Ik ben ook geen expert, maar als ze gewoon vragen naar wat er niet zo goed gaat dan mag hij toch eerlijk antwoorden, dat is dan toch geen zeuren maar gewoon de zaken waar je zelf tegenaan loopt of denkt dat het beter kan?loekf2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:24:
[...]
Leuk wat Verstappen roept, maar je wordt toch betaald om er mee te dealen ?
(geen-expert mode)
Het mag gewoon niet, zo zijn de regels nu eenmaal. Vroeger hadden ze het wel maar het is vooral gedaan om de kleinere teams geen grote achterstand te geven op de topteams.Silent Thunder schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:24:
[...]
Wat zou er bijv. op tegen zijn als ze allen een circuit in hun 'achtertuin' zouden hebben?
Want dan krijg je wel een beter uitgebalanceerdere auto als iedereen gewoon zelf mag testen (ipv dat men nu tegen raar gedrag aanloopt in de auto)
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tsunoda is weer stuk...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tsunoda weer stilgevallen -.-
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Yuki kom op.
[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 27-03-2022 18:26 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En de eerste RBPT is er al mee gestopt.
Testen kost geld. Dus dan hebben de rijkere teams weer een (groot) voordeel.Silent Thunder schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:24:
[...]
Wat zou er bijv. op tegen zijn als ze allen een circuit in hun 'achtertuin' zouden hebben?
Want dan krijg je wel een beter uitgebalanceerdere auto als iedereen gewoon zelf mag testen (ipv dat men nu tegen raar gedrag aanloopt in de auto)
Vorige week te veel km’s gemaaktDaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:25:
Tsunoda is weer stuk...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nog een half uurtje. Dat moet toch te fiksen zijn als die wagen maar snel genoeg naar de pits gebracht wordt.
Vandaag wel meer als 1 Honda power train aan de finish ? nog maar 3 over mooi klote !
Pitcrew van Tsunoda is al aan't inpakken
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Nu wel die eruit die vorige keer de finish haalde. Dus nu staan ze allemaal gelijkxNikobellicx schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:28:
Vandaag wel meer als 1 Honda power train aan de finish ? nog maar 3 over mooi klote !
Wel zo eerlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 27-03-2022 18:29 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ook niet zo gek. Auto zal zelfstandig naar de grid moeten, en dat gaat op deze manier niet gebeuren. Als die al terug komt (op een flatbed intussen) dan is het minimaal een pitlane start.
Nu was het wel zo dat de problemen van vorige week niet motor gerelateerd waren.
Ja okee, maar ze gebruiken toch beide dezelfde Honda motoren? Dat verontrust mij wel een beetje, vraag me af in hoeverre tsunoda's defecten relatie hebben tot de andere Honda's.
Maar goed, we moeten er maar op vertrouwen dat het een opzich zelf staand issue is
Beetje het gevoel dat nu er geen Honda meer op staat er toch wel een stap terug gedaan is qua betrouwbaarheid.
En dat is dus onzin want de motoren komen nog steeds uit Japan bij Honda vandaan.Phusebox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:31:
Beetje het gevoel dat nu er geen Honda meer op staat er toch wel een stap terug gedaan is qua betrouwbaarheid.
Is er al een poll geweest hoeveel rode vlaggen we gaan zien in de race?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je zou haast ergens een klein Hondalogo op die auto plakken, soort geluksamulet.Phusebox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:31:
Maar er staat geen Honda meer op, dus stuk minder gezichtsverlies als ze een GP2 engine bouwen.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:32:
[...]
En dat is dus onzin want de motoren komen nog steeds uit Japan bij Honda vandaan.
HRC staat er op.PalingDrone schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:32:
[...]
Je zou haast ergens een klein Hondalogo op die auto plakken, soort geluksamulet.
Ik hou het op magische motorbescherming door de heilige H.Phusebox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:32:
[...]
Maar er staat geen Honda meer op, dus stuk minder gezichtsverlies als ze een GP2 engine bouwen.
Je zou er zelf spontaan geen E10 meer door durven te gaan tanken, als je tegenwoordig überhaupt nog durft te gaan tankenPhusebox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:31:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik hoop geen 1 in alle eerlijkheid, genoeg klappers gehad op dit circuit voor het weekend. De krachtbron zelf is niet het issue, maar de brandstof aanvoer. Bij Tsunoda weet ik nog niet wat er nu aan de hand is, hopelijk ook iets simpels.Quad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:32:
Is er al een poll geweest hoeveel rode vlaggen we gaan zien in de race?
Verder Sainz dus een elektronisch probleem wat hopelijk nu opgelost is.
Denk je nu echt dat Honda dat zou laten gebeuren? Dit valt in de categorie complot denken en daar doen ze in Japan echt niet aan na afgelopen jaar.Phusebox schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:32:
[...]
Maar er staat geen Honda meer op, dus stuk minder gezichtsverlies als ze een GP2 engine bouwen.
Yuki out
unfortunately @yukitsunoda07 will not take part in today’s race.
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 27 maart 2022
the team is currently investigating the issue which caused him to stop on track. pic.twitter.com/LXcKWZILLB
Dat E10 agressiever is voor bepaalde materialen is al jaren bekend en volgens mij al zo'n jaar of 20 bij personenauto's.Will_M schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:33:
[...]
Je zou er zelf spontaan geen E10 meer door durven te gaan tanken, als je tegenwoordig überhaupt nog durft te gaan tanken
Wat hebben ze in het drankje gestopt van Will Buxton? Die kerel staat te stuiteren zeg
Zelfs HRC met Honda Racing in letters er onder.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Die doet zijn job gewoon veel te graag.Erazzzer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:38:
Wat hebben ze in het drankje gestopt van Will Buxton? Die kerel staat te stuiteren zeg
Heeft Will ADHD vraagt mijn vriendin #spraakwaterval
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zou Lewis er opzettelijk voor gekozen hebben om achteraan te starten omdat hij weet dat het voorin een chaos gaat worden?🤔
Volgens mij heb ik bij de F2 race ook geen rode vlag situatie gezien. De 1e ronde doorkomen is vrij cruciaal.tweakduke schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:34:
[...]
Ik hoop geen 1 in alle eerlijkheid, genoeg klappers gehad op dit circuit voor het weekend. De krachtbron zelf is niet het issue, maar de brandstof aanvoer. Bij Tsunoda weet ik nog niet wat er nu aan de hand is, hopelijk ook iets simpels.
Verder Sainz dus een elektronisch probleem wat hopelijk nu opgelost is.
Lekker bezig.Ruzor schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:39:
[...]
U vraagt, wij draaien![]()
Poll: Hoeveel rode vlaggen zien we tijdens deze race?
• 0
• 1
• 2
• 2+
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die arme cameraman/vrouw, die moet er wel gek van wordenErazzzer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:38:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Welkom, ook een goede avond!desalniettemin schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:44:
En weer motor probleem Alpha Tauri
Tuurlijk niet man haha.werphengel schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:43:
Zou Lewis er opzettelijk voor gekozen hebben om achteraan te starten omdat hij weet dat het voorin een chaos gaat worden?🤔
Hij doet die gridwalk toch wel even uit de losse pols lijkt het. Voor mij net wat te druk maar zou het hem niet na doen.Erazzzer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:38:
Ook aardig buiten adem zo op het einde haha.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Waterkoeling, geen motor-probleem voor zover ik het heb verstaan.desalniettemin schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:44:
En weer motor probleem Alpha Tauri
Had je vanuit de lucht moeten zijn. Die verlichting “rijdt rondjes”dawg schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:37:
Gaat goed daar, verlichting uitgevallen? Al blijft Buxton rondspringen, druktemaker zeg.
Hij moest snel afronden ivm volksliedPierre schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:43:
Heeft Will ADHD vraagt mijn vriendin #spraakwaterval
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja ik denk ook dat HAM opzettelijk zijn auto heeft gesaboteerd en dat deze al sinds de testdagen als een wrak rijd, alleen maar zodat hij hier in SA niet vooraan hoeft te starten. Sounds legit..werphengel schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:43:
Dus de volgende race gaat hij vlammen
Zag het net met de birdseye view inderdaad.Jasphur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:45:
[...]
Had je vanuit de lucht moeten zijn. Die verlichting “rijdt rondjes”
Gut ik krijg de kriebels van die drukte op de grid. Ben zoiets helemaal niet meer gewend sinds de het begin van de pandemie
Als je goed keek zag je dat op start/finish en op nog een aantal punten de verlichting continu aan wasJasphur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:45:
[...]
Had je vanuit de lucht moeten zijn. Die verlichting “rijdt rondjes”
Ik moet via een illegale stream de pre show kijken, omdat die nergens in de F1TV app te vinden is?
---RAWE CEEK!!!---
Lost the oil-pressure wordt er net gezegd op Viaplay.VanStino schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:45:
[...]
Waterkoeling, geen motor-probleem voor zover ik het heb verstaan.
Zo, racebiertje er bij en gaan met die banaan. Mag de beste Mexicaan winnen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UsUfwp8XK7NZhEZ20mrtPDD4.jpg?f=user_large)
Ik kijk gewoon de preshow via F1 TV Pro?NoFearCreations schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:48:
Ik moet via een illegale stream de pre show kijken, omdat die nergens in de F1TV app te vinden is?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zit die hier te bekijken via de officiële F1 appNoFearCreations schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:48:
I have no special talent. I am only passionately curious.
NoFearCreations schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:48:
offtopic:
Weet je zeker dat je de officiële app gebruikt?
Weet je zeker dat je de officiële app gebruikt?
Is toch gewoon verplicht die reactie tests? Waarom lacht die analyst erom :’)
Als nieuwe F1TV kijker, gaat die preview automatisch over in de race, of moet ik blijven opletten en overschakelen?
Als je uit de chaos wil blijven kun je beter vooraan staan, dan is die chaos nl achter je. Als je achter de chaos zit zul je er toch langs moeten met het risico erbij betrokken te raken.werphengel schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:43:
Benieuwd hoe het met de nek van Magnussen gaat na een rondje of 20,aangezien hij daar gisteren na de kwali al veel last van had.
Veel plezier allemaal.
Veel plezier allemaal.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Wat ziet die Toto er toch elke keer weer mega fit uit.
Je moet overschakelen, ik stonk er vorige week bijna indrfruit schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:50:
Als nieuwe F1TV kijker, gaat die preview automatisch over in de race, of moet ik blijven opletten en overschakelen?
drfruit schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:50:
offtopic:
overschakelen
overschakelen
Iedereen heel veel plezier met de race!
Ik gok dat er minimaal 1 rode vlag gaat komen..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Omdat het een beetje zweefteverig is op een circuit waar de laatste hand aan de auto's wordt gelegd. De volgende stap is een yogamatje en mediteren.dglavimans schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:49:
Is toch gewoon verplicht die reactie tests? Waarom lacht die analyst erom :’)
Nee helaas. Enige grote gebrek aan F1TV nog voor mij. Even uit de stream naar de homepage en verversen.drfruit schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:50:
Komt door z’n pompoenpitten brood met een eitje als ontbijt.Jasphur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:50:
Wat ziet die Toto er toch elke keer weer mega fit uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Veel plezier allemaal ! Hopelijk verloopt alles veilig dan ben ik al tevreden.
Mijn god, wat een order was dat zeg. Heilige poep haha. Maar dat zal het zijn jaRivanov schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:51:
[...]
Komt door z’n pompoenpitten brood met een eitje als ontbijt.
Jij ook veel plezier. Hier is de poll m.b.t rode vlaggen: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71067858G_Dragon schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:51:
Overschakelen. Tenminste vorige week wel.drfruit schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:50:
p4 of p3. Zal vast wel weer iets in zijn voordeel uitvallen.groggy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:52:
Hoeveel punten gaat ham pakken? Ik vermoed p6
Dat is een beetje hetzelfde als, er gaan 10 auto's door de eerste bocht komen, gokkenG_Dragon schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:51:
Veel plezier allemaal met de race, hopelijk geen nare dingen tijdens de race.
Have fun! Hopen op een race zonder al teveel gekkigheden!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- DaniëlWW2
- Niet online
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verbaast mij altijd hoeveel dingen die technicians in de laatste minuten nog moeten doen aan die auto als ze al in de 'startblokken' staan. Zoals nu bijv...
Wel echt vervelend dat ik me nu weer elke keer zorgen moet maken of die auto het einde wel haalt. Kom op Checo!!!
- DaniëlWW2
- Niet online
Pitlane start voor Sainz?
hij stond gewoon op gridDaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:58:
Geen idee. Ik miste ook zijn naam in startgrid.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:58:
Herhaling nummer 10.000 van Mick.. we get it, laten we racen!
Niet volgens de animatie; en wauw die onboard van Micks crash.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Geen lokale hapjes, maar proost.Jasphur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:48:
Zo, racebiertje er bij en gaan met die banaan. Mag de beste Mexicaan winnen!
[Afbeelding]
Dat de beste Ferrari mag winnen
:strip_exif()/f/image/VJPnhmiwRPAXjczMsPGj8r0i.jpg?f=fotoalbum_large)
It's lights out and away we go!!
I hide at work because good employees are hard to find.
F1TV commentaar was ook in de verwarring. Maar hij lijkt van de grid te startenDaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:58:
Vind ik ook. Waarom doe je dat? Kijken met plezier betekent kijken met ontspanning.Jackson6 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:58:
Wel echt vervelend dat ik me nu weer elke keer zorgen moet maken of die auto het einde wel haalt. Kom op Checo!!!
Mensen veel plezier en hou het netjes.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |