Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Sainz met (koude) hards, vandaar slechte starts. Alonso is normaal ook snel bij de starts, maar ging minder vanwege hards. Zelfde voor Lance Stroll. Vraag mij alleen af waarom hij van Hards naar mediums en nu weer naar Hards gingG_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:09:
- Wat een verrassende start van Hamilton zeg..
- Heeft Sainz geen motorproblemen? Want hij reed wel opeens heel slecht en dan die spin..
SC nummer twee incoming...sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:11:
De volgende die eraf gaat is STR? Wisselen nu naar hard.
Zolang LAT niet in de buurt is komt het goed.sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:11:
De volgende die eraf gaat is STR? Wisselen nu naar hard.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zet de internationale feed op F1TV aan ipv de Live feed.aegis3d schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:09:
Waar is Martin Brundle eigenlijk?
Och heden, zijn ze bij Viaplay ook al van dat mag je niet zeggen op tv? Pfff... Ik mis Ziggo wat dat aan gaat wel hoor.G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:11:
[...]
Die uitspraak gaan we helaas nooit meer horen op tv![]()
Het was zeker een poepstart
"When you grow up your heart dies"
Had je F1TV gehad werd het keurig uitgelegd. Stroll heeft alle banden gewisseld zodat ie met deze hards de race in een keer kan uitrijden.warp schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:11:
Wat is Stroll aan het doen dan?
In elk geval voldaan aan het banden regelement
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Maar dit is een Abu Dabhi RB like weekend voor Ferrari. Dus ben benieuwd hoe het gaat lopen met nog 50+ rondjes.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Op viaplay werd het ook keurig uitgelegd door Allard Kalff.jaapstobbe schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:12:
[...]
Had je F1TV gehad werd het keurig uitgelegd. Stroll heeft alle banden gewisseld zodat ie met deze hards de race in een keer kan uitrijden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wat raaskal jij dan?sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:12:
[...]
Och heden, zijn ze bij Viaplay ook al van dat mag je niet zeggen op tv? Pfff... Ik mis Ziggo was dat aan gaat wel hoor.
Ja, die kraakt behoorlijk hier.Pyr0_ schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:13:
Is de teamradio van Verstappen bij jullie ook zo slecht? Bijna niet te verstaan...
Vooral ook omdat de Ferrari klantenteams allemaal een stap terug hebben gedaan.Rene schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:09:
[...]
Niet alleen Mercedes maar de meeste met een Mercedes PU lijkt het. Waar de eerste 2 races Mercedes bij de start alleen in rechterrijtje voorkomt is het nu alweer andere koek.
Mogelijk toch teveel overeenkomsten met de Ferrari zelf...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
BigEagle schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:12:
[...]
In de F1 TV kun je kiezen voor de internationale stream. Daar hoor je Martin...
Danku, vorige race was ik hetzelfde advies aan het geven, beetje vroeg vandaag..StefanVerkerk schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:12:
[...]
Zet de internationale feed op F1TV aan ipv de Live feed.
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Dat is gewoon mijn mening. Ik hou niet van dat schijnheilige om maar bepaalde woorden te mijden omdat je mensen zou kunnen kwetsen. Zo simpel is het nu eenmaal. Dat heeft niks met raaskallen te maken!
Oh, bij Olav dachten ze misschien per ongeluk op de set van Vettel.jaapstobbe schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:12:
[...]
Had je F1TV gehad werd het keurig uitgelegd. Stroll heeft alle banden gewisseld zodat ie met deze hards de race in een keer kan uitrijden.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Dat snap ik, maar Stroll staat niet bepaald bekend om z'n bandenmanagement, dus ik betwijfel of hij überhaupt de race kan uitrijden op die setRene schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:11:
Verplichte stop op medium gemaakt. Uitrijden op hard nu.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Het gaat vooral om de constatering waar dan uit blijkt dat ze dat niet mogen zeggen.sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:15:
[...]
Dat is gewoon mijn mening. Ik hou niet van dat schijnheilige om maar bepaalde woorden te mijden omdat je mensen zou kunnen kwetsen. Zo simpel is het nu eenmaal. Dat heeft niks met raaskallen te maken!
Dat ze niet dezelfde vocabulaire hebben dan Mol is wel duidelijk.
Dat valt wel meeDentist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:15:
Zo - hoe snel lec en max wegrijden van ham zeg..
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Max verandert de regels van de F1 weer eens.. vond ik wel mooi eigenlijk. En tbf het gaat natuurlijk om veiligheid, ook bij de herstart.Phusebox schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:16:
Fantastisch deze regels. Hoe we van een moment met spanning weer een saaie formaliteit maken...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ferratri gaat snel door de budget cap heen door al die fysiotherapie kosten van LEC en SAI
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Daar lijkt het wel op inderdaadBrakius schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:17:
Ligt die Mercedes stabieler op de weg als die auto zwaarder is?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Veiligheid... Dat excuus hoor ik wat te vaak.Dentist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:18:
[...]
Max verandert de regels van de F1 weer eens.. vond ik wel mooi eigenlijk. En tbf het gaat natuurlijk om veiligheid, ook bij de herstart.
Die mensen weten heus wel wat ze doen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wel mooi maar heel gevaarlijk, je wilt niet dat ze achter de saftecar op elkaar klappen en daarna de achterauto's ook nog eens erop klappen.Dentist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:18:
[...]
Max verandert de regels van de F1 weer eens.. vond ik wel mooi eigenlijk. En tbf het gaat natuurlijk om veiligheid, ook bij de herstart.
Niet als je Stroll of Latifi heetPhusebox schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:18:
[...]
Veiligheid... Dat excuus hoor ik wat te vaak.
Die mensen weten heus wel wat ze doen.
Ik heb geen probleem met regelverandering, probleem is alleen dat als Max iets doet wat 100% in de regels zit, er verandering wordt aangekondigd, en bijv. een Hamilton die van alles en nog wat uithaalt wordt niet eens naar gekeken. Het is nooit single file geweest, gewoon erachter blijven.Dentist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:18:
[...]
Maar goed, F1 blijft liever aanprutsen met dit soort dingetjes dan eenduidige beslissingen nemen met gestrande auto's.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 10-04-2022 07:20 ]
Maar dat is totaal niet aan de orde, vandaar:)sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:15:
[...]
En dat kan vooral gebeuren doordat de leider versneld en dan weer afremt. Niet doordat de nummer 2 naast de nummer 1 gaat rijden. Houden ze snelheid constant is er niks aan de hand.Brakius schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:19:
[...]
Wel mooi maar heel gevaarlijk, je wilt niet dat ze achter de saftecar op elkaar klappen en daarna de achterauto's ook nog eens erop klappen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dat mag toch ook niet meer onder de nieuwe regel?sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:20:
[...]
En dat kan vooral gebeuren doordat de leider versneld en dan weer afremt. Niet doordat de nummer 2 naast de nummer 1 gaat rijden. Houden ze snelheid constant is er niks aan de hand.
Het werd wel gesuggereerd vandaar dus mijn opmerking.Tleilaxu schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:19:
[...]
Maar dat is totaal niet aan de orde, vandaar:)
Ik heb dan ook geen Viaplay.
[ Voor 10% gewijzigd door renegrunn op 10-04-2022 07:21 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zal eerder met weinig wedstrijdritme te maken hebben.jaapstobbe schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:21:
Corona heeft nogal vat gekregen op Vettel zeg, die bakt er nog niks van.
Klopt. Dus alle extra spanning na een herstart is eruit gehaald.Dentist schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:21:
[...]
Dat mag toch ook niet meer onder de nieuwe regel?
Vergane glorie, die kan beter plaats maken voor jong talent.jaapstobbe schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:21:
Corona heeft nogal vat gekregen op Vettel zeg, die bakt er nog niks van.
Flickr PSN ID= cheironnl
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hardlopers zijn doodlopers...hotymoty schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:21:
Max haalt t niet tegen leclerc. Wat een snelheid heeft Ferrari
Nu al boven de 3 seconden.hotymoty schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:21:
Ik denk dat Red Bull weer voor de lange adem gaan.hotymoty schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:21:
Stroll gaat niet veel beter met meer minuten in de auto.Jackson6 schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:22:
[...]
Vergane glorie, die kan beter plaats maken voor jong talent.
De Aston is gewoon geen goede auto.
Tja. Hij heeft ook nog amper gereden met die wagen, ook bij de trainingen niet.Jackson6 schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:22:
Ferrari of Leclerc? Charles en de 2022 Ferrari lijken een goede combi.hotymoty schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:21:
- DaniëlWW2
- Niet online
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja ze zijn mij ook te braaf.. beetje preuts zelfs..sjaool schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:12:
[...]
Och heden, zijn ze bij Viaplay ook al van dat mag je niet zeggen op tv? Pfff... Ik mis Ziggo wat dat aan gaat wel hoor.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vergane glorie…Jackson6 schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:22:
[...]
Ga jij je mond een keer spoelen
Hij is nog steeds beter dan een hoop andere op het veld.
* streamnl blijft een grote fan van Vet (en ALO)
Zal vast iets met de olie zijn.hotymoty schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:21:
Maar ik vind het wel tof om te zien hoe Ferrari terug aan het vechten is.
Vermoed dat ze dat ook niet gaan halen… nu 5 secondenDoeEensGek schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:22:
[...]
Ik denk dat Red Bull weer voor de lange adem gaan.
Maar dan maximaal plek 2 , kansloosDoeEensGek schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:22:
[...]
Ik denk dat Red Bull weer voor de lange adem gaan.
Hopen op een SC is roulette spelen. Gokken is voor de dommeStefanVerkerk schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:24:
Zouden ze Max langer laten doorrijden in de hoop dat er een SC komt waarbij Leclerc al naar binnen is geweest voor een undercut?
Dat is toch veel te riskant, een SC is geen zekerheidje.StefanVerkerk schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:24:
Zouden ze Max langer laten doorrijden in de hoop dat er een SC komt waarbij Leclerc al naar binnen is geweest voor een undercut?
Zit nu wel op de grens van 1 sec
Zijn bandjesKenny_026 schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:25:
Iets is niet goed bij max
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja je wilt niet het Perez scenario van de vorige race, te vroeg een stop maken kan een doodsteek voor je race zijn.StefanVerkerk schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:24:
Altijd hier helaas.Ypuh schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:25:
Wat een saai circuit. Amper een inhaalactie gezien nog. Denk dat dit het is.
Tsja als ze er een chicane eruit halen, en de rest breder maken. Bijna Monza-achtig.Ypuh schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:25:
Wat een saai circuit. Amper een inhaalactie gezien nog. Denk dat dit het is.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |