Hopelijk heb je een ander vak gekozen dan grafisch ontwerper: YouTube: YouTubeMarvinJames schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:13:
[...]
Mijn grafisch ontwerper oog zegt mij dat dit gephotoshopt is. Schaduwen kloppen niet en als ik naar Ricciardo kijk is die uitgeknipt. Bovendien klopt ook de schaduw in zijn nek niet. Ik zeg fake.
De halo is er af, dus misschien iets minder fake ?MarvinJames schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:13:
[...]
Mijn grafisch ontwerper oog zegt mij dat dit gephotoshopt is. Schaduwen kloppen niet en als ik naar Ricciardo kijk is die uitgeknipt. Bovendien klopt ook de schaduw in zijn nek niet. Ik zeg fake.
"Today is the worst day since yesterday"
Nee joh, is fake. Niemand kan zo snel lego bouwenDanielson schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:20:
[...]
Hopelijk heb je een ander vak gekozen dan grafisch ontwerper: YouTube: YouTube
Ff je ogen nakijken dusMarvinJames schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:13:
[...]
https://nl.motorsport.com...lokjes-australie/9683539/
Nice! Ik had het zonder het filmpje van het bouwen echt niet geloofd. Nogmaals, als ik naar het hoofd en dan vooral de nek van Ricciardo kijkt, dan schreeuwt dat echt Photoshop-bewerking.Danielson schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:20:
[...]
Maar fair enough! Dan is het juist heel tof dat het echt is!
Dat green screen werk wordt ook steeds beter.Danielson schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:20:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Alles is fake. Dat bouwen, die auto, het circuit, de mensen. Alles.sjaool schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:30:
[...]
Dat green screen werk wordt ook steeds beter.
we leven in een simulatie!MarvinJames schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:35:
[...]
Alles is fake. Dat bouwen, die auto, het circuit, de mensen. Alles.
ora et labora
Fake news!MarvinJames schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:35:
[...]
Alles is fake. Dat bouwen, die auto, het circuit, de mensen. Alles.
Mijn boefje is liev!
Ik denk dat het vooral ook veel gedoe scheelt met als een coureur de MRI scanner in moet na een crash.Chocoball schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:59:
Race director Niels Wittich heeft voor komend weekend alle coureurs nog even gewezen op appendix L, artikel 5 van de International Sporting Code.
[...]
Het is opgenomen in de event notes voor wie het nog wil teruglezen. De reden is dat het is opgevallen dat bepaalde coureurs ook ringen en armbanden dragen die mogelijk verhinderen de wagen bij een ongeval snel te verlaten.
Zou een tepelpiercing wel mogen?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Na 2 races eindelijk het (voor mij dan) echte begin van het seizoen 
* PalingDrone die een klein blokje Lego neerlegt zaterdagavond om op zondagmorgen grondig wakker te worden...
* PalingDrone die een klein blokje Lego neerlegt zaterdagavond om op zondagmorgen grondig wakker te worden...
[ Voor 45% gewijzigd door PalingDrone op 07-04-2022 15:57 ]
Oef, dan hoop ik maar dat ze de prins albert er wel uit halen.Chiron schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:51:
[...]
Ik denk dat het vooral ook veel gedoe scheelt met als een coureur de MRI scanner in moet na een crash.
meenkdrie schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:11:
Oef, dan hoop ik maar dat ze de prins albert er wel uit halen.
offtopic:
Dat gaat redelijk "vanzelf" dan
Dat gaat redelijk "vanzelf" dan

The Truman Show
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Schumacher droeg tot nu toe altijd een (dikke) ketting volgens mij.. en ik denk dat die wel een MRI apparaat gezien heeft na z'n crash.meenkdrie schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:11:
[...]
Oef, dan hoop ik maar dat ze de prins albert er wel uit halen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Croissant of worstenbrood, het maakt mij niet zoveel uit maar die kop koffie moet er wel zijn.Bestla schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:07:
* Bestla is een echt ochtendmens.
Tijden zijn geen enkel probleem voor mij. Kop koffie en croissant erbij en racen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ec41wldbbkmrhb9TDZy910tn.jpg?f=user_large)
Misschien is dat ook wel de reden dat het nu in de event notes staat, dat ze erachter zijn gekomen dat dat niet zo handig is als de coureur het zelf niet kan en er geen tijd te verliezen is.Chiron schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:37:
[...]
Schumacher droeg tot nu toe altijd een (dikke) ketting volgens mij.. en ik denk dat die wel een MRI apparaat gezien heeft na z'n crash.
Dan ben ik toch blij met de F1 app. Zet m sochtends aan, maakt niet uit hoe laat ik op sta, en start de practice, qual of race gewoon vanaf het begin. Zonder spoilers.
🤬🤬 Ik moet toch weer even wennen aan het racetopic. Weer gemist. Maar ik ben er weer bij!
Persoonlijk heb ik liever een avond race dan zoals dit weekend.
Ach ja, het valt op zich wel mee als ik zo door de tijden scrol
Ochtend race,
middag,
America (5) avond race,
enkele middagen,
Canada (9) weer avond,
enkele middagen,
Japan (18) weer ochtend,
American (19) avond,
Mexico (20) avond.
Brazilië (21) avond ??, tijd nog onbekend)
Ochtend race,
middag,
America (5) avond race,
enkele middagen,
Canada (9) weer avond,
enkele middagen,
Japan (18) weer ochtend,
American (19) avond,
Mexico (20) avond.
Brazilië is om 5 of 6 normaliter. Kan me nog een race in Brazilië herinneren dat ik net die zondagavond een etentje had gepland in een (eet)cafe waarvan ik wist dat TV met F1 op zou staan. Vervolgens toch een aardig deel van de avond oog op TV gehad.streamnl schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:11:
🤬🤬 Ik moet toch weer even wennen aan het racetopic. Weer gemist. Maar ik ben er weer bij!
Ochtend race,
middag,
America (5) avond race,
enkele middagen,
Canada (9) weer avond,
enkele middagen,
Japan (18) weer ochtend,
American (19) avond,
Mexico (20) avond.
spoiler:
2016 dus
Races laat in de avond vind ik eigenlijk "storender". Dan is het race kijken en naar bed, terwijl ik meestal dit topic dan nog probeer bij te lezen. En met een race van zeg 8 tot half 10, 10 of 9 tot half 11, 11 wordt het dan toch laat.
Ja ik kan me nog races van vorig jaar herinneren die zo ontiegelijk spannend waren en waar nog zoveel politiek speelde na de race dat het al zo goed als maandagmorgen was voordat ik een oog dicht kon doen.RobertMe schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:21:
[...]
Brazilië is om 5 of 6 normaliter. Kan me nog een race in Brazilië herinneren dat ik net die zondagavond een etentje had gepland in een (eet)cafe waarvan ik wist dat TV met F1 op zou staan. Vervolgens toch een aardig deel van de avond oog op TV gehad.
spoiler:2016 dus
Races laat in de avond vind ik eigenlijk "storender". Dan is het race kijken en naar bed, terwijl ik meestal dit topic dan nog probeer bij te lezen. En met een race van zeg 8 tot half 10, 10 of 9 tot half 11, 11 wordt het dan toch laat.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
"Op dit moment is alles een vooruitgang" zullen ze bij mcclaren gedacht hebben. Benieuwd naar de pace.
https://scuderiafans.com/...ashes-2022-australian-gp/
FIA confirms Albert Park circuit change after Supercars crashes | 2022 Australian GP
FIA confirms Albert Park circuit change after Supercars crashes | 2022 Australian GP
Verwijderd
deze was zo duidelijk als wat dat die zou komen want lego heeft al veel meer f1 wagens in 1 op 1 nagebouwd als promotie stunt. deze kon bijna iedereen voorspellenMarvinJames schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:13:
[...]
Zo ik ben wakker, niet geheel volgens planning.
Straks na de vt nog een uurtje slaap pakken.
Straks na de vt nog een uurtje slaap pakken.
HAM is weer helemaal met zichzelf bezig volgens Stroll.
Benieuwd naar de deg op groen asfalt.
Benieuwd naar de deg op groen asfalt.
[ Voor 27% gewijzigd door PalingDrone op 08-04-2022 05:10 ]
En een rode vlag.en door.
Troep van de sp redbull gevallen.
Troep van de sp redbull gevallen.
[ Voor 64% gewijzigd door jack zomer op 08-04-2022 05:23 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Dynamische gewichtsreductie, kan nog wel 10 kilo afjack zomer schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 05:21:
En een rode vlag.
Troep van de redbull gevallen.
Argh, plof met stoom voor VET 
Dan maar weer brandweerman spelen
Dan maar weer brandweerman spelen
[ Voor 36% gewijzigd door PalingDrone op 08-04-2022 05:47 ]
Rode vlag number 2.
Vettel met een motor die niet meer wilt motoren
En meteen zelf even brandweerman spelen...
Vettel met een motor die niet meer wilt motoren
En meteen zelf even brandweerman spelen...
Niets mis met de Mercedes krachtbron.
Maar de Ferrari is wederom erg snel! Ben benieuwd hoe de RB gaat evolueren dit weekend want de baan wordt elke ronde sneller dus moeilijk te vergelijken nu.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Bah, F1TV op de laptop laat een zwart beeld zien, met alleen "f1tv+", maar op m'n telefoon werkt het wel goed?!
Enfin, Ferrari weer sterk, maar het is only practice :-)
Enfin, Ferrari weer sterk, maar het is only practice :-)
George Russell begint aardig thuis te voelen bij Mercedes. Those f**king Red Bulls are blocking everywhere
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zo. Tot over 2 uur. Ik ga nog even de binnenkant van mijn oogleden bekijken.
F1tv op de pc werkt hier prima.
Racecontrol werkt niet, loopt te miepen over iets met een gefaalde code
Fer en rbr duidelijk de 2 snelste op dit circuit.
Ben benieuwd wat vt2 gaat doen is misschien net meer race condities?
Het stuiteren valt ook wel mee bij de teams heb ik het idee.
Maar wel fijn zo een vroege race, nu weer even de oogjes sluiten.
Ben benieuwd wat vt2 gaat doen is misschien net meer race condities?
Het stuiteren valt ook wel mee bij de teams heb ik het idee.
Maar wel fijn zo een vroege race, nu weer even de oogjes sluiten.
Zie toch liever zo'n baan met mogelijkheid tot wat uitstapjes, tactisch geplaatst grind en wat ruimte voor correctie dan dat je op topspeed in de muur kleunt en de sessie weer stil ligt.
Vettel gaat boete krijgen voor z'n helm
MotoGP
Vettel gaat boete krijgen voor z'n helm
Heb je niet teveel ingelogde apparaten? Kun je vrijgeven.jack zomer schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 06:03:
Zo. Tot over 2 uur. Ik ga nog even de binnenkant van mijn oogleden bekijken.
Nee F1 heeft drm ingeschakeld volgens mij.MikeyMan schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 07:20:
[...]
Heb je niet teveel ingelogde apparaten? Kun je vrijgeven.
Dus de racecontrol app is momenteel gesloopt.
Hopelijk voor de quali morgen een fix,. Anders mis ik mijn 4 verschillende scherm setup.
Oei... Dat zou weleens definitief kunnen zijn dan?jack zomer schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 07:24:
[...]
Nee F1 heeft drm ingeschakeld volgens mij.
Hopelijk voor de quali morgen een fix,. Anders mis ik mijn 4 verschillende scherm setup.
Ben benieuwd wat voor straf Seb tegemoet kan zien.
je kan ook gewoon om 7 uur opstaan, FP1 en FP2 achter elkaar kijken
Vettel is momenteel "under investigation for entering the track without permission" voor het overtreden van artikel 26.7 van de F1 sporting regulations.Gynnad schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 06:20:
Seb vindt de Aston Martin niet snel genoeg?
[Afbeelding]
https://www.motorsport.co...de-australia-fp1/9709970/
40 procent kans op regen in FP2
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mwah, niet volgens mijn app (WeatherPro). Zie wel 20% op regen rond de middag op zondag, maar 0.2 mm.Pierre schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 07:58:
40 procent kans op regen in FP2
Dat terwijl in NSW (Sydney etc) momenteel een soort monsoon seizoen heerst met serieuze flooding.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
4:45 wakker, even op telefoon kijken en vervolgens in slaap vallen tot 6.30, zo jammer weer
Dus FP1 maar even terug gekeken met nu aansluitend FP2, ben benieuwd!
Dus FP1 maar even terug gekeken met nu aansluitend FP2, ben benieuwd!
Twente komt eraan!
Ik hoorde het op F1TV vandaar dat ik het deelde.loekf2 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:06:
[...]
Mwah, niet volgens mijn app (WeatherPro). Zie wel 20% op regen rond de middag op zondag, maar 0.2 mm.
Dat terwijl in NSW (Sydney etc) momenteel een soort monsoon seizoen heerst met serieuze flooding.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Sterker nog, er waren zelfs wat druppels op de lens van een camera te zien net aan het begin van FP2.Pierre schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:07:
[...]
Ik hoorde het op F1TV vandaar dat ik het deelde.
Een buienradar voor Melbourne: https://www.weatherzone.com.au/radar/vic/melbourne
Niet veel gemist in de nacht zo te lezen..
net sky aangezet.
Rear suspension change voor Max Verstappen.
die zou wel niet heel gelukkig zijn nog met de auto
net sky aangezet.
Rear suspension change voor Max Verstappen.
die zou wel niet heel gelukkig zijn nog met de auto
"What a shitshow in turn 10 there" - Max
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Upgrade news:
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 8 april 2022
Red Bull: Front Wing Endplate
Ferrari: Diffuser
Alpine: Floor, Rear Brake Cover
McLaren: Winglets (rear corner)
Aston: Rear Wing
Williams: Beam Wing, Floor, Front Wing, Front Brake Duct
Haas: Diffuser
Mercedes, Alfa Romeo, AT: no upgrades #AMuS #AustralianGP #F1
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wen er maar aan, dat is het te kloppen team de komende jaren.jaapstobbe schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:24:
Ferrari heer en meester
alles kan off-topic
Max was net snel onderweg 2 tiende onder de snelste tijd maar moest lifte duidelijk even toen er in 2 bochten wat verkeer was
Hamilton reed langzaam op de racelijn en Max moest daardoor zijn gas wat loslaten leek het.d-vine schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:33:
Max was net snel onderweg 2 tiende onder de snelste tijd maar moest lifte duidelijk even toen er in 2 bochten wat verkeer was
Tomorrow is not today!
De ferarri's stuiteren toch echt wel een hoop daar voor turn 10?
Ferrari lijkt op basis van fp1 en fp2 inderdaad weer heer en meester in de practice... benieuwd hoe de quali gaat morgen. Zou leuk zijn als Perez weer als een konijntje uit de hoge hoed kan komen....
Ja hier ook inderdaad, ik krijg een 403 Forbidden. RIP.jack zomer schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 07:24:
[...]
Nee F1 heeft drm ingeschakeld volgens mij.

Kort beepje.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En daar mag Vettel zich voor gaan melden bij de Stewards zeggen ze zojuist op SkyF1. Verboden om met een scooter op het circuit te rijden.Gynnad schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 06:20:
Seb vindt de Aston Martin niet snel genoeg?
[Afbeelding]

De kortste radio boodschap volgens F1TV
Paars en groen, zat op een mooie tijd, hij is wel bezig om limiet op te zoeken.Sydney08 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:39:
Lockup bij Max
Edit: Nu weer, was onderweg naar snelste tijd, maar die laatste sector, niet genoeg grip lijkt t
[ Voor 19% gewijzigd door Bloodclot op 08-04-2022 08:43 ]
Is Mercedes weer aan het sandbaggen?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Max op de board last sector was a bit of compromise
Dat nieuwe design van Mercedes was best mooi maar op een gegeven moment vraag ik me af of je het niet gewoon moet laten gaan.
Ben toch wel benieuwd wat Mercedes gaat laten zien dit weekend. Kunnen ze niet sneller of zijn ze dingen aan het testen waardoor ze niet echt met een snelle ronde bezig zijn?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
yup ze staan zelfs achter mclaren dus moet wel
[ Voor 22% gewijzigd door hjvg op 08-04-2022 08:47 . Reden: verkeerde quote ]
Lijkt me sterk, je quali setup moet echt strak zijn (inhalen gaat niet echt lekker hiero), aangezien het nieuwe auto's zijn en op een baan waar ze paar jaar niet hebben gereden, moet je toch veel data vergaren.
Of ze laten quali inderdaad liggen en gaan voor de perfecte race-pace setup om long te gaan en hopen op een latifi.
Je loopt een half uur achter..
Tomorrow is not today!
Ik vraag mij echt af wat het plan is van Mercedes. Ze zitten momenteel echt in de problemen.
halve seconde.. nee, dat wordt p8 zondag voor max.
HAMBOTRUS is de uitslag, lijkt me duidelijk.
HAMBOTRUS is de uitslag, lijkt me duidelijk.
blup
Ja dat is duidelijk een rode vlag waard?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Duidelijk toch? Stuk carbon op de racelijn.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Er ligt nog een stuk carbon op de baan. Zo weer rood?
En plat op zijn plaat! Arme man, hij rende zo mooi met dat stuk carbon in zijn pootjes.
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Lol, de marshall gaat onderuit en de twee commentatoren op F1 TV gaan tekeer alsof er een wagen van de baan af vliegt
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Jammer dat ze niet dat andere carbon stukje even meepakte aan de binnenkant van die bocht.
Buiten de racelijn, je moet wel heel raar die bocht nemen wil je op dat stuk uitkomen.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:51:
Er ligt nog een stuk carbon op de baan. Zo weer rood?
Wat een gehobbel weer in de Ferrari bij Leclerc.
LEC heeft lekkere purpoising
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
SkyF1: "Skippy Leclerc"crzyhiphopazn schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:55:
LEC heeft lekkere purpoising
De Ferrari stuitert als een gek maar is wel snel. Dat geeft mij toch weinig hoop voor Mercedes. Ook geen upgrades dit weekend, het wordt een zwaar weekend.
Dan moet je eerst precies weten wat een goede oplossing kan zijn. Zeker ook met de budgetcap.IJsbeer schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:00:
[...]
They put a kangaroo in there!
Maar bijzonder dat Mer idd geen updates meeneemt...
Als dat al klopt, dankzij de budgetcap kunnen ze niet zo maar random updates nemen die het probleem 'misschien' gaan verhelpen. Anders kunnen ze gewoon 10 oplossingen meenemen en de beste kiezen, ofwel teams met het grote budget hebben dan onevenredig veel voordeel. Met de budgetcap lijkt daar eindelijk verandering in te komen, alhoewel een Haas natuurlijk nog zat financiele issues heeft.IJsbeer schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:00:
[...]
They put a kangaroo in there!
Maar bijzonder dat Mer idd geen updates meeneemt...
De Ferrari vind ik nogal veel hobbelen, kan me niet voorstellen dat dat over een race afstand lekker voelt. Aan het einde van het seizoen allemaal een milde hersenschudding?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Iets beter beeld: https://streamable.com/jb44j6
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |