alles kan off-topic
Misschien is pole dit seizoen weer meer een prestige ding dan cruciaal om te winnen.
I served in a company of heroes.
Daarop ziet de rijder onder andere de gegevens van de afgelopen 'rit' en kan daar dus zien waar en hoe het béter kan in de volgende 'ronde'.Silent Thunder schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:49:
Waarom worden de drivers afgeschermd met twee tabblets voor hun gezicht als ze in de garage filmen?
En kijken ze dan naar iets of is het een blanco scherm aan de drivers kant?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Nee, Renault.Ankona schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:51:
Heeft Mercedes nu de minste motor?
Jammer, ik zie ze liever apart van elkaar tijden neerzetten zodat we de echte pace van Hamilton kunnen zien.
Waarvan de meeste gehaald met een "illegale" motor.Graft schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:51:
9 poles ook al die Leclerc. Gaat spannend worden. 🤞🏻
"When you grow up your heart dies"
en hoeveel met een cheatende motor (ok ik geef toe in Monaco vorig jaar was erg netjes maar die had het niet gered als VER zn ronde af had kunnen maken)Graft schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:51:
9 poles ook al die Leclerc. Gaat spannend worden. 🤞🏻
Zegt niet alles, vleugelstanden?Alfa Novanta schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:49:
[...]
Max draait 322kmh vs Ferrari 315kmh... Perez 323 zelfs
Sainz en LeClerc kunnen allebei een flink potje rijden... Daar moeten wel wat mooie gevechten tussen kunnen zitten met max.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:49:
[...]
Ik zie liever dat Max een close gevecht wint
HAM en PER ook weer...djmelvee schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:52:
VER sector 1 paars
Wel heul minimaal dit rondjeExocet schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:53:
Ferrari dus het snelst
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

PSN: xMaurice93
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik denk dat ze de auto hoger hebben geplaatst voor morgen in de race.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:54:
Ik vind het pijnlijk voor MER. +1.4 sec
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Echt niet. Genieten dit. Nog liever Ferrari op 1 en 2.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:54:
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Was op,gebruikt rubber, om het gevoel te houden.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:54:
een treffende spreuk
Ferrari 1 en 2 bij quali is prima, als ze in de race maar ingehaald wordenDj-sannieboy schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:55:
Als Mercedes er dan echt niet bij zit, gun ik Ferrari wel een 1, 2.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
lekker zuur na 8 jaar hegemonie......Dj-sannieboy schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:55:
Als Mercedes er dan echt niet bij zit, gun ik Ferrari wel een 1, 2.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Benieuwd wat het in de long runs gaat betekenen, zou het dan ook zo krap zijn of gaat bandenslijtage verschil maken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Over 5 minuten een 1-2 met 1.28.5Franco10 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:56:
Nog steeds aan het sandbaggen hè die akelige mensen van Mercedes
In de kont? Ik neem aan dat je 'op de kont' bedoelde.Kenny_026 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:56:
Dit moet een heerlijke race worden morgen. Helemaal als ze elkaar dichter in de kont kunnen kruipen…
Maar lijkt zo wel spannend te worden tussen in ieder geval drie coureurs.
Dit soort onzin gaan we na de laatste race nog steeds lezen ondanks dat Mercedes als 3e eindigt in de WCCFranco10 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:56:

een treffende spreuk
Denk dat Perez en Leclerc nog best wel eens in gevecht kunnen geraken tijdens de races.. Leclerc qualified redelijk netjes, maar rijd tijdens de race wat inconsistenter..-ET- schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:55:
Als dit zo blijft dit seizoen dan wordt het nog spannender dan vorig jaar! Allemaal heel close.
Perez heeft juist zijn zwakte op de Q zitten.
Sainz daarintegen rijd een stuk consistenter, net zoals max dat doet.
Eerste paar races vorig jaar waren ook niet best en ineens waren ze er weer. Dus...Franco10 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:56:
Slechte timing weerpro_6or schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:58:
Shit, hij zit klem in de outlap.
Dat had Nico Rosberg in 2016 al in de gaten
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 19-03-2022 16:59 ]
Ach het was toch even extra spannend na VT3.Franco10 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:56:

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Prima voor nu.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Natuurlijk niet.. laat max er maar om moeten vechtenExocet schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:01:
Helaas , dit is wel een teleurstelling
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik krijg opeens last van visioenen... Een Red Bull en twee Ferrari's...
Maar een mooie grid zo...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Leclerc de volgende boeman van dit forum?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Want? Vergeet niet dat Ferrari al veel langer met de ontwikkeling van de 2022 auto bezig is dan RBR.Exocet schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:01:
Helaas , dit is wel een teleurstelling
Wel spannend zo
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zekers. Blij dat ze er weer bij zijn. Met een beetje geluk hebben we straks drie teams die echt kunnen strijden
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ben benieuwd wat Haas kan gedurende het seizoen. Hoop dat ze nog een beetje bij kunnen blijven.cy-gor25 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:01:
Magnussen komt even terug in F1, damn
Verwijderd
Goed van Ferrari.
Alleen jammer dat het Leclerc is en niet Sainz
Russell dan toch tegenvallend..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2022 17:03 ]
Ferrari wel de snelste auto, hopelijk heeft Red Bull iets extra's in de racesjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:02:
[...]
Ik krijg opeens last van visioenen... Een Red Bull en twee Ferrari's...
Maar een mooie grid zo...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als de auto deze keer wel legaal is nietPjotrStroganov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:02:
Wat een close battle!
Als hij morgen niet gelijk gaat Bottas-bowlen, dan zal het wel meevallen.PjotrStroganov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:02:
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |