Broodjes in de oven, eitjes in de pan en de koffie pruttelt... Die vroege races hebben altijd wel wat. En dat was al weer een tijdje geleden. Zin in!
Vanaf 3 uur naar het plafond zitten staren om niet te laat mijn bed uit te gaan om daarna om 6 uur je te pleuris te schrikken van je wekker. 🥱
Maar we zijn present 😁
Maar we zijn present 😁
PSN: IS_DJ
Ja fantastisch. Mooie plek voor een brundle gridwalkJasphur schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:47:
Goedemorgen iedereen. Heerlijk om weer zo’n mega druk grid te zien. Wat een berg mensen
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Goeiemorgen Dames (en eventuele Heren).
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En dat is iets te veel offtopic.
[ Voor 94% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-04-2022 08:12 ]
Hopelijk geen slaapverwekkende race, want dan lig ik dadelijk op de bank te slapen
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
want met vrouw kan je niet rustig kijken om 7h in de ochtend?JB schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:20:
Heerlijk! De vrouw moet gaan werken dus die is ontbijt aan het makenWin win want rustig kijken met een maat die zo komt
bvbal79 schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:51:
[...]
want met vrouw kan je niet rustig kijken om 7h in de ochtend?

Mooi dagje, eerst deze race, dan marathon en vanavond mooie pot in de premiere League.
Veel plezier Iedereen!
Veel plezier Iedereen!
??Technofreakz schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:49:
[Afbeelding]
Goed begin Vd dag, kom maar op met die race!
Best apart dat mensen graag zichzelf betrekken in dit topic
Koffie gezet en stream loopt 
Ik ben benieuwd hoeveel auto’s vandaag de finishlijn oversteken. In de afgelopen jaren was Melbourne een succes voor DNF’s.
Ik ben benieuwd hoeveel auto’s vandaag de finishlijn oversteken. In de afgelopen jaren was Melbourne een succes voor DNF’s.
En de Amstel Gold RaceMarc3l schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:51:
Mooi dagje, eerst deze race, dan marathon en vanavond mooie pot in de premiere League.
Veel plezier Iedereen!
Niet vergeten over te schakelen naar de race stream als je gebruikmaakt van F1TV Pro.
"When you grow up your heart dies"
Ik ga off hier, allemaal een hele leuke en spannende race.
[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 10-04-2022 06:55 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Probeer eens weer op bed te gaan en met het andere been er weer uit te stappen?bvbal79 schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:51:
[...]
??
Best apart dat mensen graag zichzelf betrekken in dit topic
Dit topic gaat voor mij weer naar de achtergrond tot na de race. Goede race iedereen!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
dadelijk niet vergeten te switchen van stream in de F1TV app… dadelijk niet vergeten te switchen van stream in de F1TV app… dadelijk niet vergeten te switchen van stream in de F1TV app… dadelijk niet vergeten te switchen van stream in de F1TV app…
Elke week zit ik weer secondelang naar de laadscherm te staren voordat ik denk “o ja…”
Fijne race iedereen!
Elke week zit ik weer secondelang naar de laadscherm te staren voordat ik denk “o ja…”
Fijne race iedereen!
Wordt een interessante race, hoge banden slijtage, Redbulls die 2 nieuwe witte banden hebben, overige teams niet. 2 stops versus 3 stops?
Ik snap niet dat ze RIC niet gewoon even digitaal toevoegen aan dat overzicht
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Iedereen veel kijkplezier!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Goedemorgen allemaal, have fun and may the best man win!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Fijnen race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat Max maar eens weer een goede start heeft. Kan me al niet meer een goede start herinneren
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Goedemorgen, fijne race allemaal. 🥳
2 weken geleden?siggy schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:58:
Dat Max maar eens weer een goede start heeft. Kan me al niet meer een goede start herinneren
Eentje met uit het Renault tijdperk. 👍siggy schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:58:
Fijne race iedereen en zoals gewoonlijk... Hou het gezellig.
Kan ik me niet meer herinneren
Ik mis de afgelopen 2 jaar met alleen races op normale tijden

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Niet online
Mediums dus, Sainz en Alonso op harde banden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lekker veel publiek daaro. Hopelijk blijft het spannend genoeg om niet halverwege in slaap te vallen 
Fijne race allemaal.
Fijne race allemaal.
Ik mis Race Control nu wel. De F1TV+ addon voor Chrome werkt niet zo prettig samen met het forum. Dus die nog maar even niet ingezet.
4 lijkt me wel erg veel… maar we will see.Brakius schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:54:
Wordt een interessante race, hoge banden slijtage, Redbulls die 2 nieuwe witte banden hebben, overige teams niet. 3 stops versus 4 stops?
God hopelijk niet nu al problemen voor Max. Zucht.
Morgen en fijne race allemaal 👍
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Inderdaad, wat leek daar te gebeuren?siggy schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:02:
God hopelijk niet nu al problemen voor Max. Zucht.
Leek op ijs uit de intercooler.
Ai, PER dat wordt terugvechten naar P3.
Lando was ook nog niet wakker denk ik.
Sainz verliest veel. P14
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 10-04-2022 07:04 ]
Nu maar hopen dat Perez er snel vooribj komt. Anders weer 1 vs 1....
Ligt het aan mij of is de F1 stream niet helemaal hikvrij?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
- DaniëlWW2
- Niet online
Sainz is klaar...
Mercedes heeft gewoon een goede start gehad. Ze moeten het eerst nog maar eens de hele race vol zien te houden voordat je kunt zeggen dat ze een stap gemaakt hebben.
SAI > OUT
SAI > OUT
Nou wat gaan ze nou doen met de vlaggen of sc....
Dat dusPhusebox schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:40:
Let trouwens weer eens op Hamilton, die gaat weer een groter gat laten vallen voor de startopstelling en zo een plekje of 2 pakken bij de starten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- DaniëlWW2
- Niet online
En ondertussen is Hamilton al op 1,5s gereden. Die kunnen het gewoon niet bijhouden....
Ongeduldig van Sainz
Flickr PSN ID= cheironnl
Kans voor RBR om in het constructeurs verhaal wat dichterbij te komen
Doet ie gewoon zelf hoor. Hoe wilde hij die bocht gaan halen?
Beginnersfoutje van Sainz op zijn nog te koude harde bandjes.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
VSC
Wat een geluk dat Sainz geen groot ongeluk veroorzaakt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mercedes had een goede start, maar of ze kunnen volgen. Max en Leclerc kunnen zo verdwijnen aan de horizon en Perez heeft de drs nodig om er langs te komen zo te zien.
VSC vanwege Sainz valt mee.
VSC vanwege Sainz valt mee.
Het is weer gepruts met de gele vlaggen. Dat is duidelijk een sc want er moeten marshalls op de baan komen. Zucht.
Te weinig geduld bij Sainz. Kost hem veel punten ( en FER ook).
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Mooi voor het constructeurs kampioenschap.hansvk schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:08:
Te weinig geduld bij Sainz. Kost hem veel punten ( en FER ook).
Ik gun het Sainz van harte. Maar zit er nog niet in.
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 10-04-2022 07:09 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Niet alleen Mercedes maar de meeste met een Mercedes PU lijkt het. Waar de eerste 2 races Mercedes bij de start alleen in rechterrijtje voorkomt is het nu alweer andere koek.Jackson6 schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:05:
Mercedes heeft wel een behoorlijke stap gemaakt zo lijkt het.
Zo kunnen we meteen de nieuwe sc regels zien wat betreft naast elkaar rijden .
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Zou de onboard van Sainz wel is willen zien de van de eerste ronde wat was hij aan het struggelen op die witte band.
PER had gewoon pech bij de start. Had hij in het midden blijven rijden dan had hij waarschijnlijk zijn positie behouden.
Waar is Martin Brundle eigenlijk?
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
- Wat een verrassende start van Hamilton zeg..
- Heeft Sainz geen motorproblemen? Want hij reed wel opeens heel slecht en dan die spin..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tjonge jonge, wat een wonder dat die auto van Sainz - en een ander- niet in tweeën ligt.
Koude banden denk ikG_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:09:
- Heeft Sainz geen motorproblemen? Want hij reed wel opeens heel slecht en dan die spin..
Nou ja… in principe heb ik al gelijkstreamnl schreef op zondag 10 april 2022 @ 06:31:
[...]
Ik verwacht inderdaad dat HAM de “lachende derde “ gaat worden door geluk.

Dat was gewoon een poepstartvan SainzG_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:09:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Sainz had gewoon geen grip op die harde banden.
Die zag ik eerder op de grid.aegis3d schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:09:
Waar is Martin Brundle eigenlijk?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ja, lijkt erop dat Mercedes weer eens het inmiddels zwaar bedorven blik van "Kijk ons eens moeite hebben" heeft opengetrokken...G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:09:

Die uitspraak gaan we helaas nooit meer horen op tv

Het was zeker een poepstart
Stroll al op 3e set banden, gaat een 0-stopper worden.
De volgende die eraf gaat is STR? Wisselen nu naar hard.
Niet vreemd ook als je ziet hoe ze stuiteren op die snelle stukken. Het ziet er komisch uit maar is eigenlijk best wel triestDaniëlWW2 schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:07:
En ondertussen is Hamilton al op 1,5s gereden. Die kunnen het gewoon niet bijhouden....
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verplichte stop op medium gemaakt. Uitrijden op hard nu.warp schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:11:
Wat is Stroll aan het doen dan?
Banden regelement voldaan, nu uitrijden.warp schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:11:
Is Allard nu aan het uitleggen.warp schreef op zondag 10 april 2022 @ 07:11:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |