Testing, one, two ...
Vorige week zat PER ook al veel dichter bij Max dan heel vorig jaar.loekf2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:09:
[...]
Denk dat ie weer met de setup heeft zitten kutten, pakte geloof ik 2 laps in de 1e run om z’n banden goed te krijgen en nog nr 8.
Mijn boefje is liev!
LEC hinderen bij zn quali lapPierre schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:08:
Wat heeft Max gedaan?
Dat belooft wat.
Nee? Die vloog er langs, Max reed compleet links off-line.
Testing, one, two ...
De laatste races vorig jaar waren ook gewoon heel goed.JB schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:12:
[...]
Vorige week zat PER ook al veel dichter bij Max dan heel vorig jaar.
Grid straf?Kenny_026 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:12:
Volgens mij blokkeerde max leclerc in de eerste q3 run. Minimaal wel.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verder perez de eindbaas dat je er bent ! Holy shit wat vet.
Als dit zo blijft dit seizoen word het genieten!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Yeah right. Die pace was er vorige week ook niet. Moet het nog zien. To finish first…JBplap schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:12:
Nice, PER geeft nog aan geen pole te verwachten omdat ze meer op de race focusden![]()
Dat belooft wat.
Mijn boefje is liev!
Nu hopen dat ze heel blijven en genoeg benzine in de motor krijgen.JBplap schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:12:
Nice, PER geeft nog aan geen pole te verwachten omdat ze meer op de race focusden![]()
Dat belooft wat.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar laten we even anderhalf twee uur (!) terug gaan, HAM eruit in Q1....

Edit; correcties
[ Voor 7% gewijzigd door Pyr0_ op 26-03-2022 20:15 ]
Sowieso schrijf je zo!
Checo gaat echt niet de Ferrari's ophouden voor Max hoor. Die gaat het vuur uit z'n schenen rijden (of althans; proberen).nadroJ schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:14:
Wordt een interessante start. Benieuwd hoe snel Checo weg is en of hij een beetje de Ferrari's kan ophouden voor Max.
Andere auto's ophouden is zijn specialiteit, dus dat wordt vuurwerk morgennadroJ schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:14:
Wordt een interessante start. Benieuwd hoe snel Checo weg is en of hij een beetje de Ferrari's kan ophouden voor Max.
Perez mag in deze vorm ook wel voor eigen gewin racen morgen toch?nadroJ schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:14:
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dan ga je er vanuit dat Max de pace heeft .RedHat schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:15:
[...]
Checo gaat echt niet de Ferrari's ophouden voor Max hoor. Die gaat het vuur uit z'n schenen rijden (of althans; proberen).
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ja hij gaat natuurlijk full throttle, maar als iemand erlangs wil gaat hij het ook weer niet gratis weggeven denk ikRedHat schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:15:
[...]
Checo gaat echt niet de Ferrari's ophouden voor Max hoor. Die gaat het vuur uit z'n schenen rijden (of althans; proberen).
Inderdaad ik ben hier hardstikke blij mee. Super voor Perez en de Ferrari's zijn gewoon top.BM schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:13:
Leuk dat vooraan zo close is iig. Of het dan Max is, of iemand anders vind ik al niet zo interessant meer. Mooi om te zien dit
En het gaat een keer niet over Verstappen of Hamilton...
Hij mag altijd voor eigen gewin racen van mij. Als ik maar een mooie race zie morgen.epic_gram schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:15:
[...]
Perez mag in deze vorm ook wel voor eigen gewin racen morgen toch?
"When you grow up your heart dies"
Ja sowieso, maar daarom ben ik erg benieuwd dusepic_gram schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:15:
[...]
Perez mag in deze vorm ook wel voor eigen gewin racen morgen toch?
Sowieso schrijf je zo!
Hij stond bij Red Bull in de garage toch? Wat is zijn relatie met RBR?
Waarom zou hij de Ferrari’s op moeten houden voor Max? Ze staan beiden op 0 punten.nadroJ schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:14:
Die pace was er wel, maar ze hadden gewoon de hele race problemen met de auto. Als Max voorop had gereden was Charles er waarschijnlijk ook moeilijk voorbij gekomen. Ik denk dat de pace niet het grote probleem was als er geen problemen met de auto waren.JB schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:13:
[...]
Yeah right. Die pace was er vorige week ook niet. Moet het nog zien. To finish first…
Maar goed, ik ben toch wel pessimistisch over dit resultaat. Leuk dat Perez pole heeft, maar die speelt over het hele seizoen sowieso geen rol. Max heeft duidelijk niet de pace en ook geen vertrouwen in de auto. Da's toch wel een probleem. Met een P4 in de race hier sta je wel enorm veel achter op de concurrentie. Mocht Checo P3 rijden, dan vraag ik me wel een beetje af wat RB doet, maar ik verwacht niet dat ze switchen. Die paar punten maken het verschil ook sowieso niet (waarschijnlijk).
Die heeft lekker gekookt voor RBR en die kan wel koken, ik spreek uit ervaring
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Edit: dat zegt ie op het Duitse Sky.
[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 26-03-2022 20:18 ]
Testing, one, two ...
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Geld.Silent Thunder schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:17:
[...]
Ook het uitreiken van de pole award zal wel een sponsor dingetje zijn.
Dan denk ik dat hetzelfde geldt voor George en Lewis.hardware-lover schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:17:
Marko zegt dat Perez zich wat lekkerder in deze auto thuisvoelt dan Verstappen. Verstappen zou over een witte lijn gereden zijn?
Een Hamilton uit in Q3 zonder incidenten lijkt me een mooiere.Hupske schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:18:
Wie had dat ooit gedacht. Een Alpine voor een Mercedes in de quali(zonder incidenten)
Perez is een jong talent inderdaadjaapstobbe schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:17:
Max is over z'n top. Tijd voor de jonkies.
Lunchpakketjes maken voor morgen.Silent Thunder schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:17:
[...]
Dan is er wel werk aan de winkel voor Max hoor. Vorig jaar had Perez wat meer moeite toch?hardware-lover schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:17:
Marko zegt dat Perez zich wat lekkerder in deze auto thuisvoelt dan Verstappen. Verstappen zou over een witte lijn gereden zijn?
Ja die kan ik ook nog niet vatten. Voor mijn gevoel moet daar wel een ‘incident’ zijn al lijkt die zelf toch wel aan te geven dat het niet zo is.Snowdog schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:19:
[...]
Een Hamilton uit in Q3 zonder incidenten lijkt me een mooiere.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Op Reddit geven ze aan dat hij een witte lijn over is gegaan tijdens warmupjan390 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:19:
outlaps en ronde van Max nogmaals gekeken, maar ik zie niet waar het "incident" van Max over gaat.
Dat zal wel eens straf wordenjan390 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:21:
[...]
Op Reddit geven ze aan dat hij een witte lijn over is gegaan tijdens warmup
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Prima, schrap zijn tijd van die warmup ronde maar.jan390 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:21:
[...]
Op Reddit geven ze aan dat hij een witte lijn over is gegaan tijdens warmup
hoi
Is dan ook bullshit waarschijnlijk. We zien het wel dit jaar, maar Max gaat gewoon veel sneller zijn dan Perez. Hij heeft vandaag een keer een topdag, dat gaat echt niet elk weekend gebeuren (zoals we ook wel vorig weekend zagen).De_Bastaard schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:21:
[...]
Dan is er wel werk aan de winkel voor Max hoor. Vorig jaar had Perez wat meer moeite toch?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dan is er normaal niks aan de hand.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Flickr PSN ID= cheironnl
De noted komt meestal voor het onderzoek, toch?Saffie_time schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:24:
Was toch ook enkel een noted vor Max en geen under investigation.
Testing, one, two ...
Een beetje mekaar op de hoogte houden van nieuwe scheldwoorden enzoSilent Thunder schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:17:
[...]
Of een beetje peper in iemands reet strooien
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 26-03-2022 20:28 ]
Lang niet altijdhardware-lover schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:25:
[...]
De noted komt meestal voor het onderzoek, toch?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
- Hamilton eruit bij Q1 ( die zagen we niet aankomen, persoonlijk werd ik hier helemaal blij van )
- De zware crash van Mick Schumacher die gelukkig geen letsel heeft, daar schrokken we allemaal behoorlijk van.
- En dan Checo met P1 als verrassing van de dag!
Vast en zeker een race met minimaal 1 rode vlag.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
+3 en +2, totaal 10 dan. Oeps...
Testing, one, two ...
Mogelijk een hersenschudding voor Mick werd net aangegeven.G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:28:
Wat een kwalificatie vandaag:Ben heel benieuwd wat we morgen krijgen te zien..
- Hamilton eruit bij Q1 ( die zagen we niet aankomen, persoonlijk werd ik hier helemaal blij )
- De zware crash van Mick Schumacher die gelukkig geen letsel heeft, daar schrokken we allemaal behoorlijk van.
Noted gaat vaak over in 'under investigation' of 'no investigation necessary'.Saffie_time schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:24:
Was toch ook enkel een noted vor Max en geen under investigation.
Als ik het zo hoor valt het inderdaad allemaal wel mee, witte lijn tijdens een warmup ronde is niet zo spannend.
Oef.. zag deze namelijk net op twitterDaitoX schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:29:
[...]
Mogelijk een hersenschudding voor Mick werd net aangegeven.
:strip_exif()/f/image/XNZ1ZKeAGeeFKB0Vqt2UQrH4.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dan morgen helaas niet rijden, jammer want hij gaat best lekker dit seizoenDaitoX schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:29:
[...]
Mogelijk een hersenschudding voor Mick werd net aangegeven.
Eerst under investigation en daarna noted? Die kende ik nog niet.
Testing, one, two ...
En een blauwe vlag voor Hamilton. 🤡G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:28:
Wat een kwalificatie vandaag:Ben heel benieuwd wat we morgen krijgen te zien..
- Hamilton eruit bij Q1 ( die zagen we niet aankomen, persoonlijk werd ik hier helemaal blij van )
hardware-lover schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:30:
[...]
Eerst under investigation en daarna noted? Die kende ik nog niet.
Indien geen actie nodig blijft het daar ook wel eens bij.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe dan ook, het wordt morgen leuk.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik vind het ook een beetje raar ja, waarom zou zo'n band gaan slippen? Die zijn toch hagelnieuw, of.?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:33:
Maar dit is nu de tweede kwalificatie op rij waar Verstappen in Q3 opeens problemen met zijn banden lijkt te hebben gehad. Daar moeten bij RBR en Verstappen zijn kant, echt eens goed naar gaan kijken want het lijkt nu al tweemaal een potentiële pole gekost te hebben.
Vind het het hele weekend weinig overtuigend eerlijk gezegd. Gap naar Perez hoort minimaal .3 te zijn.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:33:
Maar dit is nu de tweede kwalificatie op rij waar Verstappen in Q3 opeens problemen met zijn banden lijkt te hebben gehad. Daar moeten bij RBR en Verstappen zijn kant, echt eens goed naar gaan kijken want het lijkt nu al tweemaal een potentiële pole gekost te hebben.
Goede nieuws is dat er waarschijnlijk meer in de auto zit. Vraag is hoe het eruit moet komen.
Ik denk dat vooral Verstappen eens naar zichzelf moet kijken op dit punt, het is niet alsof die banden opeens anders zijn. Misschien even wat vrije trainingen aan besteden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:33:
Kwam in de post-qualifying show heel kort te spraken. Nyck de Vries gaf het aan, maar klonk ook niet helemaal zeker van zijn zaak hoor.
In ieder geval voor hoe hard het ging valt het gelukkig allemaal mee.
Ik vraag mij af hoeveel het nu echt technisch is en in hoeverre het tussen de oren zit.Chevy454 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:33:
Het is de eerste keer dat ik de top 4 allemaal de pole gun. Zeer mooi van Checo om P1 te halen, ook verdiend met zo een loopbaan. Max beetje te prielen met de wagen, hij lijkt wel zijn drive om met het mes tussen de tanden te rijden kwijt.
Hoe dan ook, het wordt morgen leuk.
In het vorig seizoen was hij gewoon de underdog die HAM moest aanvallen, hij kon het opzich niet slecht doen en zei ook publiekelijk dat een 2e plek prima was, mocht het niet lukken.
Nu is hij dan echt de nr 1 en ''moet'' hij die plek proberen vast te houden, dat levert misschien meer pressure op?
Die Haas gaat best lekker. Vorig jaar was Mick meestal net een stukje beter dan Mazepin. Maar nu Magnussen er bij zit, valt hij toch een beetje tegen, KMag is bijna elke sessie bijna een halve seconde sneller, en da's best veel.PalingDrone schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:30:
[...]
Dan morgen helaas niet rijden, jammer want hij gaat best lekker dit seizoen
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ehh...?Snowdog schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:35:
[...]
Ik denk dat vooral Verstappen eens naar zichzelf moet kijken op dit punt, het is niet alsof die banden opeens anders zijn. Misschien even wat vrije trainingen aan besteden.
Alles is anders aan de banden
Tuurlijk, ik zat maar wat te stangen. Maar er volgt altijd een reactie op noted, geen onderzoek nodig, volgt er dan.Saffie_time schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:32:
[...]
Indien geen actie nodig blijft het daar ook wel eens bij.
Testing, one, two ...
Nee, maar wel t.o.v. vorig jaar.Snowdog schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:39:
[...]
Ehhh? Alsof de banden anders zijn dan in de vrije trainingen?
En die trainingen zijn weinig representatief.
Zeker met een avond quali op een groen straten circuit.
Ja, dus eerst kijken of de overtreding zwaar genoeg is om naar de stewards te sturen voor een onderzoek. Maar daar hebben we verder niks over gezien of gehoord dus ik verwacht dat hier niks uit naar voren gaat komen.hardware-lover schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:25:
[...]
De noted komt meestal voor het onderzoek, toch?
Het is nog maar de 2e wedstrijd. Er is eerder gezegd dat hij zijn doel bereikt heeft en sommige dachten dat die daarna niet meer scherp zou zijn omdat er geen doel meer is. Wie weet, het seizoen zal het vertellen.Silent Thunder schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:37:
[...]
Ik vraag mij af hoeveel het nu echt technisch is en in hoeverre het tussen de oren zit.
In het vorig seizoen was hij gewoon de underdog die HAM moest aanvallen, hij kon het opzich niet slecht doen en zei ook publiekelijk dat een 2e plek prima was, mocht het niet lukken.
Nu is hij dan echt de nr 1 en ''moet'' hij die plek proberen vast te houden, dat levert misschien meer pressure op?
Volgens mij was Max tijdens de race in Bahrein ook niet happy met de banden. En hij was niet de enige daarin.Snowdog schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:39:
[...]
Ehhh? Alsof de banden anders zijn dan in de vrije trainingen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dan zou ik hem eerder in de garage bij Haas verwachten om wat scheldwoorden uit te wisselen met Guenther Steiner.PalingDrone schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:27:
[...]
Een beetje mekaar op de hoogte houden van nieuwe scheldwoorden enzo
Of een beetje peper in iemands reet strooien
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het punt is, als hij moeite zou hebben met de banden, dan zou het dat wel kunnen trainen in de vrije trainingen (hey toepasselijke naam). Dat ze eventueel een setje minder hebben in de kwali, nouja, da's voor RB geen probleem, ze kunnen op een compound die harder is ook wel kwalificeren voor Q3. Blijkbaar vinden ze dit zelf geen probleem, dus ik denk dat dit echt armchair advice is.MikeyMan schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:40:
[...]
Nee, maar wel t.o.v. vorig jaar.
En die trainingen zijn weinig representatief.
Zeker met een avond quali op een straten circuit.
Het circuit is de rest van het weekend niet representatief. En zachte banden hebben ze ook niet onbeperkt. Dus zo makkelijk is dat niet.Snowdog schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:42:
[...]
Het punt is, als hij moeite zou hebben met de banden, dan zou het dat wel kunnen trainen in de vrije trainingen (hey toepasselijke naam). Dat ze eventueel een setje minder hebben in de kwali, nouja, da's voor RB geen probleem, ze kunnen op een compound die harder is ook wel kwalificeren voor Q3. Blijkbaar vinden ze dit zelf geen probleem, dus ik denk dat dit echt armchair advice is.
high-speed:
Het linker deel van de vleugel flext naar beneden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Xi90H9H3isC0vzNRncaowHwX.png?f=user_large)
low-speed:
Beide delen komen omhoog.
:fill(white):strip_exif()/f/image/a8PnalxpIp6zkOP20QlQ1bHz.png?f=user_large)
[ Voor 89% gewijzigd door Microkid op 27-03-2022 10:07 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
En ze gaan morgen ook flink langzamer dus er kan nog van alles gebeuren morgen. Ik ben benieuwd wat de uitslag zal worden.MikeyMan schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:45:
[...]
Het circuit is de rest van het weekend niet representatief. En zachte banden hebben ze ook niet onbeperkt. Dus zo makkelijk is dat niet.
Of juist te weinig druk omdat de titel waar hij zolang naartoe gewerkt heeft binnen is.Silent Thunder schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:37:
[...]
Ik vraag mij af hoeveel het nu echt technisch is en in hoeverre het tussen de oren zit.
Het lijk in ieder geval een stuk moeizamer te gaan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat denk ik ook niet. Want die RB16B vorig jaar lijkt ook wel een erg gevoelige auto geweest te zijn. Deze auto lijkt een stuk makkelijker te gaan en daarom zit Perez er wel normaal bij.MikeyMan schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:35:
[...]
Vind het het hele weekend weinig overtuigend eerlijk gezegd. Gap naar Perez hoort minimaal .3 te zijn.
Goede nieuws is dat er waarschijnlijk meer in de auto zit. Vraag is hoe het eruit moet komen.
Ik weet ook niet wat het precies is, maar tot dusver lijkt Verstappen en de banden tijdens Q3 geen gelukkige combinatie te zijn. En het is gewoon opvallend bij een coureur waar we zo van gewend zijn dat die ook met een lastige auto of lastige condities op de baan, eigenlijk bijna altijd maximaal presteert. Dat lijkt een beetje weg te zijn en dan ga ik me afvragen waarom.
Ik kan nu gaan speculeren dat het iets is met het opwarmen van de banden, iets met de auto, gevoeligheid voor afkoelende buitentemperaturen die we de afgelopen twee races hadden of iets anders. Maar ik weet het niet en hoe ik Verstappen zag bij Viaplay, denk ik dat hij het ook niet weet. Want hij heeft ook een beetje een trekje dat als hij over iets twijfelt of iets niet lekker zit, hij wegkijkt van de camera en dat deed hij weer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat ie nu één keer outqualified is door een ikzersterke ferrari en een teamgenoot wat ook geen pannenkoek is. Niets meer en niets minder.Silent Thunder schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:37:
[...]
Max was niet de enige die de nieuwe softs niet goed aan de praat krijgt. Carlos had hier ook moeite mee en is op een setje oude softs Q3 gaan rijden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:49:
[...]
Dat denk ik ook niet. Want die RB16B vorig jaar lijkt ook wel een gevoelig ding geweest te zijn. Deze auto lijkt een stuk makkelijker te gaan en daarom zit Perez er wel normaal bij.
Ik weet ook niet wat het precies is, maar tot dusver lijkt Verstappen en de banden tijdens Q3 geen gelukkige combinatie te zijn. En het is gewoon opvallend bij een coureur waar we zo van gewend zijn dat die ook met een lastige auto of lastige condities op de baan, eigenlijk bijna altijd maximaal presteert. Dat lijkt een beetje weg te zijn en dan ga ik me afvragen waarom.
Ik kan nu gaan speculeren dat het iets is met het opwarmen van de banden, iets met de auto, gevoeligheid voor afkoelende buitentemperaturen die we de afgelopen twee races hadden of iets anders. Maar ik weet het niet en hoe ik Verstappen zag bij Viaplay, denk ik dat hij het ook niet weet. Want hij heeft ook een beetje een trekje dat als hij over iets twijfelt of iets niet lekker zit, hij wegkijkt van de camera en dat deed hij weer.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |