellicht met 1 auto de laatste races?rik86 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:39:
Zouden sommigen teams t eind wel halen van t seizoen qua budgetcap…
Gedrag van een team die wanhopig op zoek is naar verbetering.Yonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:34:
Maar er is geen regel waar de wedstrijdleiding dat op kan baseren. Pas als ze na het vallen van de vlag nog een ronde doen en dan nog een, of die ronde op volle snelheid, dan heeft de wedstrijdleiding iets om er over te zeggen, maar dit was gewoon binnen de regels van Mercedes (redelijk nutteloos, maar binnen de regels).Yonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:39:
[...]
Volgens mij hebben ze het op 5 seconden niet gehaald en hadden ze de ruimte om de pit in te rijden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het verschil is alleen dat het bij Alpha Tauri/Red Bull Power Trains niet de motor zelf is die de problemen geeft.pilskes schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:39:
Albon moet de auto stil zetten. Zouden er zoveel motorproblemen zijn bij bijna alle leveranciers? RBPT heeft bij Alpha Tauri veel problemen, Mercedes bij MClaren en Aston Martin, alleen Ferrari is nog behoorlijk save
Meeeeeh, dat was eerder optimaal geprofiteerd van de verbeterende omstandigheden dan briljante rijderij van Stroll.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |