D-Ed schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:27:
[...]
[mbr] Laat dat ook. [/]
Heel je posts zitten vol met 'ik denk dat', 'mij lijkt dat'.. etc. etc. Ik probeer juist de focus te brengen op wat ze zeggen.. De rest zijn aannames. Max geeft duidelijk aan dat de fout volgens hem bij hem ligt omdat hij 'de banden anders opwarmt dan de rest..'
[mbr] Laat dat ook. [/]
En oja, in je eerste berichtje was je al duidelijk hoor

Ik reageer hier niet veel dus hoe mijn posts overkomen maakt verder niet zoveel uit. Dat jij daar een patroon in denkt te herkennen is al een sterk iets, nice job! Geeft wel aan hoe serieus je de zaken neemt. Die tweede reactie was inderdaad verder onnodig. Beetje onzin, maar dacht eigenlijk dat die bij de 1e samengevoegd zou worden, dat was helaas niet het geval omdat iemand net tussentijds ook reageerde. Sorry, mah bad.
Anyway, bedoel het ook allemaal niet zo slecht, maar ik vind het wel apart hoe mensen met zo'n statements mee kunnen lopen om maar alles goed te praten... Alsof Max (of RB) geen blaam treft. Je kan altijd wel redeneren, ja, zij weten het beter...Maar da's blijkbaar niet het geval, zie vorige GP.
En wat mij betreft is dit een zelfde gevalletje bs vanuit de RB-stal waar ze dit "probleem" echt wel hadden kunnen oplossen met de vrije trainingen, maar er geen enkele moeite insteken. Ik vind het daarom ook apart dat je nu opeens gaat claimen, ah het zijn de banden, alsof ze daar 20 minuten van tevoren zouden zijn ingelicht ofzo...
Anyway, persoonlijk denk ik dat er geen probleem is, het loopt ff niet lekker, ja, die banden zullen best niet top gewerkt hebben vandaag, maar dat komt de volgende races wel weer goed. Shit happens. Als het wel een terugkerend probleem zou zijn echter (zoals jullie beweren) dan kan ik me niet voorstellen dat ze daar absoluut niet naar testen en zoiets hebben van, we wachten wel tot de kwalificatie want dan kunnen we klagen. Lijkt mij niet echt de manier waarop dat gaat.