Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Top 5 Dramatic Moments | Australian Grand
2019 Australian Grand Prix: Race Highlights
Video's van FOM dus even doorklikken naar YouTube.
2019 Australian Grand Prix: Race Highlights
Video's van FOM dus even doorklikken naar YouTube.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Of laat!Boinkie schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:07:
Lekker vroeg dit weekend! 🎉
Ik denk dat FP3 heel laat gaat worden voor me
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hier ook ben ik bangbasvn schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:16:
[...]
Of laat!
Ik denk dat FP3 heel laat gaat worden voor me
FP1 wel, FP3 is juist in het weekend dus gaat prima
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:21
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bandenplaatje:

We zullen zien hoe de 4 drs zones gaan uitpakken als Ferrari en Red Bull weer dicht bij elkaar zitten
We zullen zien hoe de 4 drs zones gaan uitpakken als Ferrari en Red Bull weer dicht bij elkaar zitten
Ben benieuwd wat die DRS zones gaan doen, als je iemand inhaalt in de eerste DRS zone na de detectie, heb je de zone erna ook nog DRS terwijl je er al voorbij bent. Zou leuker zijn denk ik als je voor iedere zone een aparte detectie hebt, dan krijg je rondes lang gevechten en ge-heen-en-weer
Wel bijzonder dat ze de C4 compound niet meenemen, het is C2, C3, C5. Gebeurt dat vaker?tweakduke schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:24:
Bandenplaatje:
[Afbeelding]
C2/C3 voor race en C5 alleen voor de kwalificatie?Bartske schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:32:
[...]
Wel bijzonder dat ze de C4 compound niet meenemen, het is C2, C3, C5. Gebeurt dat vaker?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat is waarschijnlijk wel waar het op uitkomt. Misschien dat FER of RBR nog 1 setje C5 apart houden. Die zijn dan nog te gebruiken voor de Fastest Lap, mocht die pitwindow aan het einde van de race er zijn. Anders kunnen we denk ik wel stellen dat we de C5 niet in de race terugzien.Illegal_Alien schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:40:
[...]
C2/C3 voor race en C5 alleen voor de kwalificatie?
Elk jaar sta ik op tijd op voor deze race maar steeds is het een saaie race race en had ik net zo goed in bed kunnen blijven liggen.
Hopelijk dit jaar met nieuwe auto’s en meer DRS zones wat meer spanning..
Ik ben bang dat je gaat zien dat de nr. 2 aan het begin van de zones na beide zones net buiten de 1 seconde kan komen zodat het effect van de DRS een beetje wegvalt. Dan is het dus heel erg hopen op de slipstream door het Aero effect van de nieuwe auto's.FastFred schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:26:
Ben benieuwd wat die DRS zones gaan doen, als je iemand inhaalt in de eerste DRS zone na de detectie, heb je de zone erna ook nog DRS terwijl je er al voorbij bent. Zou leuker zijn denk ik als je voor iedere zone een aparte detectie hebt, dan krijg je rondes lang gevechten en ge-heen-en-weer
Als ze net die seconde kunnen trekken na zo'n DRS sectie betekend dat je nu dus ook waarschijnlijk minder kans hebt om gebruik te maken van alle zones. Ik vermoed dat men ook wil voorkomen dat er gevaarlijke incidenten ontstaan waarbij de DRS de basis is. (Onnodig vroeg remmen zoals LEC en VER in SA afgelopen race)
TV in de slaapkamer is dan de oplossing. Kun je lekker blijven liggenDe_Bastaard schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:45:
Elk jaar sta ik op tijd op voor deze race maar steeds is het een saaie race race en had ik net zo goed in bed kunnen blijven liggen.
Tomorrow is not today!
Voor de kwalificatie en race wil ik de wekker nog wel zetten, de trainingen kijk ik wel terug.
Met 2 detectiepunten en 2 DRS-zones dan krijg je dus het DRS-chicken spelletje. Bij de eerste DRS-zone wil geen van beiden voorop rijden omdat ze weten dat ze bij de 2e DRS-zone het haasje zijn.FastFred schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:26:
"When you grow up your heart dies"
Anoniem: 499527
Om vervolgens terug in slaap te vallenSydney08 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:47:
[...]
TV in de slaapkamer is dan de oplossing. Kun je lekker blijven liggen
Ik denk, juist doordat het nu niet de eerste race van het seizoen is, dat het dit keer geen saaie race gaat zijn.De_Bastaard schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:45:
"When you grow up your heart dies"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:21
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ze wisselen vaker met de banden, maar meestal is het in lijn met de andere nummers. Dat ze deze keer een extra compound zachter nemen is opvallend en lijkt mij ook meer een kwalificatie band.Bartske schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:32:
[...]
Wel bijzonder dat ze de C4 compound niet meenemen, het is C2, C3, C5. Gebeurt dat vaker?
ah hij is er weer bij, top! Wel jammer voor Hulk, maar ach.Extigo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:24:
We hebben er weer zin in! Mick en Vettel ook.
[Afbeelding]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ben heel benieuwd naar het circuit en wat de effecten zijn van:
- Nieuwe auto's op dit circuit;
- Effect van de aanpassingen van het circuit;
- Effect van gewicht op de auto (zijn er nog modificaties geweest);
Kak. Deze race ga ik dus missen. Ze zetten vast niet de F1 aan bij de start van de marathon van Rotterdam
Ik denk niet dat ik kan voorkomen dat ik de uitslag hoor, dat is jammer maar helaas. Ben wel benieuwd naar het circuit met alle aanpassingen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik vind zo'n ochtend race ook wel fijn - een goede reden om vroeg op te staan.
Lekker op de bank te ploffen met een koffie & ontbijtje, een uurtje wakker worden in de kwali / 2 uurtjes in de race
En daarna nog een hele dag de tijd hebben!
Lekker op de bank te ploffen met een koffie & ontbijtje, een uurtje wakker worden in de kwali / 2 uurtjes in de race
PS4 PSN: Dazzler2120
Ja precies dit of juist pas om 20 uur savonds.Dazzler2120 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:14:
Ik vind zo'n ochtend race ook wel fijn - een goede reden om vroeg op te staan.
Start in de middag breekt de zondag door midden
Het is niet dat er geen risico's genomen werden maar het circuit was er gewoon niet naar om er een spectaculaire race van te maken. Auto's konden elkaar niet goed volgen en het rechte stuk bij de start was dan net te kort om een inhaalactie uit te voeren, waarna je er weer een ronde vast achter zat.sjaool schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:52:
[...]
Ik denk, juist doordat het nu niet de eerste race van het seizoen is, dat het dit keer geen saaie race gaat zijn.
Hopelijk helpen de aanpassingen aan de auto's en het circuit.
Gewoon rennen met een halve Oculus op? Of GP Radio aanzettenArjan90 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:00:
Kak. Deze race ga ik dus missen. Ze zetten vast niet de F1 aan bij de start van de marathon van RotterdamIk denk niet dat ik kan voorkomen dat ik de uitslag hoor, dat is jammer maar helaas. Ben wel benieuwd naar het circuit met alle aanpassingen.
Dat word een wekker zetten aankomende Zondag, arme vriendin
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan je zelf je wekker niet zetten?G_Dragon schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:14:
Dat word een wekker zetten aankomende Zondag, arme vriendin
met 4 drs zones en een chicane die verwijderd is (vervangen door flauwere bocht) gok ik dat dit een rbr feestje kan gaan worden.
laatste race voordat we naar europa gaan, nog een laatste race met de 'oude' (nieuwe) krachtverdeling, vanaf de volgende race hoop ik mercedes ook weer in de mix te hebben.
seizoen '22 heeft alles in zich om weer smullen te worden!
laatste race voordat we naar europa gaan, nog een laatste race met de 'oude' (nieuwe) krachtverdeling, vanaf de volgende race hoop ik mercedes ook weer in de mix te hebben.
seizoen '22 heeft alles in zich om weer smullen te worden!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mooi, met een beetje mazzel is de wedstrijd afgelopen voordat de kinderen wakker worden
Ja, maar dan word ze er alsnog wakker van

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
In bed blijven liggen en de tv op de slaapkamer gebruiken?De_Bastaard schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:45:
* Bestla heeft een 55 inch tv op de slaapkamer,
Dat is een niet al te beste photoshop.Dagg schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:19:
[Afbeelding] En hierbij de update(s) van McLaren voor deze race.
Ik ben ook weer present.
Lees zojuist dat Alphine niet blij is met de goedkeuring van die stangen voor de vloer.
Zo ver ik weet zijn RBR en Alphine de enige 2 teams die niet z'n stang gebruiken.
Dit omdat ze vermoedelijk een extra sterke vloer gebruiken.
Hierdoor zijn de teams met een lichtere en flexibelere vloer in het voordeel.
Lees zojuist dat Alphine niet blij is met de goedkeuring van die stangen voor de vloer.
Zo ver ik weet zijn RBR en Alphine de enige 2 teams die niet z'n stang gebruiken.
Positief: hij is volledig modulair!Dagg schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:19:
Negatief: hun banden zitten vol met flat spots.
Hopelijk dragen McLaren hun steentje bij deze race, en DUPLOceren ze niet hun vorige resultaten.Dagg schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:19:
Het is voor die 2 nu natuurlijk wel ietsje makkelijker om gewicht te besparen door de vloer lichter te maken en die stangen toe te voegen. (met nadruk op ietsjeMartin0 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:36:
Ik ben ook weer present.
dat klopt maar dat betekent ook weer kosten maken die onder de budget cap valt. Persoonlijk had ik liever gezien dat de FIA niet zo makkelijk toegezegd had. Niet omdat sommige teams dan meer issues zouden hebben maar gewoon omdat het eerlijker zou zijn. Nu worden de teams die het wel op orde hadden benadeeld.chevsticks schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:43:
[...]
Het is voor die 2 nu natuurlijk wel ietsje makkelijker om gewicht te besparen door de vloer lichter te maken en die stangen toe te voegen. (met nadruk op ietsje)
Leg is uit dan?
Brick built 42141: McLaren Formula 1 Race Car real sized car
— Echo_Bricks (@Echo_Bricks) 6 april 2022
Spotted at Albert Park Melbourne #echobricks #lego #legotechnic #technic #afol #afollego #afolcommunity #legocommunity #legophotography #legouk #legolife #legophoto #legoinstagram #legoinsta #mclaren #legomclaren pic.twitter.com/4H1WOY8qdG
Ziet er best echt uit moet ik zeggen
[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 06-04-2022 12:59 ]
bron?Martin0 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:36:
Ik ben ook weer present.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Blijkbaar was de vracht van 3 teams per boot vertraagd. De bootreis was met meer met een week vertraagd.
DHL heeft de lading in Singapore laten lossen en per vliegtuig naar Australië gebracht.
https://www.motorsport.co...or-australian-gp/9657810/
DHL heeft de lading in Singapore laten lossen en per vliegtuig naar Australië gebracht.
Wat een groene sport is het toch ook heChocoball schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:23:
Blijkbaar was de vracht van 3 teams per boot vertraagd. De bootreis was met meer met een week vertraagd.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
7:00 voor de verandering
Dit wordt voor het eerst sinds de geboorte van mijn zoontje dat een race zo vroeg begint. Ideaal opzich, want hij is vaak om 7:00 wakker. Gaan we mooi samen beneden voor de TV zitten (of in bed achter de laptop)
Vaak bu'j te bang!
En haalt die wel het goede gewicht?Dagg schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:19:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Je zet ze wel voor het blok met deze woordgrappen hoor!mercapto schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:38:
[...]
Hopelijk dragen McLaren hun steentje bij deze race, en DUPLOceren ze niet hun vorige resultaten.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De keren dat ik dit geprobeerd heb ben ik 100% van de tijd in slaap gevallen.Bestla schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:43:
[...]
In bed blijven liggen en de tv op de slaapkamer gebruiken?
* Bestla heeft een 55 inch tv op de slaapkamer,
Ik moet eruit en met een bak koffie op de bank anders zie ik de race niet
Vroege race, ben ik wel weer aan toe 
Ben benieuwd of RBR zijn auto kan laten afslanken en hierdoor sneller zijn.
Gebeurt waarschijnlijk pas in Imola : https://www.planetf1.com/news/red-bull-imola-weight-loss/TrekDr0p schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:58:
Vroege race, ben ik wel weer aan toe
Present.
Volgens Coronel is er al 7kg gewicht af dit weekend, las ik ergens.
Zoiets liet hij vallen in de podcast van racingnews, maar ik vond het nogal warrig verhaal want even later was het weer Europa.
Ik vind ochtend races totaal niks! Zit liever rond 19.00 met een pot bier en een flinke vleesschotel op schoot met wat vrienden voor de tv.
0 kg minder is dus confirmed?albino71 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:16:
Present.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik vond het altijd erg leuk om het F1 seizoen te starten met een ochtend race, maar nu voelt het wel wat anders.pilskes schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:50:
Ik vind ochtend races totaal niks! Zit liever rond 19.00 met een pot bier en een flinke vleesschotel op schoot met wat vrienden voor de tv.
Ooit een keer naar een feestje in Amsterdam geweest, was een uurtje voor de race thuis. Best gedaan om niet in slaap te vallen (had een paar pilsjes op) door een goede pot koffie te zetten, en ben toen na de race naar bed gegaan
En een andere keer hadden we toevallig een feestje bij mij thuis op de zaterdag ervoor. Maatje was blijven overnachten -al was dat meer een dutje van een uur op de bank- voordat we samen aan het ontbijt gingen om het seizoen af te trappen
Ik hoop echt dat Australië straks weer de inleiding van het formule 1 seizoen kan worden, want de afgelopen paar jaren hadden makkelijk een vorm van traditie kunnen worden voor mij.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Vettel een buikje?Extigo schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:24:
We hebben er weer zin in! Mick en Vettel ook.
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Ja is al langer zo afaik. Hij zal best nog wel fit zijn maar het papa buikje verraadt zijn leeftijd wel een beetje.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dan zou ik even snel een paar vliegtickets naar Hawaii regelen als ik jou waspilskes schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:50:
Mercedes has not, after all, brought the initially-planned lower downforce rear wing to Melbourne. It's now set for an appearance at either Imola or Miami.
— Mark Hughes (@SportmphMark) 7 april 2022
Geen probleem mee. Zeker dit weekend niet. Vertrek morgenochtend met vrienden richting een gigantische villa in de Ardennen tot en met maandag.pilskes schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:50:
Dus dat wordt een nachtje doorhalen vermoed ik
Ferrari monta lo que parece un sensor Correvit en el ala delantera.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 7 april 2022
Ferrari fixing what looks a Correvit sensor on the front wing. #f1 #Formula1 pic.twitter.com/9UH2d2Qwe9
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En Alpine is weer terug naar blauw.
Functie van Correvit sensor (mij eerder niet bekend):
For high-precision measurement of distance, speed and angle in vehicle dynamics testing applications.
De organisatoren van de grand prix hebben het circuit van ruwer asfalt laten voorzien in de hoop dat het niet bij 1 pitstop blijft. Daarnaast is de pitstraat verbreed en is de snelheidslimiet verhoogd van 60 naar 80 km/u, daarmee zijn de coureurs ook minder tijfd kwijt voor een pitstop.
Ik heb nog geen overzicht met onderdelen gezien maar Alonso krijgt nu al zijn 3e motor (ICE) uit de poule en Ricciardo had een probleem met de aandrijving/ transmissie en zal waarschijnlijk ook met nieuwe onderdelen komen. Haas heeft geen reserve chassis bij zich dus een waarschuwing aan de Haas coureurs.
bron: AMuS.
Ik heb nog geen overzicht met onderdelen gezien maar Alonso krijgt nu al zijn 3e motor (ICE) uit de poule en Ricciardo had een probleem met de aandrijving/ transmissie en zal waarschijnlijk ook met nieuwe onderdelen komen. Haas heeft geen reserve chassis bij zich dus een waarschuwing aan de Haas coureurs.
[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 07-04-2022 08:32 ]
Ben niet bang voor maar 1 stop eigenlijkChocoball schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:13:
De organisatoren van de grand prix hebben het circuit van ruwer asfalt laten voorzien in de hoop dat het niet bij 1 pitstop blijft. Daarnaast is de pitstraat verbreed en is de snelheidslimiet verhoogd van 60 naar 80 km/u, daarmee zijn de coureurs ook minder tijfd kwijt voor een pitstop.
Ik heb nog geen overzicht met onderdelen gezien maar Alonso krijgt nu al zijn 3e motor (ICE) en Ricciardo had een probleem met de aandrijving/ transmissie en zal waarschijnlijk ook met nieuwe onderdelen komen. Haas heeft geen reserve chassis bij zich dus een waarschuwing aan de Haas coureurs.
Mijn boefje is liev!
Ah, gelukkig. Ik raakte in de war met Racing Point ofzo.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Wat? Alonso naar zijn derde motor?Chocoball schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:13:
Daarom: IndycarWillem30 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:16:
[...]
Ja precies dit of juist pas om 20 uur savonds.
Start in de middag breekt de zondag door midden
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Waterpomp in z'n 2e motor is stuk, waardoor eigenlijk de hele motor afgeschreven is (deze zit namelijk midden in de motor gebouwd). Was nog wel wat onduidelijkheid of ze terug gingen naar de 1e motor of dat er een 3e in kwam.
Ben ik de enige die morgen 5:00 voor de TV zit voor FP1?
Twente komt eraan!
Als mijn kat weer een tik op m'n harses geeft terwijl ik lig te slapen omdat meneer vindt dat hij te weinig entertaint wordt, dan zit ik ook voor de TVJoteW schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:43:

Race director Niels Wittich heeft voor komend weekend alle coureurs nog even gewezen op appendix L, artikel 5 van de International Sporting Code.
Zou een tepelpiercing wel mogen?
Het is opgenomen in de event notes voor wie het nog wil teruglezen. De reden is dat het is opgevallen dat bepaalde coureurs ook ringen en armbanden dragen die mogelijk verhinderen de wagen bij een ongeval snel te verlaten."The wearing of jewellery in the form of body piercing or metal neck chains is prohibited during the competition and may therefore be checked before the start."
Zouden ze ook op een Prins Albert checken?
Waar komt die tweede motor vandaan dan? Als ik in de documenten van Jeddah kijk staat daar dat hij tot dan toe van alle onderdelen 1 had gebruikt, in het document van nieuwe elementen staat hij niet genoemd, noch in het document van onderdelen vervangen onder parc fermé en een los document voor hem alleen is er ook niet. Dan kan ik niet anders dan concluderen dat het gewoon zijn eerste motor was die geploft is, en hij nu dus naar de tweede moet, niet naar de derde? Voor zover ik heb kunnen zien is Tsunoda de enige die met zijn tweede motor begonnen is aan de vorige race.chevsticks schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:44:
[...]
Waterpomp in z'n 2e motor is stuk, waardoor eigenlijk de hele motor afgeschreven is (deze zit namelijk midden in de motor gebouwd). Was nog wel wat onduidelijkheid of ze terug gingen naar de 1e motor of dat er een 3e in kwam.
Hier op het circuit in Australië welHumma Kavula schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:01:
[...]
Zouden ze ook op een Prins Albert checken?
Vaak bu'j te bang!
Prince Albert Park Circuit
Vaak bu'j te bang!
Bijzonder, je haalt aan dat de achterliggende reden hinder door ringen en armbanden bij het ontsnappen zijn? Dan gaan ze in de event notes piercings en kettingen verbieden? Dat zal dan vast veel bijdragen bij het ontsnappen uit de auto...Chocoball schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:59:
Race director Niels Wittich heeft voor komend weekend alle coureurs nog even gewezen op appendix L, artikel 5 van de International Sporting Code.
[...]
Het is opgenomen in de event notes voor wie het nog wil teruglezen. De reden is dat het is opgevallen dat bepaalde coureurs ook ringen en armbanden dragen die mogelijk verhinderen de wagen bij een ongeval snel te verlaten.
Ben benieuwd of die levensgevaarlijke neuspiercing van HAM (is de eerste/enige piercing die ik me zo snel voor de geest kan halen) dan ook uit is... want ja safety first
[ Voor 6% gewijzigd door TIGER1125 op 07-04-2022 11:27 ]
Het is het controversiële motorsport.com die het nieuws zo brengtTIGER1125 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:23:
[...]
Bijzonder, je haalt aan dat de achterliggende reden ringen en armbanden zijn? Dan gaan ze in de event notes piercings en kettingen verbieden? Dat zal dan vast veel bijdragen bij het ontsnappen uit de auto...![]()
Ben benieuwd of die levensgevaarlijke neuspiercing van HAM dan ook uit is...
Ik zie de aanleiding en de regel ook van elkaar verschillen.
[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 07-04-2022 11:28 ]
Represent! Morgen vrij genomen voor een ouderwetsche ochtend-FP1JoteW schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:43:
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Oh was ook niet op jou bedoeld hoor als reactie maar meer, dat inderdaad de aanleiding en de regel niet helemaal overeen lijken te komen.Chocoball schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:28:
[...]
Het is het controversiële motorsport.com die het nieuws zo brengt

Maar ja, ik zie het gevaar wel hoor wanneer die neuspiercing van Hamilton hem hindert te ontsnappen uit een brandende auto.
Dan hebben we het nog niet eens over het effect als "rolemodel" voor hele bevolkingsgroepen die ook met een neuspiercing achter het stuur gaan zitten... FIA for road safety was de slogan toch?
[ Voor 13% gewijzigd door TIGER1125 op 07-04-2022 11:34 ]
Misschien is nu het lek boven bij MB, die piercing weegt natuurlijk heel veelChocoball schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:28:
[...]
Het is het controversiële motorsport.com die het nieuws zo brengt
Porpoissing hoort nu tot het verleden.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Volgens mij is de motor vervangen na het officiële document op de FIA site geplaatst is. Er is daarna nog een extra document gekomen:DataGhost schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:04:
[...]
Waar komt die tweede motor vandaan dan? Als ik in de documenten van Jeddah kijk staat daar dat hij tot dan toe van alle onderdelen 1 had gebruikt, in het document van nieuwe elementen staat hij niet genoemd, noch in het document van onderdelen vervangen onder parc fermé en een los document voor hem alleen is er ook niet. Dan kan ik niet anders dan concluderen dat het gewoon zijn eerste motor was die geploft is, en hij nu dus naar de tweede moet, niet naar de derde? Voor zover ik heb kunnen zien is Tsunoda de enige die met zijn tweede motor begonnen is aan de vorige race.
:strip_exif()/f/image/86pbOqaFOoQEZxiq94ukF4QO.jpg?f=fotoalbum_large)
En als er nu dus een nieuwe motor in gezet gaat worden is dat nummer 3.
Alpine vond na de race van Bahrein een probleem in de 1e motor van Alonso. Die motor is voor de race in SA vervangen door een nieuwe motor maar die raakte oververhit door een defecte waterpomp. Laurent Rossi (Alpine) zou hebben aangegeven dat de pomp in een verzegeld deel van de motor zit en daarmee is de 2e motor min of meer afgeschreven. In Australië wordt de 3e motor ingezet maar het is wel de bedoeling om de 1e motor later dit seizoen weer in te zetten.
bron: The Race
bron: The Race
Schumacher mag niet crashen: https://www.nu.nl/formule...derdelen-bij-haas-f1.html
Meer druk op hem om niet de fout in te gaan. Maar maakt dat verschil? Ga je als coureur dan minder risico’s nemen of voorzichtiger rijden?
Meer druk op hem om niet de fout in te gaan. Maar maakt dat verschil? Ga je als coureur dan minder risico’s nemen of voorzichtiger rijden?
Raar. Ik zie alleen deze in de lijst staan, welke een nieuwere datum heeft dan die jij linkt (en die niet in de lijst staat). Als ik de URL aanpas en _0 eraf haal verschijnt inderdaad jouw versie. Ik vraag me af wat er gebeurd is, denk dat we het morgen zullen zien als "PU elements used per driver up to now" verschijnt.chevsticks schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:41:
[...]
Volgens mij is de motor vervangen na het officiële document op de FIA site geplaatst is. Er is daarna nog een extra document gekomen:
[Afbeelding]
En als er nu dus een nieuwe motor in gezet gaat worden is dat nummer 3.
[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 07-04-2022 12:09 ]
Ja, dat is ook zo'n beetje de enige reden voor mij om rond die tijd op te staan. Ik lig mooi nog tot half 9 in bed. Lang leve thuiswerkenJP_Frost schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:47:
[...]
Als mijn kat weer een tik op m'n harses geeft terwijl ik lig te slapen omdat meneer vindt dat hij te weinig entertaint wordt, dan zit ik ook voor de TV
* Bestla is een echt ochtendmens.
Tijden zijn geen enkel probleem voor mij. Kop koffie en croissant erbij en racen!
Tijden zijn geen enkel probleem voor mij. Kop koffie en croissant erbij en racen!
Ik ben totaal geen ochtend mens, maar ik zal half wakker de tv aanzetten en een flinke pot koffie zetten. Hierna zal alles wel goedkomenBestla schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:07:
* Bestla is een echt ochtendmens.
PSN: Alvanosa
Nee, maar moet er dan wel vroeg in vanavond.JoteW schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:43:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mijn grafisch ontwerper oog zegt mij dat dit gephotoshopt is. Schaduwen kloppen niet en als ik naar Ricciardo kijk is die uitgeknipt. Bovendien klopt ook de schaduw in zijn nek niet. Ik zeg fake.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |