Iedereen alvast een fijne race gewenst
Waarom stond er bij Sainz pitlane start?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Fijne race!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze hebben z'n wire harnass vervangen vlak voor de race, wellicht dat het daar iets mee te maken heeft.Chevy454 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:01:
Waarom stond er bij Sainz pitlane start?
Mijn stream loopt een beetje achter, de formation lap is ongeveer 30s geleden begonnen.
Hoe is het in real time?
Hoe is het in real time?
Fijne race allen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max wint de raceSilent Thunder schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:02:
Mijn stream loopt een beetje achter, de formation lap is ongeveer 30s geleden begonnen.
Hoe is het in real time?
Top 4 gecrasht, Hamilton P1. Zoiets.Silent Thunder schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:02:
Hoe is het in real time?
⏩ PVOutput☀️
Er blokkeerden er wel meer. Blinde bochten.renegrunn schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:02:
Sainz lockup al?
KutPerez. Haha. Beide Ferraris nu al flatspots.
Goede start van Perez en Max een plek gewonnen, belangrijker nog allemaal heelhuids gebleven
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Beide Ferrari's gingen naar rechts dus Max bleef links en dat was Sainz.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen brokken gelukkig!
Lekkere start van Max ook!
Lekkere start van Max ook!
[ Voor 40% gewijzigd door GovertNL op 27-03-2022 19:06 ]
Dqt je maar geen honing morst op je tafel! Smakelijkstreamnl schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:00:
[...]
Geen lokale hapjes, maar proost.
Dat de beste Ferrari mag winnen
[Afbeelding]
Nee, want dan had hij uit de pitstraat moeten startenDR!5EQ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:06:
Heeft Hamilton eigenlijk nog aan zijn auto gewerkt?
Nope. Mag niet als je van de grid wil starten. En dat deed hij.DR!5EQ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:06:
Lijk mij wel. Hij staat nu 14e.DR!5EQ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:06:
Max en Sai laten zien dat zonder Ham je prima normaal door die bocht kan..
Sainz lijkt dichter achter Max te kunnen rijden dan Max achter Leclerc. Toch wel een goede auto die Ferrari
Verwerking van een tijdperk.d0s schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:08:
Wat een waardeloze regie. Allemaal herhalingen en Hamilton…
Beiden redelijk constant 1,5 seconden?chevsticks schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:08:
Sainz lijkt dichter achter Max te kunnen rijden dan Max achter Leclerc. Toch wel een goede auto die Ferrari
Gelukkig zijn de teamlogos weer terug in de lijst. Die nummers sloegen nergens op.
Lapje er oer heen gehaald, beetje poetsen... The usual stuffDR!5EQ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:06:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Geen grip zonder dat systeem en bandenwarmers.
Of mag ik dat niet zeggen?
Of mag ik dat niet zeggen?
Ha! Nu je het zegt!Erazzzer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:10:
Gelukkig zijn de teamlogos weer terug in de lijst. Die nummers sloegen nergens op.
Zo, Ocon tetst z'n teamgenoot bijna in de muur
Flickr PSN ID= cheironnl
En daar gingen de Alpines bijna
PSN: xMaurice93
Ah, de paar keer dat ik op live timings keek zat Sainz 1 seconde achter Max en Max 1,5 seconde achter Leclerc.
Ik gun Perez een 1e plek, dus ben erg benieuwd wat het brengt
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Naar de lockups en het dicht-op-elkaar-racen kijkend kan ik me niet voorstellen dat we deze race niet minstens 1 SC krijgen..
Mooie strijd vooraan. 🤐
Lekker belangrijk wat Ham. Daar op P14 aan het doen is.
Lekker belangrijk wat Ham. Daar op P14 aan het doen is.

Wat is dat joh Alonso vs Ocon.
⏩ PVOutput☀️
Bottas wil er langs
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Ondertussen rijdt Perez weg en lijkt Verstappen makkelijker bij Leclerc te blijven dan Sainz bij Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alonso is sneller en wil er graag langs.Quad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:12:
Wat is dat joh Alonso vs Ocon.
"When you grow up your heart dies"
De lol gaat er wel verdomde snel af met dit gehaper en gestotter en buffering in beeld... Eerst keer in 30 jaar dat ik niet normaal F1 kan kijken... trieste prestaties.
Remlichten? Die heeft de F1 niet.oZy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:12:
max meldt dat de remlichten van LEC niet werken, mag je zo wel rijden?
Die Racing Points vechten aardig met elkaar
Alleen in DRS zones.
En dit kan wel in mineur eindigen voor het hele team dan, hier heb je wel teamorders voor wmb.
⏩ PVOutput☀️
Apk verlopen?oZy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:12:
max meldt dat de remlichten van LEC niet werken, mag je zo wel rijden?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zijn geen remlichten, maar de lichten die aangeven of je energie harvest met de MGU-K. En die lijken inderdaad niet te werken.
Ik zou nu toch graag wel de teamradio van de Alpines willen horen...
opladen van het batterij is dat. Maargoed dat zou ook moeten werken lijkt me.
Franse koppigheid en Spaans temperament. Mooie combi
Ik verstond de eerste keer dus "They do not twerk?"
Benieuwd of dat een reden is om een wagen van het circuit te halen door de FIA, niet werkende lichten.
Heb je F1TV? Zo ja, selecteer de onboards en spoel een stukje terugDentist schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:14:
Ik zou nu toch graag wel de teamradio van de Alpines willen horen...
met BOT als lachende derde zometeenVos schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:15:
Alpine snijdt zichzelf in de vingers op deze manier.
In een parallel universum wellicht?renegrunn schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:15:
Max komt dichterbij...
Tijd voor een teamorder lijkt me bij Alpine, dit gaat ze resultaten kosten.
Lijkt me haast wel. Die lichten zitten er niet voor niks (zodat je recharge kan zien en snelheidsverschil kan anticiperen)chevsticks schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:15:
Benieuwd of dat een reden is om een wagen van het circuit te halen door de FIA, niet werkende lichten.
Ik krijg echt flashbacks naar Baku met die twee Alpine's
PSN: xMaurice93
Het zou zomaar kunnen want de wagen voldoet nu niet aan de regels.chevsticks schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:15:
Anders gaat iedereen met een kapot lampje rijden... Je geeft met het lampje toch informatie aan de concurrentchevsticks schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:15:
nee dat zijn de lampen die continu knipperen als het regentDaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:14:
Dat zijn geen remlichten, maar de lichten die aangeven of je energie harvest met de MGU-K. En die lijken inderdaad niet te werken.
ik weet dat het geen 'remlicht' is maar hoe moet je het anders omschrijven
Snap ik idd ook niet, het zijn toch team mates?Vos schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:15:
Alpine snijdt zichzelf in de vingers op deze manier.
Kortsluiting bij Ocon.. man man, je verpest het voor je team zo
Kan het wat vriendelijker? Ik zag het inderdaad fout, plus F1 tv commentatoren gaven hetzelfde aan.
Harvesting lightsoZy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:16:
[...]
nee dat zijn de lampen die continu knipperen als het regent![]()
![]()
ik weet dat het geen 'remlicht' is maar hoe moet je het anders omschrijven
En in geval van regen: rain lights
En in het geval van een rookie zijn eerste kilometers (lampen zijn dan groen): rookie lights?
Hoezo?Exocet schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:17:
Max gaat niet echt lekker lijkt het
Russel raakt zo wel snel uit het zicht van Alonso
Flickr PSN ID= cheironnl
RUS op P5, BOT als ie maar even wacht op P 6?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Leek er niet echt op net, probeerde gaatjes te vinden.DR!5EQ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:17:
[...]
Hebben we het over dezelfde Bottas? Hij is meer iemand van het afwachten.
⏩ PVOutput☀️
Viel me ook al op. Lec loopt uit.Exocet schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:17:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Het gat naar LEC blijft redelijk constant. Op dit moment is hij zelf iets sneller dan LEC.Exocet schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:17:
Wat een lul die ocon. Als ze nou de focus op die mercedes leggen en wat minder zelf vechten. Waarom zon ego tov alonso?
Lekkere race 
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van die nieuwe toegevoegde spatborden op de voorwielen?

Kan iemand mij vertellen wat het nut is van die nieuwe toegevoegde spatborden op de voorwielen?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Is Ricciardo gespind ofzo..laatste nu?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |