Alsjeblieft niet zeg. Laten we nou gewoon even normaal doen. Heerlijk dat Ferrari weer terug isPjotrStroganov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:02:
Wat een close battle!
Leclerc de volgende boeman van dit forum?

PSN: xMaurice93
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alsjeblieft niet zeg. Laten we nou gewoon even normaal doen. Heerlijk dat Ferrari weer terug isPjotrStroganov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:02:
Wat een close battle!
PSN: xMaurice93
Nee, alles is beter dan HAM.PjotrStroganov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:02:
Wat een close battle!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De longruns waren erg goed meen ik?Exocet schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:03:
[...]
Ferrari wel de snelste auto, hopelijk heeft Red Bull iets extra's in de race
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Deden ze 10 jaar geleden ook alspartacusNLD schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:01:
[...]
Natuurlijk niet.. laat max er maar om moeten vechten
[ Voor 24% gewijzigd door Chevy454 op 19-03-2022 17:07 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zijn gewoon gelijkwaardig, Charles heeft het gewoon beter gedaan. Uit de long run pace uit FP2 lijkt Ferrari ook niet zoveel beter, gewoon geen geweldige lap van Max waarschijnlijk. Niet verwacht dat RB er niet nog wat meer in had zitten, maar het zal een spannende race worden morgen. Zin in.Exocet schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:03:
[...]
Denk het niet, is een iets sympathiekere jongen dan Lewis Hamilton.PjotrStroganov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:02:
Wat een close battle!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Auto is niet top en dan sleepwagen spelen voor HAM.LAD93 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:03:
RUS op 1.5 seconde? Best heftig wel…
Over een ronde... Race pace gaat het op aan komen...Exocet schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:03:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Was die al
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
De regelwijzigingen hebben de boel door elkaar gegooid. De bedoeling was beter/closer racen. Of dat gelukt is, gaan we morgen pas zien.djmelvee schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:04:
Al met al; regelwijziging heeft geholpen.
Wel heel benieuwd hoe het in de race gaat zijn qua racepace van de verschillende teams.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Volgens mij zat ie in zijn laatste run redelijk ver voor Lewis. Maakte foutje in de eerste bochten geloof ikDaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:03:
En ik zou wel willen zien of Russel niet een enorme tow moest geven aan Hamilton. Want dat gat is enorm...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vergeet het maar, de Ferrari motor heeft meer tractie op lage toeren. Proberen P2 te houden.computerjunky schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:03:
Eerste bocht is rechts af en dan is p2 in het voordeel omdat je de binnenkant pakt en dan bij de 2de bocht de snelle buitenkant.
een treffende spreuk
De Engelse hype rondom hem ongedaan makenPatrickC schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:06:
Wat heeft RUS eigenlijk gedaan? Valt erg tegen tov HAM.
Was even in de war met bottas vlak achter Hamilton.PatrickC schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:06:
Verremd in de eerste bocht gelijk.PatrickC schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:06:
f1tv zegt bocht 1 totaal gemist.PatrickC schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:06:
Hij moet nog naar de Toto Wolf Bottas training. Mercedes heeft gewoon nog wat achter de hand hoor. Ze laten gewoon het achterste van hun tong nog niet zien. Straks over 5 races zijn ze er en dan winnen ze weer alles.LAD93 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:03:
RUS op 1.5 seconde? Best heftig wel…
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verstappen vs Leclerc zou vorig jaar misschien wel kunnen overtreffen.Silent Thunder schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:04:
[...]
Deden ze 10 jaar geleden ook al
https://www.gpblog.com/en...o-collision-in-2012-.html
Ja, blokkeerde.d0s schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:06:
Rus verpeste het al in bocht 1 geloof ik. Remfout
een treffende spreuk
Verwijderd
Mwoah. Ik vind dat toch ook wel een behoorlijk kwalletje, eerlijk gezegdQuad schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:04:
[...]
Denk het niet, is een iets sympathiekere jongen dan Lewis Hamilton.
Die brede auto's wel, maar zo'n Mercedes ziet er niet uit. Ferrari is erg mooi.BramViking schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:06:
Ik vind de nieuwe formule 1 wagens echt mooi. Een vleugje modern gemixt met retro.
Meer Oostenrijk-achtige gevechten als Ferrari dit tenminste vol weet te houden.dawg schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:07:
[...]
Verstappen vs Leclerc zou vorig jaar misschien wel kunnen overtreffen.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verstappen zijn longruns gisteren waren behoorlijk.Emgeebee schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:07:
Ik zit een UK stream te kijken, daar wordt geopperd dat een volgetankte Red bull een bak sneller is dan een volgetankte Ferrari. Iemand een idee waar ze dit op baseren?
Gefelciteerd! Dat moet lekker voelen na een paar jaar...
Zeg dat wel jasjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:08:
[...]
Gefelciteerd! Dat moet lekker voelen na een paar jaar...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Jep jep. Zou mooi zijn, dat was een genot om naar te kijken.sjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:08:
[...]
Meer Oostenrijk-achtige gevechten als Ferrari dit tenminste vol weet te houden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 63% gewijzigd door SinergyX op 19-03-2022 17:10 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-03-2022 18:45 ]
Inderdaad en waarom zou hij zich druk moeten maken? hij is WC
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Het volgens gaat tot op .1 vele malen beter is al duidelijk geworden. Voorspelbaarder. Wat het in de race doet gaan we inderdaad morgen zien.Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:05:
[...]
De regelwijzigingen hebben de boel door elkaar gegooid. De bedoeling was beter/closer racen. Of dat gelukt is, gaan we morgen pas zien.
"Very, very".
[ Voor 17% gewijzigd door Transportman op 19-03-2022 17:11 ]
Ferrari's are red.
Hij lag inderdaad te slapenJustevo schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:10:
Russell die dacht in een gespreid bedje terecht te komen
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja, mijn glazen bol zegt precies dat laatste.Lekker Ventje schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:05:
En hoe gaat het dit seizoen verder bij Ferrari? Een eerste man aanwijzen of elkaar de punten af laten pakken zodat Max er zijn voordeel mee kan doen?
hoi
Grote kans dat de Mercedes veel op de Ferrari gaat lijken over een paar races of na de zomerstopAMARONE schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:07:
[...]
Die brede auto's wel, maar zo'n Mercedes ziet er niet uit. Ferrari is erg mooi.
Goede rijders en een heerlijke Italiaanse teamleider. Verstappen gaat over een hele race wel bovendrijven gok ik.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Daar heeft hij morgen in de race precies niets aan though.simons schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:10:
[...]
Inderdaad en waarom zou hij zich druk moeten maken? hij is WC
Tijdens de testdagen is al redelijk gebleken dat volgen beter gaat. De grote vraag is wat het DRS effect nog is en welke invloed dat heeft op het inhalen.Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:05:
[...]
De regelwijzigingen hebben de boel door elkaar gegooid. De bedoeling was beter/closer racen. Of dat gelukt is, gaan we morgen pas zien.
[ Voor 7% gewijzigd door d0s op 19-03-2022 17:12 ]
Denk dat @f1bythenumbers daar wel iets nuttigs over te melden heeft.Emgeebee schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:07:
Ik zit een UK stream te kijken, daar wordt geopperd dat een volgetankte Red bull een bak sneller is dan een volgetankte Ferrari. Iemand een idee waar ze dit op baseren?
Fix thatDaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:11:
[...]
Ferrari's are fast.
but Red Bulls are too.
karma is a bitch
Mercedes not 1-2.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zou mooi geweest zijn als Max ineens zo het interview begonnen was.SinergyX schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:10:
Very very *smirk*
hahahahaha
Eindelijk normale interviews, great fans, great bla bla, fuck op gast, nu is het leuk praten
The curse of Toto. “Ze German”.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:11:
[...]
Ferrari's are red.
Red Bulls are blue.
WTF happened.
Mercedes not 1-2.
hij vroeg "you must be very dissapointed with the performance of the mercedeses" Max antwoordde "yes, very, very (grijs)".
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ik maak iig een mentale notitie van de positieve reacties over Charles om over een half jaar uit het archief te halen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:07:
[...]
Mwoah. Ik vind dat toch ook wel een behoorlijk kwalletje, eerlijk gezegd
Geef mij Sainz maar
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik zie hem er nog voor aan ook dat hij ergens dit gaat doen met een hele grote knipoogEmgeebee schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:12:
[...]
Zou mooi geweest zijn als Max ineens zo het interview begonnen was.
---RAWE CEEK!!!---
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik zou me toch wel bekocht voelen daar in Bahrein, niemand die even roept "greatest audience in the world".PatrickC schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:11:
Kan iemand nog wel even het publiek bedanken aub?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vraag me af of dat wel helpt, het zijn wel echt 2 mannetjes bij Ferrari. Begin van het seizoen zal nog wel ontspannen zijn maar die spanning tussen hun zal ook wel toenemen.Hippocampus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:12:
Ik vraag me af of ze binnen Ferrari al met teamorders bezig zijn
I served in a company of heroes.
Headset en bureau is stuk. De rest heb je al gezien in vorige seizoenNoFearCreations schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:13:
Ik zou het gezicht van Toto wel willen zien nadat Q3 was afgevlagd.
Ja dat idee heb ik ook. Ze lijken niet echt heel vriendelijk voor elkaar te zijn.Vuvuzela schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:14:
[...]
Vraag me af of dat wel helpt, het zijn wel echt 2 mannetjes bij Ferrari. Begin van het seizoen zal nog wel ontspannen zijn maar die spanning tussen hun zal ook wel toenemen.
Die vergissing wordt vaker gemaakt bij Oostenrijkse mannen
Zal wel meegevallen hebben denk ik, dit resultaat zal daar toch niet helemaal als een verrassing komen?NoFearCreations schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:13:
Ik zou het gezicht van Toto wel willen zien nadat Q3 was afgevlagd.
Enigste grote nadeel van de Q vind ik de informatie verschaffing. Ik vind de ui minder duidelijk en beide sky en F1tv commentaar us duidelijk met ander slap geklets bezig ipv actuele race data.Rene schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:13:
Het was gewoon een heerlijke Q!!! Dat LEC pole heeft vind ik dik verdiend!
Dat er maar 2 van de 10 een Mercedes PU hebben is toch wel zorgelijk voor Mercedes. Desalniettemin genieten om een HAAS, Alfa en Alpine in de top 10 te zien.
Denk dat de mailbox van Gene en Gunther vol zitten na vandaagAls dit de trend gaat worden voor HAAS zitten ze er goed bij op Netflix volgend seizoen
Aparte livestreamShva schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:16:
Geen nabeschouwing op f1tv pro?
Jawel, 'Post-Qualifying Show' is nu bezig.Shva schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:16:
Geen nabeschouwing op f1tv pro?
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq