Een haas die Hamilton de vinger geeft. Waar teken ik voor meer van die acties lol .
nu istie weg en gelijk snelste rondeChefbierrr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:46:
[...]
Ja hij zit er al een minuut mee te klooien, terwijl hij met 300 door een bocht gaat,
Alsof daar iets gebeurd?d0s schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:47:
Mijn hemel de regie… laat de kop zien man
I served in a company of heroes.
Hij heeft een tearoff van LEC in zijn handen geloof ik.
De lichten achterop de wagen van LEC doen het nu wel. Ik zie ze tenminste regelmatig oplichten.
"When you grow up your heart dies"
Met on board beelden bij ViaPlay zie je hem continue met z’n linker hand dat stukje weg proberen te trekken. Zenuw tergend
Waarom, daar gebeurt helemaal niets.d0s schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:47:
Mijn hemel de regie… laat de kop zien man
Wat een onzin. In principe 2x 2e zoals het nu staat, met volledig nieuwe auto's. Dat de Ferrari's goed zijn moge duidelijk zijn.aschja schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:44:
Of die Ferrari is supergoed. Of Max heeft het niet vooralsnog dit seizoen. Denk een combinatie van beide.
Komt denk ik gewoon nog een pitstop dus undercut kan nog steeds.Justevo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:42:
Als je het als Verstappen nu niet redt dan is het zonder verdere SC's gewoon gedaan.
Doen net alsof Mol niet precies dit soort fouten maakte gehele weekend doorMajor_ton schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:46:
[...]
Tja, volkomen kansloos. We waren teveel gewend geraakt aan Olaf Mol en dat was makkelijk commentaar leveren, maar je weet pas wat je mist al het er niet meer is...

Het is nu weg, er zat een plastic tearoff op een antenne bij Max heel irritant te fladderen.
Scherp max - LEC zou de pit entry lijn hebben gekruisd..
Combinatie van beide echter VER maakt op mij toch een wat minder gretige en gefocusde indruk.aschja schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:44:
Of die Ferrari is supergoed. Of Max heeft het niet vooralsnog dit seizoen. Denk een combinatie van beide.
En de verschillen tussen sommige rijders zijn klein en een paar % minder gretig kan al voldoende zijn om niet op plaats 1 te staan.
Maar goed het seizoen is nog erg lang dus we gaan het zien.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
ik dacht ook Leclerc die over de witte lijn ging bij pitlane entry?dreester schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:48:
Max over de radio: It's hard to follow.
Gebeurt genoeg overal.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ricciardo train?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
god wat zuur die britse commentatoren (Joylon in dit geval).. Max geeft aan dat LEC over de pitline ging
"yess.... because he likes to..... pLaY bY ThE RuLes"

De rangorde is wel mooi te zien. De eerste 6 zijn weer Ferrari, Red Bull en Mercedes.
Dus nog steeds aan het huilen, heerlijk!oZy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:49:
god wat zuur die britse commentatoren (Joylon in dit geval).. Max geeft aan dat LEC over de pitline ging
Wissel naar sky commentaar. Dan hoef je vooral niet naar Buxton te luisteren.oZy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:49:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zhou zijn race is ook voorbij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan hoor je wat anders dan ik maargoed...oZy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:49:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
F1TV?oZy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:49:
mss ligt het aan mijn RTBF stream, maar ik zie niet wie er wel en niet gestopt is of is iedereen al gestopt?
Ach, niks van aan trekken. LEC zou omgekeerd exact hetzelfde gedaan hebben.oZy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:49:
Maar over de pitlane entry mag toch gewoon? Op bv Interlagos gaat de ideale lijn over de entry line heen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ham en Mag niet.cy-gor25 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:50:
mss ligt het aan mijn RTBF stream, maar ik zie niet wie er wel en niet gestopt is of is iedereen al gestopt?
📻 VERSTAPPEN: "Leclerc crossed the white line on pit entry" 🗣#F1 #SaudiArabianGP #Autosport
— Autosport (@autosport) 27 maart 2022
VER ziet alles
Self reflection is the school of wisdom
Sainz binnen drs?
[ Voor 5% gewijzigd door Tuupie op 27-03-2022 19:51 ]
Volgens mij mag hij ook zijn penalty niet indienen uberhaupt onder de safetycar maar dat kan aan mij liggen.
Ja jammer, ik had toch gehoopt op een diverser veld.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:50:
De rangorde is wel mooi goed te zien. De eerste 6 zijn weer Ferrari, Red Bull en Mercedes.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
?Tuupie schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:51:
Saint binnen drs?
Op 2.5s? Lijkt mij niet.Tuupie schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:51:
Sainz binnen drs?
ok daarom dat de commentator zei dat Pirelli meldde dat op hard 30-35 rondjes te doen zijn.
Net bij de interval, zat ie volgens mij toch echt binnen 1 sec. Van Verstappen
Max aan het solliciteren voor BOA? Lampje dit, lijntje zus.
max van bijna drs naar 1.7? foutje?
Zal vermoedelijk verschillen per circuit.GAIAjohan schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:51:
Maar over de pitlane entry mag toch gewoon? Op bv Interlagos gaat de ideale lijn over de entry line heen
Moet haast wel...Dentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:52:
Leclerc gooit er net een prima rondje uitDentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:52:
Nee 2 paarse sectoren van LEC 4 tiende alleen al in de eerste sector.Dentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:52:
Ooh nee sorry, fuck upDentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:52:
Shit nu reageer ik ook nog op de verkeerde.....
Ik houd het wel bij kijken.
[ Voor 18% gewijzigd door Tuupie op 27-03-2022 19:53 ]
Waarom geeft f1tv niet aan wie de snelste ronde heeft op het moment?
Wat een gevecht tussen Leclerc en Verstappen! Aldus de commentator op Viaplay
Welk gevecht?
Welk gevecht?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gat is 6 seconde tussen HAM en RUS. HEt duurt nog wel even voordat het zover is.computerjunky schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:52:
Eerste team order voor russel incoming.
Max blijft tussen 1 en 2 sec hangen… die nieuwe auto’s zijn dus niet veel anders als het gaat om in de vuile lucht rijden…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mol maakte zeker wel fouten, maar hij kende tenminste wél de regels.dglavimans schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:48:
[...]
Doen net alsof Mol niet precies dit soort fouten maakte gehele weekend door
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dus niemand die doorheeft dat Hamilton nog moet stoppen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
HAM is niet gepit, dus dat verschil wordt wel weer een stukje groter straks.plizz schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
[...]
Gat is 6 seconde tussen HAM en RUS. HEt duurt nog wel even voordat het zover is.
Gynnad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
Welk gevecht?
Of de auto en coureur zijn gewoon gelijkwaardig?PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
Max blijft tussen 1 en 2 sec hangen… die nieuwe auto’s zijn dus niet veel anders als het gaat om in de vuile lucht rijden…
Dit komt op pitstopstrategie en wat geluk aan... Als er niks veranderd is het gewoon LEC, VER, SAI...Gynnad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
Welk gevecht?
En daarom dus F1TV.Gynnad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
Welk gevecht?
Dit soort fouten maakte Mol ookMajor_ton schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
[...]
Mol maakte zeker wel fouten, maar hij kende tenminste wél de regels.
Zeker! Maar zou hij het zelf ook weten?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:54:
Boordradio gevecht…Gynnad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
Welk gevecht?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bandentussenstand
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AXz8476geOkKGoMSWBGmMIJb.jpg?f=user_large)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ssst, laat iedereen slapen/dromen.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:54:
Laat RUS toch lekker racen als hij sneller is.plizz schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
[...]
Gat is 6 seconde tussen HAM en RUS. HEt duurt nog wel even voordat het zover is.
Zou het lame vinden als hij straks moet gaan inhouden om HAM langs te laten? Alsof HAM nog het podium opgaat..
29 ronden op die banden dus die komt binnen nu en een paar ronden binnen.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:54:
Meende toch even te horen dat die man van Aston Martin "My Crack" heet
Flickr PSN ID= cheironnl
Die auto's zijn wel anders. Dat zeggen alle coureurs. De reden dat Max nog steeds erachter ligt, is omdat hij niet sneller is.PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
Waarschijnlijk bidden ze bij Mercedes om een rode vlagsjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:55:
[...]
29 ronden op die banden dus die komt binnen nu en een paar ronden binnen.
Geen straf voor Perez, maar goed dat hij de plek teruggaf. Kijken wanneer Hamilton naar binnen gaat met de harde band en welke band hij dan kiest.
Mist 0.3sec in sector 3, ohnee zijn rondetijden 
Wat een commentaar bij viaplay.
Om nog maar te zwijgen over de regie vandaag

Wat een commentaar bij viaplay.
Om nog maar te zwijgen over de regie vandaag
[ Voor 43% gewijzigd door MaD_co op 27-03-2022 19:56 ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Heel slecht dat dit zo lang moest duren.. het was allang geregeld.tweakduke schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:55:
Geen straf voor Perez, maar goed dat hij de plek teruggaf. Kijken wanneer Hamilton naar binnen gaat met de harde band en welke band hij dan kiest.
Niks over die lichten van LEC gehoord toch?
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Kijk naar alle gevechten op de baan en hoe dicht iedereen achter elkaar rijdt. Zeker wel dat het beter lukt om te volgen. Red bull is gewoon niet sneller dan Ferrari op het moment.PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:53:
Wil nog altijd die beelden zien. Volgens mij zat Perez er al voor voordat sai voorbij de witte lijn was.tweakduke schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:55:
Zelfs als hij een fractie sneller zou rijden, zou hij dicht erachter problemen krijgen met koeling. Op andere circuits kun je dan andere lijnen rijden, maar daarvoor is hier niet tot nauwelijks ruimte.Erazzzer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:55:
[...]
Die auto's zijn wel anders. Dat zeggen alle coureurs. De reden dat Max nog steeds erachter ligt, is omdat hij niet sneller is.
Als Max niet wint is het een belgshoombak schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:56:
Dit wordt een frustrerend seizoen voor den hollander
neeVidaR-9 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:56:
Niks over die lichten van LEC gehoord toch?
Nog geen twee races gereden... Die voorbarige conclusies ookshoombak schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:56:
Al ruim over de helft van de race. Wordt het dan gewoon een normale eindtijd?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Meer Monogask dan hoor.
Op F1TV waren een paar herhalingen en daar was heel duidelijk te zien dat Sainz ervoor lagcomputerjunky schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:56:
[...]
Wil nog altijd die beelden zien. Volgens mij zat Perez er al voor voordat sai voorbij de witte lijn was.
Prima race tot nu toe eigenlijk. Het is echt niet saai.
⏩ PVOutput☀️
Toen Perez op P1 lag, kon Leclerc ook alleen maar volgen. Volgens mij zijn RBR en FER aan elkaar gewaagd.AMARONE schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:56:
Red Bull kan die Ferrari gewoon niet bijhouden momenteel. Tijd voor wat upgrades.
En ik als NL’er vermaak me ook prima als Max niet wint hoor.Vos schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:57:
[...]
Nog geen twee races gereden... Die voorbarige conclusies ook
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Frustrerend was 8 jaar lang naar Mercedes kijken.shoombak schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:56:
en daarom ben jij de MODDaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:54:
Mooi op tijd voor bzvJasphur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:57:
Al ruim over de helft van de race. Wordt het dan gewoon een normale eindtijd?

Als ik de geruchten mag geloven dan zit de Ferrari op gewicht en is de RedBull te zwaar pak weg 10kg en als dat weg zou zijn 0.3-0.4 sec sneller?shoombak schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:56:
Zodra Max dichtbij komt, geeft LEC even gas. Die Ferrari lijkt echt wel superieur.
Er gebeurt genoeg! Enige dat we niet zien is on track gevechten aan de top.VidaR-9 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:57:
[...]
En in als NL’er vermaak met ook prima als Max niet wint hoor.
Ok,. Ik moet het doen met pirate TVchevsticks schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:57:
[...]
Op F1TV waren een paar herhalingen en daar was heel duidelijk te zien dat Sainz ervoor lag
Wat is het nog lang licht buiten...
En ik realiseer me nu net dat Albon ook nog meerijdt. Die heeft nog geen seconde airtime gehad volgens mij.
⏩ PVOutput☀️
Ik zie alleen maar gevangenishekken en Aramco reclame. Je weet wel, waar raketten op afgevuurd zijn. Actieve oorlogszone. Maar no problem, geen contracten verscheurd.
Zonder politiek, echter: wat een saaie race. Gevangenishekken en hoop op Safety Car. Ze zeggen het zelf zelfs
Zonder politiek, echter: wat een saaie race. Gevangenishekken en hoop op Safety Car. Ze zeggen het zelf zelfs
Eat the bugs, live in a pod
Het zat in ieder geval dicht bij elkaar, denk dat de engineer tegen Sainz uiteindelijk heeft gezegd dat ze de plek maar teruggaven om zeker te zijn.computerjunky schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:56:
[...]
Wil nog altijd die beelden zien. Volgens mij zat Perez er al voor voordat sai voorbij de witte lijn was.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |