Lekkere actie PER
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ooh, goedkope pit voor RUS met die SC..
[ Voor 3% gewijzigd door Graft op 10-04-2022 07:39 ]
Gelukkig heeft ook lec zijn pitstop al gemaakt
En weg de voorsprong van LEC.
"When you grow up your heart dies"
Er leek daar ook rommel op de baan te liggen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Net nadat Leclerc en Mercedes waren gestopt en Perez Hamilton had. Perfect.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Perez weer de grootste verliezer van de SC?
Alonso nog niet gestopt natuurlijk.
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 10-04-2022 07:40 ]
Wat is dat commentaar van Viaplay droevig zeg! Helaas loopt het commentaar van grandprix radio niet gelijk met mijn beeld dus dat is ook geen optie
Wat is Le Clerc snel/ Als dat zo blijft appeltje eitje?
Echt iets niet goed met Vettel - in z'n hoofd. Wat zou Hulkenberg nu denken
[ Voor 23% gewijzigd door jaapstobbe op 10-04-2022 07:41 ]
Nu wel ja :-)chevsticks schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:40:
Er leek daar ook rommel op de baan te liggen
Alonso P4
( moet nog stoppen )

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 10-04-2022 07:41 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat is via de website van grandprix radio te syncen met een slider.Dirk0s schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:40:
Wat is dat commentaar van Viaplay droevig zeg! Helaas loopt het commentaar van grandprix radio niet gelijk met mijn beeld dus dat is ook geen optie
Eerder Leclerc denk ik.Vos schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:40:
Perez had mazzel dat Hamilton hem niet meer mocht inhalen.
Lijkt me dat hij makkelijk moet kunnen winnen ja.desalniettemin schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:40:
Wat is Le Clerc snel/ Als dat zo blijft appeltje eitje?
Russel de grote winnaar van deze SC
Moet nog naar binnen..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jammer dat Vettel zijn laatste jaren als coureur in zo een auto zullen zijn
Hij heeft ook amper ervaring met een auto die niet goed rijdt, dat helpt ook nietjaapstobbe schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:40:
Echt iets niet goed met Vettel - in z'n hoofd.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Wat VET doet dat deed ik ook wel eens in mijn jonge jaren in GP2 als ik er geen zin meer in had haha
Vettel functie elders? Zag dat ie een aardige pens heeft staan inmiddels ook.
Zullen we eerst eens een paar races afwachten voordat we Vettel volledig afschrijven? Goeiemorgen hé. Hoeveel kilometers heeft hij nou echt al kunnen rijden met deze nieuwe auto?jaapstobbe schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:40:
Echt iets niet goed met Vettel - in z'n hoofd.
Verstappen en Russell hebben mazzel!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Kwam wel goed uit met de inhaalactie op HAM, vooral RUS komt er heel goed uitVos schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:40:
Dat is toch wel een beetje een rookie fout van VET..tjonge..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Alpine zit te slapen. Alo had moeten pitten.
Ik vind Vettel een sympathieke Duitser en ooit een erg goede coureur, maar wellicht wordt het toch eens tijd om achter de geraniums te gaan zitten en een jong talent in die AM te zetten.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ow haha ik had gemist dat Perez hem voorbij ging.dutchgio schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:41:
[...]
Eerder Leclerc denk ik.
Perez had mazzel dat Hamilton hem niet meer mocht inhalen.
Ja klopt, heb me reactie even aangepast
Fysiek ziet hij er ook niet top fit uit.StefanVerkerk schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:41:
[...]
Zullen we eerst eens een paar races afwachten voordat we Vettel volledig afschrijven? Goeiemorgen hé. Hoeveel kilometers heeft hij nou echt al kunnen rijden met deze nieuwe auto?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Op het begin leek VER echt sneller tr zijn dan Leclerc maar na een paar rondjes werd het verschil enorm. Echt iets met die medium band.
Dat is dan aan het team?PatrickC schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:42:
Ik vind Vettel een sympathieke Duitser en ooit een erg goede coureur, maar wellicht wordt het toch eens tijd om achter de geraniums te gaan zitten en een jong talent in die AM te zetten.
Benieuwd op de harde bandjes of Leclerc nu weer problemen heeft met warm up. Maar Max is te traag helaas.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja, graining met die banden.d0s schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:42:
Op het begin leek VER echt sneller tr zijn dan Leclerc maar na een paar rondjes werd het verschil enorm. Echt iets met die medium band.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit kan je via de app handmatig gelijk zetten door telkens iets vooruit of achteruit te spoelen. Is in het begin even zoeken, daarna werkt het perfect.Dirk0s schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:40:
Die Marshall parkeert nog even de achtervleugel tegen de muur aan?
We gaan nu zien of het aan de banden lag of 'puur' de auto.siggy schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:42:
Benieuwd op de harde bandjes of Leclerc nu weer problemen heeft met warm up. Maar Max is te traag helaas.
Die SC periodes zijn wel ideaal om een bakkie te zetten zo in de vroege ochtend.
Max klaagt dat de SC veel te langzaam rijdt.
De onboard beeldkwaliteit van VER is dit keer ook bedroevend slecht bij mij.
Hahah HAM snapt nog steeds niet hoe het met SC's werkt lijkt het wel
Perez gaat ook nog een keer pitten toch? Rijdt nu rond op rood als ik het goed zag.
⏩ PVOutput☀️
We kunnen nu wel met zekerheid zeggen dat Ferrari eindelijk weer zijn zaken orde heeft.
Wagen ✔️
Coureur ✔️
Strategie ✔️
Pit ✔️
Me happy
Wagen ✔️
Coureur ✔️
Strategie ✔️
Pit ✔️
Me happy

What's new.StefanVerkerk schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:43:
Max klaagt dat de SC veel te langzaam rijdt.
Dat is iedere keer raak bij de coureurs.
Lewis heeft al weer pech… al het geluk opgebruikt de afgelopen jaren, dan krijg je dat!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De Ferrari trekt veel sneller weg uit de bochten, er is geen schijn van kans dat hij LEC in gaat halen zonder dat LEC een fout maakt. Dat is het enige waar je op moet hopen.
Hard. Velg heeft een rode rimQuad schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:44:
Perez gaat ook nog een keer pitten toch? Rijdt nu rond op rood als ik het goed zag.
Normaal is hij degene met geluk.renegrunn schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:44:
Hahah HAM snapt nog steeds niet hoe het met SC's werkt lijkt het wel
Hier ook snel maar een koffiestop gemaakt onder de SC
True, maar ze hebben nog niet echt onder druk gestaan een race lang. Maar ja, die auto lijkt echt mijlenver voor de RB te liggen.streamnl schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:44:
We kunnen nu wel met zekerheid zeggen dat Ferrari eindelijk weer zijn zaken orde heeft.
Wagen ✔️
Coureur ✔️
Strategie ✔️
Pit ✔️
Me happy
![]()
Rode velg, witte (hard) bandQuad schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:44:
Ook op hard. Die rode ring op de wielen van Red Bull zijn verraderlijk.Quad schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:44:
ham gaat weer janken dat ie altijd last heeft van de sc.....
Helaas, de afstelling van de RBR is (weer?) niet al te best. Ferrari staat bovenaan, en mercedes doet het hier heel aardig?
Helaas, de afstelling van de RBR is (weer?) niet al te best. Ferrari staat bovenaan, en mercedes doet het hier heel aardig?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ja want je moet wel wakker blijven hoorHippocampus schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:45:
Hier ook snel maar een koffiestop gemaakt onder de SC
Ik gun Leclerc ook echt wel een kampioenschap eigenlijk. Best een sympathieke kerelstreamnl schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:44:
Wagen ✔️
Coureur ✔️
Strategie ✔️
Pit ✔️
Me happy
![]()
Ah thanks.
⏩ PVOutput☀️
Zo, Schumacher... Pffff
Mick bijna vol in de achterkant van Tsunoda
Mick gaat hier een straf voor krijgen neem ik aan?
ik heb het vandaag ook voor het eerst gaan gebruiken. Paar keer op de plus en de min drukken en het loopt perfect synchroon.saert schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:42:
[...]
Dit kan je via de app handmatig gelijk zetten door telkens iets vooruit of achteruit te spoelen. Is in het begin even zoeken, daarna werkt het perfect.
Mooie herstart.
Zelfs met twee rechte stukken en een slipstream recht achter hem komt hij er niet voorbij. Kansloze missie.
Jammer.. dat leek het kleine kansjes voor max.
Foutje van Leclerc om zo laat te gaan misschien, maar zelfs dan kun je niet inhalen.
Dat moet je het jonge talent niet willen aandoenPatrickC schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:42:
Jammer dat niet direct de DRS open mocht. Je zie al dat zonder niet mogelijk is
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Lijkt wel alsof die Ferrari veel sneller optrekt.. Topsnelheid dan wel weer voordeel voor Rb.Justevo schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:48:
Zelfs met twee rechte stukken en een slipstream recht achter hem komt hij er niet voorbij. Kansloze missie.
Le Clerc is echt veel sneller dan Verstappen 1,1 seconde alweer.
Alonso is lekker bezig vandaag.
Inderdaad plekje 2 veilig stellen is nu de opdrachtrenegrunn schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:48:
en LEC is gone..
Leclerc/Ferrari is gewoon te snel voor Verstappen/Red Bull op dit moment.
Leclerc rijdt weer met een hoog tempo weg bij Verstappen.
Moet nog pitten.sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:49:
Alonso is lekker bezig vandaag.
Toch jammer dat je die teamradio's niet meer te horen krijgt
Benieuwd of Lec straf krijgt door iets van gas af te gaan bij herstart. Want dat mag nu niet meer.
Ongelofelijk. Heeft het bouncen over het circuit toch nog een belangrijke functie.desalniettemin schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:48:
Le Clerc is echt veel sneller dan Verstappen 1,1 seconde alweer.
Weet ik, maar neemt niet weg dat hij lekker bezig is.
Ok, doe dan Hulkenberg er maar in.dglavimans schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:48:
[...]
Dat moet je het jonge talent niet willen aandoen
Waarschijnlijk delen ze een 5 sec straf uit als hij al 11 sec voor Max zit haha.Brakius schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:49:
Benieuwd of Lec straf krijgt door iets van gas af te gaan bij herstart. Want dat mag nu niet meer.
Valt op dat de Red Bulls niet stuiteren.DR!5EQ schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:49:
[...]
Ongelofelijk. Heeft het bouncen over het circuit toch nog een belangrijke functie.
Kom hier niet in dit topic meelezen omdat je oortjes een verkeerde stem horen. Los dat gewoon zelf op of post wat in het uitzendingen topic van de F1. Staat ook in de topic warning. Ik kom hier wel voor feitjes en dingen rondom de race te lezen.Dirk0s schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:40:
"Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet."
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als het zo blijft dan gaat Le Clerc simpel winnen.
Die twee SC's kwamen ondergetekende mooi uit. Kon ik mooi doorheen skippen om weer live te zijn na het verslapen
Ik ben weer bij
Verstappen moet hier blij zijn als hij P2 kan pakken, want LEC is overduidelijk een bak sneller.

Ik ben weer bij
Verstappen moet hier blij zijn als hij P2 kan pakken, want LEC is overduidelijk een bak sneller.
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |