DE start was niet zijn schuld de auto heeft een probleem hiermee, BOT had dit ook vorige race.autje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:57:
Ondanks die drive-trhough was ZHO toch weer netjes 11e. Helemaal niet slecht. Hij moet alleen leren beter te starten, want hij viel weer een paar plekken terug.
En de reden dat ze volgens mij geen proefstarts hebben gedaan dit weekend.Catmandos schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
[...]
DE start was niet zijn schuld de auto heeft een probleem hiermee, BOT had dit ook vorige race.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Poe ey Hamilton geeft zijn team even de schuld.
"Ik heb mijn best gedaan maar van het team weet ik het niet zeker"
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Afgelopen seizoen redelijk snel warning over het zeiken van het ‘zeiken’ van Ham.
Gokje wanneer er 1 komt over het zeiken van het ‘zeiken’’ van Max?
3 races
Gokje wanneer er 1 komt over het zeiken van het ‘zeiken’’ van Max?
3 races
Viel me ook op.AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
Hoorde het net.AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
dacht even Huh wat een opmerking....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De pit limiter mag al veul eerder af. Dat is volgens mij vanaf de stoplicht bij de uitgangDentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:13:
[...]
Nope, je mag de pitlimiter uitzetten zodat je tempo kan maken zodat je niet met 80km/h iemand achterin krijgt.
Nog nooit de snelweg opgereden?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan komt er morgen vast weer een quote dat ie verkeerd begrepen is.AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ahja, dat is natuurlijk waar. I stand correctedJasphur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:19:
[...]
De pit limiter mag al veul eerder af. Dat is volgens mij vanaf de stoplicht bij de uitgang
Hamilton bij SkyF1: ik kon de Haas op het laatst niet meer bij houden.
Gaat dus niet goed bij Mercedes.
Het lag natuurlijk ook voor een groot deel aan de fans deze race,AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
wat een crowd zeg
My two cents: ik vond het een erg gave race, het maakt mij niet uit wie er WDC wordt (zolang het Hamilton niet is), er was genoeg actie. Nooit verwacht dat ik zandbakraces leuk zou vinden.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Hij krijgt door dat RUS geen BOT voor hem is.AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
[ Voor 71% gewijzigd door PWM op 27-03-2022 21:21 ]
Zeker terecht, die call na dat hij de pit voorbij reed --> box box box, kom op zeg, dan zit je als team toch te slapen?AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Verwijderd
Diva op zijn best, maar goed hij ziet het WK voor hem voorbij gaan.. Dit jaar had potentieel zijn achtste titel moeten worden en zijn laatste jaar maar dat lijkt nu toch echt onmogelijk.DarkSide schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:18:
[...]
Hoorde het net.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar Verstappen heeft nu weer een race gewonnen mede dankzij een SC die veroorzaakt is door Latifi.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Al doet Magnussen het zeer goed. Blij dat die Russische brokkenpiloot weg is.StefanVerkerk schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:20:
![]()
Nou ja, dat tweede deel natuurlijk nietVerwijderd schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:21:
[...]
Diva op zijn best, maar goed hij ziet het WK voor hem voorbij gaan.. Dit jaar had potentieel zijn achtste titel moeten worden en zijn laatste jaar maar dat lijkt nu toch echt onmogelijk.
Verwijderd
Zijn PR team kan weer aan de slag om een A4tje uit te werkenLekker Ventje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:19:
[...]
Dan komt er morgen vast weer een quote dat ie verkeerd begrepen is.
Ben ik de enige die bij Russel het gevoel krijgt dat ie al z'n interviews drive-to-survive-achtige quotes wil achterlaten?
Ik had 'm als eerste rijder in onze poule. En Alonso als 2e..Jasphur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:59:
Alfa zit er sowieso goed bij. Balen dat Bottas uitviel
Race win en snelste ronde had ik dan wel weer goed
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-03-2022 21:23 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als ze bij Mercedes het licht zien kan het altijd nog gebeuren. We hebben nog 21 races te gaan.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:21:
[...]
Diva op zijn best, maar goed hij ziet het WK voor hem voorbij gaan.. Dit jaar had potentieel zijn achtste titel moeten worden en zijn laatste jaar maar dat lijkt nu toch echt onmogelijk.
"When you grow up your heart dies"
Dan zit je als team te pitten, je had hem zo mooi af kunnen makenricardo246 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:20:
[...]
Zeker terecht, die call na dat hij de pit voorbij reed --> box box box, kom op zeg, dan zit je als team toch te slapen?
Dat hebben we vaker gehoord toch? Bij winst was het altijd een "zware" race en had hij het onderste uit de kan gehaald en dankte het publiek en ook het team voor hun inzet. Bij alles wat niet een P1 was, schoot het team en de auto tekort. En <P3 kon zelfs het publiek niet meer rekenen op een bedankje.DarkSide schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:18:
[...]
Hoorde het net.
Klopt, maar ik krijg toch wel het gevoel dat Merc er veul verder vanaf zit dan gedacht.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:23:
[...]
Als ze bij Mercedes het licht zien kan het altijd nog gebeuren. We hebben nog 21 races te gaan.
Geeft overigens ook aan hoe goed RBR z'n huiswerk heeft gedaan.
Dit seizoen gaat zo te zien beslists worden door een ontwikkelingsrace tussen Ferrari en Red Bull
scherpDaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:21:
Maar Verstappen heeft nu weer een race gewonnen mede dankzij een SC die veroorzaakt is door Latifi.![]()
Maar even later kreeg je dan weer wel de replay op de world feed. Ik vond het op zich top wat F1TV deed, maar het was uiteindelijk verschrikkelijk, doordat niet alleen de actie 2x werd uitgezonden (live in split screen, daarna de herhaling op de world feed "full screen"), en daarnaast doordat het dus voornamelijk in de laatste rondes was waarbij die herhalingen steeds ***-irritant waren doordat je de actie vooraan het veld niet zag.RocketKoen schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:49:
F1tv deed een hoop splitscreen als er in de achterhoede een gevecht was dat de reguliere regie niet liet zien.
Ergens wel maar hij had zelf ook de koe bij de hoorns kunnen vatten en naar binnen kunnen rijden?ricardo246 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:20:
[...]
Zeker terecht, die call na dat hij de pit voorbij reed --> box box box, kom op zeg, dan zit je als team toch te slapen?
En dan is het nog niet netjes om expliciet te zeggen dat het niet jouw schuld was maar die van het team. Zo creëer je alleen maar extra scheiding tussen jezelf en je team. PR technisch ook niet handig want ik neem aan dat wij niet de enigen zijn die het erover hebben
Het kan dat ze het goedmaken, maar het is niet 1-2 tienden, maar echt wel meer. Daarnaast zullen Ferrari en RBR ook echt wel doorontwikkelen, die blijven niet stil zitten tot Mercedes bij is.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:23:
[...]
Als ze bij Mercedes het licht zien kan het altijd nog gebeuren. We hebben nog 21 races te gaan.
Deze keer zonder MasiDaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:21:
Maar Verstappen heeft nu weer een race gewonnen mede dankzij een SC die veroorzaakt is door Latifi.![]()
Vertel dat ook even tegen russel dan.StefanVerkerk schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:20:
![]()
Het doet mij vermoeden dat juist Mercedes het team is dat problemen heeft met de E10 brandstof. Het kan geen toeval zijn dat van alle Mercedes wagens de aero bagger is.Dentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:24:
[...]
Klopt, maar ik krijg toch wel het gevoel dat Merc er veul verder vanaf zit dan gedacht.
Geeft overigens ook aan hoe goed RBR z'n huiswerk heeft gedaan.
Ik vind het wel meevallen, zeggen zoals het is, without the sugar.AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:26:
[...]
Ergens wel maar hij had zelf ook de koe bij de hoorns kunnen vatten en naar binnen kunnen rijden?
En dan is het nog niet netjes om expliciet te zeggen dat het niet jouw schuld was maar die van het team. Zo creëer je alleen maar extra scheiding tussen jezelf en je team. PR technisch ook niet handig want ik neem aan dat wij niet de enigen zijn die het erover hebben
Het is niet de eerste keer dat MER de pitstop strategie niet op orde heeft, laatste race vorig jaar

Dan zet ik in op Red Bull, die ontwikkelen tijdens een seizoen steeds verder terwijl andere teams vaak stil lijken te staan...D-dark schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:25:
Dit seizoen gaat zo te zien beslists worden door een ontwikkelingsrace tussen Ferrari en Red Bull
Daar hadden ze het tijdens de pre race show ook over, dat de motor niet zo goed loopt als verwacht, waardoor de aero ook niet werkt als verwacht omdat de auto's niet zo snel gaan als verwacht.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:29:
[...]
Het doet mij vermoeden dat juist Mercedes het team is dat problemen heeft met de E10 brandstof. Het kan geen toeval zijn dat van alle Mercedes wagens de aero bagger is.
Russel doet het zo gek niet toch? Maar je kan zomaar voor een gedeelte gelijk hebben.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:29:
[...]
Het doet mij vermoeden dat juist Mercedes het team is dat problemen heeft met de E10 brandstof. Het kan geen toeval zijn dat van alle Mercedes wagens de aero bagger is.
Wat me vooral opvalt is dat er geen enkele keer controverse is geweest bij alle acties tussen Leclerc en Verstappen.
Bij Hamilton was het nagenoeg altijd raak. Aan wie lag dat dan nu?
Valt me alleen van Max tegen dat ie zich zo laat piepelen twee races achter elkaar.
Ik zou voorstellen op elk circuit nog maar 1 DRS zone nu de regels lijken te werken qua kunnen volgen.
Deze brake test van Leclerc was op het randje vond ik. En het gaat nog eens mis zo.
Valt me alleen van Max tegen dat ie zich zo laat piepelen twee races achter elkaar.
Ik zou voorstellen op elk circuit nog maar 1 DRS zone nu de regels lijken te werken qua kunnen volgen.
Deze brake test van Leclerc was op het randje vond ik. En het gaat nog eens mis zo.
[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 27-03-2022 21:33 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
We zitten altijd op Ham te zeiken dat die huillie huillie doet. Max was vandaag wat dat betreft ook gewoon niet lekker bezig.Mach schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:02:
[...]
Maar dan is het toch geen gezeik ( niet specifiek aan jou gericht hoor)
Als er iets niet conform reglement is, dan snap ik dat een sporter dat opmerkt en zich daarover uitspreekt.
Leclerc mist geen apexes.Phusebox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:31:
Wat me vooral opvalt is dat er geen enkele keer controverse is geweest bij alle acties tussen Leclerc en Verstappen.
Tja, Russell heeft al vaker bewezen met minder materiaal toch leuke resultaten te kunnen halen. Dat maakt ook het verschil met een middenvelder coureur zoals....GovertNL schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:30:
[...]
Russel doet het zo gek niet toch? Maar je kan zomaar voor een gedeelte gelijk hebben.
Ik zou maar eens heel snel de replay terug gaan kijken, die boxboxbox na de pitlane was de 2e call. Hij kreeg de eerste call netjes in die lange eerste bocht. Dit was een megafout van Hamilton zelf.ricardo246 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:20:
[...]
(Tenzij de video/audio out of sync is)
erutangiS
LEC en VER kennen elkaar zeer goed en weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. Het is dezelfde generatie coureurs en dat was met HAM toch wel even anders...Phusebox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:31:
Jup en Mercedes het purpoising ook, doen ze nog steeds betersjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:09:
Goed, we kunnen nu wel stellen dat Red Bull het benzine toevoer probleem en de problemen met de remmen onder controle heeft.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Vorig jaar was er na 2 races ook nog niks gebeurt maar dat komt nog wel later in dit seizoen, lijkt me onvermijdelijk als dit zo close bl,ijft tussen die 2.Phusebox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:31:
Smiling as the shit comes down...
Volgens mij was het de eerste race al raakScrooLoose schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:34:
[...]
Vorig jaar was er na 2 races ook nog niks gebeurt maar dat komt nog wel later in dit seizoen, lijkt me onvermijdelijk als dit zo close bl,ijft tussen die 2.
En de tweede race ook overigens...
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 27-03-2022 21:36 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Terwijl hij zelf de fout lijkt te maken om niet te pitten.AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
[Streamable: Lewis pit entry]
Begint het nu al..? En dan vragen mensen zich af waarom mensen hem zo irritant vinden... (en echt niet alleen de 'max fans'....)AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
Echt Hamilton alweer enorm aan het hijgen over de radio, zoals ook vorig jaar, klinkt erg vreemd, alsof hij een bepaalde fitheid mist en dan mist hij bij uitkomen laatste bocht een overduidelijke radiocall.
Zijn team waarschuwt hem de hele ronde dat ze zeker gaan pitten als ze een SC/VSC verwachten en dat hij goed moet opletten op de pitborden (want monza 1,5 jaar geleden). Dan roepen ze hem overduidelijk naar binnen en hij hoort het gewoon niet. Als hij dan na afloop zijn team de schuld geeft (dit heb ik nog niet gezien), dan heeft hij flinke excuses te maken.
Zijn team waarschuwt hem de hele ronde dat ze zeker gaan pitten als ze een SC/VSC verwachten en dat hij goed moet opletten op de pitborden (want monza 1,5 jaar geleden). Dan roepen ze hem overduidelijk naar binnen en hij hoort het gewoon niet. Als hij dan na afloop zijn team de schuld geeft (dit heb ik nog niet gezien), dan heeft hij flinke excuses te maken.
Ah een streamable om het duidelijk te maken.Tommy The Cat schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:37:
[...]
Terwijl hij zelf de fout lijkt te maken om niet te pitten.
[Video: Lewis pit entry]
[ Voor 21% gewijzigd door MrOleo op 27-03-2022 21:39 ]
erutangiS
Wat was er met tsunoda aan de hand? Hier was ook iets mis met een motor dacht ik. Vorige week 3 motor problemen van de 4, dit weekend ook weer problemen bij een Honda auto.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:09:
Goed, we kunnen nu wel stellen dat Red Bull het benzine toevoer probleem en de problemen met de remmen onder controle heeft.
Tot nu toe heeft Honda/rbrPowerTrains veel issues gehad in alleen de eerste 2 races al.
Jup scherp. Dan is het wel een beetje dom van Hamilton zelf om daarna ook nog zijn team de schuld te geven. Tenminste als zijn opmerking daarover gaat.Tommy The Cat schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:37:
[...]
Het is niet de motor die het probleem is. Het zijn allemaal randzaken maar zeker niet de motor.Bloodclot schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:39:
[...]
Wat was er met tsunoda aan de hand? Hier was ook iets mis met een motor dacht ik. Vorige week 3 motor problemen van de 4, dit weekend ook weer problemen bij een Honda auto.
Tot nu toe heeft Honda/rbrPowerTrains veel issues gehad in alleen de eerste 2 races al.
Bij F1 Confidential zeiden ze dat Ferrari eerst de betrouwbaarheid 100% wil hebben en nu nog met geknepen motor rijden. Naarmate het seizoen vordert schroeven ze hem verder open...sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:30:
Dan zet ik in op Red Bull, die ontwikkelen tijdens een seizoen steeds verder terwijl andere teams vaak stil lijken te staan...
For what it's worth
Zei hij niet 'the best I could'?AtlAntA schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
Dat houd niet in dat ie zegt dat zijn team hun best niet gedaan heeft, maar dat ze beter kunnen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Volgens mij zit Mercedes gewoon voorin in het middenveld, zoals Russell laat zien. Hamilton moet gewoon een spiegel kopen en eerlijk tegen zichzelf zeggen dat hij van Mercedes een aantal wereldtitels kado heeft gekregen. Dat hij tekort komt tegen VER en LEC bij eenzelfde auto en misschien ook wel tegen jongens als RUS, SAI, NOR en GAS.
Ze hebben al 25pk gewonnen. Ik geloof niet dat ze er nog heel veel meer uit kunnen halen. Het zal eerder een spelletje blufpoker zijn.Alfa Novanta schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:44:
[...]
Bij F1 Confidential zeiden ze dat Ferrari eerst de betrouwbaarheid 100% wil hebben en nu nog met geknepen motor rijden. Naarmate het seizoen vordert schroeven ze hem verder open...
For what it's worth
Die spiegel is afgelopen winter kapot gevallen dus dat betekent nu 7 jaar rampspoed en ellende...TheBrut3 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:46:
Volgens mij zit Mercedes gewoon voorin in het middenveld, zoals Russell laat zien. Hamilton moet gewoon een spiegel kopen en eerlijk tegen zichzelf zeggen dat hij van Mercedes een aantal wereldtitels kado heeft gekregen. Dat hij tekort komt tegen VER en LEC bij eenzelfde auto en misschien ook wel tegen jongens als RUS, SAI, NOR en GAS.
Toch iets genuanceerder dan ik dacht (thanks for the vid, was de stream al terug aan het kijken).Tommy The Cat schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:37:
[...]
Nog wel wat vragen, met dat motor geluid is het lastig de gesprekken te volgen:
- Team: RIC stopped at pit lane entry, Watch out for pit lane entry, it might be closed?
- Team box box
- HAM komt dan richting de pit lane entry en ziet RIC en zegt dan I can't slow down, of, Cars are slowing down?
-Team: Box box, en dan iets I can't come in?
Volgende keer eindelijk weer een race overdag trouwens
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 27-03-2022 21:53 ]
I served in a company of heroes.
Prachtige race weer, genoten! Twee racers die niet onder doen op racecraft.
Max miept wel veel op de radio al twee races. Dat mag wel een tandje minder, vooral als ie niet soeverein gaat winnen elke race en aan de bak moet tegen Leclerc, die even fel is.
Max miept wel veel op de radio al twee races. Dat mag wel een tandje minder, vooral als ie niet soeverein gaat winnen elke race en aan de bak moet tegen Leclerc, die even fel is.
Ook een beetje keuze van de redactie….Franco10 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:51:
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Valt me ook op. Dat gejank over pit line pffffFranco10 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:51:
Mijn boefje is liev!
"Personally I feel like I maximized everything, I don't know if we did as a team."BM schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:46:
[...]
Zei hij niet 'the best I could'?
Dat houd niet in dat ie zegt dat zijn team hun best niet gedaan heeft, maar dat ze beter kunnen.
Hoe subtiel hij het ook brengt, bij mij kwam het toch over als een verwijt naar het team.
Hmm, zojuist een kort interview met Davids op Sky. Moet zeggen, het was zowaar een leuk interview, had ik eigenlijk niet verwacht. En hij lijkt zowaar ook wel echt in F1 geïnteresseerd te zijn, da's wel geinig.
Vind het wel lastig om George te staven tegenover zijn teamgenoot, apart altijd hoe Russell telkens zoveel beter lijkt te presteren dan zijn collega in de andere wagen...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als je werkelijk kan beweren dat Hamilton het alleen maar kado gekregen heeft, dan snap je het spelletje niet. Iedere oranje bril mag hem dan wel haten, maar Lewis is echt een coureur van een enorm kaliber.TheBrut3 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:46:
Wat zou het toch fijn zijn als dit jaar een beetje die kant op gaat. Max hoeft van mij echt niet te winnen maar dat heel UK zijn mond eens gaat houden, zou lekker zijn.TheBrut3 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:46:
Mijn boefje is liev!
Precies dit wilde ik zeggen. Lec heeft zich vaak genoeg van z'n slechtere kanten zien. Nu hij in één van de beste auto's van de grid zit is sportief zijn natuurlijk wat makkelijker. Maar goed, tot dusver inderdaad chapeau.Vos schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:39:
[...]
Hij kan ook onsportief zijn. Maar dit jaar chapeau tot dusver.
Sowieso schrijf je zo!
George is echt geen pannekoek.. Spa vorig jaar? En Bahrein natuurlijk. Hamilton moet aan de bakMaarten_E schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:53:
Vind het wel lastig om George te staven tegenover zijn teamgenoot, apart altijd hoe Russell telkens zoveel beter lijkt te presteren dan zijn collega in de andere wagen...
Als hij de situatie onder controle heeft. Zo niet dan zakt ie ook zo door het ijs.....Erazzzer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:53:
Als je werkelijk kan beweren dat Hamilton het alleen maar kado gekregen heeft, dan snap je het spelletje niet. Iedere oranje bril mag hem dan wel haten, maar Lewis is echt een coureur van een enorm kaliber.
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-03-2022 21:57 ]
Precies dit.. En Toto Wolf erbij aubJB schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:53:
[...]
Wat zou het toch fijn zijn als dit jaar een beetje die kant op gaat. Max hoeft van mij echt niet te winnen maar dat heel UK zijn mond eens gaat houden, zou lekker zijn.
Ik hoor dit Tijden 1 uur en minuten.seconden F1tv onboard:ricardo246 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:50:
[...]
Toch iets genuanceerder dan ik dacht (thanks for the vid, was de stream al terug aan het kijken).
Nog wel wat vragen, met dat motor geluid is het lastig de gesprekken te volgen:
- Team: RIC stopped at pit lane entry, Watch out for pit lane entry, it might be closed?
- Team box box
- HAM komt dan richting de pit lane entry en ziet RIC en zegt dan I can't slow down, of, Cars are slowing down?
-Team: Box box, en dan iets I can't come in?
11.15 So Ricciardo has stopped just before the pit entry. Just a reminder, you are on VSC and SC window. Be mindful, pitlane may close.
11.31 You let me know man
11.37 Just keep an eye on it,
11.40 Roger
11.43 So, Box Box, Box Box, Keep an eye on the pitlane (hier had ie misschien moeten zeggen, let op de pitentry borden)
11.51 Cars slowing down
11.54 Ok Box Box, Box Box (hier is hij alvoorbij de pitlane)
11.56 Oh f.... What do you mean(?) Its too late
erutangiS
Hoe werkt het spelletje dan want volgens mij is het juist dat.. Heb je die race niet gezien dat Russel in de wagen van Ham plaats nam..? Een p20 coureur zonder moeite op een p1 positie.. Heb je geen oranje bril voor nodig eigenlijk.. Sterker nog, zelf Bottas is tegenwoordig sneller dan HamErazzzer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:53:
[...]
Als je werkelijk kan beweren dat Hamilton het alleen maar kado gekregen heeft, dan snap je het spelletje niet. Iedere oranje bril mag hem dan wel haten, maar Lewis is echt een coureur van een enorm kaliber.
Thanks!MrOleo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:58:
[...]
Ik hoor dit Tijden 1 uur en minuten.seconden F1tv onboard:
11.15 So Ricciardo has stopped just before the pit entry. Just a reminder, you are on VSC and SC window. Be mindful, pitlane may close.
11.40 Roger
11.43 So, Box Box, Box Box, Keep an eye on the pitlane (hier had ie misschien moeten zeggen, let op de pitentry borden)
11.51 Cars slowing down
Op de live main stream lieten ze alleen de 2e box box call zien (volgens mijn geheugen), vandaar dat ik wat negatief was over de strategie van MER in deze.
Mistery solved.
Waar haal je deze transcripts vandaan btw?
Van het filmpje hierboven denk ikricardo246 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:00:
[...]
Thanks!
Op de live main stream lieten ze alleen de 2e box box call zien (volgens mijn geheugen), vandaar dat ik wat negatief was over de strategie van MER in deze.
Mistery solved.
Waar haal je deze transcripts vandaan btw?
Verwijderd
Volgens mij zegt hij "car's slowed down" oftewel "that car has slowed down" alsof hij probeerde uit te leggen dat hij de pit entry miste om uit te wijken voor een trage auto.MrOleo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:58:
[...]
Ik hoor dit Tijden 1 uur en minuten.seconden F1tv onboard:
11.40 Roger
11.51 Cars slowing down
Wat natuurlijk geen excuus is - als je moet/wilt pitten, dan ga je er maar achter hangen (of inhalen als dat op dat punt nog mag).
Er lopen inmiddels wat FIA documenten binnen.
Over de drive through penalty voor Zhou:
Over de drive through penalty voor Zhou:
Over de botsing tussen Albon en Stroll: gridstraf van drie plaatsen voor Albon.The Stewards reviewed the video evidence and determined that Car 24 came into the pit lane and stopped. But thereafter, it was jacked up by the team. Article 54.4(c) requires that “whilst a car is stationary in the pit lane as a result of a penalty in accordance with Articles 54.3(a)...it may not be worked on until the car has been stationary for the duration of the penalty”. Although the team did not work on the car for 5 seconds after jacking the car up, the jacking up of the car itself would be “working” on the car, which is prohibited by 54.4(c).
Be yourself, no matter what they say ...
7u in de morgen is niet mijn idee van overdagVuvuzela schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:50:
Volgende keer eindelijk weer een race overdag trouwens
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik quote mezelf niet zo gauw maar deze is toch wel lekker. Wat een heerlijke race en gevecht tussen de LEC en VER. Wat ook sterk naar voren kwam in deze race was hoe goed iedereen elkaar kon volgen én aanvallen. Mooi spul dat F1renzo4000 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:55:
Wat een paniek hier bij sommigen omdat Max een keer niet voor Perez staat. Vandaag was het gewoon even geen super Max quali... dat maakt hem bijna een mens. Hij had gewoon moeite om een rondje aan elkaar te knopen ivm zijn banden in een goed window te krijgen.
Daarnaast een mooi resultaat van Perez, dat is goed voor hem, RBR maar ook voor Max. Dat zal hem alleen maar scherper maken.
Gelukkig worden de punten morgen verdeeld, als de balans van de RBR goed is kunnen ze morgen mooie dingen laten zien. Nu vooral hopen dat de betrouwbaarheid geen issue gaat zijn.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Al helemaal niet op Zondag. Maar wel lekker dat er na de race nog een hele dag is om te ontspannen.skreppiedoe schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:05:
[...]
7u in de morgen is niet mijn idee van overdag
Ik vind het wel prettig. Na een mooie race nog een hele zondag om na te genieten.skreppiedoe schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:05:
[...]
7u in de morgen is niet mijn idee van overdag
Prima om daarna nog een dutje te doensjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:08:
[...]
Ik vind het wel prettig. Na een mooie race nog een hele zondag om na te genieten.
Over het Hamilton dingetje met pitten: de pit lane was toch closed op dat moment?! Alo of Ric stond links tegen de muur bij de pit lane entry.
Sowieso schrijf je zo!
Toen nog niet.nadroJ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:12:
Over het Hamilton dingetje met pitten: de pit lane was toch closed op dat moment?! Alo of Ric stond links tegen de muur bij de pit lane entry.
Eerst nog even niet. Maar snap de ophef ook niet zo. Er was nog geen VSC dus veel had het niet uitgemaakt imho.nadroJ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:12:
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Magnussen was net op tijd nognadroJ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:12:
Als HAM snel was geweest kon hij gelijk met de Deen pitten.
Hierop volgend: geen straffen voor de dubbele vlaggen!Ryur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:01:
[...]
De laatste 2 rondes (en o.a. Perez, Sainz & Magnussen) zijn under investigation
Leclerc heeft volgens mij ook niet gelift bij dubbel geel.
Dus er gaat nog wel een staartje komen.
Bron: https://twitter.com/Chris...tatus/1508150936530821124
Geen straffen voor negeren gele vlaggen
Verwijderd
Met dubbel geel op dat laatste rechte stuk verliezen de anderen toch echt wel wat tijd. Plus de VSC werd kort daarna actief.Inspired schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:13:
[...]
Eerst nog even niet. Maar snap de ophef ook niet zo. Er was nog geen VSC dus veel had het niet uitgemaakt imho.
Hoe dan?!?Ryur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:15:
[...]
Hierop volgend: geen straffen voor de dubbele vlaggen!
Serieus ze willen regels veel beter en transparant toepassen. Dan moet je ook iedereen bestraffen die onvoldoende hebben geremd.
De huidige regels zijn wel enigszins vaag, interpretabel en lastig exact te controleren toch?stijn1309 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:19:
[...]
Hoe dan?!?
Serieus ze willen regels veel beter en transparant toepassen. Dan moet je ook iedereen bestraffen die onvoldoende hebben geremd.
Tja, hij is wereldkampioen he, dan mag je om ieder kleinigheidje zaniken op de radioGynnad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:18:
Wat loopt Verstappen toch constant te janken

Dat wordt of geregisseerd of is toch echt zo bij hem want ik erger me regelmatig kapot aan zijn boordradios met retorische vragen.
Ben ik langzamer?
Huh, welke kleur banden heb ik?
Ben ik niet door naar Q2?
Wellicht kan Angela hem ook nog smsen op het stuur…
Mijn boefje is liev!
Ah, even terug gekeken, maar de replay van Hamilton is nadat de pit lane al was gesloten, maar op het moment zelf was idd de pit lane nog open. Vandaar m'n verwarring.
Sowieso schrijf je zo!
Je begrijpt dat ze dit allemaal doen, alleen omdat Max inmiddels een van "de" rijders is laat de regie het bij hem horen...FastFred schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:21:
[...]
Tja, hij is wereldkampioen he, dan mag je om ieder kleinigheidje zaniken op de radio
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
En zeker op dit punt. Dit gaat gewoon over veiligheid. Voor geel hoef je dus niet meer te remmen. Dan kun je de mond vol hebben over veiligheid. Maar dit is gewoon een loopje nemen met de veiligheid. Erg bedenkelijk.stijn1309 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:19:
[...]
Hoe dan?!?
Ik ken de regels niet precies, maar het was inderdaad ruim begrip. Iets van aantoonbaar langzamer gaan en bij dubbel geel wellicht "klaar" zijn om uit te wijken of te stoppen?418O2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:20:
[...]
De huidige regels zijn wel enigszins vaag, interpretabel en lastig exact te controleren toch?
Tjah dat is inderdaad vaag... Duidelijker zou zijn hoeveel % langzamer dan x ronde tijd die vast gesteld is ofzo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |