Hopelijk kan Red Bull de juiste afstelling vinden. Misschien wat opgeven op het rechte stuk om een wat snellere sector 3 te kunnen rijden
Day two of the Formula 1® Heineken® Australian Grand Prix 2022 saw an estimated record-breaking attendance of 112,466.
— F1 Australian Grand Prix (@ausgrandprix) 8 april 2022
The previous largest estimated attendance for day two of the event was 84,500, set back in 2019.
Mooi dat er zoveel mensen op af komen! en dat op vrijdag al
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
ViaPlay, is that you?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
nee, f1TV, maar kleine uitsnede van de stream, even snel gemaakt met een screenshotje...
kwaliteit is verder gewoon 6000kbs

Was die al gepost ?
Totaal geen gevoel voor humor bij de FIA. Kom op, het is Vettel.
Vettel investigado por entrar a pista en motor.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 8 april 2022
Vettel under investigation for using a scooter on the track #f1 #Formula1 #AustralianGP pic.twitter.com/oQpJF3fveM
[ Voor 6% gewijzigd door loekf2 op 08-04-2022 09:54 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Jaloekf2 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:53:
Was die al gepost ?
[Embed]
Chocoball in "[F1 2022] Race 3 GP van Australië"
Tsja die Red Bulls hadden een auto op F1-snelheid verwacht, blijkt het een Mercedes, ja dan gaat je inschatting gewoon verkeerd.Chevy454 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 05:59:
George Russell begint aardig thuis te voelen bij Mercedes. Those f**king Red Bulls are blocking everywhere
Wat nou geen gevoel voor humor?? Regels zijn regels, lijkt me heel simpel.loekf2 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:53:
Was die al gepost ?
[Embed]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Zojuist FP2 gekeken, maar RB lijkt nog een hele kluif te hebben. Fer lijkt gewoon makkelijker rond te gaan, waar Max en Perez er meer voor moeten vechten. Wordt morgen weer geen pole voor Max denk ik. Merc moet wel een alternatief schema hebben om te testen, want dat lijkt weer nergens op. Renault zit er weer lekker bij, en Bot 6.0 doet het ook super in de Alfa.
---RAWE CEEK!!!---
dit is NA fp2
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Iemand zo een prachtig race sim schema na FP2?
gearbox van AM
Juki Cunoda is dus de Tsjechische vertaling van Yuki Tsunoda...
"When you grow up your heart dies"
Dit zou best te maken kunnen hebben met wat afstellingen bij RB, als ik het goed heb begrepen allemaal. RB heeft een afstelling waarmee ze op de rechte stukken sneller zijn, maar daardoor in de bochten wellicht wat verliezen.NoFearCreations schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:56:
Zojuist FP2 gekeken, maar RB lijkt nog een hele kluif te hebben. Fer lijkt gewoon makkelijker rond te gaan, waar Max en Perez er meer voor moeten vechten. Wordt morgen weer geen pole voor Max denk ik. Merc moet wel een alternatief schema hebben om te testen, want dat lijkt weer nergens op. Renault zit er weer lekker bij, en Bot 6.0 doet het ook super in de Alfa.
Maar idd vooralsnog lijkt Ferrari het beter voor elkaar te hebben dan de RB's, maargoed dat dachten we de vorige race ook
Wel bijzonder eigenlijk. Die RB18 is omgekeerd aan de RB17B, die was juist op rechte stukken minder snel en in de bochten weer ok...jbdeiman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:23:
[...]
Dit zou best te maken kunnen hebben met wat afstellingen bij RB, als ik het goed heb begrepen allemaal. RB heeft een afstelling waarmee ze op de rechte stukken sneller zijn, maar daardoor in de bochten wellicht wat verliezen.
Maar idd vooralsnog lijkt Ferrari het beter voor elkaar te hebben dan de RB's, maargoed dat dachten we de vorige race ook
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hoor verder ook weinig over hoe Max de auto echt vind? Valt me op dat PER dichterbij staat steeds, dus dat zou ook iets moeten betekenen lijkt me?
Mijn boefje is liev!
In het kort: Goede race auto, slechte kwalificatie auto.JB schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:26:
Hoor verder ook weinig over hoe Max de auto echt vind? Valt me op dat PER dichterbij staat steeds, dus dat zou ook iets moeten betekenen lijkt me?
https://www.rtlnieuws.nl/...rstand-op-ferrari-slinkenJB schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:26:
"We zitten nog steeds een beetje achter Ferrari, maar ik denk dat we dit weekeinde misschien wel iets dichterbij kunnen komen", zei Verstappen. "Het was een vrij positieve dag, de grip was goed en het circuit is minder hobbelig geworden. Het rijdt nu wat soepeler. Door de veranderingen aan de baan kan je de bochten ook wat meer aanvallen. In de eerste training en aan het begin van de tweede training miste ik wat balans in de auto, maar nadat we voor de laatste run wat dingen hadden aangepast, voelde het een stuk beter. We gaan de goede kant op, zaterdag proberen we daarop door te bouwen."
https://news.verstappen.com/nl/article/12424/JB schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:26:
Hier staat wel iets.
“In de eerste vrije training en het begin van de tweede was de balans nog niet goed”, laat Max na de tweede vrije training in Melbourne weten. “We hebben de auto iets veranderd voor de laatste run en dat voelde een stuk beter aan. We verliezen iets op Ferrari, maar we proberen het gat wat kleiner te maken. Ze zijn weer snel.”
Blijft overeind staan dat Max niet zo lekker met deze auto overweg lijkt te kunnen? Heb wel vaker iets gelezen over onder/overstuur wat hij juist wel/niet fijn vind, dus wellicht verklaard dat het dichterbij zitten van PER sinds dit seizoen met de nieuwe auto? Ja ik heb een oranje bril, maar je maakt me niet wijs dat PER ineens zoveel beter is geworden
Mijn boefje is liev!
Ik denk dat Max ook iets kritischer is in hoe zijn wagen aanvoelt. En als Nederlanders zijnde ligt de focus natuurlijk ook op hem. Van Perez hoor je dan ook niet zoveel over de wagen.JB schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:38:
Blijft overeind staan dat Max niet zo lekker met deze auto overweg lijkt te kunnen? Heb wel vaker iets gelezen over onder/overstuur wat hij juist wel/niet fijn vind, dus wellicht verklaard dat het dichterbij zitten van PER sinds dit seizoen met de nieuwe auto? Ja ik heb een oranje bril, maar je maakt me niet wijs dat PER ineens zoveel beter is geworden
Wanneer je Yuki Tsunoda bestelt op AliExpresssjaool schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:09:
[...]
Juki Cunoda is dus de Tsjechische vertaling van Yuki Tsunoda...
Vaak bu'j te bang!
Huidige auto zijn stijver, ivm groundeffect.
Vorige auto door de hoge rake drukte die de voorkant richting het asfalt. Dat was iets waar VER goed mee overweg kon. Kijk maar naar zijn teammaten die er meer moeite mee hadden.
Nu de auto wat stijver is krijg je de voorkant minder snel naar beneden en dat is iets waar VER meer moeite mee heeft. PER heeft bijna altijd mer wat meer horizontale auto's gereden en die heeft er minder last van.
VER moet zich weer een andere rijstijl aanleren om die auto naar zijn hand te zetten.
ZO heb ik het al de tijd begrepen. Met de hoge rake auto kon hij lezen en schrijven mee.
Vorige auto door de hoge rake drukte die de voorkant richting het asfalt. Dat was iets waar VER goed mee overweg kon. Kijk maar naar zijn teammaten die er meer moeite mee hadden.
Nu de auto wat stijver is krijg je de voorkant minder snel naar beneden en dat is iets waar VER meer moeite mee heeft. PER heeft bijna altijd mer wat meer horizontale auto's gereden en die heeft er minder last van.
VER moet zich weer een andere rijstijl aanleren om die auto naar zijn hand te zetten.
ZO heb ik het al de tijd begrepen. Met de hoge rake auto kon hij lezen en schrijven mee.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ander warehouse-tom-562 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:52:
[...]
Wanneer je Yuki Tsunoda bestelt op AliExpress
Mijn boefje is liev!
Kan het zijn dat Checo als proefkonijn voor betrouwbaarheids experimentjes wordt gebruikt bij RBR ?
Ze mogen het hybride deel van de motor nog aanpassen tot juni.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Die verklaring gaven de analysten van viaplay ook tijdens FP2 vanochtend.Sepp14 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:53:
Huidige auto zijn stijver, ivm groundeffect.
Met de vorige auto's was het gevoel in de voorkant zodanig dat deze door VER heel direct en precies te plaatsen was, wat hij fijn vindt. Met de nieuwe auto's is dat lastiger dus moet hij zich op dat punt hervinden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Had het vaker gehoord en gelezen, vanochtend viel het mij weer op.
Zo slecht zijn de analisten niet daar bij Viaplay
Zo slecht zijn de analisten niet daar bij Viaplay
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Die analisten lezen natuurlijk ook gewoon mee met Tweakers om met die slimme opmerkingen te komen. Verder ben ik er nog geen fan van
Sebastian Vettel has been fined €5,000 for rising a moped on the track while first practice was red-flagged.
— RaceFans (@racefansdotnet) 8 april 2022
More to follow.#F1 #AustralianGP pic.twitter.com/dHimI1xY02
5000 is ook niet heel spannend voor VET.
Vraag mij af of AM in beroep gaat hiervoor.
Zullen ze een advocaat on track hebben op standby?
Vraag mij af of AM in beroep gaat hiervoor.
Zullen ze een advocaat on track hebben op standby?
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
🚨 BREAKING 🚨
— PlanetF1 (@Planet_F1) 8 april 2022
Sebastian Vettel - €5,000 fine for his scooter ride.
Yuki Tsunoda - reprimand for impeding Carlos Sainz.
Lewis Hamilton impeding Lance Stroll - no further action.
Lance Stroll impeding Carlos Sainz - no further action.#F1 🇦🇺 #AustralianGP pic.twitter.com/JROe3hBGvw
samenvatting van alle beslissingen
Competitors are reminded that they have the right to appeal. Zouden er teams zijn die ook zoiets hebben van “wat een onzinnige boete” en daarom appeal aantekenen?Extigo schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:19:
5000 euro boete voor Vettel voor het scooter-incident
[Afbeelding]
VZIW kost een appeal aantekenen geld, wat je terugkrijgt als je het appeal wint. Aangezien dat laatste onwaarschijnlijk is ben je eigenlijk alleen nog maar meer geld onzinnig aan het verspillen.Robkazoe schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:27:
[...]
Competitors are reminded that they have the right to appeal. Zouden er teams zijn die ook zoiets hebben van “wat een onzinnige boete” en daarom appeal aantekenen?
De verhoudingen zijn ook helemaal zoek. Een illegale rit over het circuit maar 5000 Dollar boete terwijl je voor een vleugel aanraken maar liefst 50000 Dollar boete krijgt. Het lijkt het echte leven wel...Robkazoe schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:27:
[...]
Competitors are reminded that they have the right to appeal. Zouden er teams zijn die ook zoiets hebben van “wat een onzinnige boete” en daarom appeal aantekenen?
Aan de andere kant: 5000 euro voor een bezoeker van het circuit om een rondje met een scooter te doen is eigenlijk niet eens zo heel duur.sjaool schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:33:
[...]
De verhoudingen zijn ook helemaal zoek. Een illegale rit over het circuit maar 5000 Dollar boete terwijl je voor een vleugel aanraken maar liefst 50000 Dollar boete krijgt. Het lijkt het echte leven wel...
Maar ik vermoed dat er dan toch weer andere boetes staan te wachten als je zoiets op eigen initiatief gaat doen.
Oh wow! Is dat (nu) geen top secret meer?
Mijn boefje is liev!
Ik moet zeggen dat ik die vloer veel ingewikkelder had verwacht.
Als het nog top secret zou zijn had Redbull er wel iets overheen gehaald.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik weet dat het een retorische vraag is, maar zo zie je ze niet vaak toch?Illegal_Alien schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:46:
Als het nog top secret zou zijn had Redbull er wel iets overheen gehaald.
Mijn boefje is liev!
Is dit niet de "bovenkant" van de vloer? De kant die dus vast aan de auto zit?
En dus niet de onderkant die ingewikkeld is / voor het groundeffect zorgt?
Nevermind zie dat het allebei de kanten zijn die op de foto staan
[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 08-04-2022 13:48 ]
Ik zie zowel een foto van de onder- als bovenkant.Puc van S. schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:47:
[...]
Is dit niet de "bovenkant" van de vloer? De kant die dus vast aan de auto zit?
En dus niet de onderkant die ingewikkeld is / voor het groundeffect zorgt?
Nevermind zie dat het allebei de kanten zijn die op de foto staan
ah, nija-edit ;-)
Ey, dat heb ik ook in mijn auto:

Ik mis nog wel het ground effect... Ik ga even een mail sturen naar de fabrikant!
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Hallo
I'm back. Better late than never
I rebranded my project to F1pace.com. For now, the project should have a narrower scope than the previous F1bythenumbers. Hopefully, this should allow me to update the plots for race simulation and race pace, and add a couple of plots that for the moment are a work in progress.

My new site is built with a different framework so it should also allow me to update the site without so much hassle. Less time debugging, more time creating content.
For you as users, you should be now getting a snappier experience with faster page loading times.
Thanks for the support.
Source: F1pace.com
I rebranded my project to F1pace.com. For now, the project should have a narrower scope than the previous F1bythenumbers. Hopefully, this should allow me to update the plots for race simulation and race pace, and add a couple of plots that for the moment are a work in progress.
My new site is built with a different framework so it should also allow me to update the site without so much hassle. Less time debugging, more time creating content.
For you as users, you should be now getting a snappier experience with faster page loading times.
Thanks for the support.
Welkom terug!f1bythenumbers schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:57:
Hallo
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Thanks for the support.
Hopelijk gaat het goed met jouw gezondheid en met je werk.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
YES! you are back and howf1bythenumbers schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:57:
Hallo
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Thanks for the support.
great work love it!
Tnx for the info. Just had a quick look on your site, looks good! will check all the data better when i am less busy. Just missing the 'buy me a coffee' button.f1bythenumbers schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:57:
Hallo
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Thanks for the support.
Werkt racecontrol ook niet bij jullie? Iets met forbidden..
ZIe:Frank1973 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:17:
nieuws: Maker van Race Control-app voor bekijken F1-streams werkt aan fix voo...
Gek genoeg kan ik gewoon inloggen en streams bekijkenFrank1973 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:17:
Ik kan juist niet inloggen, wel op de gewone site van F1.M4YN3 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:26:
[...]
Gek genoeg kan ik gewoon inloggen en streams bekijken

Kan ook een dummy zijn om andere teams op een verkeerd been te zetten.
Mercedes nog even teasenDoubleDutch schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:47:
[...]
Kan ook een dummy zijn om andere teams op een verkeerd been te zetten.
Mijn boefje is liev!
Het probleem zit hem volgens mij in de live streams.M4YN3 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:26:
[...]
Gek genoeg kan ik gewoon inloggen en streams bekijken
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Mooi om zo te zien. Omdat er veel drs-mogelijkheden zijn, vermoed ik niet dat ze voor zo laag mogelijke downforce gaan.
Volgens Doornbos zou RBR 7 kg aan gewicht gewonnen hebben
Flink wat piercings
Mijn boefje is liev!
JB schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:02:
Volgens Doornbos zou RBR 7 kg aan gewicht gewonnen hebbenFlink wat piercings
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Pfff... best vroeg zo...
Koffie smaakt toch anders op deze tijd 😂
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Gewoon doorhalen.
Tweakers glas half cola half bier smaakt normaal.
Tweakers glas half cola half bier smaakt normaal.
[ Voor 69% gewijzigd door PalingDrone op 09-04-2022 05:16 ]
wat een gestuiter die Ferrari, word je toch gek van als rijder.
Ik zou het doen!
Carlos is weer lekker aan het stuiteren.
Vettel zit het niet mee. Rode vlag en een kapotte wagen. Een slecht begin van zijn seizoen.
Au, gaat ie nu ipv met de scooter 1980s style op de sidepod van Stroll terug naar de pits?
Eerder die van Mick, die kwam even kijken of alles goed was met Sebastian.PalingDrone schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:23:
Au, gaat ie nu ipv met de scooter 1980s style op de sidepod van Stroll terug naar de pits?
Soms heb ik het idee dat er coureurs zijn die iets te lang in hun carrière blijven hangen. Vettel zou beter bij een team een jeugdprogramma kunnen gaan begeleiden heb ik het idee.
Ham verloor hem daar ook bijna.. Vrijwel dezelfde plek.sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:21:
Vettel zit het niet mee. Rode vlag en een kapotte wagen. Een slecht begin van zijn seizoen.
Nah, ALO was ook oud en afgeschreven al zou VET wel wat vaker boven STR mogen eindigen.sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:25:
[...]
Eerder die van Mick, die kwam even kijken of alles goed was met Sebastian.
Soms heb ik het idee dat er coureurs zijn die iets te lang in hun carrière blijven hangen. Vettel zou beter bij een team een jeugdprogramma kunnen gaan begeleiden heb ik het idee.
Alonso is echt met racen bezig en dat gevoel heb ik bij Vettel minder. Die lijkt echt meer in zijn nadagen te zitten.PalingDrone schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:27:
[...]
Nah, ALO was ook oud en afgeschreven al zou VET wel wat vaker boven STR mogen eindigen.
To finish first, you first need to finish. Hij heeft teveel kinderen gekregen en denk dat hij zijn edge heeft verloren. Per kind word je 0.2s trager zei iemand?sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:25:
Maar wat zijn ze bij Sky F1 / F1 TV pro vrij lullig aan het doen over Seb. Alsof hij vrijwillig 2 races aan de zijlijn heeft gestaan

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Max heeft haast. Even iemand in de pituitgang inhalen.
En die actie is van Max is noted door de stewards... Het zal toch niet weer hè...
En Max gaat er even af... Een mooie 360...
No further action voor het pitexit incident.
No further action voor het pitexit incident.
[ Voor 56% gewijzigd door sjaool op 09-04-2022 05:35 ]
Hmm, zomaar de achterkant verloren? Toch geen stall issues zoals Ferrari dat 2 jaar geleden had?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
1 DRS zone minder sinds gisteren? Is dat ook zo voor de race?
Morgen nog minderChevy454 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:39:
Afbouwen en mee stoppen
[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 09-04-2022 05:40 ]
Wat VER even niet lukt, lukt PER nu dus wel...
Chevy454 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:39:
https://www.formula1.com/...AcRyFYRSh68nmrJemTNy.html"For safety reasons, DRS Zones will be reduced to 3 for the remainder of the event.
"DRS detection 1 will be moved to before Turn 9, DRS activation 1 will be after Turn 10, DRS detection 2 will remain unchanged, with the following activation zones will be renumbered accordingly," read the statement.
Ver rijd op gele banden, Per op rodesjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:42:
Wat VER even niet lukt, lukt PER nu dus wel...
Ik zou het doen!
Max is aan het kijken naar morgen, daar worden de punten verdeeld. Nog geen soft run gedaan.
Klopt maar VER krijgt er op dit moment geen normaal rondje uitgeperst. Dat is wat ik bedoelde.
De balans was nog niet in orde. Maar vergeet niet dat beiden een ander trainingplan hebben. Checo zal goed moeten kwalificeren om iets te kunnen doen waar Max altijd wel iets als een duivel uit een doosje kan doen. (Op raceday)sjaool schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:45:
Klopt maar VER krijgt er op dit moment geen normaal rondje uitgeperst. Dat is wat ik bedoelde.
Ik maak mij verder ook geen zorgen hoor. VER is nu naar buiten op softs.Chevy454 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:48:
[...]
De balans was nog niet in orde. Maar vergeet niet dat beiden een ander trainingplan hebben. Checo zal goed moeten kwalificeren om iets te kunnen doen waar Max altijd wel iets als een duivel uit een doosje kan doen. (Op raceday)
George Russell zijn zelfvertrouwen krijgt wel een serieuze deuk zo. Stuitert overal en hoe jong hij ook is: hoe is zijn lichaam na een seizoen op die hobbelpaard.
Hij klaagde net over onderstuur.Chevy454 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 05:51:
Max op soft en dan momentje in bocht 6... Kalm
En terug in de pit. Understeering nu.
VER is niet blij. Was met een snelle ronde bezig en dan vindt Stroll het nodig om in de muur te gaan staan.
Pa Stroll heeft maar een dure hobby dit weekend.
Door de Aston Martins en hun rode vlaggen kan de kwalificatie wel eens interessant gaan worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |