Als dat zo zou zijn, dan zou SAI wel bij VER op de staart zitten. Auto's zijn gewoon redelijk gelijkwaardig.Chefbierrr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:58:
Zodra Max dichtbij komt, geeft LEC even gas. Die Ferrari lijkt echt wel superieur.
Wat een gezeur hier over vanalles, 't zou geen gevecht zijn, regie is kut, commentaar is kut, viaplay is.... Achja ik zie toch een geweldige race! Kan van alles gebeuren. De koplopers liggen dicht bij elkaar, niemand kan cruisen! Dit is genieten, dit is races waar we van droomde toen we met lucifer stokjes onze ogen moesten openhouden.
Zijn team heeft helaas al voldoende airtime gehad deze race.Quad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:59:
En ik realiseer me nu net dat Albon ook nog meerijdt. Die heeft nog geen seconde airtime gehad volgens mij.
-
P2 zou prima zijn wat mij betreft, dan heeft Ver in ieder geval de finishvlag gezien.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Men moet altijd wat te klagen hebben blijkbaarDoeEensGek schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:00:
Wat een gezeur hier over vanalles, 't zou geen gevecht zijn, regie is kut, commentaar is kut, viaplay is.... Achja ik zie toch een geweldige race! Kan van alles gebeuren. De koplopers liggen dicht bij elkaar, niemand kan cruisen! Dit is genieten, dit is races waar we van droomde toen we met lucifer stokjes onze ogen moesten openhouden.
De banden van VER zouden toch bijna net zo hard afslijten?renegrunn schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:00:
Max wordt verteld iets afstand te nemen, LEC mag zijn banden oproken..
Albon kwam helemaal in het begin in beeld toen hij werd ingehaald door HAM.Quad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:59:
En ik realiseer me nu net dat Albon ook nog meerijdt. Die heeft nog geen seconde airtime gehad volgens mij.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Echte airtime zelfs, nadat de auto van Latifi op getakeld werd...markje1 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:00:
[...]
Zijn team heeft helaas al voldoende airtime gehad deze race.
---RAWE CEEK!!!---
Die onboard beelden vertekenen behoorlijk het beeld van de race voor mij. Het lijkt op die beelden net of de afstand tussen VER en LEC veel groter is dan die in werkelijkheid is op de worldfeed.
"When you grow up your heart dies"
LEC zijn lampjes doen het weer?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Wel jammershoombak schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:01:
Dit topic is wel een stuk rustiger sinds Ziggo ermee gekapt is.
Heb het idee dat de nieuwe aero regels goed uitpakken wat betreft de close racing… overtaking daarentegenQuad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:57:
Prima race tot nu toe eigenlijk. Het is echt niet saai.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik verwacht dat dit topic veel verder voor zou lopen met commentaar. Maar het blijkt dat veel tweakers gewoon F1TV Pro hebben genomen.shoombak schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:01:
Die gierige Hollanders hé!shoombak schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:01:
Maar het zal genoeg blijken voor LEC.sjaool schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:01:
Die onboard beelden vertekenen behoorlijk het beeld van de race voor mij. Het lijkt op die beelden net of de afstand tussen VER en LEC veel groter is dan die in werkelijkheid is op de worldfeed.
Om heel eerlijk te zijn mis ik het gemak van ziggo enorm. Gekloot met dat streamen nu.shoombak schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:01:
---RAWE CEEK!!!---
Ik denk dat we na vorig jaar te veel verwend zijn geraakt.DoeEensGek schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:00:
Maar zoals je zegt, dit is niet een Schumacher-race waarbij je een heerlijk zondagmiddag dutje kon doen.
De spanning zit hem vooral in de onvoorspelbaarheid van dit circuit. Maar zonder nog een SC vrees ik dat de race alsnog uitgaat als een nachtkaars.
bzv?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Volgens mij is het idee van RBR dat Leclerc zijn tijd moet winnen in de bochten en zijn banden dus meer moet gebruiken. Want Verstappen is sneller op de rechte stukken en wint zijn tijd daar dan ook.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier geen Viaplay maar kan de race prima volgen. Wel een beetje pixelig.
Band Zonder Velg
"Better ask questions before you shoot"
Zou max hem uitrijden?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:02:
Volgens mij is het idee van RBR dat Leclerc zijn tijd moet winnen in de bochten en zijn banden dus meer moet gebruiken. Want Verstappen is sneller op de rechte stukken en wint zijn tijd daar dan ook.
Verstappen heeft hogere topsnelheid volgens zijn engineer.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:02:
Gaf men op F1TV ook aan: sector 1 is waar LEC het verschil moet maken, maar dat is ook het zwaarste stuk voor de banden.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:02:
Alonso = klaar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Fernando.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit voegt niks toe
[ Voor 89% gewijzigd door Outerspace op 27-03-2022 21:43 ]
Eat the bugs, live in a pod
LEC gaat toch niet meer stoppen nu? Die rijd em gewoon uit op deze banden gok ik
Alo stuk?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Heerlijk, HAAS nog een keer in de punten. Nu nog over de streep heen
[ Voor 24% gewijzigd door Jasphur op 27-03-2022 20:05 ]
Hebben ze bij Mercedes eigenlijk al een pitstop gemaakt?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vergeet niet dat MAG nog moet pitten.Jasphur schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:05:
Heerlijk, HAAS nog een keer in de punten. Nu nog over de streep heen
Ricciardo = klaar!
⏩ PVOutput☀️
Russel, ja.Richh schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:05:
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgende, Ricciardo...
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-03-2022 20:06 ]
Ja, RUS.Richh schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:05:
En de volgende..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat gebeurt er allemaal?!
Flickr PSN ID= cheironnl
Hamilton heeft er nu 36 ronden op zitten op zijn harde banden.Richh schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:05:
Gele vlag...
kak dat word SAI 2?
die heeft nog nieuwe softs
die heeft nog nieuwe softs
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat gaat een SC worden...
Parkeer m daar maar ja..
I served in a company of heroes.
Bottas er ook uit?
Wat gebeurt hier nou joh.
Wat gebeurt hier nou joh.
SC
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
RIC

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:34
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou kijken of een SC komt om allemaal de pit in te duiken..
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas ook al...
WTF?
WTF?
Bottas = klaar!
Wtf is er in 1 ronde aan de hand?!
Wtf is er in 1 ronde aan de hand?!
⏩ PVOutput☀️
Mijn stream loopt een beetje achter op het commentaar hier
Damn…
Dat wordt een dichte pitstraat lijkt me.
PSN: xMaurice93
En voor Sainz heeft nieuw setje rood nog liggen
Albon gaat gewoon punten pakken
Flickr PSN ID= cheironnl
En zo wordt de achterstand van Mercedes telkens draaglijk gehouden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Geblokkeerd door de wagen van RIC.shoombak schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:06:
Pit entry closed ?
What happend to Bottas
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
HAM racer of the day? Meeste plaatsen vooruit lijkt me.
oh pitlane closed.
oh pitlane closed.
[ Voor 16% gewijzigd door jaapstobbe op 27-03-2022 20:08 ]
Oei Hamilton, pitlane is gesloten, moet nog pitten.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Pitstraat dicht en Hamilton moet nog...
Zou wat zijn als de brandstofpompen bij beide de reden zijn van de hitte.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:34
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mm VSC en pit lane closed
Nee, want pit lane entry is closeddesalniettemin schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:07:
En Hamilton weer mazzel?
Hamilton mag niet pitten!??
Is er een 3 Halen 1 betalen voor de hamburger tent op de hoek daar ofzo.
Dit worden een paar Under Investigations....
- DaniëlWW2
- Niet online
Hoe is dit geen SC?
Alonso..gast..pitlane entry is closed hoor!
Flickr PSN ID= cheironnl
Sorry voor de negativiteit.
Maar als je zo'n als dit race vergelijkt met een Spa of een Monza, dan is het toch een lachertje?
Ik heb er geen gevoel bij.
UIiteraard kijk ik het het wel.
Maar als je zo'n als dit race vergelijkt met een Spa of een Monza, dan is het toch een lachertje?
Ik heb er geen gevoel bij.
UIiteraard kijk ik het het wel.
Eat the bugs, live in a pod
Zou wel mooie karma zijn voor de FIA.DoubleDutch schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:08:
Zou wat zijn als de brandstofpompen bij beide de reden zijn van de hitte.
Zoo dat geluid bij Ricciardo z'n motor.
⏩ PVOutput☀️
EMP gun?Ithric schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:09:
Dit is wel knotsgek, zoveel auto's in 1 ronden.
ook weer brandstof vacuum?
- DaniëlWW2
- Niet online
Staan marshalls op de baan te duwen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |