Voorkomt outwash zodat autos beter kunnen volgen.AW_Bos schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:19:
Lekkere race
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van die nieuwe toegevoegde spatborden op de voorwielen?
Team principal szafnauer gaf net real time commentaar naar Sky tijdens de race?
Dat hoor je normaal toch nooit tijdens een race dat team principals zich uitlaten over een lopende race?
Dat hoor je normaal toch nooit tijdens een race dat team principals zich uitlaten over een lopende race?
[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 27-03-2022 19:20 ]
Al nieuwe banden gehaaldJapser schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:20:
Is Ricciardo gespind ofzo..laatste nu?
AeroAW_Bos schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:19:
Lekkere race
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van die nieuwe toegevoegde spatborden op de voorwielen?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Gepit naar hardsJapser schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:20:
Is Ricciardo gespind ofzo..laatste nu?
Jawel hoor - zeker bij Sky doen ze dat regelmatig.Silent Thunder schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:20:
De team principal gaf net real time commentaar naar Sky tijdens de race?
Wat zal het worden, Max dadelijk voor een eerste pit / undercut poging?
Jawel, Sky heeft elk raceweekend een directe verbinding met een team.Silent Thunder schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:20:
I served in a company of heroes.
Dat is volgens mij exclusief voor SKY. Die hebben vaak live contact met 1 of 2 teambazen vanaf de pitwallSilent Thunder schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:20:
Team principal szafnauer gaf net real time commentaar naar Sky tijdens de race?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Er zit altijd 1 team bij dat een live verbinding met het commentaar op Sky heeft, en dan af en toe commentaar levert op de race.Silent Thunder schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:20:
ik denk dat beide Ferrari's en RBs gewoon de gaps aan het managen zijn op dit moment. Niet genoeg overspeed voor overtaking, dit wordt een strategisch steekspel.
Oke is mij dat nog niet eerder opgevallenDentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:20:
[...]
Jawel hoor - zeker bij Sky doen ze dat regelmatig.
Ah, thnx!Dentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:20:
[...]
Voorkomt outwash zodat autos beter kunnen volgen.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Valt me op dat ze maar 19 rijders weergeven maar het blijkt k nog even groot is. Linkt gewoon grotere spacing te worden als er rijders uit gaan. Lekker amateuristisch in elkaar geflanst.
Strategie, het sterkste punt van Ferrari.Chefbierrr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:21:
ik denk dat beide Ferrari's en RBs gewoon de gaps aan het managen zijn op dit moment. Niet genoeg overspeed voor overtaking, dit wordt een strategisch steekspel.
en Hamilton klaagt dat ie geen grip heeft op hards... ben benieuwd
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Denk het ook. Leuk, ook omdat de FERs op plan A (lec) en B (sai) zitten. Ik zou Max als 1e binnen halen voor undercut.Chefbierrr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:21:
Ik hecht weinig waarde aan klagen van Hamilton... nofiGeronimous schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:22:
[...]
M'n Oma is een site aan het haken.
Het is drama die Amerikanen willen zien.NielsNL schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:23:
[...]
Ik hecht weinig waarde aan klagen van Hamilton... nofi
Vervolgens haalt hij er 3 in.Geronimous schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:22:
[...]
Das ook wel een puntNielsNL schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:23:
[...]
Ik hecht weinig waarde aan klagen van Hamilton... nofi
Leuk om dat gevecht te zien tussen Alonso en Ocon
[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 27-03-2022 19:24 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik vind dat gevecht tussen ALO en OCO wel vermakelijk.
OCO heeft er sowieso een handje van om zijn teamgenoot de muur in te duwen dus dit was te verwachten.
OCO heeft er sowieso een handje van om zijn teamgenoot de muur in te duwen dus dit was te verwachten.
"When you grow up your heart dies"
Dat was al 10 ronde geleden, nu heeft ie ze aan de gang.Geronimous schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:22:
[...]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Wat zei max nou net over de radio op F1TV?
HAM eindigt minstens 6e en met een team order 5e.
Ah, en er wordt net ingegrepen.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:24:
Ik vind dat gevecht tussen ALO en OCO wel vermakelijk.
Lijkt me niet dat je daar verder mee mag rijden.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:14:
Dat zijn geen remlichten, maar de lichten die aangeven of je energie harvest met de MGU-K. En die lijken inderdaad niet te werken.
Waar is het icoontje voor de fastest lap gebleven, volgens mij heeft Checo em nog.
Als dat gebeurt verwacht ik een dikke NO van hem. Russell dus...jaapstobbe schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:24:
HAM eindigt minstens 6e en met een team order 5e.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 27-03-2022 19:26 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:13
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ocon krijgt een teamorder, maar daar kan ik het niet mee oneens zijn in dit geval. Die moet tegen zichzelf beschermd worden.
Misschien hebben ze een weddenschap afgesloten
Hamilton heeft weer open deuren dag. 🤦♂️
LEC gaat pitten zegt ie, ben benieuwd.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Is altijd al een dwaas geweest.tweakduke schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:25:
Ocon krijgt een teamorder, maar daar kan ik het niet mee oneens zijn in dit geval. Die moet tegen zichzelf beschermd worden.
Zie hem in de live timing app ook nietXgar schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:24:
Waar is het icoontje voor de fastest lap gebleven, volgens mij heeft Checo em nog.
Die's hard aan't werken voor Netflix, Drive-2-Survive.aschja schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:26:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Geheid een false flag om Red Bull in een pitstop te drukken...miicker schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:26:
Hij zet wel aan...miicker schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:26:
En Spa!sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:16:
[...]
Het zou zomaar kunnen want de wagen voldoet nu niet aan de regels.
PER > pit
Dit mag niet meer toch zomaar nep naar buiten
"Box to overtake"
Hoe kun je daar intrappen?
Hoe kun je daar intrappen?
Laat RB zich hier piepelen?
Die radio berichten waren wel iets overdreven duidelijk..
Die radio berichten waren wel iets overdreven duidelijk..
[ Voor 53% gewijzigd door Vuvuzela op 27-03-2022 19:28 ]
Jep, zoals ik ook al dacht.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:27:
[...]
Geheid een false flag om Red Bull in een pitstop te drukken...
Oh wauw... Switch pit. Kom op checo!
Trapt RB in psychologische spelletjes van Ferrari? Wat is dit voor universum?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ferrari heeft zowaar een fatsoenlijke strategist in dienst dit jaar
Tja Hamilton strijdt vooralsnog met de voorhoede, niet met de middenmoot. Die middenmoot gaat hem echt niet dwars zitten.aschja schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:26:
*** voor Perez
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En Perez zijn race is verpest...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VSC
LAT out. SC.
[ Voor 8% gewijzigd door dawg op 27-03-2022 19:30 ]
Dit wordt een SC, wat balen voor PER
En daar gaat 't voordeel van Ferrari
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Nog, mazzelkont Leclerc
Flickr PSN ID= cheironnl
Flashback naar laatste race van vorig jaar met Latifi.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En daar gaat de race van Perez...
PSN: xMaurice93
Arme Perez, heb je een keer pole krijg je dit.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:13
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zuur voor Perez dit, Max kan wel profiteren.
Ah kak. Pitblunder voor checo door latifi nu in de muur
PER de lul. IEdereen gratis pit. Geez wat een pech voor RBR
Ahh, die timing man. Poor perez
Zo is Latifi de held en dan weer niet.
Latifi en Jeddah…
Prutsers.Tk55 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:28:
[...]
Tja Hamilton strijdt vooralsnog met de voorhoede, niet met de middenmoot. Die middenmoot gaat hem echt niet dwars zitten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Wacht, Sainz is alsnog vierde?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Per pakt SAI nog ff.. nice!
Per nog 3e nu..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Maar die lichten van Leclerc nog steeds stuk na de pit stop?
Ja en nu een sc, nadat Perez nadeel heeft....
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Latifi heeft al een pittige rekening aan onderdelen op z'n conto...
Ik kijk niet mee, maar typografisch blijft dat lekker opgeruimd? Stel nou dat Verstappen en Hamilton heel dicht achter elkaar rijden en jij moet dat ontcijferen door dat er ergens VERHAM staat?computerjunky schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:22:
Valt me op dat ze maar 19 rijders weergeven maar het blijkt k nog even groot is. Linkt gewoon grotere spacing te worden als er rijders uit gaan. Lekker amateuristisch in elkaar geflanst.
Latifi en F1Jasphur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:30:
Latifi en Jeddah…
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hoe is dit een VSC trouwens?? De marshals kunnen de baan toch niet op als alle auto's verspreid over het circuit blijven rijden.,.
Die regel is nogal lastig te handhaven. Je mag je namelijk wel bedenken en dat is wat FER deed nadat RBR ook wilde pitten.PWM schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:30:
Ik dacht dat je als pitcrew geen fake pitstops mocht doen?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |