Klopt, hij was derde.Deruxian schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:25:
Ik heb even paar minuten gemist .. HAM was toch op 3 voor PER?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klopt, hij was derde.Deruxian schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:25:
Wat moeten ze doen dan? Kan hooguit nog op tactiek aan gaan komen. En daar zie ik ze dat verschil in snelheid\pace niet in gaan compenseren.renegrunn schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:25:
Red Bull moet iets gaan doen, Lec verdwijnt aan de horizon
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PER haalde hem na de safetycar vrij snel in.Deruxian schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:25:
Klopt in de start heeft Perez gelift om ruimte voor Verstappen te houden. HAM kon er toen mooi voorbij.Deruxian schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:25:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
LAT rijdt nog, dus die kans is er altijdjaapstobbe schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:25:
[...]
Dat is toch veel te riskant, een SC is geen zekerheidje.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ja, het hele idee van de aanpassingen was juist de drs zones, maar hebben ze een hele lange van weggehaald.Hupske schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:26:
Tijd voor wat pitstops om het interessant te maken. Je komt er verder niet langs op dit circuit. Te korte DRS stukken en je moet echt gigantische overspeed hebben om er zonder DRS langs te kunnen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Inderdaad, tactiek. 1 van de 2 naar binnen halen. Ferrari aan het denken zetten.Exorcist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:26:
[...]
Wat moeten ze doen dan? Kan hooguit nog op tactiek aan gaan komen. En daar zie ik ze dat verschil in snelheid\pace niet in gaan compenseren.
1 stopper. Hopen op een net iets te vroege scHippocampus schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:27:
Het gaat zeker goed voor Ferrari, nog steeds plan A
Nu al 7+ sec in 16 laps, dat ga je gewoon niet redden met wat bluf. Hooguit nog ergens een gelukje her en der. Veel gelukjes.renegrunn schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:27:
[...]
Inderdaad, tactiek. 1 van de 2 naar binnen halen. Ferrari aan het denken zetten.
Dat dacht ik ook maar als uitgerekend Bottas gaat inhalen..dutchgio schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:27:
Het circuit is er nog niet beter op geworden, inhalen blijft vrijwel niet te doen zelfs met DRS.
De rondetijd van Hamilton is ondertussen hetzelfde als die van de Red Bulls, dus dat gat gaat er niet komen.Tuupie schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:27:
Ik denk dat Verstappen wacht op een gaatje naar die Hamilton trein voordat ie pit
Gezien het gat naar achteren kunnen ze Perez best paar rondjes op de soft laten rondkarren. Maar gaan ze niet doen.Exorcist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:28:
[...]
Nu al 7+ sec in 16 laps, dat ga je gewoon niet redden met wat bluf. Hooguit nog ergens een gelukje her en der. Veel gelukjes.
Das leuk met 2s achterstand. Met 8s heeft dat weinig zin.renegrunn schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:27:
[...]
Inderdaad, tactiek. 1 van de 2 naar binnen halen. Ferrari aan het denken zetten.
"When you grow up your heart dies"
Ik dacht al dat er iets niet klopte vanmorgen, hebben ze die vlak voor de wedstrijd weggehaald joh?RRCreations schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:29:
4e DRS zone verwijderen was niet de juiste keuze blijkbaar..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Flickr PSN ID= cheironnl
Bottas zonder teamorders is nog best goed bezig.tuinïnen schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:29:
[...]
Dat dacht ik ook maar als uitgerekend Bottas gaat inhalen..
Eerder al, unaniem voor gestemd door de rijders ivm veiligheid. Te hoge snelheid bij betonnen muren.G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:30:
[...]
Ik dacht al dat er iets niet klopte vanmorgen, hebben ze die vlak voor de wedstrijd weggehaald joh?
Sterker nog, die zit nog maar op 2 seconden nucheiron schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:30:
Perez rijdt ook niet echt snel weg van Hamilton..
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik meen voor de fp3. Toen waren de Alpines ineens snel.G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:30:
[...]
Ik dacht al dat er iets niet klopte vanmorgen, hebben ze die vlak voor de wedstrijd weggehaald joh?
Wat ontzettend jammer....tuinïnen schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:31:
[...]
Eerder al, unaniem voor gestemd door de rijders ivm veiligheid. Te hoge snelheid bij betonnen muren.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 10-04-2022 07:31 ]
Of he, of ze zijn gewoon lekker bezig en terecht op de eerste positie nu. Waarom zo'n opmerking?Justevo schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:31:
Ben benieuwd hoe ver in het seizoen men het extra sensortje of slangetje bij Ferrari gaat vinden.
Je zou het bijna wel gaan denken gezien ze net zo'n stap hebben gemaakt als vorige keer.Justevo schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:31:
Ben benieuwd hoe ver in het seizoen men het extra sensortje of slangetje bij Ferrari gaat vinden.
Nouja, niemand heeft nog echt drs gehad
Waarom? De geschiedenis van Ferrari, daarom.Exorcist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:31:
[...]
Of he, of ze zijn gewoon lekker bezig en terecht op de eerste positie nu. Waarom zo'n opmerking?
[ Voor 44% gewijzigd door renegrunn op 10-04-2022 07:32 ]
Als je iedereen op de geschiedenis gaat afrekenen gaat vrijwel niemand vrijuit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Denk het niet, gat is te groot om gelijk te moeten reageren.DoeEensGek schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:32:
Nou Max gaat pitten, Leclerc zal zo ook gelijk gaan, met dit gat.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het verschil ten opzichte van vorig jaar en de rest nu is wel heel erg groot.Exorcist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:31:
[...]
Of he, of ze zijn gewoon lekker bezig en terecht op de eerste positie nu. Waarom zo'n opmerking?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dus doen we alvast aannames dat ze vast wel weer aan het valsspelen zijn? Dat is gewoon onzinnig op dit moment en ook vrij kinderachtig.dutchgio schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:33:
[...]
Het verschil ten opzichte van vorig jaar en de rest nu is wel heel erg groot.
Gewoon op harde banden toch?sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:33:
Naar softs, verrassende keuze. Er komt dus nog een stop voor VER.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Och ja, ik zie het nu pas. Die rode rim bracht mij in de war.
Hier net zosjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:34:
[...]
Och ja, ik zie het nu pas. Die rode rim bracht mij in de war.
Innocence untill proven guilty, maar het zal niet de eerste keer zijn voor Ferrari.Exorcist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:34:
[...]
Dus doen we alvast aannames dat ze vast wel weer aan het valsspelen zijn? Dat is gewoon onzinnig op dit moment en ook vrij kinderachtig.
HAM in gevecht met Perez zegt ook genoeg. Red Bull heeft de plank echt mis geslagen met race trim afstelling zo het lijk..tweakduke schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:33:
Max zijn banden zijn gewoon compleet op, denk dat daar vooral het voordeel voor Leclerc zit. Ferrari heeft minder moeite met de bochten en zal daar de banden beter besparen.
Ferrari neemt het hoppen voor lief en levert dus geen snelheid daarvoor in.
Mercedes is zeker ook aan het valsspelen, zo sloom als ze dit jaar zijn t.o.v. vorig jaarExorcist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:34:
[...]
Dus doen we alvast aannames dat ze vast wel weer aan het valsspelen zijn? Dat is gewoon onzinnig op dit moment en ook vrij kinderachtig.
Wat bereiken ze daar mee? Die rijden hun eigen race.Exocet schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:36:
Russel zullen ze wel buiten laten om Max te hinderen
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 10-04-2022 07:37 ]
Het is een beetje een zooitje met die graphics dit jaar. De ene keer melden ze het wel en de andere keer weer niet. Echt waardeloos.G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:37:
Zien we geen melding meer bovenin beeld met Fastest lap? Ze zeggen het net bij Viaplay maar zag het nergens in beeld..
Meen ongeveer 20s.Kenny_026 schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:37:
Hoeveel is pit in pit out hier?
Heb geen zwart wit geblokte vlag gezien?Justevo schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:37:
LEC naar binnen, einde race.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ja, is hij uitgevallen?Justevo schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:37:
LEC naar binnen, einde race.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 10-04-2022 07:39 ]
Bij Leclerc wel 1 keer gezien tot nu, die van Verstappen laten ze niet zien.G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:37:
Zien we geen melding meer bovenin beeld met Fastest lap? Ze zeggen het net bij Viaplay maar zag het nergens in beeld..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq