De lampen van LEC boeien de wedstrijd leiding niet, dus ook geen issue lijkt me.
het is een SC inmiddels heVuvuzela schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:31:
Hoe is dit een VSC trouwens?? De marshals kunnen de baan toch niet op als alle auto's verspreid over het circuit blijven rijden.,.
Je loopt achter, het is al een rondje een normale SC.Vuvuzela schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:31:
Hoe is dit een VSC trouwens?? De marshals kunnen de baan toch niet op als alle auto's verspreid over het circuit blijven rijden.,.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is inmiddels al een normale SCVuvuzela schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:31:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Doen het alweerjaapstobbe schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:31:
De lampen van LEC boeien de wedstrijd leiding niet, dus ook geen issue lijkt me.
Ging Perez Sainz niet voorbij onder een safety car na de pits….
Is die Latifi ook de zoon van een teameigenaar oid?
OK herstarten op koude harde banden... Dit gaat glibberen en glijden worden!!
Inderdaad, vanaf het moment dat het op TV te horen was, gingen ze bij Leclerc weer aan.
Zag ze net zowel bij LEC als SAI knipperen.jaapstobbe schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:31:
Ja maar dan nog. Dat kon meteen al lijkt me.
I served in a company of heroes.
Volgende keer dus bij iedereen de lampen uitjaapstobbe schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:31:
Dat is vreemd he? Ineens doen die het weer?

Niemand gokt dus op een rode vlag met gratis nieuwe banden?
Van een miljardair.Emgeebee schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:32:
Is die Latifi ook de zoon van een teameigenaar oid?
Netjes van PER.. Elbows out, maar het past precies.
Sainz wordt toch gewoon in de pits ingehaald door Perez?
Flickr PSN ID= cheironnl
Jep, de pit strategie zei wisselen vanaf ronde 15renegrunn schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:33:
Race is uit te rijden op hard?
Nee hoorcheiron schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:34:
Mooie pitstip bij Alfa.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Om Max een wereldtitel te bezorgen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wielen zijn 10kg zwaarder en de bevestiging is ook veranderd/lastiger. 2.5-2.7s is nu snel.streamnl schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:30:
Ik vind de pit tijden van RB best wel lang dit jaar.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Waarschijnlijk net ja.renegrunn schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:33:
Race is uit te rijden op hard?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja pit uit moet je gewoon voorrang gevencheiron schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:34:
Zou een straf op moeten staan omdat het wel een strategisch voordeel geeft.chevsticks schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:30:
Maar die lichten van Leclerc nog steeds stuk na de pit stop?
Dit zal niet de laatste SC zijn..
Perez reed op de baan he die was al gepitcheiron schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:34:
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan zeker als je niet meer stopt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwacht ik ook niet inderdaad. Misschien zelfs nog wel een rode vlag, maar daar zou ik al team ook niet op gokken.
Noted...Wognummer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:35:
[...]
Perez reed op de baan he die was al gepitde vraag is of hij onder SC ingehaald heeft
Sorry, dat bedoel ik: als Sainz op de baan van de pit rijdt mag je dan als Perez nog steeds niet inhalen?Wognummer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:35:
[...]
Perez reed op de baan he die was al gepitde vraag is of hij onder SC ingehaald heeft
Flickr PSN ID= cheironnl
Perez zal eens keer mazzel hebben. manmanman. Nouja de race is nog niet voorbij.
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is het 'menu' ook meer laar links geplaatst.
Stupid Charles kan ook nog op visite komen natuurlijk.Chefbierrr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:36:
Perez zal eens keer mazzel hebben. manmanman. Nouja de race is nog niet voorbij.
"When you grow up your heart dies"
In fairness - goed dat hiernaar gekeken wordt. Maar lijkt me dat dit net in het voordeel van PER zou moeten zijn.Chefbierrr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:36:
Dit wist ik.Ypuh schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:34:
[...]
Wielen zijn 10kg zwaarder en de bevestiging is ook veranderd/lastiger. 2.5-2.7s is nu snel.
Echter had ik er zelf niet bij stil gestaan dat dit ook het verschil zou maken

Baku 2021 vergeten?Chefbierrr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:36:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zou ik ook zeggen ja, Perez ligt op de baan voorDentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:37:
[...]
In fairness - goed dat hiernaar gekeken wordt. Maar lijkt me dat dit net in het voordeel van PER zou moeten zijn.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat Perez net voor was met de lijn de pitstraat uit. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat precies het criterium is.
Lastig te zien of Perez voor Sainz zat bij het uitrijden.
Diegene die bij die witte Safetycar lijn voor ligt zou de positie moeten krijgen, Sainz dus.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:37:
Ik denk dat Perez net voor was met de lijn de pitstraat uit. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat precies het criterium is.
hij gaf ook geen ruimte dat kan ook een ding wordenmiicker schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:38:
Lastig te zien of Perez voor Sainz zat bij het uitrijden.
Perez zat daar fout hoor. Hij kwam als laatst over de SC-lijn.
Maar het zou bizar zijn om hier een penalty voor te geven. Het valt gewoon niet beoordelen voor de rijders zelf...
Volgens het F1TV Live channel was Sainz voor op de SC lijn. Dus zou Perez de plek terug moeten geven.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik hoor het ook net ja.chevsticks schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:38:
[...]
Diegene die bij die witte Safetycar lijn voor ligt zou de positie moeten krijgen, Sainz dus.
Dacht ik ook, maar als ik de herhaling zie, lijkt SAI net eerder de pit-exit lijn over te gaan. PER heeft dan de binnenbocht en lijkt dan soepel voor te liggen, maar het is closer dan ik dacht.Exocet schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:37:
[...]
Zou ik ook zeggen ja, Perez ligt op de baan voor
LAT out, MSC out, TSU out, MAZ out... De kans op nog een SC is wel significant kleiner.
Net in de slomo leek Sainz net voor te liggen.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:37:
Ooh dat heb ik dus niet. Erger mij er steeds meer aan!HollowGamer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:36:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is het 'menu' ook meer laar links geplaatst.
Duidelijkautje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:38:
Kijkend op F1TV zou ik zeggen dat SAI eerder bij de lijn is.
Sainz heeft gelijk.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Wat ik van het commentaar begrijp: Wie het eerste over die witte lijn gaat, ligt voor.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:37:
Maar de lijn ligt loodrecht op de baan en de pitstraat is in buitenbocht. Dus je ligt eigenlijk achter, ook al ben je eerder over de lijn.
Perez moet nu gewoon die plek terug geven, maar het zal wel een 5 seconde penalty worden. Red Bul heeft nogal wat issues met plaatsen terug geven op deze baanChefbierrr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:38:
Maar het zou bizar zijn om hier een penalty voor te geven. Het valt gewoon niet beoordelen voor de rijders zelf...
Beide Alpines?KlaasjeNL schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:38:
[...]
LAT out, MSC out, TSU out, MAZ out... De kans op nog een SC is wel significant kleiner.
PER laat SAI vrij gemakkelijk weer voorbij.
Lijkt er op dat perez de plek terug gaf.
De commentatoren bij Viaplay zijn echt tergend traag van begrip. Perez geeft gewoon de plek terug. Idem met Ocon en Alonzo eerder deze race.
Dit doet hij gewoon om op de zenuwen van LEC te werken... Het is een dingetje dat hij tegenwoordig graag doet...Dentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:40:
Ik snap niet zo goed dat Max zijn wagen zo positioneert naast LEC.. Vorig jaar bij HAM snap ik dat ie het risico neemt, maar nu, op deze baan, waarom niet de slipstream pakken?
PER wist dat hij die plek moest teruggeven of dat is hem gezegd.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:41:
PER laat SAI vrij gemakkelijk weer voorbij.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ach beetje rivaliteit tussen die twee, het is wel mooi om te zien, zolang beiden heel blijvenDentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:40:
Ik snap niet zo goed dat Max zijn wagen zo positioneert naast LEC.. Vorig jaar bij HAM snap ik dat ie het risico neemt, maar nu, op deze baan, waarom niet de slipstream pakken?
Wat een slechte regie..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hier beeld van Viaplay met geluid van Olav Mol.DR!5EQ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:41:
De commentatoren bij Viaplay zijn echt tergend traag van begrip. Perez geeft gewoon de plek terug. Idem met Ocon en Alonzo eerder deze race.
Overigens, de nieuwe regel is dat het binnen 1 ronde moet. Ik zou graag zien dat die regel veranderd wordt, dat het moet gebeuren voordat de stewards een oordeel hebben gegeven, want man man man, wat duurt dat lang.Martin0 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:41:
Lijkt er op dat perez de plek terug gaf.
Als je het als Verstappen nu niet redt dan is het zonder verdere SC's gewoon gedaan.
PER moest SAI dus de positie terug geven.
Hup MAX, hou em binnen die drs-seconde..
Er komt er nog wel een vlak na de volgende pitstop van LEC.Justevo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:42:
Als je het als Verstappen nu niet redt dan is het zonder verdere SC's gewoon gedaan.
Of die Ferrari is supergoed. Of Max heeft het niet vooralsnog dit seizoen. Denk een combinatie van beide.
Hopelijk zodra DRS enabled is. Dat gaat de beste kans zijn denk ik.Justevo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:42:
Heb niet echt het gevoel dat de top kort achter elkaar kan blijven voor een langere tijd. Maar dat was toch het hele doel van de nieuwe wagens?
Max heeft een tearoff van LEC in de weg.....
Ferrari en RBR lijken hier in elk geval behoorlijk aan elkaar gewaagd. Ferrari lijkt de slijtage en de tractie beter onder controle te hebben, RBR juist weer de rauwe snelheid op de rechte stukken.
PSN: xMaurice93
Ja wrgt vreemd. Volgens mij zat hij er al voor voor het einde van de witte streep.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:43:
PER moest SAI dus de positie terug geven.
Ze horen die beelden meteen te laten zien.
LEC doet dat trucje met dat visor plastic elke keer aan het einde van een SC, vorige keer ook. En nu zit het dus vast aan VER z'n auto.
Ik hoop dat Verstappen Leclerc nog weet in te halen, zou mooi zijn om goed in zijn spoor te blijven, maar ik ben er bang voor.
Ze snapte bij viaplay niet dat er geen DRS was zojuist na safty car
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Een combinatie van die twee.aschja schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:44:
Of die Ferrari is supergoed. Of Max heeft het niet vooralsnog dit seizoen. Denk een combinatie van beide.
Ik hoop alleen wel dat LEC deze niet wint. Puur om het kampioenschap spannend te houden met nog 21 races te gaan.
hahaha, Magnussen
Ja hij zit er al een minuut mee te klooien, terwijl hij met 300 door een bocht gaat,
Tja, volkomen kansloos. We waren teveel gewend geraakt aan Olaf Mol en dat was makkelijk commentaar leveren, maar je weet pas wat je mist al het er niet meer is...spartacusNLD schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:45:
Ze snapte bij viaplay niet dat er geen DRS was zojuist na safty car
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
met wat? ik zie het nietChefbierrr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:46:
[...]
Ja hij zit er al een minuut mee te klooien, terwijl hij met 300 door een bocht gaat,

Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |